Dacia Lodgy a sosit oficial în România

Publicat miercuri, 06.06.2012 13:50 de Dragoș Băltățeanu

Dacia Lodgy a venit în showroom-urile din România. Începând de mâine, primele unităţi vor fi livrate către clienţi, iar în weekendul 7-10 iunie are loc operaţiunea Porţi Deschise - Dacia Lodgy

Dacia Lodgy a sosit şi în reţeaua comercială a dealerilor din România. Pentru a scoate în evidenţă acest lucru, Dacia organizează o operaţiune specială de lansare pentru clienţi în perioada 7-10 iunie. În acest patru zile, toate showroom-urile Dacia vor avea porţile deschise pentru a prezenta noul model către potenţialii clienţi. Vizitatorii vor putea participa la concursul "Găseşte plăcuţa câştigătoare" în urma căruia vor putea fi câştigate trei automobile Dacia Lodgy. Pentru acest concurs au fost distribuite 300.000 de pliante care conţin plăcuţe de înmatriculare, acesta fputând fi găsite în presa naţională şi în showroom-urile Dacia. 

Dacia Lodgy vine în România cu preţuri începând de la 9.500 euro, TVA inclus. Gama de modele cuprinde trei nivele de echipare: Acces, Ambiance şi Laurate. Sunt disponibile patru motorizări, două propusloare pe benzină, printre care şi noul motor TCe de 1.2 litri şi 115 CP şi două motoare diesel de 90 şi 110 CP.

"Cu Lodgy, Dacia propune clienţilor un vehicul de familie cu un spaţiu interior generos, cu echipamente moderne, inedite la acest nivel de preţ şi care păstrează atuurile de robusteţe şi fiabilitate care au dus la succesul mărcii noastre. Ne aşteptăm ca Lodgy să devină un nou model de referinţă în segmentul maşinilor de familie", a declarat Thomas Dubruel, Director Comercial Dacia. 

Până acum, Dacia a înregistrat în România aproape 200 de comenzi pentru modelul Lodgy.

Versiune Preţ (TVA inclus)
Acces 1.6 85CP 5 locuri 9.500 euro 
Ambiance 1.6 85CP 5 locuri 10.500 euro
Ambiance 1.5 dCi 90CP 5 locuri 12.600 euro
Laureate 1.6 85CP 5 locuri 11.500 euro
Laureate 1.2 TCe 115CP 5 locuri 13.100 euro
Laureate 1.5 dCi 90CP 5 locuri 13.600 euro
Laureate 1.5 dCi 110CP 5 locuri 14.200 euro
Ambiance 1.6 85CP 7 locuri 11.000 euro
Ambiance 1.5 dCi 90CP 7 locuri 13.100 euro
Laureate 1.6 85CP 7 locuri 12.000 euro
Laureate 1.2 TCe 115CP 7 locuri 13.600 euro
Laureate 1.5 dCi 90CP 7 locuri 14.100 euro
Laureate 1.5 dCi 110 CP 7 locuri 14.700 euro
  • Dacia Lodgy, miercuri, 06.06.2012 14:15

    Va fi spectacol de lansare in 5 orase din Romania printre care si Constanta. La ora 18.00 in complexul Dacia-Renault-Nissan Constanta de pe bd Tomis 393 (langa Carrefour) vi se pregateste ceva frumos.

  • Jupiter, miercuri, 06.06.2012 14:15
    It's a Dacia

    Nu zice nimeni ca nu ar fi masini bunicele, ca si acest model. Raportul calitate-pret este unul decent. Dar nu inteleg politica de preturi promovata de francezi. Daca cumperi o versiune de baza, adica cheala de tot, regreti ca nu ai si tu acolo un aer conditionat, o servodirectie, un bec in portbagaj, etc. Daca vei cumpara o varianta full option, te intrebi daca nu era mai bine sa mai strangi ceva si sa iei o masina mai buna de la un brand auto de traditie. Poate ca as da 9500 euro pentru varianta de baza ..... dar 14700 euro nici vorba. Vorba tipului de la Top Gear: "oh my god, it's a dacia" :))

