OFICIAL: Veyron Super Sport - 1200 CP şi 431 km/h viteză maximă

Publicat luni, 05.07.2010 11:00 de Mircea Meșter

Bugatti a prezentat primele informaţii şi fotografii oficiale ale celui mai puternic Veyron. Super Sport a reuşit deja să intre în Cartea Recordurilor, atingând 431 km/h în prezenţa reprezentanţilor Guinness.

Volkswagen a prezentat în acest weekend primele imagini cu cea mai puternică versiune a lui Veyron. Denumită oficial Bugatti Veyron Super Sport, noua versiune dezvoltă 1200 de cai putere şi îşi face apariţia în lumea auto cu stil: depăşind recordul mondial de viteză pentru o maşină de serie.

Conform comunicatului oficial al celor de la Volkswagen, Veyron Super Sport a atins o viteză medie de 431 de kilometri pe oră pe circuitul de teste al VW Group din Ehra-Leissen, la eveniment fiind prezenţi şi reprezentanţii TÜV (Agenţia Germană de Inspecţie Tehnică) şi un trimis al Cărţii Recordurilor Guinness. Aceştia au validat recordul Bugatti, Veyron Super Sport devenind astfel modelul de serie care a atins cea mai ridicată viteză de top din istoria automobilului.

Viteza realizată de Veyron Super Sport a fost calculată, conform regulilor Giunness Book, prin media celor trei încercări realizate de pilotul de teste Henri Raphanel. Prima dintre acestea s-a terminat la 427.933 km/h, a doua la 434.211 km/h, iar a treia la 431.072 km/h. Recordul i-a luat prin surprindere până şi pe oficialii Bugatti, care se aşteptau la o viteză de maxim 425 km/h: "Condiţiile atmosferice de astăzi au fost însă perfecte şi ne-au dat voie să ajungem la acest record", a declarat Wolfgang Schreiber, inginerul-şef al celor de la Bugatti.

DESPRE BUGATTI VEYRON SUPER SPORT

Maşina care a atins acest record este echipată cu un motor de 1200 CP şi 1500 Nm. Diferenţa de 199 de cai putere faţă de modelul de serie care a stabilit un reper greu de atins de concurenţă este realizată prin implementarea a patru turbine noi mărite şi a unui intercooler cu dimensiuni sensibil mai mari.

În versiunea de serie, viteza maximă este limitată la 415 km/h, măsură luată pentru protejarea pneurilor, dar echiparea tehnică a modelului care a stabilit recordul de viteză este identică cu cea a versiunilor disponibile pentru clienţi. La nivel tehnic, Veyron Super Sports vine cu suspensii noi dezvoltate cu plecare de la cele pentru competiţiile de circuit, acestea permiţând atingerea unui nivel superior de control al maşinii. În plus, structura maşinii este fabricată în totalitate din fibră de carbon ranforsată, iar caroseria este produsă din acelaşi material. Conform celor de la Bugatti, Veyron Super Sports este supus pe şosea la acceleraţii laterale de până la 1.4 G.

Producţia lui Bugatti Veyron Super Sport va începe în toamna acestui an, prezentarea oficială a celui mai puternic model de serie din lume urmând să aibă loc în luna august, la Concursul de la Pebble Beach, California.

via | Bugatti

  • Costi, luni, 05.07.2010 12:41
    Veyron

    In sfarsit,Bugatti arata ce poate cu adevarat,sau mai degraba incepe sa evidentieze ce poate acest Veyron.1200 CP si 1500NM.Peste 2-3 ani vor mai veni cu un upgrade si tot asa,motorul W16 de 8,0L este unul cu un potential imens.Va fi exploatat treptat,asa este si normal,din punct de vedere al marketingului. Toate cele bune!

  • edi80, luni, 05.07.2010 13:01
    mda

    tara arde si baba se piaptana! sunt curios ce euro are masina si cat consuma! e o racheta pt putinii colectionari de masini...

  • Dpp, luni, 05.07.2010 13:19
    @Costi

    Si la fel de useless ca si prima varianta. Realizare tehnica foarte buna. Utilitate 0. Nu vine cu nici o inovatie tehnica (din cate stiu eu , dar poate nu sunt asa de bine informat) , ci doar cu supradimensionarea anumitor componente.

  • NeoGalaxy, luni, 05.07.2010 13:29
    Eternal Ferrari Fan

    Exista vreun exemplar care sa aiba la bord mai mult de 10k km? Pana acuma pe Ebay sunt cel putin 10 cu maxim... 1500 km la bord. Probabil masina asta sta in vitrina, iar de mers nu merge nimeni cu ea. De ce... nu pot sa-mi dau seama.

