Renault Clio 4: primele fotografii şi informaţii oficiale vin în 3 iulie
Francezii de la Renault se pregătesc de lansarea unuia dintre cele mai importante modele ale lor. A patra generaţie a lui Clio va putea fi admirată săptămâna viitoare şi promite multe la capitolul design.
Renault a confirmat astăzi printr-un comunicat de presă faptul că noua generaţie a modelului de segment B Clio va fi prezentată oficial în cursul zilei de marţi, 3 iulie. Primele fotografii şi comunicatul de presă care anunţă noul model vor fi publice în după-amiaza zilei de marţi, moment în care Automarket vă va face cunoştinţă cu imaginile noul model.
Renault Clio va ajunge la a patra generaţie. Cariera de piaţă a modelului francez de segment B a început în anul 1990, când Renault a decis să schimbe onomastica modelelor sale. Primul Clio a fost urmaşul lui Renault 5 şi a reuşit să spele reputaţia mărcii franceze după ce anii 1985-1990 au fost unii cu greutăţi atât pe plan financiar, cât şi în zona gamei de modele.
Cea de-a patra generaţie Clio, anunţată anterior de o imagine-teaser sumară, va înlocui modelul lansat în 2005 la Salonul de la Frankfurt şi care a devenit între timp, în anul 2006, Maşina Anului în Europa. Noul model Renault de clasă mică va fi primul din linia nouă care va face cunoştinţă cu noua linie de design Renault, una preluată de la conceptele din ultimii ani ale francezilor şi care se bazează pe un stil complet modificat. Platforma de producţie va fi aceeaşi cu cea a actualului Clio, Renault anunţând însă modificări majore care urmează să fie dezvăluite ulterior. Maşina va fi produsă în paralel în Franţa (la uzina din Flins) şi în Turcia (la Bursa).
Prima întâlnire faţă în faţă cu cea de-a patra generaţie Clio va avea loc în cadrul Salonului Auto de la Paris, la finalul lunii septembrie, modelul francez urmând să apară în showroom-uri cel mai probabil la începutul anului viitor.
via Renault
-
ChuckNorrisBoss, vineri, 29.06.2012 18:46
cazan
-
tzenu_bmw, vineri, 29.06.2012 18:51
sa fie cat de bun.......tot polo ramane 'cea' mai buna din segment.....
-
ChuckNorrisBoss, vineri, 29.06.2012 19:27
da asa e tzenule,vw e mult peste reno
-
isa.t, vineri, 29.06.2012 19:43
Pana in momentul de fata...alternativa la audi a3 este octavia ... dar se anunta un mai mare succes ...MQB... Platforma MQB va echipa peste 60 de modele ale grupului Volkswagen... acum are logica ce spui tu sau ce zic eu.....
-
S.R.I, vineri, 29.06.2012 20:09
Eu tot Kia Rio as alege.Este cea mai bine dotata din segmen.Adica unde mai vedeti voi optiunea ''volan incalzit''.Eu pe Polo,Clio,Corsa,etc nu am vazut.
-
@S.R.I, vineri, 29.06.2012 20:31
Kia Rio nu are volan incalzit , nu exista aceasta optiune la Kia Rio , spune-mi cum de ai crezut asta:)
-
Luati aminte..., vineri, 29.06.2012 20:59
Renault Clio va stabili noi standarde pe segment, asa cum bine a facut-o in anii 70, 80 si 90.
-
Calingura, vineri, 29.06.2012 21:18
Interesant e ca Opel Corsa chiar are volan incalzit printre optionale. Uitati-va pe configurator.
-
S.R.I, vineri, 29.06.2012 22:24
Domnule ''NO NAME'',mai uitate bine pe teste facute cu nou Rio si ai sa vezi.......daca nu esti in stare sa comentezi corect nu o mai face.
-
S.R.I, vineri, 29.06.2012 22:29
@Calingura>Ai dreptate,am vazut si eu...chiar nu credeam pentru un autoturism scos pe piata acum cativa anisori sa aiba optional ''volan incalzit''.Dar tot mai frumos mi se pare noul Kia Rio,mai ales jantele de 17''.
