Jaguar va avea o nouă identitate de marcă

Publicat miercuri, 20.11.2024 10:13 de Silvian Irimia

Jaguar trece printr-o transformare și se repoziționează în industria auto ca o marcă de lux de vehicule electrice. Această nouă direcție este însoțită de o serie de embleme noi pentru viitoarele modele Jaguar.

Modelele producătorului britanic, pe care le vom vedea începând din 2026, vor fi complet diferite în ceea ce privește forma, performanța și identitatea de marcă.

Emblema, la rândul său, va fi transformată. Nu vom mai vedea sigla bine cunoscută cu jaguarul care sare. În schimb, primim numele companiei, scris complet cu litere.

În timp ce așteptăm dezvăluirea noilor mașini promise de compania britanică, Jaguar a prezentat oficial ceea ce numește noua identitate vizuală a brandului.

Jaguarul va dispărea de pe capota mașinii și din sigla mărcii, dar, în realitate, ar trebui să fie folosit ca fundal pe un model de linii orizontale. O altă noutate este sigla mărcii, în care simbolul jaguarului a fost înlocuit de un joc de „J”-uri opuse.

Totuși, pentru a înțelege cum se vor traduce toate aceste schimbări într-o mașină, va trebui să așteptăm până în data de 2 decembrie, când Jaguar va prezenta primul său concept la Miami Art Week.

via Jaguar

  • Banditos, miercuri, 20.11.2024 10:19

    Doamne Dumnezeule ! :((( ehttps://www.fastcompany.com/91231618/jaguar-rebrands-logo-ev-car

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 20.11.2024 11:01

    Subscriu. E de Doamne fereste! Dealtfel pe twitter si-au luat injuraturi si misto-uri pe toate partile din toate directiile. Atata woke-areala si atata ciudatenie nu vezi nici la cei mai dezaxati creatori de moda. Duca-se pe pustii.

  • eu, miercuri, 20.11.2024 11:23

    cu toate bubele lor, jlr se pare ca au ramas cam sigurii (cu exceptia lui volvo care par cei mai serios dedicati electrificarii) care chiar sa isi respecte angajamentul semnat la COP 26 Glasgow, anume ca din 2035 sa produca doar modele electrice. au inceput cu jaguar, ma rog, nici nu era prea greu, avand in vedere in ce fundatura ajunsese marca. sa vedem daca vor proceda la fel si cu land rover. dar oricum, e de apreciat consecventa lor. alti semnatari mari s-au dovedit niste hahalere neserioase: ford, mercedes, gm s-au sucit imediat la cel mai mic obstacol intampinat. nu mai zic de celelalte nume sonore care nici macar de aparente nu s-au sinchisit sa semneze: grupurile bmw, vag, stellantis, hyundai si cei 3 mari japi: toyota, honda, nissan.

  • dan_grc, miercuri, 20.11.2024 12:07

    Poate fi de apreciat faptul că încearcă altceva, dar decizia de a dispărea de pe piață până pe la jumătatea lui 2026 nu este de apreciat, chiar dacă vânzările erau în scădere, continuitatea este importantă.

  • @alex cu creier mic, miercuri, 20.11.2024 12:12

    A câștigat Trump, au ieșit rasiștii din peșteri și văgăuni. Timp de 4 ani vor râgâi aceleași dejecții ca și pana acum 4 ani. Apoi intră înapoi în peșteră, la conservare. Csfncsf.

  • eu, miercuri, 20.11.2024 12:49

    woke e un cuvant scurt, foarte usor de reprodus. il auzim peste tot astazi. se foloseste obsesiv de des si prea putini ii inteleg radacinile. mintile superficiale si ignorante i-au atribuit o conotatie negativa pe care o tot rostogolesc. lipesc cate un woke pe absolut orice chestie cu care nu sunt de acord si pe care o vor discreditata rapid si gratuit, scutindu-i astfel de efortul de a cauta contexte, comparatii sau argumente. asadar ce intelegi tu draga alex prin woke si de ce ar fi un lucru rau?

  • @eu, miercuri, 20.11.2024 12:54

    A văzut un negru în mijlocul cadrului, deci e woke. Plus ca sunt îmbrăcați ciudat, care iar e woke, mai ales într-o reclamă.

  • Br(w)oke, miercuri, 20.11.2024 13:00

    Am văzut mulți scelerați woke turbând de furie că americanii vor revenirea la normalitate și la echilibru în țara lor. Pentru că de-aia a câștigat Trump, pentru că rasismul, agresivitatea și scelerarea woke atinseseră cote insuportabile. Urmează Europa.