  • Realitatea Zilei, miercuri, 06.06.2012 14:33
    @Jupiter

    Ca sa intelegi anumite chestii trebuie sa ai un minim de cultura auto. Ori notiuni ca low-cost sau masini de volum sunt o mare necunoscuta pentru multi ca tine. Deasemenea trebuie sa cunosti dotarile inainte sa te arunci cu declaratii. Tu nu cunosti dotarile. Clasic. Versiunea de baza, Lodgy Acces, "cheala" cum e denumita de toti neavenitii intr-ale automobilelor, dispune standard de SERVODIRECTIE, 4 aribaguri, abs-afu, etc. Ce nu pricepi tu e ca de aia exista versiuni si optiuni: ca sa poti alege! Daca te astepti ca oamenii sa fie trasi la indigo dupa tine, atunci te inseli amarnic. Lasa aroganta si nu mai fii atat de obtuz.

  • Jupiter, miercuri, 06.06.2012 14:51
    @Realitatea Zilei

    @Realitatea Zilei Pariez ca asta e o alta panarama de angajat la Renault, care a primit urmatorul ordin: "mars la calculator si da-i replica aluia". Altfel nu vad de ce ai posta cu atata inversunare, mergand pe principiul "cainele de drum lung moare si prostul de grija altuia" (de grija daciei). Mersi pentru intelegere.

  • Don Basile, miercuri, 06.06.2012 14:57
    s-a mai discutat

    Cine are bunul simt sa studieze clasa monovolumelor compecte va vedea ca segmentul de pret pe care se misca Lodgy e pozitionat sub oferta concurentei, adica la 15.000 pretul unui Lodgy diesel cu 7 locuri, complet echipat, concurenta de abia isi deschide oferta... si asta cu monovolume in 5 locuri, pe benzina, mai slab echipate, mai putin spatioase etc , deci cu totul alta mancare de peste... Trebuie doar sa fii deschis la minte si sa n-ai fite. Cam greu in Romania. Culmea!

  • andrei, miercuri, 06.06.2012 15:04
    am logan

    as vinde loganul si sa cumpar aceasta masina dar am o intrebare: are filtru de polen sau e optional dupa ce iese din garantie???

  • @andrei, miercuri, 06.06.2012 15:11
    o parere

    Logan (facelift) care se vinde in prezent are filtru de polen, deci banuiesc ca si Lodgy vine cu asa ceva.

  • dan_grc, miercuri, 06.06.2012 15:11
    Carlos, tu esti??

    Seamana prea mult cu stilul lui Carlos comentariul userului @Realitatea Zilei, ori toti vanzatorii Renault vorbesc la fel, adica "bai baiatule, esti zero barat in domeniul auto, asculta ce zic eu aici, nu repet de 2 ori"

  • unckle, miercuri, 06.06.2012 15:49

    nu-i Carlos ... din pacate, imi este dor de el si de colegul lui de showroom ce posta sub numele Semtex 1.2TCe cu 5 locuri mi se pare a fi cea mai buna alegere din oferta. Vine cu mai tot ce iti trebuie intr-o masina si ceva optionale de bun simt ... este inca Dacia...dar nimeni nu-i perfect. Pentru greutatea de aproape 1,3tone acest motor mi se pare foarte bine dimensionat (pana la iesitul pe autostrada unde are sanse sa manance mai mult ca in oras) iar confortul unui motor pe benzina este incomparabil (ăia care are știe de ce ... iar ăia care l-au schimbat cu un diesel știe după ce plânge :P).

  • antonny, miercuri, 06.06.2012 16:00
    *****

    astept pana maine cu nerabdare sa fac un test cu acest motor de 1.2 115 cp ....sper sa gasesc showroom aceasta versiune .......oare se va descurca la fel de bine ca si 1.0 125 cp de la ford ???

  • Aditza, miercuri, 06.06.2012 16:29
    @antonny

    Din pacate nu vei afla niciodata. Ca sa afli ce vrei tu trebuie sa pui cele 2 motoare pe caroseria de Lodgy si sa le supui la cateva teste.

  • Bogdan, miercuri, 06.06.2012 16:50
    Panarama de masina

    Dc nu ai cumpara un B-max si ai lua saracia asta de masina cu butuc la usa de 1310?