-
prietenul mecanicilor, vineri, 29.06.2012 23:50
@SRI chiar daca ai dreptate o sa iti dau un vot negativ pentru ca eu am un cazan iar ura si invidia ma inping sa fac acest gest. Nu pot sa recunosc totusi ca masina mea este un ciuruc, ca dau o gramada de bani pe service si ma inflamez cand cineva se ia de ia. Sa nu mai indraznesti sa aduci aminte de spurcaciunile alea de Kii.
-
un cititor, sâmbătă, 30.06.2012 08:15
Pacat ! Sunt multe comentarii puerile de la pusti de 15-20-23 de ani ce inca n-au apucat sa simta gustul in spatele volanului prea bine. A scazut mult pregatirea si calitatea comentatorilor pe automarket.
-
Fan Renault, sâmbătă, 30.06.2012 08:23
Mars mah cu r@htul ala de Kia!!! In anii '80 cand Renault 5 facea furori pe cea mai pretentioasa piata din lume- cea europeana, Kia era un no-name la mii de kilometri distanta.
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 08:50
@fan reno (cazan) "marsh ma cu kia ta" nu este un argument. este doar un strigat de neputinta, venit de la un ultras auto. de fapt, dupa nume, asta esti. ma faci sa rad, renault sa faca furori pe piata europeana? cand vreodata? renault a fost mereu si va fi mereu, o marca de volum, pt francofoni in principal.. nimeni nu mai traieste oricum in trecut, deja reno a dat`o in bara rau cu vre`o 3-4 modele, le`a ramas clio si megane...astea ce mai misca. daca raman sa vanda doar in europa or sa dispara curand...
-
Fan Renault, sâmbătă, 30.06.2012 09:03
@mog Ai cautat mult in dex cuvintele astea? Hei macar de data asta n-ai mai facut greseli gramaticale! Oricum prostii rad intotdeauna fara sens. Fanii Renault nu au nicio obligatie sa-ti faca tie cultura auto si sa-ti explice ce reprezenta de fapt Renault 5. PS: ultras e un termen din fotbal, nu? Sa inteleg ca te uiti mult la fotbal. Asta explica multe...
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 09:15
multumesc ca te ingrijesti de cultura mea, auto si nu numai. nu e nevoie, am invatat destul la viata mea cat sa ma descurc si fara dex. orice argumente logice ti`as oferi tu oricum vei fi "reno cel mai tare". asa ca nu are rost... ramai cu el, eu, ca si altii, prefer sa ma uit la ceva mai rafinat :)
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 09:24
ah, apropo, ca sa stii si tu, ca esti fan degeaba, astia chiar se bazeaza doar pe 2 modele.. uite niste cifre din 2010, nu cred ca difera f. tare de 2012. 1 Clio 506,812 28.1% 2 Megane 501,418 27.8% 3 Logan 189,987 10.5% iti gasesc imediat si tarile unde se vinde, ai sa vezi ca sunt dependenti de europa. cultura auto are ferrari, audi, volvo, mercedes, astia care au inventat ceva, nu reno. deci amigo, nu mai trai in trecut, nu ala tine de foame. istorie/neistorie, renault se duce jos...rau. pentru mine n`a fost niciodata concurent pentru vw, opel sau ford...a fost acolo, imediat dupa ei.
-
Fan Renault, sâmbătă, 30.06.2012 09:31
Who the f@/^ cares what u have to say? Chiar crezi ca-ti citeste cineva aberatiile? Dupa ce ai demonstrat ca esti zero? Te voteaza instinctiv negativ si... la gara!
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 09:35
normal, la cati loganisti sunt pe aici...atatea manute rosii. nu conteaza ca`mi zice un fan reno ca`s zero, stai linistit.
-
LauCalin, sâmbătă, 30.06.2012 10:22
Mi-a trecut tot somnul. Multumesc! :)) Mai Fan Renault, nu o avea Kia cu ce inovatii sa se mandreasca precum Renault, e drept. Dar in anii '80 cum zici tu, pe pietele unde avea imagine buna, pe pietele pe care se baza (adica cele din Asia si State) Kia era considerata o masina simpla, destul de robusta, fiabila, nici prea, prea nici foarte, foarte. Si pot sa pun pariu ca nimeni nu credea ca Kia va veni atat de tare din urma candva. Unde mai pui ca multi nici nu auzisera de Kia. Ori daca e sa ne uiam pe statisticile de fiabilitate Renault e undeva sus de la Megane 3, deci de vreo 4 ani Kia in acest moment nu ofera ceva spectaculos (ce putin nu in Europa), dar asa mic si prapadit cum il vezi tu in ultimii 10 ani a crescut mult, astfel ca a cam luat din clientii multora. E ceva, nu crezi?