  • @ Br(w)oke, miercuri, 20.11.2024 13:14

    Echilibru și normalitate adus de un violator condamnat penal care se laudă cum apucă el femeile de păsărică, care minte de fiecare dată când deschide gura, narcisist cu apucături de dictator fascist și, zic gurile rele, semi-retardat care se scălămbăie când vorbește în public. Și, desigur, care pleacă urechea către cel care îl pupă mai cu foc în fundul gras.

  • Br(w)oke, miercuri, 20.11.2024 13:19

    Da, nu te contrazic. Dar așa cum e el, pare mult mai normal decât demența woke. Dintre două rele, americanii au văzut în Trump răul cel mai mic. Și au dreptate.

  • Jagramat, miercuri, 20.11.2024 13:27

    „J” mare, „a” mic, „G” mare, „U” mare, „a” mic, „r” mic. Tare! Dacă la fel își proiectează și mașinile, Jaguar va ocupa un loc binemeritat lângă Saab.

  • @ Br(w)oke, miercuri, 20.11.2024 13:28

    Din doua rele.... Ambele sunt rele. Nu poți justifica alegerea unui rău când există alternative. Și nu, nu e răul cel mai mic. Republicanii puteau alege un om normal, în alegerile primare, și atunci ar fi fost o competiție intre woke și normalitate. Dar l-au ales pe Trump, deci asta și-au dorit. Nu ține minciuna cu răul cel mai mic. Ei au vrut răul cel mai mare, cel puțin dintre ai lor.

  • dan_grc, miercuri, 20.11.2024 13:46

    Când o țară este condusă într-o manieră extremă, tot timpul va da naștere la o altă extremă, cei care se miră de victoria lui Trump sa se întrebe cum state preponderent democrate au votat tot cu Trump, deci ceva au făcut nasol democrații, aceeași greșeală o fac și europenii, acum partidele extremiste au o pondere mai mare decât acum patru ani, este greu de ghicit ca-n 2028 vor câștiga și mai mult ? O conducere moderată nu va da naștere la extreme, pentru că nu oferă motive .

  • @dan_grc, miercuri, 20.11.2024 14:09

    Deci primul mandat al lui Trump a dat naștere la o altă extremă?

  • alex_cu_a_mic, miercuri, 20.11.2024 17:02

    @12:12 Poate tu ai iesit din pestera .. sau poate bate netul pana in pestera si scrii direct de acolo. Eu scriu la vedere si nu ma sucesc in functie de cine castiga alegerile pe te miri unde. Trump a castigat pe saturatia electoratului la idioteniile ideologiilor woke. Ideologiile au ingropat imperii asa ca nu vad de ce n-ar ingropa si companii intregi. In momentul de fata doar Tesla traieste din electrice (si din mult BS pe care-l mananca Musk cu orice ocazie). In rest toate grupurile auto din lume (grupuri nu branduri) merg pe un mix de electrice, hibride si combustie in functie de cererea pietei. Si Jaguar e parte dintr-un grup dar mi se pare ireal sa puna pauza un an si ceva la productia si vanzarea de masini pana reusesc ei sa aduca un model electric nou. Vanzarile sunt vanzari pentru orice companie, oricat de mica sau mare.

  • @alex cu creier mic, miercuri, 20.11.2024 17:19

    Asta pentru ca n-ai habar ce presupun vânzările. Probabil ca ești doar un angajat care habar nu are de ce înseamnă o companie comerciala. Sa îți explic eu: ca sa vinzi ceva trebuie sa ai showroom-uri, adică spatii comerciale, sa plătești utilități, angajați în vânzări, relatii cu clienții, prestatori de servicii și altele. Dacă din vânzări nu poți acoperi costurile de producție și costurile de mai sus, atunci pierzi bani vânzând. Ești mai câștigat dacă nu vinzi, reduci pierderile. Ei s-au uitat la ce vânzări au și au calculat ca e mai ieftin sa nu mai vândă/producă, pana nu au un produs profitabil. E simplu.

  • dan_grc, miercuri, 20.11.2024 17:33

    Așa este, ca să vinzi ai niște cheltuieli, deci sa înțelegem că modelele electrice de 100k lire, din 2026, se vor vinde doar în câteva showroom-uri, în UK, restul online, sa facă economii, iar în perioada de pauză angajații Jaguar vor fi plătiți de unde, de la stăpânul indian, asa pe ochi frumoși ? După inteligența debordantă trebuie sa fii Matei din IUKEY, afacerist și corporatist .

