Volkswagen Golf 7 costă 15.442 de euro în România
Volkswagen a publicat preţurile noului Golf 7 în România. Modelul vine cu o echipare standard generoasă, care include, printre altele, aer condiţionat şi ecran tactil de 5 inch.
Volkswagen a publicat astăzi preţurile noii generaţii Golf în România. Modelul, ajuns la a şaptea generaţie, debutează şi în ţara noastră, la numai o săptămână după ce Automarket a testat modelul în Sardinia.
Noua generaţie Golf pleacă de la 15.442 de euro în România, TVA inclus, preţ valabil pentru versiunea 1.2 TSI de 85 de cai putere, în echiparea de bază Trendline. Pentru cei care vor mai multă putere, Volkswagen oferă şi o versiune 1.2 TSI de 105 cai putere, care pleacă de la 16.124 de euro în acelaşi nivel de echipare Trendline.
Pentru cei care preferă dieselul trebuie să precizăm că TDI-ul de 1.6 litri şi 90 cai putere pleacă de la 17.844 de euro, în vreme ce unitatea de 2.0 litri şi 150 de cai are o etichetă de 22.438 de euro, însă vine direct cu echiparea de top Highline.
Echipare de bază generoasă
Şi dacă tot am vorbit despre echiparea de bază Trendline, trebuie să enumerăm şi dotările pe care le include. Aşadar, în standard, noul Golf promite jante de oţel de 15 inch, geamuri laterale şi lunetă în tentă verde, podea portbagaj reglabilă pe înălţime, scaun şofer cu reglare manuală pe verticală, banchetă rabatabilă 60/40, torpedou iluminat cu răcire, aer condiţionat, computer de bord, faruri reglabile pe înălţime, frână de mână electronică, geamuri faţă şi spate acţionate electric, oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite.
De notat şi prezenţa unui sistem audio cu CD şi MP3, care vine alături de un display TFT tactil, color, cu diagonala de 5 inch, opt incinte acustice, cititor de carduri SD şi tuner FM cu antenă. Echiparea Trendline include şi servodirecţie electromecanică, reglabilă în funcţie de viteză, sistem de frânare cu recuperare a energiei şi sistem start-stop.
Siguranţă standard inovatoare
Impresionantă şi chiar revoluţionară echiparea standard a noului Golf în materie de siguranţă. Echiparea Trendline include airbaguri frontale, laterale şi cortină, airbag pentru genunchii şoferului, detector de oboseală, sistem de frânare automată ”Multi Collision Brake”, sistem electronic pentru menţinerea stabilităţii maşinii - ESC, inclusiv ABS cu asistent de frânare ASR, EDL şi EDTC.
VOLKSWAGEN GOLF 7 vs. CONCURENŢA DIRECTĂ |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
VOLKSWAGEN GOLF 1.6 TDI 105 CP Trendline |
105 | 3.8 | 10.7 | 18.555 |
Kia Cee'd 1.6 CRDi 128 CP Best |
128 | 4.1 | 10.9 | 17.506 |
Renault Megane 1.5 dCi 110 CP Olympic |
110 | 4.6 | 11 | 17.750 |
Ford Focus 1.6 TDCi 115 CP Trend |
115 | 4.2 | 10.9 | 18.800 |
Hyundai i30 1.6 CRDi 110 CP Comfort |
110 | 4.1 | 11.5 | 19.038 |
Opel Astra 1.7 CDTi 110 CP Essentia |
110 | 4.5 | 12.6 | 18.750 |
Citroen C4 1.6 HDi 114 CP Seduction |
114 | 4.6 | 11.3 | 19.616 |
Peugeot 308 1.6 e-HDi 112 CP Access |
112 | 4.4 | 11.4 | 18.762 |
Mazda3 1.6 CD 116 CP CE |
116 | 4.3 | 11 | 18.630 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
-
>>, vineri, 02.11.2012 14:00
Incepe de la 15.500 si se termina la 30.000 un diesel cu ceva optiuni. Pret mediu 23.000 euro. De ce nu spuneti asa? Versiunile "sportive" ating lejer 40.000 euro.
-
blair, vineri, 02.11.2012 14:07
"Echipare de bază generoasă - jante de oţel de 15 inch, geamuri laterale şi lunetă în tentă verde, podea portbagaj reglabilă pe înălţime, scaun şofer cu reglare manuală pe verticală, banchetă rabatabilă 60/40, torpedou iluminat cu răcire, aer condiţionat, computer de bord, faruri reglabile pe înălţime, frână de mână electronică, geamuri faţă şi spate acţionate electric, oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite." adica exact ca un logan cu echipare medie... SUPERB!!!