-
DST, sâmbătă, 30.06.2012 10:32
Cand Renault facea masini de clasa mica, coreeni se batea cu betele de bambus in spatele gradinii. Asta ne da o idee asupra experientei si a capabilitatilor tehnologice de care dispune Renault. Sigur, pentru unii Volkswagen e Dumnezeu (asta la nivelul anului 2012),, insa ce era Polo pe langa un Renault 5 sau chiar Clio 1 si 2 ? Daca e cineva care sa puna capat suprematiei vw, atunci acel cineva este Renault.
-
DST, sâmbătă, 30.06.2012 10:33
*coreenii
-
DST, sâmbătă, 30.06.2012 10:34
*coreenii se bateau :))
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 10:43
@LauCalin lasa`i ma, in curand or sa planga pe aici dupa reno`ul lor cum plange cuantic dupa saab. cu siguranta nu era kia-hyundai acum 30 de ani ce era renault, eu nu am comparat asta, dar acum, pe volum se bat cu ei lejer. doar pe nisa (rs-urile, giordini) castiga francezii...dar cam atat. chiar si asa, nicioadata n`au fost mari inovatori frantzuzii astia, nu au venit cu ceva spectaculos, au fost si ei ca si japonezii, coreenii..facem si noi masini, dupa altii.
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 10:46
@DST, pe bune, tu te auzi omule? cum sa puna capat suprematiei VW, Renault? Nu cred ca va putea cineva curand, paote doar un concern de 2-3 marci, dar asta in viitor. Acum vrei nu vrei VW domina si stii asta, doar iti e greu sa recunosti. Nu sunt fanul lor, de departe, dar accept realitatea. esti chiar naiv, cu doar 2 modele de masini care se vand doar in Europa + Dacia low cost. Serios, voi sunteti ca si fanii Apple, nu va dezminteti.
-
LauCalin, sâmbătă, 30.06.2012 11:43
Au cam fost inovativi, gandeste-te ca de exemplu au revolutionat industria auto cu doua clase, cea a monovolumelor cu Espace in '82 si compacta cu Renault 16 in anii '60. Imediat VW a copiat ideea compactei cu Golf I in '74. Insa pe Renault i-a tras in jos altceva, nu lucrurile astea. In State de exemplu la mijlocul anilor '70 cand americanii incercau sa faca masini cat mai fiabile, simple si mici (criza petrolului) au luat exemplu de fiabilitate pe Golf I, nu pe Renault 16. Deci daca e sa-i reporosezi ceva lui Renault nu cred ca e tocmai ok sa o faci pentru inovatii si idei.
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 12:48
nu reprosez, departe de mine ideea asta hai sa lasam ce a fost, dupa cum am zis si mai sus, nu aia iti asigura in prezent vanzarile...si viitorul nici atat. in ultimii ani, renault nu a mai facut fata vs vw, lasam nissan si grupul vag...vb strict de renault vs vw. in afara de sport unde au fost langa vw, in ultimii ani nu au vandut decat clio si megane si asta departe de polo sau golf... nu au adus nimic nou, nu s`au adaptat...vezi laguna, vel satis, koleos...samd si tii minte afirmatia ceo-ul lor ..urcam preturile la nivelul vw, ca tehnic suntem acolo. ya right.
-
LauCalin, sâmbătă, 30.06.2012 13:10
Este adevarat, nu istoria te ajuta sa vinzi, dar contribuie (intr-o masura considerabila) la conturarea imaginii unui bran (in cazul de fata auto). VW si-a facut imagine buna prin fiabilitate, Kia prin masini bune la pret corect, Renault prin raport calitate/pret foarte bun si prin inovatiile din trecut si investitiile in domeniul electric din prezent, Toyota prin fiabilitatea arhirecunoscuta. La asta contribuie si motorsportul: nu intamplator de exemplu VAG a scris pe masinile care au castigat la Le Mans si in Dakar (sau asa zisul Dakar) TDI, desi tehnologia unui TDI de raliu si a unuia de serie este in mare parte diferita.