  • @dan_grc, miercuri, 20.11.2024 18:16

    In perioada de pauză angajații Jaguar neimplicati în producția noilor modele nu mai sunt angajați Jaguar. În cel mai bun caz sunt în șomaj tehnic. Cam așa funcționează lucrurile în capitalism. Auzi, dacă tot sunteți inteligenți, trimite-ți CV-urile la JLR. Cu scrisoare de intenție, în care le explicați cum sa facă afaceri. Plătesc bine, cred, cu bonusuri grase ca ii scoateți voi din rahat. Întrebare: cat de arogant și ignorant poți fi sa ai impresia ca ai tu o idee simpla (vindeți în continuare) și oameni cu multa experienta și salarii de milioane anual nu s-au gândit la asta?? Și nimeni din compania aia nu s-a prins ca ar fi mai câștigați financiar dacă continua sa vândă?? Băi, noroc ca le-a picat din cer norocul cu voi doi, neica nimeni în drum cu ifose de deștepți.

  • dan_grc, miercuri, 20.11.2024 19:24

    În capitalism o companie nu decide sa intre în pauză un an și jumătate, chiar și cei implicați în dezvoltarea noilor modele nu mai sunt plătiți din banii produși în prezent, sau din 2025, ci sunt luați din altă parte, adică de la firma mamă, bai băiatule, eu sunt ăla comunist, iar tu ești capitalistul ? Unde ai mai auzit asa ceva vreodată, să întrerupi totul, sa nu mai încasezi nimic o perioadă destul de lungă și banii injectați în noua strategie sa fie luați din altă parte, fără sa mai ai și o minimă garanție ca-i vei recupera ? Asta sa faci tu la firma ta . Esența oricărei afaceri este profitul, cum Jaguar n-a mai cunoscut profitul de multă vreme, înțeleg schimbarea strategiei, dar nu cu o pauză atât de mare, astfel de schimbări se fac din mers, lasa plăcile cu salariile de milioane, unii, ( nu toți ) le încasează degeaba .

  • @dan_grc, miercuri, 20.11.2024 19:31

    Bă tu ești mai prost decât geniul vântului de noapte, și asta e chiar o realizare :)) La tine bate vântul noaptea? "chiar și cei implicați în dezvoltarea noilor modele nu mai sunt plătiți din banii produși în prezent" Tu pricepi ca vânzarea modelelor curente generează pierderi?? Da, angajații sunt plătiți din banii de la compania mamă, dar compania mamă nu mai trebuie sa acopere și pierderile rezultate din vânzari. E chiar atât de greu??? Repet: cât de arogant ești să îți imaginezi că nu s-au gândit și ei la ce te gândești tu???

  • dan_grc, miercuri, 20.11.2024 20:03

    Cu această ocazie m-am lămurit 100%, haterul anonim care intoxica acest site este Matei, nou sau vechi, nici nu si-a dat seama, când scrie logat se mai abține, dar ca tot omul, apar greșeli și dovezi. Hai bagă cu Bmw, ca la Jaguar ești tobă.

  • @hateru, miercuri, 20.11.2024 21:15

    O sa vezi tu ca aceasta decizie va insemna sfarsitul Jaguar, daca tot ce vindeau pana acum era pe pierdere de multi ani, trebuiau sa faca aceasta trecere mai devreme, usor usor isi faceau o gama de electrice foarte scumpe, asa vedeau su daca exista cllienti pentru astfel de preturi, o sa faca o mare laie prin 2026 cu o electrica de 150k euro sau cat o fi .

  • Ambulanța, miercuri, 20.11.2024 22:41

    Ni-no-ni-no!

  • spaclu lu manole, joi, 21.11.2024 02:55

    @dane, mai stinge-le odata lumina :):) @matei e ala care bate-n capota. Anonimul e ala din spatele lui (adica tot el). https://www.youtube.com/shorts/nTLf052-alA Bai @matei zurgalaule, nu te-ai saturat sa tot cazi in sant cu motoreta?

  • Kap, joi, 21.11.2024 11:05

    Dan, Edică cel viteaz comitea frecvent agramatisme când era provocat. De genul celui de mai sus: ”sunteți inteligenți, trimite-ți CV-urile”. Altă asemănare că de multe ori refulează în multe semne la sfârșit...

  • Matei_cel_nou, joi, 21.11.2024 11:32

    @scula lu' Manole A câta oară postezi link-ul ăla, amărâtule? Dacă n-ai avut succes de 2-3 ori încerci până îți iese? Sau te obsedează videoul așa de mult și cum n-ai prieteni să vă veseliți împreună tot încerci sa fi popular aici, pe seama mea, tristule?

  • dan_grc, joi, 21.11.2024 11:52

    Pe 1 noiembrie a fost articolul " Jaguar, producție oprită până în 2026, în Marea Britanie ", uitați-vă la comentariul mascariciului din UK, același text despre situația Jaguar ca al " anonimule ", nu aceeași idee, aceleași argumente, cu punct și virgulă, el nu are timp sa piardă 3 minute :)

  • spaclu lu manole, vineri, 22.11.2024 07:17

    Mateiash Gascaru', nu te-ai saturat sa scoti motoreta din sant?