  • Bogdan, luni, 05.07.2010 13:34
    veyron obosit

    foarte interesant. dar cum scria si colegul Dpp: utilitate 0. vedeti ca a scos Porsche noul GT2 RS 620 CP si 700Nm dintr-un motor de 3.8 cu doar 6 cilindri si un consum mediu de 11-12 litri care atinge peste 300 kmh. prinde suta in 3,5 s, 200 kmh sub 10 sec iar 300 in 28 sec. pe 98% din drumurile de pe lumea asta, porsche va bate veyron-ul la fund. deci: la ce bun o masina imensa de1200 cai si un motor imens care inghite benzina cu galeata daca nu-si poate folosi toata puterea pe un drum normal? imi pare rau, dar nu ma impresioneaza absolut deloc. cand lumea scoate puteri mari din motoare mici, unde e inovatia in a scoate mii de cai putere din motoare cat casa?

  • Alex, luni, 05.07.2010 13:37
    Oui !

    Allez Veyron ! Fabrique en France !

  • schumi, luni, 05.07.2010 13:45
    Veyron

    Veyron este doar un exercitiu de imagine. Atat si nimic mai mult.

  • Mihai, luni, 05.07.2010 13:59
    bravo !

    Bravo VW . Din nou a dat clasa pe plan mondial !

  • nemtalau, luni, 05.07.2010 14:12
    monstrulet inutil

    masina inutila, doar pentru 'blazon' (???). ar fi util de conceput un auto cu un consum de 1L/300Km de ex :).

  • ALEX, luni, 05.07.2010 14:33
    Strugurii sunt acri

    Daca aceasta masina era produsa de japonezi sau de alti rivali VW Group toata lumea sunt sigur ca nu se mai oprea din elogii . Cum nu este cazul ...

  • Costi9b, luni, 05.07.2010 15:02
    @NeoGalaxy

    Sunt masini si cu 15.000 am gasit una cu 19.000. Nu poti sa compari masina asta cu un 430 modena, sa zic. O folosesti la evenimente gen Gumball sau in weekenduri. Da si cred ca e mai mult o piesa de muzeu

  • Dpp, luni, 05.07.2010 15:11
    @ALEX

    Modelul prezentat nu a venit cu nimic inovator . Sa te lauzi ca ai scos 1200 CP dintr-un motor de 8L cu 4 turbine mari si un intercooler mare mi se pare cam jenant. CCXR-ul scoate dintr-un V8 de 4.7L 1064CP (cei drept daca ii bagi E85). Deci...cam tot aceeasi CP cu 4.7 L si doar 2 superchargere . Cauta si timpii pe Nürburgring ca sa vezi cam pe unde sta masina asta(vorbesc despre Veyron). Si sa nu imi bagi faza aia cu "stai ca in sufragerie" pentru ca nu iti trebuie 1200CP ca sa stai incredibil de comod (in lux chiar) intr-o masina.

  • @ Dpp, luni, 05.07.2010 15:26
    Bugatti Veyron

    Toti concurentii lui Veyron, desi au o greutate mai mica cu 600-800 Kg au performante similare ca acceleratii sau viteza maxima . Insa nici un rival nu are tinuta impecabila pe care o are Veyron la viteze de peste 390 km/h ( lipsa vibratiilor ), rivalii lui Veyron dand senzatia ca sunt pe punctul de a se dezintegra . Materialele folosite in constructia lui Veyron sunt revolutionare, aceastea cu siguranta vor fi folosite in viitor si in productia masinilor de serie mare . Cel mai nou exemplu in acest sens este folosirea de catre BMW a fibrei de carbon ( pana ieri apanajul supercar-urilor ) in constructia viitoarei masini de oras .

  • benzinaru', luni, 05.07.2010 15:30
    vai!

    asta este replica la Pagani, vai mama voastra

  • Octavian, luni, 05.07.2010 15:32

    ganditi ca niste romani adevarati. Ce consum are oare? Ce euro? WHO CARES? Este cea mai puternica si mai scumpa masina de serie din lume. NU este suficient ca sa fie cumparata de cei care si-o permit? Chiar daca in viata de zi cu zi umbla cu un audi s8 sau ceva TDI sanatos, o tin pentru ca stiu ca au cea mai cea masina din lume. Si ce daca are doar 1500 km? Cat poti circula cu ea print-o statiune sau intr-un weekend? E clar ca nu e practica ca sa fie folosita zi cu zi. Nu poate intra in parcarile etajate, nu poate intra pe strazile inguste decat din 2 manevre, abia ai loc de servieta etc etc Totul tine de exclusivitate, si nimic altceva.