-
mog, sâmbătă, 30.06.2012 13:43
total de`acord. eu unul nu vad insa nimic interesant la renault (repet, exclud rs urile) in nici un caz nu`i vad atat de puternici pe cat vor unii ultrasi de pe aici.
-
cr9, sâmbătă, 30.06.2012 13:45
O sa fie un facelift mai agresiv la actualul clio, din moment ce se pastreaza platforma tehnica, sper ca macar designul sa fie reusit, ca la clio3 au cam dat-o in bara. P.S. Am auzit ca vor face si usile din plastic nu doar aripile fata :)) Pe viitor, la clio 5 s-ar putea sa aiba tehnologia necesara sa faca si stalpii+plafonul din plastic. Cu generatia clio6 chiar vor da lovitura, toata masina va fi facuta din plastic, vor folosi matrite cu injecte de mase plastice... vis nu alta.
-
LauCalin, sâmbătă, 30.06.2012 14:59
Ba au si chestii interesante, un exemplu ar fi Twizy. Stiu, poate parea o mizerie, dar este un pas inainte in ceea ce priveste transportul electric urban, poate fi vazut ca primul vehicul electric urban care poate fi la indemana oricui. Clar este un pas inainte nu doar pentru Renault, ci pentru noi in general, un pas care in primul rand poate face ca astfel de tehnologie sa fie una mai accesibila. Ori asta eu zic ca e ceva. Nici eu nu pot sa zic ca ma omor dupa Renault, dar ce-i corect, e corect. :)
-
@LauCalin, sâmbătă, 30.06.2012 15:35
Electricele nu sunt inca o solutie , le mai trebuie cel putin inca 10 ani de dezvoltare si inovatie pentru a fi o solutie alternativa reala . In momentul de fata mai bine s-ar ocupa de hibride nu de electrice
-
Samba, sâmbătă, 30.06.2012 16:46
Lasa-ne frate cu rasurile tale de VW,ca m-am saturat de fumegatoarele alea care numa sa polueze stie si sa platesti taxe peste taxe.Ce mie Renault ce mie VW.
-
unckle, sâmbătă, 30.06.2012 18:07
@chakky bos de bosss (in latineste adica ;) ) - in primul rand felcitari pentru cont, acum te poate urmari tot romanul mai usor ... si in al doilea rand : mai usor cu diareea ca nu-i chiar asa ;) zicala aia cu "cum cocosul nu-i gaina nici renoul nu-i masina" este inca valabila .. in cifre absolute ... dar relativ la concurenta este bine sa realizezi faptul ca si VW are probleme de fiabilitate si nu este departe de renault in aceasta privinta.
-
Vasi, sâmbătă, 30.06.2012 20:10
Clio 3 e masina foarte buna, fiabila si asta o spun din experienta. Mai ramane sa le dea peste nas la design si tehnologie si asta o va face cu noul Clio 4. Chiar apreciez Renault. Se vorbeste de cu totul alt limbaj de design, iar printre noutatile tehnologice se anunta o tableta tactila cu comenzi pe volan si recunoastere vocala + motorizari 0.9 TCe, 1.2 TCe, 1.6 TCe, 1.2 dCi si 1.6 dCi concepute in colaborare cu Renault Sport. Motoarele sunt concepute cu materiale si tehnologii avansate de inalta calitate de aceeasi divizie care activeaza cu succes in Formula 1. Si nu e marketing, ci dorinta de a stabili noi standarde evident. Premisele unei bune fiabilitati sunt puse deja. Vom vedea in cativa ani.
-
mihai82, sâmbătă, 30.06.2012 20:29
Clio 3 e masina buna. Clio 4 va fi exceptionala cu siguranta!
-
xss, sâmbătă, 30.06.2012 20:38
3 iulie... hmmm de abia astept!!
-
Samba, sâmbătă, 30.06.2012 21:12
Renault,da ce produce asta.....trotinete!
