Dacia Logan 2, primele imagini ale noii generaţii
Noua generaţie a lui Dacia Logan a fost deconspirată de francezii de la Automobile-Magazine. Noul Logan va avea şi o motorizare TCe de 0.9 litri, anunţă publicaţia franceză.
Dacia Logan va primi un înlocuitor la Salonul Auto de la Paris. Galeria alăturată face parte din setul de imagini oficiale ale noului Dacia Logan, care trebuia să fie prezentată odată cu debutul de la Paris. Imaginile au fost publicate pe internet de francezii de la Automobile-Magazine înaintea prezentării oficiale
Noua generaţie a lui Logan este aşteptată de ceva vreme, detaliile despre succesorul modelului low-cost din Mioveni fiind învâluite în mister până nu de curând. Zvonurile sugerau alt nume, un alt design şi numeroase alte modificări. Cei de la Dacia au mers pe "reţeta" pe care o cunoşteau prea bine, nefiind necesară botezarea unui model devenit celebru în cei opt ani de existenţă.
MOTOR TURBO DE 0.9 LITRI
O altă noutate în gama Logan va fi introducerea unui motor turbo cu trei cilindri în linie, o unitate TCe 90. Această motorizare a debutat în gama Renault pe noile Twingo şi Clio şi oferă 90 CP şi 135 Nm, suficienţi pentru a-i asigura lui Clio un sprint 0-100 km/h de 12.2 secunde şi o viteză maximă de 182 km/h. Toate acestea vin cu un consum mediu de 4.5 litri la sută, alături de prezenţa unui sistem Start/Stop, despre care nu se ştie dacă va fi implementat şi în gama Logan.
Noul Logan va fi oferit şi cu diesel-uri, fiind aşteptat motorul 1.5 dCi în compania unor transmisii noi. Cel mai probabil, gama Logan va avea şi motorizările aspirate cu 16 supape, anume unitatea de 1.2 litri şi 75 CP şi propulsorul de 1.6 litri şi 105 CP, pentru a asigura un preţ accesibil. Având în vedere existenţa transmisiilor manuale cu şase trepte în gamele Duster, Lodgy şi Dokker, ne aşteptăm ca noul Logan să primească şi el o transmisie manuală cu şase rapoarte.
INTERIOR MODERNIZAT
La interior, exemplarul din imagini prezintă un bord nou, inspirat din cel al lui Lodgy, pe care este montată interfaţa Media Nav. Această interfaţă a debutat odată cu Lodgy şi prezintă un ecran tactil de dimensiuni generoase. Interfaţa Media Nav de la Dacia are şase funcţii: radio, media, conectare telefon prin Bluetooth, navigaţie, afişare hartă şi configurarea unor setări. În cazul lui Logdy, comandarea sistemului multimedia ridică preţul de achiziţie cu 300 de euro.
Habitaclul seamănă cu cel al noului Sandero, Logan 2 fiind echipat cu un volan preluat de la Lodgy, ceasuri de bord preluate tot de la Lodgy, o cotieră centrală pentru locurile din faţă, scaune faţă cu un design nou, feţe te uşi redesenate şi comenzi noi pentru sistemul de climatizare. Maneta schimbătorului de viteze are un aspect modern, iar în faţa ei sunt amplasate două suporturi de pahar şi o priză de 12v care joacă şi rolul de brichetă.
-
CGI, luni, 17.09.2012 12:10
Sub asteptari. Liniile laterale ale caroseriei se aseamana cu cele de la vechea generatie, in rest are un design relativ banal.
