Paris 2010: Noile Ford Focus hatchback, sedan, ST şi break
Ford a prezentat întreaga gamă Focus la Salonul Auto de la Paris. Toate modelele prezente vor debuta pe străzile europene în decursul anului 2011.
Toate versiunile de caroserie ale noii game Ford Focus au fost prezentate la Salonul Auto de la Paris. Din păcate pentru fanii modelului, cei de la Ford au decis să nu construiască şi o versiune cu trei uşi a lui Focus, singurul model în această configuraţie rămânând Focus ST. Cei de la Ford spun că design-ul elegant al hatchback-ului cu cinci uşi este atât de reuşit încât nu mai este loc în gamă pentru o versiune cu trei uşi a acestui model.
Gama de motorizări a celor de la Ford pleacă de la 95 CP şi ajunge până la 250 CP. Versiunea entry-level este un Duratec Ti-VCT de 1.6 litri, care furnizează 105 CP şi este oferit şi într-o versiune de 125 CP. Ford oferă şi un motor EcoBoost de 1.6 litri care dezvoltă 150 CP sau 180 CP. Clienţii pot opta şi pentru o unitate Ti-VCT 2.0 litri, care beneficiază de injecţie directă şi dezvoltă 160 CP.
Gama diesel porneşte cu un motor Duratorq de 1.6 litri şi 95 CP. Unitatea respectivă este oferită şi într-o versiune de 115 CP, iar cei de la Ford oferă şi un motor de 2.0 litri care furniezează acelaşi nivel de putere. Motorul Duratorq de 2.0 litri este oferit şi într-o versiune de 140 CP, iar clienţii pot opta şi pentru o versiune de 163 CP, aceasta din urmă reprezentând vârful gamei diesel. Focus ST este echipat cu un motor turbo de 2.0 litri care furnizează 250 CP din cei patru cilindri ai săi.
La finele anului 2011, Ford a promis că va lansa o versiune ECOnetic a lui Focus, care va fi cea mai eficientă motorizare din istoria compactei de la Ford. Focus este primul model Ford care beneficiază de sistemul Auto-Start-Stop în standard pentru o mare parte a gamei, iar toate motorizările de 1.6 litri vor beneficia în standard de această funcţie. Emisiile de CO2 sunt reduse cu 10% graţie acestui sistem, spun cei de la Ford.
Via | Ford
o masina ok sedanul arata cel mai bine