Noul Ford Kuga facelift: versiune plug-in hybrid cu 69 km autonomie electrică

Publicat miercuri, 17.01.2024 09:00 de Alexandru Monenciu

Constructorul american de automobile a publicat primele imagini și informații despre noul Kuga facelift. SUV-ul a primit o serie de îmbunătățiri atât la exterior cât și la interior, iar versiunea plug-in hybrid are acum o autonomie pur electrică de până la 69 de kilometri.

Ford Kuga tocmai a primit un facelift. Pe lângă o serie de modificări estetice, atât la exterior cât și la interior, SUV-ul constructorului din Dearborn oferă și o versiune plug-in hybrid cu o autonomie pur electrică mai mare decât înainte.

NOUTĂȚI ESTETICE ȘI VERSIUNE ACTIVE

Înainte de toate, Ford Kuga facelift propune o nouă parte frontală cu o grilă revizuită, faruri full LED unite de o bandă LED (opțional, faruri Dynamic Pixel LED), capotă retușată, stopuri noi și un difuzor de aer redesenat.

SUV-ul este disponibil în versiuni Titanium, ST Line și, pentru prima oară, clienții pot opta și pentru un Kuga Active. Fiecare propune elemente estetice distincte, Kuga Active fiind potrivit pentru amatorii de aventuri în off-road.

Vine cu jante de 18 sau 19 inch speciale, elemente din plastic pentru un aspect mai robust și o gardă la sol mai ridicată (+10 mm în față și 5 mm în spate). Indiferent de alegerea făcută, Ford a crescut capacitatea lui Kuga de remorcare la 2.100 de kilograme.

Paleta de culori exterioare include acum nuanțe noi precum Albastru Desert Island și Verde Lush Bursting. Sunt disponibile și culorile Negru Agate, Argintiu Solar, Alb Frozen și Roșu Lucid. De asemenea, oferta include 5 noi tipuri de jante.

MAI MULT CONFORT LA INTERIOR

Ford Kuga facelift propune un habitaclu revizuit, care pune și mai mult accent pe confortul pasagerilor. Spre exemplu, al doilea rând de scaune culisează pe o distanță de 150 de milimetri, astfel că pasagerii din spate au peste 1 metru spațiu pentru picioare, iar acest lucru crește și volumul de încărcare al portbagajului cu 140 de litri, la 553 de litri.

Avem apoi un nou instrumentar digital de bord, cu ecran de 12.3 inch, disponibil în standard, iar display-ul central al sistemului multimedia SYNC 4 are o diagonală de 13.2 inch. Conexiunea Apple CarPlay și Android Auto este wireless.

În ceea ce privește motorizările, clienții pot opta pentru un motor de 1.5 litri EcoBoost, tracțiune față și transmisie manuală, care oferă 150 de cai putere și o repriză 0-100 km/h în 9.5 secunde. Viteza de top ajunge la 195 CP.

Apoi există versiunea full hybrid, cu motor de 2.5 litri, care dispune de 180 CP în configurația cu tracțiune față și 183 CP cu tracțiune integrală. Potrivit celor de la Ford, cu un plin de rezervor, Kuga Hybrid facelift poate parcurge până la 900 de kilometri.

VERSIUNE PLUG-IN HYBRID CU 69 KM AUTONOMIE ELECTRICĂ

Ultima, dar nu cea din urmă, este noua versiune plug-in hybrid, cu motor de 2.5 litri, unitate electrică și baterie de 14.4 kWh. Kuga Plug-in Hybrid facelift oferă 243 CP și are o autonomie pur electrică de până la 69 de kilometri.

Ca tehnologie, noul Ford Kuga Hybrid oferă un sistem Adaptive Cruise Control îmbunătățit, cu funcție Predictive Speed Assist, Intersection Assist, cameră video cu vedere la 360 de grade, Corner View, Reverse Brake Assist și Rear Cross Traffic Braking.

Noul Ford Kuga facelift va fi produs în Spania, la uzina din Valencia. Comenzile vor fi deschise chiar luna aceasta.

via Ford

  • Chera Robinson, miercuri, 17.01.2024 09:24

    Sa speram ca si pretul se va pastra, ca daca o sa sara de 40k dupa toate reducerile, nu e o varianta de luat in calcul...

  • ds, miercuri, 17.01.2024 10:04

    Hybridul de 2.5, configurare ST Line undeva pe la 45.000.

  • Dragos, miercuri, 17.01.2024 11:19

    Va fi de la 28k in sus ca si pret. Un st_line va fi undeva la 35k , cam 10% urca pretul fata de actuala generatie.La 40k va fi eventual varianta Vignale in caz ca se va produce.

