Noua Laguna: Informatii oficiale

Publicat luni, 04.06.2007 15:10 de Mircea Meșter

Renault a publicat informatiile oficiale legate de noua generatie Laguna. BONUS: Intregul set de fotografii publicate azi de francezi!

Dupa ce sambata am vazut cateva dintre fotografiile oficiale ale noii generatii Laguna, Renault a publicat astazi, asa cum a anuntat, restul imaginilor si informatiile oficiale legate de noua aparitie in gama francezilor.

Cea mai interesanta parte, cea a motoarelor disponibile incepand cu luna octombrie, cand Laguna va intra pe piata franceza, a fost asteptata cu sufletul la gura de fanii marcii si de cei carora noua Laguna le-a trezit interesul.

Ei bine, nimic spectaculos: pe langa motorul de 2.0 litri pe benzina de 145 CP dezvoltat in colaborare cu partenerii de la Nissan si cel turbo de asemenea de 2.0 litri (170 CP), noua Laguna iese in fata prin cele patru versiuni diesel pe care le cunoastem deja din gama Renault: 2.0 dCi (130, 150 sau 175 CP) si 1.5 dCi (110 CP, consum 5.1 litri/100 km). In primavara anului viitor, Renault va adauga in gama alte motorizari pentru a completa gama in functie de dorintele fiecarei piete de desfacere.

La exterior, Renault se lauda in comunicatul de presa cu "proportii echilibrate" si cu "o silueta dinamica si eleganta". Printre elementele interesante ale designului se numara blocurile optice frontale cu o forma total noua, marginile cromate ale geamurilor laterale, jantele de 16 sau 18 inch, tevile de esapamant acoperite cu crom sau stopurile care se bazeaza pe tehnologia LED.

Interiorul iese in evidenta prin plansa de bord gandita astfel incat soferul sa nu aiba nicio problema in a accesa principalele comenzi. In functie de nivelul de echipare, in fata celui de la volan stau butoanele de control al cruise control-ului, functiile hands-free ale telefonului sau comenzile sistemului de navigatie oferit de Carminat. Cu toate acestea, noua Laguna vine inca de la primul nivel de echipare cu insertii din lemn, piele si cu doua variante de nuante pentru habitaclu.

  • PikaChu, luni, 04.06.2007 15:57

    O fi intregul set de fotografii dar nu a fost publicat azi..... Oricum nu merita fotografiile si efortul depus...a iesit o masina urata de tot...Se fereau de insuccesul lui VelSatis si ce au facut i-au copiat spatele ... C5 are chiar asa mare succes de i-au furat fata... Sa fim seriosi ... pacat de banii investiti si de timpul pierdut...Sper sa ma insel insa nu cred...

  • mihnea, luni, 04.06.2007 16:36

    mie imi place cum arata in poze, daca si in realitatea e la fel de spectaculoasa, cred ca am sa incerc sa imi cumpar una..motoarele parandu-mi ok..si nivelul de finisare pare bun, iar per total mi se pare a fi mult peste passat, vectra, chiar si peste noul mondeo..care sunt masini fade, banale..

  • AiBiEm, marţi, 05.06.2007 08:31

    Si mie imi place. C5-ul desigur, nu uratania asta. Sper s-o faca la fel de buna ca celelalte Renault-uri si s-o dea ieftin ca atunci cand te duci la service cu ea dupa prima mie de km sa zici : "mai bine o vand decat sa platesc atat..." Tipic Renault. De ce-si zic creatori de automobile? Sunt creatori de jafuri. Din experienta proprie va zic.

  • George, joi, 22.11.2007 23:53
    daca vorbiti ... faceti-o din experienta macar

    De ce vorbiti fara ,acar sa aveti habar despre ce? Intr-adevar ... nu e cel mai atragator design dar nu arata chiar rau. Despre fiabilitate ce sa va spun ... eu am un Megane 2 de aproape un an si 11.000km si surpriza ... nici o problema. Si am luat la gropi

  • anghel ioan, vineri, 08.02.2008 17:11
    noua laguna

    va rog sa setati sistemul denavigatie in lima romina comenzile vocale si scrise va multumesc mult

  • sebastian, miercuri, 19.03.2008 23:48
    zici de experienta?

    uite aici experienta:la 7000 am schimbat prima data flansele amortizoare,la 15 000 a doua oara si la 25 000 a treia oara.La 40 000 a murit alternatorul.La maruntisuri as trece CD-ul,ventilatorul de la AC si bineinteles macaralele de la geamuri (electrice).A mai cazut o grindina care a lasat urme adanci in caroserie si cam atat ca m-au lasat nervii si l-am vandut la 50 000 de km dar nu inainte de a schimba toata bucseraia de pe fatza.Flansele droncaneau in continuare.Era un megane 2 1,5 dci.Imi place interiorul lagunei dar ce sa zic,parca n-as fi dispus sa o iau de la inceput (acum am un A4,e mai zgomotos,directia mai grea,interiorul mai spartan dar in 2 ani n-am calcat in service decat la revizii).Repet,misto la interior