-
MRC, luni, 17.09.2012 12:20
Cand a aparut prima generatie Logan, am crezut ca nu va avea succes (doar pentru ca mie nu-mi placea si mi se parea ca se comporta ca o cutie pe sosea, plus ca portbagazul amplifica orice sunet auzit de la puntea spate). Dupa facelift, modelul a devenit un pic mai atragator. Uitandu-ma la aceste poze, pot spune ca ....incepe sa-mi placa. Din profil, stopurile care se prelungesc pe laterat parca aduc un pic a Toyota Corolla....dar privita strict din spate....hmmm....cred ca se putea un pic mai bine. Una peste alta, masina arata promitator. Insa nu inteleg un lucru: de ce se incapataneaza sa pastreze comenzile pentru geamurile electrice pe consola centrala?
-
Gigel, luni, 17.09.2012 12:21
Aceeasi Marie, alta palarie:)
-
MRC, luni, 17.09.2012 12:23
Scuze pentru greselile ortografice dar se termina bateria calculatorului si ma cam grabeam sa postez.... :D (porbagaj, lateral)
-
taz, luni, 17.09.2012 12:25
daca nu ofera clima macar in optionale, at. l-au scos degeaba
-
so, luni, 17.09.2012 12:28
fata de latitude + spate de clio = logan 2
-
dan_grc, luni, 17.09.2012 12:33
Nu inteleg dc unii sunt dezamagiti, arata ceva mai bine decat actualul, interiorul este mai modern, motorizari noi, ca sa ramana preturile la fel nu au unde sa se duca mai sus, nu se poate masina la 10 mii si design, dotari, materiale, etc ca la o masina de 15 -20 de mii.
-
ovi, luni, 17.09.2012 12:38
@MRC Pastreza comenzile pentru geamurile electrice pe consola centrala pentru ca e o solutie mai ieftina.:) Nici mie nu imi place.
-
tazmaniataxi, luni, 17.09.2012 12:42
Atitea comentari de copii de bani gata. fratilor luativa fratilor masini de 40.000 de euro si aveti tot ce va place . Eu unul am masina bmw dar daca asi avea bani si maine asi cumpara acest logan
-
Thor, luni, 17.09.2012 12:45
@ovi Las ca are comenzi pe volan :) Ieftini la grau scumpi la tarate.
-
Flaviu C, luni, 17.09.2012 12:49
mie mi se pare super-tare. la banii aia nu luati cu certitudine ceva mai bun. are proportii mai echilibrate decat actualul, o poti lua si cu o mica navigatie la pret super decent (300e ii fix pix sa fim seriosi) una peste alta va fi rescris un nou succes Dacia,macar se mai poarta numele Romaniei in lume. sa se umple drumurile de ele!
-
@dan_grc, luni, 17.09.2012 12:57
Pe undeva ai dreptate. Dar daca vei configura acum un Logan "full" (full cat un entry-middle al unei europene) cu o motorizare mai buna vei vedea ca sare pretul de 11.000 de euro. Dacia nu ofera discounturi. La cele europene la lichidari de stoc poti trece lejer de 2000 de euro ca discount. Preturile incep sa se apropie, Dacia nu mai e masina de 5000 promisa acum 8 ani. O buna parte din clientii Logan sunt cei obisnuiti cu vechea berlina. Acestia incep sa caute insa altceva, si slava Domnului iti spun sincer ca cine are 10.000 banu jos nu cumpara Logan. Vezi scaderile drastice de vanzari ale lui Logan in Romania, si sincer noul model mai mult de 2 ani nu-i dau sa le resusciteze un pic. Singurul lucru care ma face sa recomand aceasta masina este numarul de locuri de munca pe care le ofera in tara la noi, un lucru deloc de neglijat, dar din pacate un factor care nu prea conteaza pt noi in alegerea masinii.
-
Sak, luni, 17.09.2012 13:01
Evolutie... nu revolutie!