  • Nelu, miercuri, 17.01.2024 11:59

    Delicata treaba cu motorul ala de 2.5 la hibrid, daca nu se mai acorda reducere pentru hibride la impozit si te pun astia sa-l platesti integral, te cam scarpini de 1000 lei/an, bani aruncati la hoti.

  • Nsrei, miercuri, 17.01.2024 12:06

    Doamne monitorul ăla din bord e hidos. Macar să pună opțiune sa l iei mai mic, conta cost. Sau eventual să nu l ai deloc

  • Către nelu-delicatu, miercuri, 17.01.2024 12:48

    Nelu vezi că și coyota are motoare de 2.5 Și Mazda. Sau alea s altfel?

  • Michi, miercuri, 17.01.2024 15:05

    Motoarele Ford țin puțin, impozitul poate fi mare, dar plătești 2-3 ani, cât e garanția. Pe urmă ai asigurat un tichet rabla de 500 euro.

  • Robinson, miercuri, 17.01.2024 15:17

    @Michi cine te-a mintit? Am ,,ecoboom" 1.0 100 cai si merge brici de 7 ani doar cu benzina si revizii, deci despre ce vorbim? Ford a fost praf pe unele motoare in trecut, acum sunt ok.

  • Michi, miercuri, 17.01.2024 16:47

    Cred că ești singurul client Ford care n-a auzit de rechemările pe Ecoboost. Despre ce vorbim? Măcănim pe net, poate mai prostim niște gușteri.

  • @Michi, miercuri, 17.01.2024 17:24

    Prima generatia a motorului de 1L, de la inceputul anului 2010,a fost cu probleme. Apoi au rezolvat mare parte din probleme. Probleme poti avea la orice motorizare, de la orice producator. Eu am avut focus mk 3.5 cu motorul de 1l, si in 4 ani si 120 de mii de km, nu am avut probleme. Apoi am avut focus mk4, motor de 1.5 in 3 pistoane, pe care l-am vandut la 100 de mii de km, tot in 4 ani, fara probleme. Acum am de la servici o skoda fabia 1L, benzina, caruia i-am schimbat deja injectoarele, si are pierdere de ulei pe la turbina, si abia astazi a implinit 30 de mii de km.

  • Michi, miercuri, 17.01.2024 22:22

    Prima generație se strica de la primul drum de la dealer. Apoi au venit generații cu veșnice rechemări.

  • alexh, joi, 18.01.2024 00:12

    Am un Ford Focus 1,6 tdci, 90 hp din februarie 2008 luat de nou. Pana azi am facut 307.000 km. Am schimbat: toate telescoapele si arcurile la 180.000 km. Toate discurile de frana schimbate la 180.000 km. Placute la 90.000, 180.000 si 270.000 km. Doua alternatoare. Un compresor pentru AC care a mers permanent zi si noapte 285.000 km. Doua baterii. Tubul intercooler. Supapa egr la 305.000 km. La 200.000 km schimbata distributia si pompa de apa. La fiecare 20.000 km schimbate toate filtrele, mai putin cel de combustibil care se schimba la 60.000 km. Ulei doar Castrol cel prescris de Ford, 5w-30, A5. Magnatec, de ceva timp am trecut la Edge. Schimbat de vreo 2-3 ori uleiul din cutia de viteze, cel de la servodirectie si cel de frana. Periodic aditivi pentru curatarea instalatiei de injectie. Aditivi pentru curatarea reziduurilor care se formeaza in rezervor. De obicei folosesc aditivi de la Tunap sau Bardahl. Inca nu am umblat la motor si ambreiaj. Mai am o Toyota Rav 4 cu 335.000 km, cumparata la mana a doua. 2000 cm cubi, 150 hp, benzina. In noiembrie am facut o revizie totala. Schimbate toate arcurile si telescoapele.Radiatorul pentru racirea motorului, toate filtrele, uleiul motor, uleiul din cutia de viteze, cel pentru servodirectie, cel de frana si uleiul din reductor masina avand 4*4 permanent. Pana la aceasta revizie, in aproape 80.000 km am schimbat o singura data placutele de frana, filtre si ulei motor si 4 bujii cu iridium. Uleiul, la fel, cel precris de Toyota. 5w-30, C3 sau M. Ca si la Ford folosesc aditivi. Lasand de o parte masinile cu motoare cu 3 cilindri si aproximativ 1000 de cm cubi de orice marca, celelate masini in 4 cilindri si mai mult de 1000 cm cubi mi se par alternative valabile. Depinde de intretinerea pe care o acorzi masinii si mai ales de NOROC.

  • adig01, joi, 18.01.2024 08:03

    Motorul Ford de 2.5 e de fapt motor împrumutat de la Mazda. Deci este foarte ok. Până și cutia daca nu mă înșel e ecvt de la Toyota. Nu cred că stă prost la fiabilitate.