  • C-G-C, luni, 05.07.2010 15:36
    Vitrina tehnologica

    Util sau nu, placut sau nu, Veyron este in Cartea Recordurilor si arata ca la acest moment, din pct de vedere tehnologic, este cu mult inaintea oricarei masini produse. Carcotelile legate de consum si de fiabilitatea componentelor sunt total neinteresante pt cei care apreciaza masina si pt cei care si-o permit. Daca as avea100.000.000 $ in conturi cu siguranta as fi pe lista de asteptare :D

  • b, luni, 05.07.2010 15:38
    Bugatti

    Imi pare rau dar cam toate comentariile de mai sus sunt facute dor de dragul vorbitului aiurea. Cati stiti ca motorul original al lui Veyron scoate 3000 CP in camera de combustie si ca numai 1000 ajung la roata din cauza randamentului motoarelor pe benzina (aprox. 50%) si a diferitelor componente ale sasiului si masinii? Sunt foarte de acord ca Porsche (sunt un mare fan al acestei marci) este neintrecut in ceea ce reuseste cu acel motor boxer de 6 cilindrii dar sa spui ca Bugatti nu a venit cu nici o noutate tehnica la acest motor W16... trebuie sa fii un inadaptat si un mitocan. Motorul lui Veyron este o incredibila realizare a tehnicii din orice punct de vedere l-ai privii! In ce priveste cei 1200 cai ai lui Veyron Super Sport... cred ca se poate si mai bine. Dar... mai asteptam :). O zi buna.

  • Dan, luni, 05.07.2010 15:40
    Cel mai nou episod Top Gear

    http://es.autoblog.com/2010/07/05/segundo-episodio-de-la-temporada-de-top-gear-con-desafio-inclui/

  • NeoGalaxy, luni, 05.07.2010 15:43
    Eternal Ferrari Fan

    @Costi9b: Evident ca este o masina de muzeu, 19k km sunt putini pentru ca probabil au fost cateva drumuri lungi. Nu cred ca cineva si-o ia ca sa mearga la servici cu ea ci ca sa colinde lumea. Sau asa vad eu lucrurile :P Totusi sunt cam multe de vanzare pe Ebay, ceea ce ma face sa cred ori ca a venit criza in mod serios pentru multi ori pur si simplu se merita cumparate si vandute mai tarziu pentru ca sunt prea rare.

  • Octavian, luni, 05.07.2010 15:47

    Si ca o completare, credeti ca cei care sunt impatimiti de curse auto pe circuit, nu au si un Porsche gt sau un ferrari in garaj preparat pentru curse? Stati linistiti ca cei care isi iau Veyron nu scot credit din banca pe 10 ani si il tin parcat in fata blocului. Au un garaj, care are cel putin 5-6 masini.

  • bolovan, luni, 05.07.2010 15:57

    @b Te dezamagesc...motoarele pe benzina au un randament de aprox 30%...iar cu cat creste turatia...scade si randamentul. Un motor de F1 are randamentul pe la aprox 20% Si ca sa linistesc fanii diesel. Randamentul unui motor diesel...pentru autoturisme...greu ajunge la 40%. Sar de 40 cele pentru vapoare. Dar exista si un motor ce are randament de 54% (recordul absolut)...singura problema ii greutatea: 2300 tone (si 103.000 cp la turatia maxima de 102 rpm)

  • Bogdan, luni, 05.07.2010 16:14
    Bugatti Veyron Super Sport

    http://automotorsport.se/news/21014/bugatti-veyron-har-k%C3%B6rt-5008-km/h/

  • Dpp, luni, 05.07.2010 17:01
    @bolovan

    Lasa-l , ca nu cred ca stie pe ce planeta este. "sa spui ca Bugatti nu a venit cu nici o noutate tehnica la acest motor W16... trebuie sa fii un inadaptat si un mitocan". Ce legatura are mitocania si imposibilitatea de adaptare cu tehnologia industria auto , doar el cred ca stie. Warsila parca produce motorul ala diesel de care vorbesti , si este in doi timpi din cate stiu. Oricum , aia este o realizare tehnologica , ce probabil are un impact mai mare decat 1200CP dintr-un W16 de 8L . Dar daca ai doar terci in cap si vezi numai "liniute" si "cerculete" nu prea ai cum sa iti dai seama de aspecte de genul asta. PS: ms petru complimente tov b. caci presupun ca pentru mine erau.Deja exista o diferenta de nivel al reply-urilor si cred ca trebuie sa mai studiezi putin .

  • @Dpp, luni, 05.07.2010 17:25

    numai tampenii vb. visezi sau te-ai trezit acum din somn, nu de alta da sa te lasam sa visezi in continuare.

  • Dpp, luni, 05.07.2010 17:39
    off off ......

    Slabut....Slabut de tot..., dar daca atata poti , .asta este... Capul in fund , adanc bagat il ai. Poate n-ar strica sa il mai scoti la lumina.