-
Octav72, sâmbătă, 30.06.2012 21:13
De acord cu cei care spun despre Clio 3 ca este un model reusit. Am condus masina, avand motorizarea 1.4 16 valve, in urma cu ceva vreme. Este ok in ceea ce priveste tinuta de drum, capacitatea de a filtra denivelarile, eficienta franelor si ofera o buna vizibilitate. Chiar multe publicatii auto, considera modelul printre primele din clasa sa. De cand am citit testele comparative respective, situatia s-a schimbat putin, pentru ca s-au lansat modele noi, dar totusi Clio 3 primeste aprecieri in continuare. Eu spun ca oamenii respectivi, care au testat multe masini pentru ca de fapt cu asta se ocupa, stiu ce vorbesc. In privinta fiabilitatii, am discutat cu oameni care au cumparat masina de noua si nu au avut probleme deosebite, declarandu-se multumiti ani de zile de investitia lor. Cu precizarea ca au intretinut corespunzator masina. Despre Renault 5, pot spune din proprie experienta. Am detinut un astfel de model, cu motorizare 1.4 benzina, carburator dublu si aprindere electronica. Plus destui kilometri in momentul in care am cumparat masina, care probabil nu erau chiar cei reali... Mi-a placut mult masinuta, in ciuda vechimii sale. A fost cea mai convenabila masina de intretinut, din cate am avut pana acum. Am inlocuit doar rulmenti, carbuni la electromotor iar restul au fost maruntisuri. Motorul mergea excelent si pe total masina functiona foarte bine, cu toate ca atunci cand am vandut-o, avea 19 ani vechime. Clio 4 nici nu a fost lansat si unii se lanseaza in aprecieri. Mai mult de jumatate din comentariile de pana la aceasta ora sunt ascunse, ceea ce spune multe despre cum se posteaza in ultima vreme. Rabdare, vom vedea cum stau lucrurile. Personal, sper ca noul model sa fie precum spun cei care-l promoveaza.
-
Liviu S, sâmbătă, 30.06.2012 22:45
Clio 4... Viitoarea mea masina!
-
John, duminică, 01.07.2012 09:41
E clar ca masina asta starneste deja multa invidie. Va fi o lovitura grea data concurentei.
-
Pana, duminică, 01.07.2012 12:25
Asa e Ioane. Dupa jumatatea aia de stop din poza chiar iti dai seama ca va fi extraordinara. Concurenta isi poate pregati batistele sa planga.
-
Samba, duminică, 01.07.2012 13:24
Sopuneti-mi si mie......Ce ste Renault?El cumva produce trotinete?
-
ChuckNorrisBoss, duminică, 01.07.2012 14:01
daaaaaaa john sa stii ca esti tare destept...Asta e lovitura grea data concurentei?doar fraieri mai cumpara reno clio in loc de vw polo,sa fim seriosi Acum gama reno: twingo-scrumiera clio-cosul de gunoi megane(megacazan)-tomberonul rombrest fluence-tomberonu rebu espace-ghena de gunoi restul:gunoi pur cu tepe
-
John, duminică, 01.07.2012 21:37
E vorba de motorizari, tehnologie, dotari, nu numai design. Prin asta va lovi concurenta. Vasi sintetizeaza bine.
-
AdyyB, luni, 02.07.2012 03:13
@S.R.I ... posed Corsa D cu volan incalzit... deci mai documenteaza-te inainte sa postezi aberatii
-
Newsflash, luni, 02.07.2012 08:56
Clio RS va motor 1.6 Turbo vazut pe Juke si Deltawing, dar revizuit pt a obtine peste 200 CP. Va fi mai jos, mai lat si cu 110 kg mai usor decat a 3-a generatie. Da, Clio 4 va avea o platforma modificata, mult mai usoara.
-
ChuckNorrisBoss, luni, 02.07.2012 13:00
da ba john ce mai tehnologie mai are si reno sistem oaierles si grajd inclus...si la casetofonu ala sau ce o fi ai poti sa faci si floricele la microunde,interesant! PS:reno symbol-masina de spalat
-
S.R.I, luni, 02.07.2012 16:07
@AdyyB>Mai bine mai documenteaza-te tu,ca eu tocmai m-am corectat,daca esti atent....
-
LauCalin, luni, 02.07.2012 20:14
Am si eu o intrebare pentru John, Vasi si DTS: exista vreo marca pe care voi o considerati macar apropiata de ceea ce ofera Renault. Daca da, care (si eventual de ce-zic eventual pentru ca nu ma astept sa mi se raspunda la intrebarea asta). Multumesc!
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
Pana in momentul de fata, Sandero parea o alternativa la Clio, cu un pret mult mai bun. Dar acuma se va schimba radical situatia.