-
Ricy, vineri, 02.11.2012 14:08
Un pret prea mare ptr un VW,nu se merita.Daca era Honda Civic,Mazda 3 sau Toyota Auris, mai ziceam ,barem asa stiam ''ca fiabilitatea are pret'',dar pt un VW atat de mare,mi se pare un pret anormal.Iar la Auris ai preturi de 13 mii +5 ani intretinere gratuita,la fel si la Mazda ai reducere de 2200 ,si barem stii ca ai cumparat o masina fiabila.
-
Atti, vineri, 02.11.2012 14:18
@Ricy, da sigur, de cand porcariile Honda fabricate in Turcia, si Toyota Auris sunt masini fiabile??? mai citeste putin pe ici -colo. Honda si Toyota o fii fost candva fiabile, acum doar cele fabricate la mama lor acasa. si a doua chestie ce nu inteleg, de ce toata lumea se leaga de VW :))), de o vreme buna pretul lor este tot acolo ca si a concurentei, si daca VW face asa masini proaste, nefiabile, f scumpe, atunci nu inteled de ce tot lumea se compara cu ei, vor sa fure din clientii lor etc... Si astea o zic nefiind fan VW si propietar VW.
-
Adrian, vineri, 02.11.2012 14:20
Credeam ca noul A Class de la Mercedes-Benz e scump dar in cazul asta m-am razgandit.....
-
Vasilica, vineri, 02.11.2012 14:23
Trebuiau sa apara si astia cu fiabilitatea masina nici macar nu este pe sosea si stiu ei ca este nefiabila. E incredibila tara asta ne arunca cu inca 1000 de ani in istorie cu asemenea specimene care gandesc cu dosu si blocati pe o idee nu ai ce sa le ceri.
-
@blair, vineri, 02.11.2012 14:27
Citeste si urmatoarele fraze : Echiparea Trendline include şi servodirecţie electromecanică, reglabilă în funcţie de viteză, sistem de frânare cu recuperare a energiei şi sistem start-stop. Siguranţă standard inovatoare ... detector de oboseală, sistem de frânare automată ”Multi Collision Brake”, sistem electronic pentru menţinerea stabilităţii maşinii - ESC, inclusiv ABS cu asistent de frânare ASR, EDL şi EDTC. Varianta standard este mai bogata decat Logan full option
-
mntsn, vineri, 02.11.2012 14:50
@Automarket: Scuze pt off-topic, dar profit de faptul ca acesta va fi un articol foarte urmarit pentru a va sesiza o nemultumire. Stiu ca banii pe care ii incasati din publicitate sunt importanti pt voi (pt cine n-ar fi, de altfel), dar: reclamele la Raiffeisen si Gilette sunt extraordinar de agasante si va rog sa faceti ceva in privinta lor. Nici dracu' nu se uita la ele - la fiecare articol, prima grija e sa stau sa inchid reclamele care zboara pe tot ecranul. Multam !!
-
Mitica, vineri, 02.11.2012 16:08
@mntsn Exista AdBlock pentru orice tip de browser.
-
ScorpyonVAG, vineri, 02.11.2012 16:44
Citind comentariile dvs, am formulat un rezumat. Scump domnule...scump ! Acuma sa imi spun eu parerea ! Nu vi se pare ca toate marcile au cam sarit calul si au niste preturi piperate un pic mai tare ? Uitati-va sa vedeti. Noua si Dacia ni se pare scumpa. Iar in privinta fiabilitatii s-au dus de mult vremurile alea cand existau masini fiabile, acuma toate se defecteaza, ori ca e de 20.000, ori 200.000. Dar nu pot sa ma pronunt in privinta fiabilitatii, deoarece tine de mai multi factori, si prefer sa tin pentru mine ceea ce cred eu despre fiecare masina. Va doresc week-end placut tuturor si echipei Automarket !
-
dan, vineri, 02.11.2012 17:37
Fara poza 24, nimeni nu isi dadea seama ca VW a facut un Golf nou.