  • IceCub, luni, 05.07.2010 17:42
    Exercitiu de tehnica

    Veyron este un exercitiu tehnologic si trebuie luat ca atare. Comparatiile cu Porsche si alte modele de masini sport sunt irelevante. Veyron e intr-o clasa super exclusivista, facuta sa stoarca tot ce e mai bun din tehnologia curenta, si asta in conditiile in care e un model de serie. Daca vrei sa te dai cu 400 km/h pe circuit dupa care sa pleci comfortabil acasa, e singura care poate face lucrul asta. Cat despre consum, e iarasi irelevant: atata timp cat ai > 1.000.000 Euro sa dai pe o masina nu te mai intereseaza cat consuma sau cat costa un set de cauciucuri (avand in vedere ca un set rezista ~ 15 min la viteza maxima).

  • Alfred, luni, 05.07.2010 19:28
    @Dpp

    Esti cazut in cap rau de tot. Habar nu ai pe ce lume traiesti, dar spui ca motorul asta nu are nicio noutate tehnica, cand absolut toata lumea spune ca in este cea mai impresionanta realizare in domeniu din acest deceniu. Ia spune-mi tu cum faci 4 turbine sa funcioneze sincronizat, ia spune-mi cum trimiti puterea aia la roti, ia spune-mi cu realizezi racirea motorului, ia spune-mi cum faci o masina sa nu vibreze la 400km/h. Explica-ne si noua cat de banal e sa faci asa ceva si apoi fa pe desteptul. Si cum spune cineva inainte sa nu va mire daca peste 4-5 ani vor face un upgrade la 1400cp, apoi 1500 si tot asa ca Sergei Butka. E clar ca se poate, dar nu vor. Si ca sa-ti demonstrez ca se poate iti spun ca Apollo R, are motorul Audi 4.2FSI cu 2 turbine si dezvolta 800cp. Inmulteste si tu cu 2 vezi ce rezultat obtii.

  • Dpp, luni, 05.07.2010 19:43
    @Alfred

    "Audi 4.2FSI cu 2 turbine si dezvolta 800cp. Inmulteste si tu cu 2 vezi ce rezultat obtii." Aproape mi-ai dat o lacrima (de la atata ras , evident). Daca tu prin progres tehnologic intelegi integrarea de sisteme deja existente si nu dezvoltarea de tehnologii noi si inedite , imi pare rau pentru tine. Ti-as recomanda sa cauti "inovatie tehnica"(e chiar termenul pe care l-am folosit in primul comment). Ca sa iti faci o idee despre ce vorbeam , iti dau si cateva exemple : FSI a fost o inovatie , TDI a fost o inovatie , motorul cu ardere interna a fost o inovatie fata de motorul pe abur. Faptul ca ai facut 4 turbine sa mearga sincronizate nu inseamna inovatie . Este o realizare , insa utilitatea practiva undeva putin peste 0 (cel putin in momentul de fata). A zis cineva bine mai sus : "sa stoarca tot ce e mai bun din tehnologia curenta" . Repet : INOVATIE ~ 0. Daca faceau W16 ala sa consume 3% si sa mearga cu apa , aia era inovatie. Daca inovatia in industria auto , pentru tine , se rezuma doar la cine are cei mai multi CP , iti recomand sa mai iesi din casa si poate sa mai citesti ceva.

  • MCD, luni, 05.07.2010 19:56
    TranStar Racing Dagger GT

    vreau putere, exclusivitate,(10 exeplare pe an) stil, desing imi cumpar TranStar Racing Dagger GT motor V8 9,4 litri, 2.028 CP si 2.710 Nm toate astea la 400.000 euro, de ce as cumpara uratenia asta, in postura unui milionar in $ eu asa as gandi

  • @ MCD, luni, 05.07.2010 20:55
    Vrabia malai viseaza

    Masina de care vorbesti este o fantezie americana ce nu va deveni realitate la fel cum nici un alt vis american in persoana limuzinei de 2 milioane $ ( DiMora ) ce visa sa rescrie standardele clasei de lux nu a devenit realitate . Costul dezvoltarii lui Veyron a fost imens si nici un presedinte de grup auto cu exceptia lui Ferdinand Piech ( este cel mai mare actionar individual la VW Group ) nu putea sa impuna in fata consiliului de administratie si al actionarilor un proiect de asemenea anvergura . Daca direct investitia nu a fost recuperata, indirect capitalul de imagine a fost imens, Bugatti Veyron fiind unul dintre principalii vectori de imagine pentru VW Group . La inceputul anului aparusera zvonuri in presa americana cum ca VW Group ( Ferdinand Piech ) doreste sa cumpere numele si marca Duesenberg, cea mai celebra marca auto americana din toate timpurile ce in 1928 motorul sau de 8 cilindri in linie avea 4 supape pe cilindru si 2 axe cu came ! Prin renasterea Duesenberg cu un model de senzatie, s-ar crea un vector de imagine care sa impulsioneze ofensiva VW Group pe piata din SUA, piata in care a inregistrat cresteri ale vanzarilor in ultimele 12 luni la rand .