-
@Flaviu C, luni, 17.09.2012 13:02
ba da ...poti sa-ti cumperi Chevrolet Cruze, e doar un exemplu..suna la un dealer si intreaba ce preturi au. Dupa aceea te rog sa revii cu un comentariu si sa faci o comparatie cu Dacia
-
dan_grc, luni, 17.09.2012 13:16
@@dan_grc In primul rand nu sunt eu cel mai aprig aparator al Loganului, dar nici actualul nu a fost masina de 5000 de euro promisa, pretul mediu a fost macar de 7000-8000, majoritatea l-au cumparat cu ceva dotari. Ca la o varianta "full" dai 11 mii este altceva, dar chiar si asa ca spatiu interior nu are concurent, un model in clasa mica de la constructorii generalisti nu-l cumperi cu 11 mii si acelasi dotari, poate un model in clasa mini, deci la capitoulu asta Dacia nu are concurent la masini noi, la cele sh sunt o gramada. Acum cu vanzarile...si eu cred ca nu va mai avea chiar acelasi succes pt ca este si o alta conjunctura economica, mai ales la noi, cred ca va avea un succes mediu.
-
iceguy, luni, 17.09.2012 13:17
Nu mai dati cu pietre in cei carora nu le place ce a iesit !!! Fiecare are dreptul la o parere personala pro sau contra !!! Dezbarati-va macar acum dupa 23 de ani de mentalitatile comuniste ca toti trebuie sa gandim la fel si ca ce- i al meu e cel mai cel din lume !!! In primul rand dacia este o subsidiara a firmei Franceze Renault !!! Personal cred cacei de la Dacia nu pot sa faca decat ce le pemit cei de la Renault !!! Oricum , afirmatiile lui Stroie cum ca noul logan ne va da pe spate se dovedesc nefondate . Un punct slab este ca vor sa scoata un haion gen Scoda Octavia cred eu. In rest ce mai conteaza ? Cine3 nu va avea bani de altceva sau ai va place asa cum e o s-o cumpere . Cert este ca piata e plina la ora actuala de tot felul de oferte fie noi fie second care sant in contrapartida cu noul Logan. Slava Domnului este de unde alege !!!
-
icegui, luni, 17.09.2012 13:21
Corectie la comentariul de mai sus !!! Punctul slab este ca NU vor sa scoata un logan cu haion ca laSkoda Octavia .
-
Jupiter, luni, 17.09.2012 13:27
Hai cu falimentul fraticaaaa. Au obosit frantzujii. Daca o coaja ca asta ar costa vreo 4000 de euro ar merge cumparata pt facut piata sau dus copii la gradinita. In rest e un ras de masina. Vai de capul vostru de designeri dementi. Mai bine desenati portjartele pentru femei la case de moda. Halal masini.
-
tibi, luni, 17.09.2012 13:28
Masina arata ok , designul nu este mai slab de cat media europeana a masinilor de acest gen . Cred ca o sa fie o masina cu succes pe piata, nu la fel de mare ca logan 1 dar nu o sa fie nici o "bila neagra" in vanzarile Dacia.
-
Hadouken, luni, 17.09.2012 13:41
Arata bine... insa pare din nou inaccesibla persoanelor inalte. As fi cumparat cu cel mai mare drag un MCV, pentru ca sunt o fire mai pragmatica, insa dupa un drum de 200 km cu un Logan, mi-am dat seama ca statura nu ma avantajeaza. Daca ai peste 1.90, consola centrala iti taie piciorul, incat ajungi la destinatie schiop. Din cate vad, se va repeta problema si aici. Asta e.. raman cu SH straine.
-
dragonul, luni, 17.09.2012 13:55
Daca va avea 5 stele EURO NCAP ATUNCI VA MERITA TOTI BANII !!!!! LA ORICE MASINA SCUMPA-IEFTINA SIGURANTA PRIMEAZA !!!! ASTEPTAM ASTA SI DE LA DACIA SI ATUNCI VANZARILE VOR VENI !
-
Phenom, luni, 17.09.2012 14:06
Arata binisor. Referitor la comenzile pentru geamuri: da-o dreaq, cat poate sa coste 4-5m de cablu si o gaura data in manerul usii. Sa fim seriosi. Nu cred ca ar trece de 500 de euro nici daca ar folosi cele mai scumpe comutatoare, mufe si cabluri. Dar nu cred ca vor sa faca trecerea pentru ca ar ramane consola centrala cam cheala.