  • Banditos, joi, 18.01.2024 10:34

    Michi exagereaza, ca deobicei. Tot ca deobicei nemultumitii sunt cei mai vocali dar este adevarat ca trebuie sa fi fost (tare) norocos sa nu fi trecut cel putin prin rechemarile celor de la Ford. Dupa 10 ani de Ford si peste 200.000km concluzionez ca un Focus, per ansamblu, este ok dar cu nenumarate mici prostioare aparute de-a lungul timpului si rezolvabile in garajul propriu. Iar daca nu ai doua maini stangi poti trece si la interventii mai serioase, gen schimbare discuri de frana, amortizoare/arcuri, kit presiune sau daca ai timp (si cu adevarat curajos cu motorul de 1L in posesie) si kit distributie. De cateva lucruri imi este dor la Focus: - pozitia la volan (un scaun excelent), - feeeling-ul pe viraje (cu toate micile topaieli ale puntii spate inregistrate pe virajele denivelate) si - informatiile pe care le primesti de la anvelope (informatii date cu mare zgarcenie la noile modele de masini - incluzand aici si Honda Civic gen 11).

  • Catalin, joi, 18.01.2024 10:57

    @adig01: asa stiam si eu, 2.5 din sistemul hibrid e un motor mai vechi, proiectat de Mazda, iar restul sistemului hibrid nu este de la Toyota, ci este sub licenta Toyota. Fiind Ford, ma indoiesc totusi ca s-ar putea apropia la fiabilitate de Toyota si nu vad niciun motiv pentru care ai alege un surogat in locul originalului. @Michi 15:05: cel ma tare comentariu si perfect adevarat. Am avut 1,5 Ecoboost pe Mondeo luat de nou si doar de 2 ori am apucat sa-i platesc impozitul. Inainte sa implineasca 2 ani la mine in garaj a trebuit sa-l vand, acceptand o paguba de peste 10k euro fata de valoarea normala de piata a masinii la acel moment, motorul si elemente ale transmisiei fiind compromise. Am tinut-o in service luni de zile, fara efect, iar reparatia pe garantie mi-a fost refuzata, invocandu-se tot felul de cretinatati (precum soc termic, ca cica am iesit cu masina din garaj subteran unde erau +14 grade, afara la -2 grade = eu am stricat masina, eu sunt vinovat ca iarna e frig) mie care sunt poate cel mai grijuliu sofer posibil. Am avut anterior o asa zisa "lemon car" Renault Symbol care m-a tinut 14 ani fara nicio problema iar Fordul a inceput sa crape dupa primul an. Mi-am mai expus aici necazul, nu mai reiau, dar va dati seama ca pentru mine Ford nu mai exista, orice ar scoate si orice ar promite.

  • Robert, joi, 18.01.2024 11:14

    Banditos, ce ciudat, la mine era groaznic scaunul si confortul oferit era zero adica dupa o ora incepeau durerile de spate si sold. Puma am avut eu nu Focus, poate difera scaunele. Dupa ce am scapat de Puma am luat o Honda CR-V 2020 cu care am condus doua zile pana in Franta fara nici cea mai vaga urma de disconfort, abia la Honda am descoperit ce inseamna o pozitie corecta la volan si scaune bine configurate.

  • Banditos, joi, 18.01.2024 11:38

    @Robert Scaunele difera foarte mult, poate ca si in functie de versiunea masinii. Si depind si de conformatia fiecaruia. In Focus stateam ca intr-o gaoace, scaunul inconjurandu-ma la modul ideal. Aveam tendinta sa ma reasez in scaun dupa 3-4 ore de mers continuu dar ieseam din masina super fresh. Poate ca sunt mai multi factori la mijloc. La Civic, "reglajul lombar" imi impinge in fata coloana si par ca stau infipt intr-un par. Mi-au trebuit vreo 5.000km sa ma obisnuiesc. Probabil ca daca trec din nou la Focus mi se va parea prost la Focus. In CRV, atat cat l-am testat, scaunul mi s-a parut chiar mai ok decat la Civic. Dar e irelevant pentru ca abia la drum lung, cum zici tu, se vede treaba. Abia in primavara voi ajunge sa merg cu Civicul spre 800km dintr-o bucata. Sunt curios...

  • Dragos, joi, 18.01.2024 11:42

    Nu e treaba mea sa dau sfaturi nimanui, dar toti cei care ati avut de suferit de pe urma motoarelor Ford Ecoboost ar fi trebuit sa stiti de la bun inceput in ce va bagati, de asta avem forumuri si internet. Acum este tardiv insa probabil mai castigati erati cu motorizari diesel, care provin de la PSA din cate stiu si la masinile frantuzesti n-am auzit de probleme grave la ele. In general motorul diesel este mai trainic si construit cu piese mai solide decat motorul otto, are piesele forjate, de acolo si greutatea mai mare. Stiu ca incepe sa nu mai fie popular dieselul dar asta e parerea mea si sper ca nu deranjez. Eu personal intre cele doua aleg diesel. Pentru oras, tramvaiul.

