Audi S7 şi Audi S8 îşi anunţă debutul la Frankfurt 2011
Gama S de la Audi a primit o împrospătare, odată cu ea fiind aduse şi versiunile S ale modelelor A7 şi A8. Standul Audi de la Frankfurt va expune gama S în versiunea de serie.
Noua gamă S de la Audi va debuta la Salonul Auto de la Frankfurt. Printre modelele expuse se numără S6, S6 Avant S7 şi S8. Schimbarea majoră în această gamă este renunţarea la motorul V10 de 5.2 litri în favoarea unei unităţi V8 twin-turbo, cu o cilindree de 4.0 litri. Propulsorul oferă 420 CP şi 550 Nm pentru modelele
Audi S7: 0-100 km/h în 4.9 secunde şi 9.7 litri la sută
Audi S7 Sportback are nevoie de numai 4.9 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h, iar viteza maximă a modelului este limitată electronic la 250 km/h. Tehnologia Audi ”cylinder on demand” permite reducerea dramatică a consumului de carburant la sarcini uşoare, oferind un consum mediu de 9.7 litri la sută. Graţie construcţiei hibrid aluminiu-oţel, S7 este cu 15% mai uşor decât o versiune cu şasiu exclusiv din oţel. Portbagajul are un volum între 535 şi 1.390 de litri şi este operat electric.
În standard, Audi S7 este echipat cu o transmisie S Tronic cu şapte trepte şi sistem quattro permanent cu diferenţial central autoblocant. Opţional, clienţii pot opta pentru un diferenţial sport, care distribuie puterea în proporţii variabile între roţile din spate. Discurile de frână sunt ventilate pe ambele punţi, nu doar pe faţă, iar clienţii pot opta pentru un sistem de frânare şi mai performant, cu plăcuţe din carbon şi discuri din ceramică. Livrările lui S7 Sportback vor începe în primăvara anului viitor.
Audi S8: 0-100 km/h în 4.2 secunde şi 10.2 litri la sută
S8 este cel mai sportiv membru al gamei A8 şi debutează la Frankfurt alături de fratele său hibrid. De când a renunţat la motorul V10, S8 a devenit mai rapid şi mai economic, subliniind beneficiile unei strategii de downsizing bine gândite. Motorul lui S8 dezvoltă 520 CP şi 650 Nm. Accelerarea de la 0 la 100 km/h se face în 4.2 secunde, nu 4.9, puterea a crescut cu mai bine de 70 CP, iar economia de carburant a fost şi ea îmbunătăţită, consumul fiind redus cu 23% faţă de generaţia precedentă. Cuplul maxim al acestui motor este oferit între 1.700 şi 5.500 rotaţii pe minut, promiţând reprize fenomenale. Consumul mixt al lui Audi S8 4.0 TFSI este de 10.2 litri la sută. La fel ca în cazul lui S6, S6 Avant şi S7, motorul V8 de 4.0 litri al lui S8 dezvoltă 420 CP şi 550 Nm, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.
Toate modelele S care vor fi prezentate la Frankfurt împart câteva elemente, pe lângă motorizare. Printre acestea se numără suspensia adaptivă cu setări sport, jantele de aliaj de dimensiuni mari în standard (19 şi 20 de inch pentru S6/S7, respectiv 20 şi 21 de inch pentru S8). În plus, toate modelele S au câteva îmbunătăţiri subtile la nivel vizual şi un set de sisteme de asistenţă a şoferului, care să îl ajute să strunească cei 420 CP în siguranţă. Potrivit oficialilor Audi, toate elementele opţionale oferite în gamele A6, A7 şi A8 sunt oferite şi pe versiunile S ale acestora.
Via | Audi
noul S8 are 520 C.P. si 650 nm, nu 420 cp si 550 nm cum scrie in articol. mai si spuneti ca puterea a crescut cu peste 50 cp.....pai ala vechi avea 450 cp. intradevar motorul este 4.0 tfsi la s6, s7 si s8, dar la s6 si s7 are 420 cp. oricum s8 este fara rival in clasa la 4.2 s 0-100 km/h