-
dan, vineri, 02.11.2012 17:38
poza 23^
-
lord, vineri, 02.11.2012 19:49
bai nene stau si ma uit in lista de preturi ...si ma minunez. Nu mai poti sa-ti iei nici o masina (buna , rea, ...etc) fara sa ai 20000 E !!!! Inainte cu cativa ani puteai de banii astia sa treci la o clasa superioara de masina ...si nu era "criza" !!!! Peste tot auzi ca producatorul "X" a facut reduceri de fabrici , de personal, a relocat productia(o sa ajunga sa inconjoare globul pana la urma si o sa produca la polul nord cu eschimosi), dar al naibii cu toate aceste reduceri de costuri nici o masina nu iese cu un pret normal . Toti vor sa faca profit cat mai mare si sunt niste (scuzati expresia) "bulangii". Iar noi stam si ne "batem" ca berbecii ca aia e mai buna , ca aia e mai nu stiu cum, cand astia (producatorii de masini) isi bat joc de noi . La ei Banul primeaza !!! Asa ca ma declar profund dezamagit de toate marcile si toate modelele. P.S. : 1. intotdeauna VW a avut un pret mai piperat fata de concurenta la Golf deci nu este o surpriza pretul mai mare 2. credeam ca-mi ajung 15000 E pt o masina decenta :-(
-
Dan, vineri, 02.11.2012 20:31
gluma proasta a ajuns la numarul 7
-
ruf, vineri, 02.11.2012 22:33
Preturile nu sunt cumva pt varianta in 3 usi? Din cate stiu in traditia vw mai adaugi 800E pt inca 2 usi???
-
BaditzaEx, vineri, 02.11.2012 23:45
nu ar intra aici ( la concurenta ) si Mitsubishi Lancer sportback?, ce nu inteleg Hyundai i30 are 20cp in plus dar este mult mai lent, cel putin la acceleratie
-
cozappz, sâmbătă, 03.11.2012 00:44
Interesant ecranu tactil. Tot ascuns sub gurile de ventilatie? Sa nu uitam ca ecranu asta e folosit si de sistemu de navigatie. Si e al dracu de greu sa te uiti dupa el, mai ales ca indicatiile audio sunt de cacao in intersectiile cu adevarat dificile. Chiar nimeni nu urca intr-un Volvo sa vada cum au reusit suedezii sa rezolva problema ergonomic? O fi "Suedezu" cu gura mare pe aici pe forum, dar parca are omu dreptate uneori ;)
-
lord, sâmbătă, 03.11.2012 10:45
@suedezu poate ca m-am exprimat gresit : NUam precizat marca si modelul in vederea achizitiei (care va avea preconizez un buget PANA in 15 mii!!). Si eu admir Volvo dar trebuie sa intelegi ca intre aspirational si rational /real este o diferenta destul de mare, cel putin cazul meu. Daca imi arati un model VOLVO NOU cu 15000 E , chiar daca nu am acum banii, ma duc si-l cumpar pe loc.
-
zorro, sâmbătă, 03.11.2012 10:57
displayul de baza de 5 inci e alb negru. apoi mai e unul color de 5 inci, inca unul de 5,8 inci si cel mare de 8 inci
-
Bogdanel, sâmbătă, 03.11.2012 12:22
Buna Ziua! Mie unul pretul nu mi se pare cam corect fata de ce stiri erau inainte ca,Golf 7 va fi mai ieftin cu mult fata de Golf 6. Unde este aceea diferenta de pret fata Golf 6? Un prieten si-a luat un Golf 6 de nou cu 14.500 Euro cu un motor de 1.4 80 cp,iar Golf 7 la un motor de 1.2 84 cp 15500???? Mi se pare cam aiurea,nu vad diferenta aceea de pret intre ele parca era ca o sa fie mai ieftin Golf 7 dar vad ca nu........... @lord ai mare dreptat in ceea ce ai spus!
-
Eu, sâmbătă, 03.11.2012 12:36
@lord Bine zis inainte cu 14.000-15.000 Euro iti luai masina buna, diferite marci si modele cu motorizari mai mici mai mari dar si cu dotari bune. Iar acum la banii astia cam greu iti iei ceva bun parerea mea. @Bogdanel si tu ai mare dreptate in ceea ce ai spus.
-
Catalin, sâmbătă, 03.11.2012 13:22
daca frana de mana este ELECTRONICA de ce nu sunt si geamurile ELECTRONICE ?
-
Catalin, sâmbătă, 03.11.2012 13:31
Golf 6, 1.2 TSI : site VW Romania 2 usi - 15.900 / 4 usi 16.800 Prin urmare, Golf 7 1.2 TSI nu poate pleca de la 15.500 decat in 2 usi
-
300, sâmbătă, 03.11.2012 17:37
pe langa faptul ca majoritatea modelelor noi sunt scumpe, preturile acestora mai si cresc in timp, cate o suta cate o suta fara sa ne dam seama... de exemplu, eu am urmarit jetta 1.2 tsi pentru ca ma interesa, la lansare era 15.500-15.900e acum costa de la 16.589e ... iar prin vara anului viitor o sa coste de la 17 mii si tot asa... solutia cea mai buna: masini din germania cu maxim 20.000km sa vedem ce masini cu tehnologie de 5 ani mai vand ei la 20 de mii de euro.