  • Andy, miercuri, 06.06.2012 19:24

    E adevarat ca e oarecum saracie (made in Maroc) insa un B-max mai rasarit ca dotari si motorizare ajunge la 20000 de euro si daca ai familie mai mare cu B-max nu faci nimic...e doar o masina de oras umflata. Tocmai mai uit la stirile Pro si e reportaj despre Lodgy si directorul comercial Dacia spune ca nu vor da modelul sa fie testat de EuroNcap si ca asigura ca este la fel de sigur ca celelalte modele Dacia. Asta mi se pare o gluma proasta, praf in ochi... Oricum cel mai apropiat model ca pret e Chevrolet Orlando care incepe de la 17030 de euro (varianta de baza, care oricum e mai echipata ca top-ul de la Lodgy, doar ca nu are monitor; de finisari si tehnologii nu mai are rost sa vorbim). E adevarat ca e varianta pe benzina, cea pe motorina incepe de la 20130. Deci cine vrea motorina si are familie mai mare si nu are cum sa dea mai mult de 15000 de euro pe o masina, tot la Lodgy va ramane.

  • Gordini, miercuri, 06.06.2012 19:54

    Cel mai apropiat model este tot din gama Renault - Scenic cu pret de pornire 17200Euro cu motorul 1.4 TCe 130CP, cel putin este altceva.

  • MCD, miercuri, 06.06.2012 20:04

    de ce nu fac testele euro NCAP, oare de ce ?

  • X, miercuri, 06.06.2012 21:14

    Asa e romanul. Decat sa aprecieze ce e facut la el in tara mai bine ia un cazan la mana a 4-a sau viseaza la un B-max chipurile mai bun; ce nu a facut el - romanul penibil - este sa citeasca cu ochii larg deschisi si fara saorma in gura cifrele care indica dimensiunile masinii si preturile. Daca ar fi facut-o ar fi constatat ca e mult mai mic si mult mai scump decat Lodgy si nu in ultimul rand la final ar fi recunoscut ca oricum nu are bani sa o cumpere....

  • LauCalin, miercuri, 06.06.2012 21:26

    X, apreciez faptul ca ii tii apararea. Pana la urma sa nu uitam ca este o masina la care pretul este principalul avantaj. Per total si eu zic ca masina asta isi merita banii.

  • Eu2, miercuri, 06.06.2012 21:53

    Problema e ca e facut un pic mai mult prin Maroc.. Noi trimitem la pachet o parte din piese,nu foarte multe. Nici macar nu vor sa-l testeze la siguranta,lmao,masina pt siguranta familiei,ha? Mai e si urata ,si vorba unui analist: "Romanii nu sunt asa pt ca sunt saraci,ci sunt saraci pt ca sunt asa.."

  • antonny, miercuri, 06.06.2012 22:10

    a inceput scadalul mai sus despre siguranta ........asa si daca ai o masina de 5 **** si dotarii de siguranta de ultima ora cu ce te incanta ???..... rog pe cei de sus si restul care dau comenteuri ......ce masina avea Alin Popa, patronul Edy Spedition....????pacat ca a plecat dintre noi ......Dumnezeu sa-l odihneasca in pace

  • dan_grc, miercuri, 06.06.2012 22:25

    Ce masina avea? Nu mai conteaza pt c-a intrat intr-un tir, daca intra intr-o alta masina de sosea, sa zicem logan, la fel ca-n cazul huidu, care crezi ca era finalul? La peste 100 in depasire plus viteza tir-ului....chiar si cabina acestuia din urma arata destul de rau, dar nu despre asta e vorba, oricum daca ai masina de strada, oricare ar fi ea, daca te intalnesti cu-n camion frontal slabe sanse sa scapi. Dumnezeu sa-l ierte, dar clasa S chiar este o masina sigura in multe situatii, dar nimic nu este sigur in orice situatie

  • Eu2, miercuri, 06.06.2012 22:47

    @antonny Eu nu cred ca ti-ai lua familia in lodgy si ai gonii cu 140-150+Km/h, facand depasiri la limita, "face to face" cu tirurile de pe contrasens. Cand spui "familie" spui: SIGURANTA in conditii normale de mers-in dauna eventualului profit adus de un pret bun,in dauna unui design lipsa,in dauna reducerii de costuri Romania vs Maroc,in dauna unui gps aruncat in bord etc. Dar poate cand o sa ai copii ,o sa vezi altfel lucurile. Garanteaza renault,da-mi voie sa nu fie suficent..nu suntem o tara din lumea bananiera ,totusi..