  • Bogdan, luni, 05.07.2010 23:02
    veyron fanboys

    Dpp, nu-ti mai bate capul cu ei ca oricum nu inteleg nimic. haideti sa fim atenti putin la stire: veyron super sport -1200 cai putere. intreb si eu daca a auzit cineva vreun proprietar de veyron plangandu-se ca nu are destula putere masina. si inca ceva: voi cititi cand scrieti? "nu exista vibratii la 390kmh". sunteti sanatosi la cap? unde pe lumea se poate merge cu masina asta cu 390 kmh? si ma refer la un drum nu la un circuit oval pe care se testeaza un supercar. ce este asa impresionant ca o uratenie de masina, cu un motor de neam-prost, extraordinar de scumpa, cu viteza max de peste 400 kmh- are acum 1200 de cai in loc de 1000? schimba asta cu ceva datele problemei? NU! ramane aceeasi masina de rahat (nu pot sa zic de 2 bani pentru ca este extraordinar de scumpa). in ziua de azi se pot scoate puteri impresionante din majoritatea motoarelor fara nu stiu ce inovatie. sa maresti puterea nu e asa greu. daca veneau si spuneau ca au reusit la veyron sa scada consumul la jumatate, era ceva. sa nu mai consume 78 litri la suta de km cand e la vit. max.

  • p-george, luni, 05.07.2010 23:32
    @carcotasi

    Voi carcotasii nu o sa intelegeti nici odata veyronul.... Pentru voi probabil un ceas casio electronic este la fel cu un TagHeuer Carrera sau un Audermars Piguet...tot ora o arata. Sau dece un costum Canali sau Giorgio Armani cand face acelasi lucru ca un trening Adibas din targ, iti acopera corpul...sau dece un sistem audio Burmester cand tot aceiasi muzica o asculti si de la un Phillips. NU ??? Nu pot sa ma iau de gusturile voastre insa pot sa imi exprim parerea, anume ca nu aveti nici stil nici clasa nici eleganta.

  • @ Bogdan, luni, 05.07.2010 23:36
    Bugatti Veyron

    Nici o masina pe lumea asta la aceiasi greutate cu Veyron (1888 kg ) si putere are aceleasi performante . Veyron a fost egalat de masini cu putere mai mare si greutate cu pana la 800 kg mai mica . In anii 30 pe autobahn-urile germane, Auto Union si Mercedes inregistrau viteze de peste 400 km/h ! Cu ce folos ? In anii de dupa razboi, Mercedes a fost primul producator auto ce a introdus injectia directa de benzina in 1954 pe un model de serie ( 300 SL ), tehnica provenita din masinile de curse si din aviatie . Tehnica dezvoltata pentru Veyron va fi folosita in anii viitori si de masinile de serie mare ( in special materiale folosite pentru diferite componente ale masinii ), la fel cum sunt convins ca Michelin ( singurul producator de pneuri ce a acceptat provarea celor de la VW Group ) a castigat mult in experienta prin dezvoltarea acestor pneuri ce va fi folosita in viitor la dezvoltarea anvelopelor destinate publicului larg .

  • @ Bogdan, luni, 05.07.2010 23:42
    Referitor la motoarele aspirate tot VW Group detine suprematia mondiala

    Motorul aspirat V8 de 3.4 L si 500 CP de pe Porsche 918 Spyder ( versiunea de serie va fi prezentata luna viitoare la Pebble Beach ) are o putere litrica de 147 CP/L, record absolut pentru un motor aspirat, locul 2 fiind ocupat de motorul Ferrari ce echipeaza 458 Italia ce are o putere litrica de 127 CP/L .

  • Bogdan, luni, 05.07.2010 23:52
    TagHeuer

    @p-george un TagHeuer Monaco V4 cu transmisie pe curele, ala este ceva deosebit, e o inovatie. daca as avea bani, as da 80.000$ pe el. da 1,5 mil pe un veyron nu. pentru ca nu exista termen de comparatie. veyron este o masina deosebita doar pentru faptul ca este foarte scumpa. sunt sigur ca fiecare mare producator de masini ar putea sa construiasca o masina gen veyron cu mii de cai putere si Newtoni/metru. dar nimeni nu prea se incumeta pentru ca ar fi prea scumpa (pentru cine nu stie producatorul iese in pierdere cu fiecare veyron chiar si la pretul astronomic pe care il are) si pentru ca pot construi supercaruri foarte bune la preturi de 10 ori mai mici cu performante apropiate de veyron. si inca ceva: daca un ceas de 100.000 EUR poate fi purtat zi de zi, un veyron de 1,5 mil e o masina pe care sa o folosesti de cateva ori pe an. parerea mea ca cei care cumpara masina asta, o fac doar pentru a arata celorlalti ce bani au ei. pentru ca sunt sigur ca aceleasi persoane (in afara de casuneanu junior) pe langa veyronul din vitrina au un ferrari sau un porsche pe care le conduc cand vor sa simta ca senzatii tari