-
@Ricy, sâmbătă, 03.11.2012 18:54
Mai nu stiu cum vad unii doar Vw scump, cand este de fapt in media clasei, dar nu la fel este mirarea unora cand acum 10 ani un Hyundai Santa Fe avea un pret de pornire in jurul a 20 de mii euro iar acum este dublu, adica unii au fost tot timpul mai scumpi, de ex Vw, altii si mai scumpi de decenii bune ca mercedes, bmw, jaguar, lexus, care au crescut cel mai putin in pret in ultimii ani pt ca oricum erau f scumpe, dar altii care sunt producatori de volum pana la urma au dublat preturile, bun, a crescut si calitatea modelelor, dar preturi dublate? Uitati-va unde este nesimtirea, iar comparatiile pe care le-am vazut pe aici, logan vs golf 7, asta e chiar buna, se intreba cineva, vad ca nu mai are comentariul , cu ce este mai bun un golf 7 de 15 mii fata de un sandero de 13 mii full? Pai asa se poate intreba cu ce este mai bun un megane, o mazda 3, kia, hyundai, astra, 308 de 15 mii fata de un sandero? Asemenea comparatii de dragul discutiilor poate face oricine, dar sunt pe langa complet. Si daca ma uit in tabelul de mai sus nu vad sa fie golf nesimtit de scump fata de concurenta, chiar deloc, nici cel mai lent, nici cel mai gurmand, astea sunt preturile din prezent.
-
???, sâmbătă, 03.11.2012 21:37
Hai kumiteee,ca am ramas cracanat,si am auzit ca esti racit si ai nasul infundat.Baga botu ca til desfunzi,hai ca e una mare.
-
LauCalin, sâmbătă, 03.11.2012 22:57
Preturile alea sunt pur orientative. Pentru ca fiecare importator sau dealer isi face propria oferta pentru fiecare model. Astfel ca toate masinile sunt la preturi mult mai mici decat cifrele din tabel. De exemplu un Megane 1.5 DCI Olympic, care nu este nivel de baza, slabe sanse sa-l gasesti la un peste 17000 de euro. La fel i30 sau C'eed. Deci nu va speriati, pentru ca in showroom preturile sunt mai mici, in special la Renault, Kia, Hyundai si poate si Citroen.
-
dragos, sâmbătă, 03.11.2012 22:59
ultimul golf bun a fost numarul 4. restul au fost de umplutura, niste masini banale, anoste fara un pic de finete si care sau vandut doar pe renumele de altadata "ca is bune domne" eu m-am convins cu golf 5 cand a trebuit sa schimb cutia de viteze foarte fiabila la 20.000 de km la 30.000 deja aveam interventii la motorul foarte fiabil si nu mai zic ca la 50.000 am vandut-o ca ma disperau deja scartaitul plasticurilor de calitate din ea. plus ca interiorul arata ca la 150 de miii nu de 50 asta pe langa faptul ca ma plistisea pur si simplu, nu iti ofera o placere la condus cum o am in alte masini. in ziua de azi nu mai este o diferenta de fiabilitate intre modele, oricare ar fi ele. toate sunt pe aceiasi linie. bafta
-
LauCalin, sâmbătă, 03.11.2012 23:55
Of, of! In primul rand Auris de care zici tu este in urma cu o generatie. Este dapasita in multe privinte de concurenta, dar tu sa nu ma crezi, bine? In al doilea rand pretul de 13000 de care zici tu nu este pret de lista. Este pretul stabilit de producator in urma unor oferte de pret gandite de el. Asa cum, revin in cazul lui Megane, pretul pentru cel mai ieftin Megane e de aprox 14000 de euro la care se adauga un discount de pana la 2000 de euro. Deci ajungem la pretul unui Auris. Uite aici preturile de lista ale lui Auris: http://www.automarket.ro/configurator/toyota/toyota-auris-2010/133-dual-vvt-i-terra/796612420120701/ Intelegi diferenta? :)
-
LauCalin, duminică, 04.11.2012 01:44