  • Octav72, joi, 07.06.2012 00:42

    Pentru ce ofera Lodgy, cred ca este un model corect. Si nu sunt fan Renault sau Dacia, dar Lodgy pare ca este ok pe segmentul sau de piata. Ma refer la noul motor 1.2 TCe si pretul de 13.100 euro pentru versiunea Laureate dar si la celelalte motorizari, pentru cei care prefera variante diesel. Ca o paralela referitoare la un articol, acesta spune ca Dacia a antifonat ceva mai bine compartimentul motor, lucru sesizabil in cazul motorizarilor diesel. De asemenea, acelasi articol relateaza despre cifrele de vanzari la capitolul monovolume in tara noastra pentru anul 2011, undeva peste 1600 de unitati. Ca o parere personala si daca as da crezare datelor de pana acum, numai din comenzi, se pare ca Lodgy a depasit pe fiecare dintre ocupantii locurilor 2 si respectiv 3 pentru anul trecut, la capitolul vanzari monovolume... Articolul il are drept autor pe Cristian Ionescu si a fost publicat vineri, 27 aprilie 2012. In ceea ce priveste siguranta, aici lucrurile sunt discutabile, deocamdata. Vom vedea ce rezerva viitorul... Organizatia care testeaza diverse modele de masini, obisnuieste sa supuna testelor modelele fara optionale. Cum Duster si Sandero au obtinut 3 stele, probabil si posibil ca am fi asistat si pentru Lodgy la un rezultat asemanator. Nu vad de ce proiectantii sa ''neglijeze'' acest aspect cu un model nou aparut si sa riste un rezultat mai slab de 3 stele. Insa varianta cu ESP, este la fel de posibil sa duca rezultatul la 4 stele... Din rationamente de piata probabil, ESP-ul este optional pentru Lodgy, contra sumei de 300 euro. Cine doreste, poate opta pentru aceasta dotare. Oricum, o masina de familie este destinata unui mers ceva mai ponderat. Mi se pare absurd cand in aceasta tara, pe asa-zisele autostrazi sau drumuri nationale, cand cineva se deplaseaza cu o viteza undeva aproape de limita legala, sa fie avertizat sa se dea la o parte, de cei care depasesc cu mult limita vitezei legale. Este un pic offtopic ceea ce spun, dar cred ca intelegeti ca ma refer cumva si la scopul pentru care este destinat Lodgy. Nu pentru viteza si tinand cont ca oricum nu avem drumuri pentru asa ceva. O masina de familie are destinatia sa precisa, mai ales cand vorbim de un model low cost. Cred ca se incearca sa se ofere masina la un pret cat mai competitiv, pentru piata de la noi. Ca o curiozitate, poate v-ati uitat pe ceea ce ofera Renault in Brazilia, pentru Duster, Sandero si Logan. Cutii automate, motoare de 2.0 litri si chiar 1.0 litri, anumite diferente exterioare si interioare notabile (ma refer la aspectul consolei centrale in primul rand). Piata de la noi stabileste insa altfel pretul si acestea sunt, din pacate, realitati economice. Lodgy nu este genul meu preferat de masina, insa astept sa fac un test drive si sa constat ca este un pas inainte, din mai multe puncte de vedere. Chiar daca modelele low cost de la Dacia isi atrag anumite critici, prefer sa vad partea plina a paharului. Este primul monovolum, probabil este si un pas inainte. Preturile sunt competitive, cel putin din datele de pana acum. Se construiesc anumite lucruri, intr-o directie buna.

  • unckle, joi, 07.06.2012 08:43

    @Antonny - mergedesul ala a fost lovit de tir ... si pe langa ca a fost lovit de tir nu a fost lovit "frontal" ci cumva "de sus" fiind vorba de un tir. In orice caz, la vitezele alea poti sa ai ce masina vrea muschii tai ca nu scapi din cauza socului ... ti se dezintegreaza organele. Ceea ce spun cei de la Renault cu privire la faptul ca nu au nevoie de testare la EuroNCAP (daca este adevarat ... ca inca nu am vazut asta negru pe alb decat in comentariul de mai sus) este o oarecare "marlanie" despre care s-a mai discutat si nu are rost sa o reluam.