  • Victor, marţi, 06.07.2010 00:02
    Bugatti Veyron a fost construit pentru a atrage atentia lumii intregi, iar din acest punct de vedere a meritate fiecare cent investit in el

    Va mai intrebati de ce VW Group a produs Veyron ? A fost produs pentru a atrage atentia, iar atentia inseamna publicitate gratuita pentru VW Group, pentru ca automat cand vine vorba de Veyron, se face paralela cu VW . Alta dovada, priviti ce stire a adunat azi cele mai multe comentarii si veti intelege mai bine ce am vrut sa spun . Odata cu introducerea lui Galibier din 2012, VW Group va face bani frumosi de pe pe urma marcii Bugatti, pentru ca marea majoritate a componentelor exista, nefiind cazul sa se plece de la zero ca in cazul lui Veyron .

  • Cel mai performant corp pe pne, marţi, 06.07.2010 06:11
    Furati curent :))

    Voi comentati la adresa acestei masini ... ha .. cand 90% din voi nici macar nu ati vazut-o in realitate :)) in locul vostru nu lasam un coment ... care mai lasa comenturi ca o compara cu nu stiu ce alta masina :)) sau abureli din astea mai bn si-ar cauta de treaba. Daca nu stiti sau nici macar nu ati vazut-o in realitate sa o atingeti macar odata ..numai zic sa intrati macar pe locul din dreapta(asta e un vis) :)) in loc sa va ganditi ca aceasta masina are sanse mult mai mari de 80% sa ramana cea mai performanta masina pe benzina de pe planeta care a existat vreodata ;) ... pt ca deja ne dam pe masini electrice si altele ... voi comentati ... :)))). si se mai stie ca orice sofer care e numit sofer :) vrea sa faca o tura cu aceasta bijuterie :D

  • A-Z, marţi, 06.07.2010 08:51
    @ george

    daca masina asta are clasa si eleganta ....,inseamna ca ai niste gusturi foarte fine , de COCALAR . lauzi masina asta pt ca ai un amarat de golf sh ? parlitule . o cretinitate de masin pseudomasina care nu este ,,cea mai '' in nimic si pe care doar pustii de 7 ani o admira ca pe o capodopera

  • babyzette, marţi, 06.07.2010 09:55
    hahaha

    Cum spunea un moderator... Aici e mai fun sa citesti comentariile, stirea e... asa... bonus :) Si, cum spunea si Base... tara e sub apa si noi facem politica :) D'asta imi place sa merg cu masina la 70/ora in prima viteza pe Magheru ca sa... MOARA DUSMANII MEI :) IUBESC ROMANIA

  • p-george, marţi, 06.07.2010 12:50
    @bogdan

    Vad ca te pricepi la ceasuri asadar stii ca la un ceas platesti complexitatea mecanismului, asa este si la bugatti ( asociere care a fost facute si de parmigiani care a facut ceasul pentru galiber ) platesti complicatia, cine mai are motor w16 ? Cine mai are 4 turbine ? Cine mai are 10 radiatoare ? Cine mai are frana pe aer ca la avion ? Si mai presus de toate cine mai are o asemenea prestanta si rafinament ? E relativ usor sa pui pe un motor de 5l 2 megaturbine si sa faci masina aia sa atinga pentru o fractiune de secunda 400kmh, masina asta poate sa mearga o zi intreaga cu viteza asta si e ca noua. Si nu e vorba ca nu ai unde, este ca la ceasuri, tot ora o arata, insa ai bucuria de a avea la mana un obiect rar, exclusivist care pentru un cocalar ca A-Z nu inseamna nimic dar tu stii ca este acel Tag Heuer V8. @Restul Nu mai faceti comentarii idioate de genul consuma mult sau ca nu ai pe unde sa mergi cu ea in romania, si nu mai dati exemplu un retardat ca si casuneanu. Cei care au asa masini nu stau in cocina asta. @A-zzzz :D ma distrezi bufonule, ia zi mi tu ce masina ai daca un golf gti dsg e "amarat" ? Sau daca esti din bucuresti hai sa ne intalnim ca sa o si vad. Sau cumva pt tine gusturi fine inseamna jante cromate de 25" geamuri fumurii si salam sau Bug mafia in boxe? Ai macar bunul simt sa postezi de pe cont sau sa treci un nume. Saraci ca tine mai sunt multi dar si patetici mai rar.

  • Mihai, marţi, 06.07.2010 13:50
    ceva

    Cei care dau pe ea peste 1 milion de euro fac acest lucru pt a se mandri ca au cea mai puternica,rapida si exclusivista masina din lume. Iar pt carcotasi-- daca ai 1 milion E sa dai pe o masina...ai si bani sa ii pui 78litri/100km...terminati cu discutii de acest gen. E ca si cum ti-ai cumpara yaht. Nici cu el nu poti merge in fiecare zi dar e ceva special...