-
ScorpyonVAG, luni, 17.09.2012 14:12
Sunt multumit, nu am ce reprosuri sa fac. Arata bine. La pretul pe care il are va avea mare succes pe piata mai mult ca sigur. Acuma sa vad pe Antonny cum ne baga pe gat Chevroletele/,,Chia" :)))))
-
brrrrr, luni, 17.09.2012 14:26
logan facelift stage 2..... sau adevaratul facelift. ce a fost inainte a fost fix frectie la picior de lemn. aceleasi usi , dar alte nervuri(linii ale caroseriei inglobate). fata e un transplant de organe de la donatorii sandero/duster/lodgy. capacul rezervorului de combustibil il puteau face mai moderat nu cum l-au facut in genul trapa de TAB.
-
BaditzaEx, luni, 17.09.2012 14:32
+ motorizare mai actuala si materiale mai bunicele, din fata arata mai bine si decat rapid - dk pana acum logan se diferentia clar de sandero , acum sunt identice ( fata / spate ) aceleasi faruri si stopuri As fi preferat ca noua infatisare sa fie doar pt Logan iar pt Sandero sa se mearga pe aceeasi fata cu un eventual facelift ( bine, in schimb ca se diferentiaza de Duster si Lodgy ) hai sa vedem preturileee !!!!!!!, oricum sunt convins , ca la bani n-ai ce alta masina NOUA sa-ti iei, si-n clasa asta ( cu toate ca...o clasa mai mica ( pt tineri ) dar cu un spatiu interior bunicel ( exceptand portbagajul - adica nu exista ) pot alege variante cu dotari si finisari mai bune, mai ales pt aglomeratul Bucuresti: Suzuki Swift, Mitsubishi Colt .... ). Dacia ar trebui sa se orienteze sa faca si o masina pt acei 5000 euro mult promisi... Dacia City cand apare ?, acel model cred ca ar putea resuscita mai bine vanzarile celor de la Dacia daca ar iesi un model pana-n 6500 eur ( la acei bani deja sa poti avea mai toate dotarile decente ) si care sa rivalizeze cu Skoda/Seat/VW UP pe care deja le-am vazut pe strada ( mai putin Seat-ul )
-
ScorpyonVAG, luni, 17.09.2012 14:34
Si punctul cel mai bun, ca se devalorizeaza si mai tare Loganul PH2, iar acesta din nou se va devaloriza destul de tare. Deci va fi accesibil si ca o varianta sh. Sper doar sa aiba tabla mai buna si o tinuta de drum superioara.
-
antonny, luni, 17.09.2012 15:11
@scorpyon eu nu bag pe gat nimanui chevrolet ,kia , hyundai, s.a.m.d , .....eu propun ceva atat ,fiecare face alegerea pe care o vrea .Nu stiu cati fac in romania peste 60000km intr-un an ,si atunci pot spune despre anumite modele cum se comporta ,probleme intampinate ,preturile la revizie si cum esti primit prin service-urile reprezentantelor. Sunt unul din cumparatori care sunt pe listele de asteptare la acest model .....
-
unckle, luni, 17.09.2012 15:19
@Scorpyon: Mai dureaza pana cand o sa intre in banii de logan si o caroserie din tabla galvanizata .. asta este si nu ai ce-i face. La tinuta de drum este o masina normala pentru oameni normali, daca vrei sa faci cascadorii iti trebuie o masina care sa fie destinata cascadoriilor. Eu as vrea sa vad o dacie echilibrata, care sa franeze bine ... sper si eu la fel ca Scorpyon :))
-
antonny, luni, 17.09.2012 15:39
automarket de ce stergeti comentariu ....ce nu va convine la comentariu pe care lam facut ......am inteles mi-ati blocatul contu !!!! ati facut asta fara sa primesc instintare ca am incalcat ceva din regulament ..... pot sa intru cu alt nume ,nu vreau sa imi fac alt cont (dar imi pot face de 20 conturi ),
-
Emil, luni, 17.09.2012 15:46
Pare a fi reușit. Are un aer modern, împrospătat. Sper că și prețul va fi asemănător cu cel al actualei generații.