  • iceguy, joi, 07.06.2012 12:08

    Un MCV facelift ,dar parca mcv -ul are mai multa personalitate , lodgy-eul e tern , cu o coada prea mare care parca e alipita fortat ! E parerea mea, care sincer va spun ca am asteptat-o , mai astept si DOKKER-ul dupa care cu parere de rau o sa ma alatur marii cohorte de second hand-isti sau o sa iau un AVEO sau CRUZE ! ORLANDO nu se compara cu LODGY e din alta liga dar e prea scump pentru mine , poate TRAX la toamna sau SKODA RAPID !La 13000 de euro iau C 3 PICASSO care e totusi altceva !!!

  • medianav, joi, 07.06.2012 12:38

    Sunteti absurzi ! Masina a fost ieri lansata pe piata si voi vreti deja rezultatele testelor EuroNcap?!! Cine a spus ca Renault nu va face testele,abereaza. Sa caste mai bine urechile la TV alta data. @iceguy , te faci de ras... n-ai pic de cultura auto... comentariul tau s-ar potrivi cel mult la subsolul articolelor despre Dacia din Click sau Cancan... pe Automarket comentariile sunt ceva mai sofisticate, desi nici aici nu ducem lipsa de idioti... Eu zic sa lasi rautatea la o parte (pentru ca asta este) si sa vezi masina in realitate.

  • iceguy, joi, 07.06.2012 12:59

    Pentru MEDIANAV ! Afirmatia despre cultura auto dovedeste cat de superficial si partinitor DACIA esti ! Daca ai fi citit comentariul si ai fi avut ceva creier ai fi constatat ca spre deosebire de alti asa zis destepti printre care te consideri si tu eu nu am facut nici o referire dpdv tehnic , m-am abtinut !

  • antonny, joi, 07.06.2012 18:17

    cum am spus ieri am dat o fuga la un test sa vedem cum se comporta masina ......test Dacia Lodgy 1.5 110 cp 7 locuri 6 trepte .....exterior arata destul de bine ,in comparatie cu chevrolet orlando e mai joasa , .....interior ok pentru pretul pe care il are ,nu mi-a placut spatiul mic intre scaunele fata si spate daca scaunul din fata e dat mai pe spate ,spatiul mai buna intre randul 2 si randul 3 de scaune ...despre motor trage bine ,urca bine ,treptele de viteza 3-4 -5 cam lungi ......ramane sa vedem cum se comporta 1.2 tce dar mai avem de asteptat tocmai spre sfarsitul lui octombrie .....,

  • LauCalin, joi, 07.06.2012 21:11

    Eu nu inteleg la ce ati vrea sa va asteptatati de la o masina low cost. oameni buni, concurenta directa a cestei masini costa cu cel putin 3000 de euro mai mult. pai vreti si ieftin, si bun, si spatios, si sigur, si puternic, si performant... daca se poate gratis. sau cu 2-3000 de euro. Pe bune, nu e vorba ca tii partea unei masini. Dar cand spui niste ineptii si te dai mare, cat de destept esti tu si cat de prosti au fost cei de la Renault, zau ca te amuzi copios.

  • LUCCI, joi, 07.06.2012 22:17

    Alooooooooo,Dacia! Cand o sa fiti si voi sinceri cu fraierii de clienti si o sa denumiti prima varianta de echipare ,,Keala''? Cu ,,k'' deoarece ,,ch'' se pronunta ,,sh'' in franceza.Dacia Lodgy Acces-da, pt. ca la 9500 de Euro ti se ofera doar accesul in masina.Tot n-ati scapat de naravul de la Solenza cand prima echipare avea parasolarul pasagerului ca optiune! Mai tineti minte ,nu?Acum ati pogresat,sunteti generosi si ne dati din prima chiar si turometrul!