  • A-Z, marţi, 06.07.2010 21:24
    @ GEORGE

    hai pariltule.. ne vedem duminica la 14.00 la Ikea ? am un E36 , 328i ,( VANOS ) din '94 , ai curaj sa pui masina ta contra acestei rable mai veche cu 10 ani ? PS In materie de masini sport , gusturi fine inseamns Marcos , TVR , Morgan ca sa numesc cateva ,nu trebuie sa dai 1 mil . de euro sa ai ceva exclusivist , Bugatti este ceva strident departe de originea sa , sunt deacord ca este o realizare tehnologica dar atat ramane. Un pusti ca tine nu are cum sa aprecieze aceste lucruri , dar abia astept sa ne vedem duminica :) sper sa apari .

  • Hihihi, miercuri, 07.07.2010 01:41
    @A-Z

    Gusturi fine inseamna TVR???? Hai ca m-am spart de ras. Esti un jegos cu bmw inmatriculat in bulgarica luat pe degeaba din germanica ca nu trecea itpu' pe acolo. Vai de steaua ta.

  • b, miercuri, 07.07.2010 10:17
    @Dpp si @bolovan

    :)) prietenii mei! in general nu ma obosesc sa va raspund pt ca... sunteti blocati in ideea voastra. dar hai sa vedem: a) utilitatea 0: cand vreo masina supersport a avut utilitate???!!! nici nu trebuie sa aiba! o cumperi cu sufletul, pentru ca iti place, pentru ca trezeste cev in tine, pentru ca o vrei! Nu ca sa meergi la piata sa pui castraveti in portbagaj. b) inovatie tehnologica / tehnica: atata timp cat majoritatea criticilor in domeniu considera acest motor o realizare tehnica nu cred ca are rost sa ne contraczicem. dar de dragul conversatiei... inovatie si progres tehnologic nu inseamna numai dezvoltarea de tehnologii noi si inedite ci si folosirea celor actuale pentru a realiza ceva nou, mai performant. c) consumul: ce conteaza cat consuma???!!! asta nu este o masina construita sa arate cat de economic poate fi un motor! se adreseaza altor clienti care doresc altceva de la masina lor. d) aveti dreptate in privinta randamentului motorului pe benzina. e) in priveste diferenta la nivelul reply-urilor... prietene nu ma sfiesc sa ma compar cu tine... in orice domeniu. singurul motiv pentru care am scris acele apelative este pentru ca tu ca si multi altii nu mai stiti altceva decat sa contraziceti. nu conteaza ce articol, ce masina, ce motor etc... voi doar contraziceti. ca asa reusiti sa va faceti remarcati, cred. opriti-va un pic si ganditi. In rest... va doresc o zi buna.

  • Rio, miercuri, 07.07.2010 16:23

    Recunosc, pentru o masina de serie este cu adevarat tare iar tinuta de drum este impecabila dar mi se pare ca baietii astia o taraganesc. Sunt sigur ca ar putea sa scoata muuuult mai mult din motorasul ala. Cred ca ei scot cea mai puternica masina, dupa care asteapta si cand scoate cineva ceva mai puternic, mai cresc putin CP si NM suficient cat sa depaseasca concurenta, si tot asa. Interesant. Pentru curiosi am un link, ce se poate scoate dintr-un 2.0 turbo, daca e de la Mitsu Toate cele bune

  • p-george, miercuri, 07.07.2010 18:20
    @ A-zzz

    Ahahaha Puteam sa jur ca esti un bmw ist care nu suporta bugatti pt ca apartine vag... Am program duminica, nu stau sa fac parcarea la ikea, si mai ales nu ma cobor la nivelul "liniutelor de parcare" Dar in timpul saptamanii seara poate o sa ma vezi pe acolo la un tenis de picior. Oricum daca tot compari o masina cu un cazan ca al tau hai sa comparam tot nu doar 0-100, si consum si confort si pret de intretinere si valoare la revanzare si spatiu si calitate de materiale... si nu ma supara ca poate vb si cu unchiul meu sa trimita o dubita de la RAR ca fac pariu ca iti ia si talonul... Auzi la el..TVR...masina sport rafinata..falimentar de rafinata si de fina.... Doamne mare ti e gradina.