-
Mihnea Boerescu, luni, 17.09.2012 15:54
E frumos modelul.Dacia incepe sa produca masini din ce in ce mai moderne.Desi.....tot ,Daewoo producea masini de murea lumea ,la o calitate mult mai inalta decat cea a Dacie,si la preturi cam la fel (exceptand Leganza,Tacuma,Magnus,etc).
-
andrei, luni, 17.09.2012 16:24
Interiorul nu mi se pare reusit ci mai degraba o eroare - bordul nu pare de loc "legat". Sa mai zic si de pastrarea comenzilor geamurilor electrice pe consola centrala? Se zgarcesc in continuare la 3 butoane suplimentare si 10m de conductor in plus... Daca intrebati posesorii de Logan, 95% va vor spune ca nu au reusit in ani de utilizare sa-si dezvolte abilitatea de a gasi "din prima" butonul de comanda a geamului - cel putin pentru o fractiune de secunda, creierul daca nu si mana il vor cauta pe portiere.
-
LSM, luni, 17.09.2012 16:29
Toti vorbiti de masina 5000€ si toti va doriti in banii astia climatronic, piele, super sisteme audio si de navigatie. Din cate stiu Dacia a avut Logan la 5300€ cu directie mecanica, fara clima, fara bara antiruliu, nu sunt sigur da cred ca avea roti de 14 inch si avea ABS si nu o cumpara nimeni si nici nu cred ca se poate Nu este o minune noul Logan, dar nici o starpitura Mi-ar fi placut sa vad roti de 16 inch cred ca cele de 15 par cam mici pentru ca noul Logan care este mai voluminos un pic
-
cristian, luni, 17.09.2012 16:37
Pana si Lada are butoanele geamurilor pe usa :) . Oricum ma asteptam la ceva mai evoluat un pic chiar daca era mai scumpa cu 1000-1500 euro ... http://www.ladaromania.ro/index_files/LADA.htm
-
tzenu_bmw, luni, 17.09.2012 16:42
cat de mult a evoluat Dacia de la modelu Solenza???????extrem de mult...... daca acum 7-8 ani o Dacie era destul de 'basic' in ziua de azi......avem la dispozitie piele la interior......navigatie.......cruize control......si multe altele.....
-
gigel, luni, 17.09.2012 17:05
Doamne ce ORIBIL e Loganul, Sandero arata insa superb.
-
dan_grc, luni, 17.09.2012 17:23
@Automarket Faceti ceva cu pagina de la testul cu Chevrolet Malibu, ca nu prea exista cica.
-
ciuruitu, luni, 17.09.2012 17:28
trucaj : noul Logan nu se mai numeste Logan, noul Sandero nu se mai numeste Sandero, asa ca spatele ala e tucat
-
Mitica, luni, 17.09.2012 17:32
Sunt singurul care are impresia ca seamana mult cu Lada Granta? http://driving-dutchman.com/wp-content/uploads/2011/05/Granta1.jpg http://storage0.dms.mpinteractiv.ro/media/2/41/1823/6868008/3/201008111130-lada2190-back.jpg Sunt practic doua masini gemene. Pacat. Sunt in acelasi grup dar totusi, sa copiezi atat de mult. Ce e in capul lui Renault?
-
dany, luni, 17.09.2012 17:39
acelasi design aseptic... nu are niciun titirez...