  • Eu2, joi, 07.06.2012 23:15

    Nu zice nimeni ca renault e prost.. as spune insa chestia asta despre aia 200.. In fine..se pare ca-n lumea asta mare exista piata pt orice. Clientii fiat multipla, au deja postere pe peretii din baie ,cu lodgy!

  • Lodgy, vineri, 08.06.2012 16:21

    La aspect nu poti zice ca-i un dulap foarte mare . In schimb ,de mers merge foarte bine, (am facut drive test-ul cu Lodgy , 1.5 , 110 cp) . Pacat ca acelasi motor se va pune si pe mercedes , doar ca se va vinde mai scump.

  • FX, sâmbătă, 09.06.2012 12:11

    RECLAMA E SCUMPA DACIA 1310 DE 100 X ORI MAI BUNA INTRETINERE SCUMPA , DOTARI DE TOATA JENA PAI IN 15 MII SUNT MASINI CU DOTARI PESTE SI MULT MULT MAI FIABILE MA INTREB CATI DE AICI CARE TOT O LAUDA AU UN LOGAN SAU O MASINA RENO AM FOST DEZAMAGIT DE ACESTE MASINI MASINA PERSONALA IN BANI ASTEA A VENIT CU DOTARI STOC CE ARE ASTA OBTIONAL SI GARATIE DUBLA

  • adnopel, sâmbătă, 09.06.2012 16:54

    Stimati romani,am facut testul cu LODGY,1,5,110 CP,impresii pozitive la capitolele:plastic,calitate de fabricatie,ceva confort mai bun,tapiterie plafon super,motor f ok,cutie bine etajata,reprize bune cu 7 ocupanti in ea,viteza 6 ff utila...IMPRESII NEGATIVE:TABLA SUBTIRE DE O STRAMBI CU DEGETUL,ASPECT DE FURGON,MECANISMUL DE PLIERE SCAUNE F EMPIRIC SI AGATI CENTURILE LA PLIERE NIVEL MIJLOC,ZGOMOT MARE LA RULARE CU MUZICA CU TOT,FUGE LA FRANARE DE PE TRAIECTORIE ASA CA TREBUIE CUPLAT ESP SI SE MAI REZOLVA,STABILITATE INDOIELNICA NU O SIMTI IN MAINI,ZGOMOT IN CASETA SI VOLAN LA DENIVELARI,REGLAJ OGLINZI PUS NASPA NU IL GASESTI USOR,DACA VREI SA AJUNGI LA TORPEDOU NU POTI ESTE PLASAT F JOS DECI ADIO UMBLAT ACOLO CAND MERGI CU MASINA,VOLAN PREA SUBTIRE SI FARA ERGONOMIE..PE SCURT CAM ATAT,SA SE VANDA BINE SI SA FIM SANATOSI.....ESTE UN PROGRES DAR MAI ESTE MULT PANA DEPARTE.

  • Bethurbazal, sâmbătă, 09.06.2012 17:48

    Am facut si eu un drive-test. Se pare ca peste tot e disponibil 1.5, 110cp, 7 locuri. Motorul e suficient de puternic ca sa nu simti ca esti intr-o masina atat de mare. Manevrabilitatea e foarte buna, la fel directia. Interiorul e cu o idee mai frumos decat al MCV-ului, iar exteriorul arata ok. Se simte ca e o masina ce nu se apropie de cele de 5 stele la EuroNcap atat in timpul condusului cat si daca te uiti la usi, portiere, interior (si umbli la ele). Nu-i pot sfatui pe cei ce vor sa si-o cumpere caci eu unul nu sunt target-ul acestei masini. Avand in vedere ca are multe componente de la alte modele din grupul Renault cred ca preturile putea fi mai mici.

  • Mihai, sâmbătă, 09.06.2012 19:36

    Sfatul meu e s-o testeze fiecare. Mie mi s-a parut bine inchegata la drum, silentioasa, iar calitatea si ergonomia interiorului e peste modelele anterioare Dacia.

  • un oarecare, duminică, 10.06.2012 14:11

    Oare cand o sa intelegeti a Dacia este o marca foarte scumpa pentru ce ofera?De ce spun asta?Pentru ca ei fac rabat la siguranta!Daca ar trebui sa ia 5 stele la euroncap, care ar fi pretul?Sunt o bataie de joc pentru oameni care nu se respecta! .