Cam greu sa cumperi o masina noua, cand evident ca iti permiti una, si apoi sa o pastrezi cel putin 10 ani ca sa-ti dai seama ca e foarte fiabila. Tu nu vrei sa intelegi ca este un interval, gen 150-200 000 de km in care masinile merg (aproape) toate fara probleme majore. Ori asta la o utilizare absolut normala inseamna undeva in jur de 10 ani. Si revenim la ce spuneam mai sus. Fiabilitatea unei Toyota nu se va vedea peste 5 ani, ci peste 15. Asadar si prin urmare, ca sa ma mandres ca am o masina mai fiabila ca a vecinului trebuie sa astept... vreo 15 ani. Timp in care masina lui e mai cum ai spus tu, va arata mai bine, mai modern si nu va fi depasita nici macar moral ca a mea. De-asta am tot zis ca de sunt multe cazuri in care fiabilitatea nu conteaza chiar atat de mult. Si acum e randul tau sa ma injuri. :)) Glumesc. Stai linistit ca desi avem discutii in contradictoriu nu te-am injurat. :)
-
Razvan, duminică, 04.11.2012 15:35
Preturile de lista nu au nici o legatura cu preturile de vanzare. Unii producatori dau discount-uri de 4-5,000 de Euro, unii de 500 sau deloc. La unii producatori vopseaua metalizata costa 300 de euro la unii 800. La unii jantele de aliaj 200 la altii 800. Unii au o gramada de optiuni in standard altii au volan si pedale. Pentru a face o comparatie reala, stabilesti motorul si dotarile de care ai nevoie, faci o lista scurta si mergi in showroom. Daca compari de exemplu Golf cu Focus in variantele de baza preturile sunt comparabile. Daca compari un Golf cu un Focus, ambele variante de 2.0 diesel cu multe optiuni, o sa avem o diferenta de pret de 4-5,000 de euro. La VW preturile optionalelor sunt foate mari, mult mai scumpe decat la concurenta. Am un prieten care si-a cumparat un Golf VIHightline 2.0 TDI 140 CP cu 28,000 Euro. Am un alt prieten care si-a cumparat un Mondeo Titanium 2.0 TDCi 163 CP Automat cu 27,000 Euro. Mondeo e o clasa mai mare, e mai puternic, e automat, mai bine dotat, si mai ieftin cu 1,000 de Euro. Am mers cu ambele masini, Golf e o masina OK, dar nu se compara cu Mondeo in nici un caz. Probabil ca un Focus cu dotari similare cu ale Golfului de mai sus nu sare de 22,000 de euro.
-
slVW_83, duminică, 04.11.2012 15:47
Pretul e unul decent, dar nu si pentru Romania! Aici trebuie sa faci parte dintr-o clasa sociala medie-superioara pentru a-ti permita o masina noua! Oricum ar fi, se va vinde! Eu am facut in acest week-end peste 700 de km prin Romania si Republica Moldova cu al meu Golf si consumul mediu a fost de 6% in conditiila in cara masina a fost super-incarcata cu tot felul de bagaje plus trei adulti si un bebe la bord! Eu personal sunt foarte multumit de masina, nu am ce sa-i reprosez deocamdata!
-
LauCalin, duminică, 04.11.2012 21:10
Cred ca in cazul asta masina ideala pentru tine ar fi orice din gama Dacia. Nu incerc sa fac caterinca, nici vorba. Dar practic are un pret mic pentru o masina noua, are dotari bune pentru nivelul ei de pret si s-a dovedit a fi foarte fiabila. Adica exact cum ai spus tu. La cum arata lucrurile, adica numarul de masini vandute de la inceputul anului pana in august (conform APIA 6500 de VW, 5300 Skoda, 4500 Renault si 12200 Dacia), lucrurile nu sunt chiar cum zici tu. Adica vanzari sunt. O masina este tinuta de primul proprietar cam 5 ani. Deci in cel mult 10 ani masina respectiva se va vinde (se va trece de la Golf 4 la Golf 7 daca vrei, de la Megane 2 la Megane 3 etc.) din mai multe motive. In general toata lumea isi doreste ceva modern, ceva placut. Nu este vorba neaparat de faptul ca vechea masina l-a dezamagit, doar ca lumea cu timpul se schimba in general. Este ca si cum ai avea un Nokia 6310i cand foarte multi au Iphone sau Galaxy de care sunt si ei foarte multumiti. Uite, eu sunt foarte multumit de masina mea, e fiabila, nu mi-a facut niciodata probleme. Dar sincer daca as avea bani mi-as cumpara noul Beetle sau Volvo S40. Doar ca nu mi le permit pe niciuna. Sper sa reusesc la anul sau cel tarziu peste 2 ani, cand va avea 7 ani.
-
???, duminică, 04.11.2012 21:58
Hai kumite,miroase.Hai ca sunt in faza aia de cracanare intensa de la aceasta stire.