-
dorin, luni, 17.09.2012 19:11
un alt tambarau de gunoi, se stie, 3 stele pe branci la teste
-
Mircea, luni, 17.09.2012 19:53
@tzenu_bmw "cruize control" ? =)) mai treci pe la scoala
-
LauCalin, luni, 17.09.2012 20:06
@@dan_grc, vanzarile slabe ale Loganului din ultimul timp se datoreaza intr-o anumita masura tocmai lui Logan 2. Este o masina pe care multi o astepta si considera ca noul model va fi mai mai bun, o evolutie a lui Logan 1. Motiv pentru care prefera sa mai astepte putin si sa cumpere o masina... mai moderna. Este un adevar general valabil in industria auto, care li se intampla tuturor. Referitor la masina, pentru una low cost unde pretul conteaza cel mai mult, mi se pare ca arata bine. Pacat insa ca nu va avea caroseria galvarizata. Dar la banii astia... mai greu. Nu este o masina care sa ma impresioneze in vreun fel. Dar nu este nici o masina in care sa arunci cu rosii ca nu are butoanele geamurilor pe usi. Conceptul de masina low cost trebuie in primul rand inteles. Ii doresc succes si vanzari cat mai bune!
-
you_hooooo, luni, 17.09.2012 20:12
Masina asta imi place! Recunosc, nu sunt un mare fan dar masina asta imi place! Clasica si moderna in acelasi timp. O noua masina icon. Tot inainte!
-
Eko, luni, 17.09.2012 21:00
Masina arata bine si atat, are botul ala germanic. Sincer la cam toate marcile europene le-a cam murit inspiratia in materie de design. Mi se pare o tampenie: - butoanele pentru geamuri tot pe bord, bine ca nu au pus si la alea chele manivela tot pe bord. Nu stiu daca mai e vreo masina moderna cu butoanele alea pe bord. - cica schimbator elegant si nou, e acelasi dar are niste vopsea gri pe el. - cum am spus mereu, daca nu rugineste cum ruginesc actualele Dacii e o masina ce merita, acum depinde de gusturi si buzunar. - sunt curios unde are claxonul pe volan sau respecta vechea traditie :))
-
slVW_83, luni, 17.09.2012 22:40
O masina corecta, ce arata bine. E o evolutie clara fata de modelul actual iar la noi va prinde foarte bine! La fel si la altii pentru ca acest nou Logan are un aliat foarte puternic....CRIZA!
-
@laucalin, luni, 17.09.2012 23:14
Inseamna ca lumea asteapta de vreo 2-3 ani modelul nou , ca tot sunt in picaj la vanzari de la an la an (ma refer la Romania, pt ca in afara Logan a mers bine). Cata rabdare si pe lumea asta. Iti spun eu, romanii nu prea mai vor Logan, si nici pe departe nu o spun asta cu bucurie. Stiu o gramada de oameni care au buget de Logan, dar au cautat cu totul altceva (promotii pe la coreeni, second hand, au mai suplimentat bugetul...etc), nici nu au vrut sa auda de masina asta, si nu au asteptat nici un facelift, care sa fim seriosi mare branza nu e. In afara de sistemul ieftin de navigatie, restul e fass, e aceeasi masina modernizata un pic. Uite, cand o sa vezi rezultatele de la anul viitor cand sunt aprope sigur ca Dacia va fi cam ca anul asta (deci nu va mai avea scadere) si va fi iar egala cu VW-Skoda la vanzari, sa-ti aduci aminte de discutia asta
-
LauCalin, luni, 17.09.2012 23:44
Da, e posibil sa ai si tu dreptate. Totusi, vanzarile masinilor in general sunt in picaj. Deci faptul ca vanzarile Dacia nu vor mai fi la fel de mari nu ar trebui sa ne surprinda. Dar eu nu cred ca se va pune problema de vanzari slabe, ci de vanzari nu la fel de spectaculoase. Ce s-a intamplat la VW este un paradox, o strategie de marketing foarte bine gandita la care se adauga o imagine de marca mult mai buna. In plus vorbim de niste masini sh (concurenti directi pentru Dacia) care au preturi apropiate, de niste masini considerate etalonul clasei lor cand au aparut (gen Golf, Focus sau Polo). Pentru multi nu conteaza ca nu mai au garantie... le pot lua direct de la primul proprietar si se poate demonstra ca reviziile au fost facute asa cum a cerut producatorul. Asa am facut si eu cand mi-am cumparat masina si pana acum nu am avut niciun fel de problema. De-asta zic ca nu e gresit ce zici tu. :)
-
Stefan, marţi, 18.09.2012 00:38
O motorizare diesel in 6 trepte ar fi ideala :)
-
CGI, marţi, 18.09.2012 02:30
Ce naiba de forum este acesta unde iti este cenzurata parerea proprie?!