  • Robert, joi, 18.01.2024 11:50

    Banditos, pai atunci calatorie placuta, buna alegere Civic ul !! :D Si da, asa e, sunt fermecat de scaunele din CRV. La Puma si eu simteam nevoia sa ma reasez in scaun, ridicandu ma in maini de marginile scaunului, ca sa mi indrept coloana, dar mult mai des cam la fiecare 5...10 minute trebuia sa o fac.

  • Banditos, joi, 18.01.2024 11:56

    Merci si tie. Ca idee...cat pe ce sa fie CRV. Dar imi depasea bugetul.

  • @Banditos la 18.01.2024, 10:34, joi, 18.01.2024 12:02

    am mai zis-o, ai fost tu mai norocos

  • Robert, joi, 18.01.2024 12:09

    Tu ai vrut o noua banuiesc. Si mie imi depasea mult bugetul un CRV nou asa ca am ales unul pre loved :D cu 27000 km in 2 ani.

  • Banditos, joi, 18.01.2024 12:16

    Asa sa fie. Sau n-am dat in masina ca in cai. Sport romanesc prin excelenta. PS. La Focus gen 3 excelente stergatoarele si spatiul "de garare" a acestora, ascunse sub capota. NICIODATA n-am avut probleme cu ele, sa inghete sa nu stearga, etc. La Civic...BOOM!...se aduna gheata la axul stergatoarelor si acestea numai coboara la maxim. Le-a fost lene sa prelungeasca capota sa rezolve situatia: sa decupeze niste fante de aer cald de la motor sau sa protejeze zona axelor impotriva acumularii de gheata....teste in real-life lipsa?

  • Banditos, joi, 18.01.2024 12:20

    ...noua, ca asa s-a hotarat in consiliul de familie. Un vot "pentru" fiind si de la mine. Nici in cea mai neagra dictatura votul nu ar fi putut fi mai covarsitor..."pentru".

  • Michi, joi, 18.01.2024 13:31

    Last year saw Ford retain the unwanted title of being the most recalled automaker, with 54 affecting 5.6 million vehicles. That’s down from 68 recalls for 8.5 million cars in 2022. Nu știu de ce unii preferă să fie canalii?!? Rechemări pentru motor praștie. Alții te cheamă pt un airbag, o centură de siguranță, un "șurup", numa' Ford are probleme decât cu motoare trompetă, desigur, pentru guvizi trompe...triști.

  • Bica, joi, 18.01.2024 14:41

    Uite ca eu n-am suferit din cauza motoarelor ,,ecoboom", și ca mine sunt mulți utilizatori de Ford din 2017+. Legat de kuga, dacă întrați pe forum o sa vedeți mulți oameni mulțumiți de motorul de 2.5, dar na, dacă nu e Toyota hybrid scrie câh pe ea și o ignoram..Mergeți voi și dați 55k pe un rav4, ca eu dat pe kuga 37k și o sa fiu f mulțumit. :)

  • Bica, joi, 18.01.2024 14:42

    Ford are probleme cu motoare IN AMERICA, nu in Europa. In Europa ecoboost este unul dintre cele mai bune motoare 1.0, se conduce impecabil și nu se simte ca un 1.0.

  • Banditos, joi, 18.01.2024 15:15

    @Michi, ce masina ai?

  • Ford e gunoi, joi, 18.01.2024 18:18

    @Bica, mor de ras. Corect, ecoboost este unul dintre cele mai bune motoare. De aruncat la gunoi. https://autolatest.ro/editorial-auto/ford-are-mari-probleme-cu-motorul-pe-benzina-1-0-ecoboost-ecoboom-2018/ https://autolatest.ro/stiri/ford-scoate-din-productie-motorul-pe-benzina-1-5-ecoboost-construit-la-craiova-este-un-esec-tehnologic/

  • Bica, duminică, 21.01.2024 09:44

    @Ford e gunoi, exact ce am zis eu, autolatest oricum e fan coreene si ptr el restul nu exista, despre ce vorbeste el sunt motoarele VECHI care au fost montate pe Focus MK3.5 pana in 2018 iunie, dupa aceea a venit MK4 si s-au rezolvat din probleme, dar na, vorbim aiurea.

  • Michi, vineri, 26.01.2024 16:58

    Dețin mașini în componența cărora nu există nici măcar o piuliță produsă în România. Discuția e puerilă, Ford și-a bătut joc de clienți, iar aici e un norocos care ne spune că milioane de clienți Ford au avut ghinion. Plauzibil, dar în baza acestei statistici, doar un prostovan și-ar cumpăra Ford. Chiar și produs în România, idealul în viața analfabeților angajați la fițuici auto.