-
dan_grc, duminică, 04.11.2012 23:55
Pt tine Samba cel mai potrivit ar fi Tata Nano, nu cred ca ti-a venit vreun exemplar la service, sunt f fiabile, super ieftine, nu te ploua si cred ca are si caldura iar motorul de scuter este robust, si chiar fara sa fac misto, este exact masina descrisa de tine, doar ca nu-ti dai seama inca.
-
Cata, luni, 05.11.2012 13:47
Intr-adevar, preturile de la dealer nu sunt cele afisate, ci mult mai mici. Pe langa faptul ca VW vine cu tot felul de oferte, se mai si poate negocia! Si sunt convins ca multi de-si dau cu parerea pe aici nu stiau! Important este insa sa si te pricepi la arta negocierii! Astfel vei ajunge sa cumperi un Golf 7 cu circa 2.500 de euro mai putin decat pretul afisat aici! Asa am facut si eu acum 3 ani si am obtinut un super-pret! Si cei care zic de marca VW ca e scumpa, sa se mai uite o data in tabelul de mai sus... Se vede cu ochiul liber ca si concurenta are cam aceleasi preturi. Numai ca este o diferenta, cel putin pana acum: Golf 6 a fost cea mai vanduta masina din Europa de la lansare pana acum luna de luna, cu exceptia a vreo 2-3 luni cand a fost Ford Fiesta! Ceea ce spune multe... Pai, si atunci? Despre ce vorbim? Mai bine lasati subiectivismul de-o parte si fiti mai realisti. Ma refer la cei care sunt "Gica contra", evident...
-
G4, luni, 05.11.2012 14:55
VW Golf 4 e ultima masina cu adevarat fiabila in clasa asta...dar mai asteptam, poate s-or destepta astia de la VW.
-
Calingura, luni, 05.11.2012 19:47
Comentam toti din auzite si debitam cele mai aberante fraze de care suntem capabili. Hai sa lamurim cateva aspecte: 1. VW este mai scump decat concurenta si la o parte din modele nu se justifica clar (Jetta, Passat, Up) dar la altele pretul este corect (Polo, Golf, Touareg) si voi argumenta: - Jetta este mai scumpa decat orice in clasa ei si nu este deloc o masina fantastica - Up este mai scump decat Splash de exemplu si are dotari mai putine, aspect teribil de auster si in general o calitate constructiva slabuta (cel putin la interior). - Golf este mai bine finisata decat Jetta si cine gandeste intelege si de ce. Este nu doar mai bine lucrata si accesorizata decat Jetta ci si decat orice model concurent. Cine ma contrazice sa o faca cu argumente punctuale nu cu injurii si cu tampenii auzite prin vecini. Astfel ca este normal sa fie mai scumpa. - Golf vinde in Europa cum vinde Corolla in America ergo isi permit sa ceara. 2. Asa e romanul si asa e cand vorbesti pe internet: spui mai mult decat stii ca e adevarat, minti de ingheata apele, aberezi sau scoti din context. - astfel la VW daca obtii 6% esti boier in ziua de azi. Iar cadouri....sa fim seriosi ca sunt ridicole mai putin iarna cand poate mai prinzi un set de anvelope - VW nu are de ce sa faca mari reduceri pentru ca sunt numarul 1 in Romania la mare distanta. Uitati-va la apia ca numerele sunt clare. - 2500 la un vw acum 3 ani o fi obtinut cineva in mintea lui sau la modele de peste 30.000. Golfuri iti poti lua bine echipate si la 18.000 si nu o sa prinzi tu 15% oricat de negociator iscusit ai fi. 3. Se perpetueaza mitul negociatorului. Mereu e unul care s-a dus la reprezentanta si dupa indelungi discutii abile si smecherii de baiat de baiat a obtinut mii de euro. Astea sunt povesti. Oricine intra acum la Peugeot primeste 24%. Asa e promotia. Nu ii primeste pentru ca e diplomat sau un geniu in oratorie. Oricine intra la Opel primeste intre 15 si 25% din start, functie de model. Oricine intra la VW primeste ciuciu. Idem la Honda si Dacia. Si tot asa...