-
Nelutu, marţi, 18.09.2012 09:39
Nu sunt fan Dacia,nu mi-a placut deloc vechile modele dar modelul asta chiar imi place cum arata,parerea mea e ca au facut o treaba foarte buna:) eu cred ca se vor vinde si mai multe decat vechiul model,bravo lor:)
-
Oti, marţi, 18.09.2012 10:15
Am citit un singur comentariu legat de siguranta si nici acela nu a fost prea mult apreciat de cititori. Cred ca un pas in fata pentru evolutia Dacia ar fi o siguranta activa si pasiva mai buna. Zicea cineva " sa se umple strazile de ele". Da. Corect. As vrea si eu sa vad Loganuri by Renault made in Romania pe toate drumurile din lume, dar nu cu 3 stele la 'NCAP...macar 4 si ar fi un pas in fata. Altfel, un far nou sau un stop nou sunt o evolutie, dar cu siguranta nu o revolutie.
-
nelamurire, marţi, 18.09.2012 10:46
Diemnsiunile imi par mie, sau chiar sunt mai mici decat loganul actual? Imi pare ca aduce mai mult cu clio simbol. Chiar daca e facut pe o platforma de nissan micra/clio ar fi pacat sa nu-l faca la fel de mare, chiar daca vor fi dezavantaje. Lumea se uita si la marime, mai ales la astfel de masini. In rest arata bine din fata.
-
Costi9b, marţi, 18.09.2012 12:26
Un raport pret/calitate foarte bun. Masina isi face foarte bine treaba pe segmentul ei de piata, am doar cuvinte de lauda la adresa ei. Ce e adevarat si trebuie sa recunostem este faptul ca fara ajutorul si managementul celor de la Renault nu ajungeam aici.
-
osmihai, marţi, 18.09.2012 13:28
1.4 MPI: 75 CP, 114 Nm, 7 L/100km 0.9 TCe: 90 CP, 135 Nm, 4.5 L/100km atat am avut de zis pe laga faptul ca arata f bine pt o mashina de ~7000 E
-
mihai II, marţi, 18.09.2012 16:22
Imi place! Dar ma gandesc ca Dacia e mereu cu un pas (a se citi 8 ani) in urma Skoda, de exemplu. Acest design ar fi facut furori acum 8 ani cand s-a lansat prima generatie Logan(o cutie, hai s-o recunoastem) si poate ar fi luat fata Skodei Octavia sau Fabia. Logan I ar fi trebuit lansat pe vremea Skodei Felicia, dar asta este .,,Noi nu vindem tara" era sloganul in Romania pe vremea cand VW achizitiona Skoda. Parerea mea
-
dumbravaandrei, marţi, 18.09.2012 20:27
daca mai baga si 1.6dci 130 cp.... e lovitura totala...