  • a-z, joi, 08.07.2010 01:49
    @george

    Inca o data imi arati cat poti sa fi de penibil ,vorbesti cu unchiu... :)) ai rams un pusti complexat . Aceasta masina pe care o am nici nu se compara cu tigaia ta ,motor mai bun , tinuta de drum mai buna , mai mult spatiu ,arata mai bine , este mai dotat ,fiind varianta cu maxim de dotariiclusiv climatronic ,tapiterie piele ,cutie SMG 1, pachet M , ETC si cred ca este si mai valoroasa fiind un exemplar mai rar decat cotetul tau . Un amarat a spus mai sus ceva de Bulgaria ..., masina a fost adusa din Austria acum 4 luni si inmatriculata in Romania asa ca are si RAR -ul facut . Nu toate ,,pisicutele'' sunt cu motor de 1,6 cu numere de Bulgaria si conduse de cretini . cred ca toate marcile au in componenta astfel de posesori , asa ca sa nu mai vorbim aiurea . Ai zis ca nu ai timp ? eu cred ca iti este frica sa nu fi umilit si nu ma refeream doar la o liniuta ,este clar ca nu ai sanse acolo ci la un drum pana la munte , ca sa te dumiresti si tu cat de bun este cazanul tau mult laudat si apreciat . TVR chiar este o masina grozava ,am condus un Sagaris la Dublin si a fost extraordinar ,apropo din cate stiu nu sunt in faliment pentru ca au fost cumparati de un rus acum ceva ani . PS . daca nu ai bani de benzina ca nu iti dau parintii iti dau eu pentru o cursa ,treaba este sa apari, dar la cat de fricos esti m-as mira .

  • p-george, joi, 08.07.2010 03:05
    @az

    Cu pustisme din astea mai umblam in liceu...ne intalnim acolo sa iti arat eu tie...lasa te de nfs sau alte filme cu masini...Eu nu am ca scop in viata sa impresionez pitipoance, habar nu ai tu cate titluri a castigat gti ul. Aste este uni preferem masini bune , altii doar de impresie, unii preferam sa stam la casa altii la cotet sau in garsoniere...asta e...Si nu te supara pe mine ca am unchi pus unde tebuie...ai venit si tu in capitala si crezi ca e ca la tine in satuc. Ti am zis, o sa ma vezi pe acolo, te las sa admiri masina dar nu ma cobor la nivelul demonstratiilor de pustani teribilisti care sa lauda cu masini din mileniul trecut...apropo vezi ca a ta valoraeza cam maxim 9000e in cea mai buna stare. Deci daca chiar as vrea sa fiu ca tine nu ar fi greu.

  • A-Z, joi, 08.07.2010 09:20
    @ george

    ma , eu macar am cumparat masina cu banii mei si apartamentul la fel asa ca nu te mai da rotund si fi ataent baiatul lu' tati ca daca ramai fara sponsor faci congestie portofelara . nu am o masina asa scumpa sau un apartament luxos dar sunt luate de mine si de sotia mea (prin munca , nu mosteniri sau altceva ) poate ar trebui sa vorbesti dupa ce faci si tu ceva ,apropo din ce vad in profilul tau cred ca tu esti pustiul cu pitipoance

  • p-george, joi, 08.07.2010 12:47
    A-z

    claaarrrr...habar nu ai despre ce vb, nu e nici o rusine sa ai bani in familie, si nici eu nu am asa multi dar slava domnului nu ma plang. Si eu muncesc si eu studiez da eu macar nu mananc cacat ca tine. Stiu si eu ce inseamna sa vrei sa iti iei un apartament fara nici un ban..asadar singura solutie e banca. deci nu mi zi tu mie ca ai facut tu asa in cativa ani 70 de mii de euro sa zicem ca nu te crede nici un copil de 2 ani....cat despre pustiul cu pitipoance iar ai dat-o pe langa, cu iubita mea sunt din clasa a 11 a, de aproape 5 ani asadar nu am nici un interes la pitipoancele de pe piata.

  • A-Z, joi, 08.07.2010 17:38
    @ george

    se vede ,,buna educatie '' esti un ratat copile din dorinta de a-mi arata ca nu esti asa te afunzi tot mai mult in penibil

  • REVENTON, vineri, 09.07.2010 18:22
    Bugatti

    Bugatti Veyron este un supercar aderarat.......peste multi ani o sa fie depasit.........Le-as da o idee celor de la Bugatti:sa imbine 2 motoare de Audi V8 4.2L FSI,deci cilindreea va fi marita de la 8.0 la 8,4 L si sa-i puna 8 turbine chiar de capacitate mai mica de cat cele care le are acum,dar diferenta se va simti deoarece o sa aiba de 2 ori mai multe.Cred ca acest motor o sa dezvolte in jur de 1600 CP si 2000 NM.

  • sonky, vineri, 09.07.2010 21:02

    da impozitul cat e ? funny comentarii

  • lepra, vineri, 09.07.2010 21:41
    neinteresant

    nu intereseaza pe nimeni de cat timp aveti voi prietene,ce rate aveti la banca,cum ati luat apartamente,daca sunteti baieti lu' tata etc.aici este vb despre noul veyron."frate" a-z nu mai vorbi de buna educatie tu..numai faptul ca faci pe cineva ratat pe un site fara sa cunosti persoana arata "buna educatie" a ta. bravo ai un bmw vechi de 16 ani jumate..si care e faza?