-
LauCalin, marţi, 06.11.2012 10:28
Calingura, nu am timp prea mult sa-ti respund detaliat la toate punctele. Pot spune ca nu sunt de acord cu tine in privinta lui Up!. In acest moment tripletii VAG sunt referinta clasei mini, printr-un pret bun in segmentul asta (compari cu Splash in conditiile in care Chevrolet are printre cele mai mici preturi de pe piata - compara cu 107 de exemplu sau Aygo si vezi ce iti da). Unde mai pui ca ai cel mai mare spatiu din clasa, la nivelul unui Peugeot 206, un motor aspirat de 1.0 de pana la 75 CP si un sistem multimedia destul de inteligent pentru 300 de euro, o insonorizare buna, finisari ok etc.. Apropo, te-ai urcat sau ai facut un test cu masinuta asta? Eu cred ca nu, pentru ca altfel ai fi vazut ca pretul este poate cel mai corect din toata gama VW. Stiu, suna ridicol cum o rasnita de masina sa fie laudata. Dar si masinile astea se fac cu atentie, nu doar alea mari. ;)
-
Sylv, marţi, 06.11.2012 10:45
@Calingura: de cativa ani (cred ca vreo 2) la VW cel putin pt Golf, exista o varianta promotionala la Golf, echiparea Edition. Aceasta are discount 2000 euro din pretul de lista. Evident ca toata lumea ia aceasta varianta, la care mai adauga optionale dupa bunul plac. De fapt cred ca e de inteles ca e un discount oferit de importator/dealer pt Golf, insa inserat prin aceasta "oferta limitata" Edition, care are deja peste 2 ani vechime. In afara de asta daca vrei, mai negociezi cu ei si probabil iti vor acorda ~200 euro discount si/sau poate cateva lucruri mai putin relevante (ca breloc, covorase etc). Cred ca la asta se referea userul de mai sus cand a vorbit de discounturi. Altfel, total de acord, niciodata nu vei negocia 2500 euro la un VW de 20 mii euro.
-
Cata, marţi, 06.11.2012 14:04
@Calingura: Pretul standard al masinii mele era de 19.500 euro. Pretul cerut de dealer, prin oferta, era de 18.000 iar eu am negociat nu cu unul ci cu zeci de dealeri pana am ajuns la 17.300 euro. Insa am obtinut si covorase originale, transport gratuit de la Curtici pana in Constanta + prima revizie gratuita. Plus 3 vouchere prin Programul RABLA! Pretul final (fara banii dati pe vouchere) a fost de 14.600 euro! Asa ca nu mai bate campii daca nu stii despre ce vorbesti! Se vede de la o posta ca esti rau intentionat! Cine vrea sa inteleaga, intelege! PS: daca nu stiai, in tara asta se poate NEGOCIA pretul la aproape orice!
-
Calingura, marţi, 06.11.2012 15:46
LauCatalin - nu am condus Up dar pe semne ca nici tu nu ai condus Splash. A nu se confunda Suzuki Splash cu Chevrolet Spark chiar daca au aceeasi platforma. - in schimb am luat interiorul, preturile si lista de dotari la bani marunti si este clar un raport calitate/pret inferior - nu am de ce sa compar cu Aygo (care este clar scump si pipernicit) atata timp cat exista macar un singur model mai convenabil decat Up. - spatiu este si nu este. Depinde ce masori si cum masori. Ce castigi in interior pierzi in alte parti. Dar nu te contrazic prea tare. Oricum spatiu este mai mult in Splash (trebuie sa tinem cont si de alt aspect si anume de cum se circula la drum lung pe bancheta din spate. Daca o facem de 15 cm ca sa avem spatiu - exagerez desigur - o sa fie insuportabila pe distante medii si lungi. Insa nu sunt un anti Up. Motoarele sunt ok iar exteriorul este cel mai sic din clasa. Mult peste Splash sau Aygo. Cata: - nu sunt rau intentionat deloc. Dar nu citesti bine ce scriu. Tu pui la calcul 3 tichete rabla pe care nu toti le avem (sau care pur si simplu costa) si care oricum nu au nimic de-a face cu negociatul - in plus cred ca si tu ai cumparat o masina prin promotia Edition. Altfel povestea nu tine. poti sa ma acuzi cat vrei eu stiu binisor situatia la VW. Nu primeai 2000 nici mort. - aaaa poate ai prins o lichidare de stoc. Asa da. Dar iar nu e negociere. S-au dat acum cateva luni Passaturi cu 6000 reducere, Jetta cu 4000, si Touareg cu 12.000. Enorm. Dar le dadeau ei sa scape de ele; nu a fost concurs de care e mai iute la minte si mai aprig strateg. Sylv: - da. Cu Edition si cu un 3-6% ca mai dadeau ei faceai o treaba buna pentru VW. Dar Edition e pentru toti. Nu negocia nimeni nimic. Eu asta ironizam: istetul care se duce cu niste poante si niste argumente irefutabile si primeste mii de euro :)