-
denon, marţi, 18.09.2012 22:19
Arata acceptabil tinand cont carei mase se adreseaza.Are un aer mai matur, mai bine proportionat, si motoare de actualitate.Ca fost detinator de Logan MCV pot spune ca Dacia face masini corecte pt. banii pe care ii cere
-
***, miercuri, 19.09.2012 01:00
Arata incomparabil mai bine in raport cu generatia precedenta, dar raportand-o la trendul actual... Arata f. bine ptr. un low-cost, dar versiuni cu motoare de 0,9 Tce sau eventual dci de 130 CP nu vor fi deloc low-cost. Nedumerirea mea este de ce pastreaza 2 nume diferite ptr. aceeasi masina, dar versiuni de caroserie diferite (berlina, respectiv hatch-back)? Doar ca sa aiba mai multe modele?
-
Florin, miercuri, 19.09.2012 15:25
Eu cred ca o sa-i loveasca rau de tot Skoda Rapid. Abia astept preturile pentru amandoua, daca este o diferenta de doar 2000 euro intre ele o sa o ia in freza Dacia. Plus ca motoarele actuale MPi si DCi sunt de vreo 10-15 ani pe piata, la toti producatorii deja se gasesc TSI si TDI . Fara motoare de 1.2 L de 100-110 CP si Diesel de 1.6 TDCI de 105 CP nu mai mult ca nu tine sasiu :(., Dacia va avea viitor sumbru.
-
ADRIAN FLORARU, sâmbătă, 29.09.2012 22:31
alo alo ce mai tare masina e loganu fratilor va jur e calitate pret nu cantitate sant rezistente bune si practice E.T.C
-
costy, marţi, 26.02.2013 18:56
logan ok
-
costy, marţi, 26.02.2013 19:16
posesor logan 1,4 preferance, octombrie 2006 cumparat nou -acum am-70000km .-cauciucuri noi la 60000km,.- -distributie la60000km -placute frina-55000km-ulei si filtre la fiecare 15000-citeva becuri schimbate- in rest totul ok ,nu am umblat la bucsi rulmenti pivoti etc. consumuri variate in functie de viteza si incarcatura intre 6% si 9% -masina de familie . Sunt foarte multumit de aceasta masina
Citeste si
-
PARIS 2012 | luni, 15 octombrieSalonul Auto de la Paris 2012 - cel mai popular salon din lume cu 1.2 milioane de vizitatoriOrganizatorii Salonului Auto de la Paris au publicat astăzi bilanţul ediţiei de anul acesta. Un total de 1.231.416 vizitatori au fost prezenţi la evenimentul auto, devenit astfel cel mai popular din lume. Citeste tot
-
PARIS 2012 | joi, 11 octombrieFranţa: 1.000 de salariaţi PSA au protestat la Salonul Auto de la ParisCirca 1.000 de salariaţi ai PSA Peugeot-Citroen au protestat în faţa intrării în complexul care găzduieşte Salonul Auto de la Paris. Aceştia s-au luptat cu forţele de ordine şi au fost îndepărtaţi cu forţa. Citeste tot
-
PARIS 2012 | vineri, 28 septembrieHonda CR-Z facelift a venit la Paris cu mai multă putere şi cu un consum mai micHonda CR-Z a primit un facelift, concentrat pe partea tehnică. Hibridul a devenit mai rapid, mai puternic şi mai economic. Citeste tot
-
PARIS 2012 | vineri, 28 septembrieInfiniti: "Nu va exista o versiune de serie a lui Emerg-e, dar va influenţa viitoarele modele"Oficialii Infiniti au infirmat o eventuală versiune de serie a lui Emerg_e la Salonul Auto de la Paris. Însă, au anunţat că modelul va inspira aspectul viitoarelor creaţii ale mărcii. Citeste tot
-
PARIS 2012 | vineri, 28 septembrieChevrolet a lansat la Paris Spark facelift, Orlando Turbo şi noul TraxSalonul Auto de la Paris a adus în standul Chevrolet un facelift pentru Spark, o motorizare nouă pentru Orlando şi modelul Trax, noul crossover de segment B al constructorului american. Citeste tot
oooo....dar ce surpriza....doamna Dacia :))...poftiti poftiti.... ce geamuri mici are pe lateral....zici ca e masina blindata :)