-
Cata, miercuri, 07.11.2012 14:08
@Calingura: cred ca tu citesti printre randuri. Eu am spus in primul rand ca preturile nu sunt cele afisate de la inceput de Volkswagen si preluate de ex. de Automarket. La aceste preturi se fac niste oferte, cum a fost promotia Edition. La mine a fost de aproximativ 1.500 euro. Eu am mai negociat inca 700 + transportul pe platforma pana la mine in oras (200 euro mi s-a spus) + covorase originale (100 euro) + prima revizie gratuita (circa 100 euro). In total cat face? 1.500 + 700 + 200 +100 + 100? Nu face 2.600? Trebuie sa te iau ca la clasa a 2-a??? Deci eu am obtinut un avantaj de 1.100 euro prin arta negocierii! Unul care venea direct la show-room o lua cu 1.100 euro mai scump decat mine! Faptul ca am avut si vouchere rabla era ceva suplimentar, ca sa demonstrez multora de pe aici ca se pot gandi si la inca o reducere. Ideea era, daca nu citesti printre randuri, ca pretul initial figura la 19.500 euro iar eu am luat-o (scazand discountul, transportul, covorasele si revizia) cu 16.900 euro! Asta am spus si in prima mea postare, ca daca stii sa negociezi obtii (pe langa reducerea facuta initial de VW) un pret mai mic cu 2.500 euro! Nu am zis ca poti negocia 2.500 euro! Mai cititi o data, fratilor! Si n-am prins nici o lichidare de stoc. Pur si simplu m-am descurcat! Si, da, esti rau intentionat pentru ca tu contrazici fara sa stii despre ce a fost vorba!
-
Calingura, joi, 08.11.2012 15:59
Ce nu intelegi din ce scriu? 1500 nu ii poti aduna. Nu e meritul tau. Se dadeau cum se dau acum nu stiu cate mii la Drive sau Shine. Ok? Deci astia ii taiem. Apoi taiem tot ce nu inseamna bani: covorase, transport etc. Le taiem pentru ca eu la a 2-a masina le-am primit fara sa le cer. Chiar m-am facut de ras cand am dat mail sa intreb (dupa ce achitasem avansul) daca nu ofersa si niste covorase. La care ei mi-au raspuns ca erau deja trecute in contract...:) ). Deci le taiem pentru ca se dau oricum, trebuie doar sa intrebi nu sa negociezi. Iar transportul e ca la Emag: tu crezi ca pe ei ii costa 11 lei un drum intraorasean? Clar nu. Astfel ca e convenabil pentru ei sa tot ofere service, transport, casco gratuit in primul an (cum se ofera acum la Perfect Leasing) si diverse. Ce este cu adevarat de negociat si unde se zgarcesc este suma in bani pe care o pot lasa cadou. Pentru ca asta o lasa de la ei. Asadar tu ai negociat fix 700. Din suma ta cat inseamna? Fa calculul si zi-mi ca iese exact procentul de care vorbeam. Dar ca sa nu o lungim poti sa imi spui ca sunt rau intentionat. Eu doar afirm ca ce ai obtinut tu nu obtinea doar cel care tacea din gura si semna ce ii vindeau ei. Nu minimalizez meritul tau. Nu neg ca sunt si fraieri care nu cer nimic.
Citeste si
-
INTERN | luni, 25 noiembriePrețuri noul Audi Q5 în România: start de la 55.300 euroAudi a deschis comenzile pentru noul Q5 în România. Noul SUV de clasă medie al germanilor are un preț de pornire de 55.300 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieNoul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euroOpel a deschis comenzile pentru noul Frontera în România. SUV-ul de clasă subcompactă are un preț de pornire de 22.400 euro în țara noastră. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 22 noiembrieProducția auto națională a crescut cu 19% în octombriePotrivit celui mai nou raport al Asociației Constructorilor de Automobile din România, producția auto din țara noastră a avut parte de o creștere de 19% în luna octombrie. Creșteri au fost înregistrate și raportat la ultimele 10 luni. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 noiembrieBrașovul interzice trotinetele închiriatePrimăria Brașov a interzis oficial trotinetele de închiriat în tot orașul. Serviciile de închiriere a trotinetelor nu vor mai funcționa în Brașov pentru o perioadă nedeterminată. Citeste tot
-
INTERN | marţi, 19 noiembrieNoul Renault 5 E-Tech a devenit mai accesibil. Start de la 26.900 euro în RomâniaRenault a deschis comenzile pentru noul Renault 5 E-Tech în versiunea Urban Range pe piața din România. Noua versiune propune un preț de pornire de 26.900 euro. Citeste tot
Atat de ieftin..... si atat de spectaculos.... :)