Shanghai 2013: Ford Escort Concept - model dedicat pieței din China
Ford a uimit publicul prezent la Salonul Auto de la Shanghai prezentând conceptul unui model dedicat pieței din China, dar care poartă un nume de tradiție: Escort.
Una din atracțiile de Salonul Auto de la Shanghai din acest an este conceptul Ford Escort. Ford a renviat acest nume de tradiție pentru a prezenta conceptul unei viitoare berline compacte ce este destinată doar pieței din China. Berlinele compacte sunt foarte populare pe piața din Asia, iar Ford vrea să intre în forță în acest segment
Stilul de design anunțat de acest concept continuă linia actuală a modelelor Ford. Regăsim elemente familiare ca grila hexagonală a radiatorului, însă restul caroseriei a fost desenată cu linii simple și curate. Ford spune că acest model este gândit pentru clientul chinez și va oferi mult spațiu la interior și un nivel înalt de tehnologie.
Via Autocar
-
lorinczi.thomas, sâmbătă, 20.04.2013 18:50
Este spectaculos, numai ca designul geamurilor spate nu se incadreaza uniform.
-
xxx, duminică, 21.04.2013 08:23
Alta mașină urata care va fi prezentata la Shanghai, o corcitura intre Modeo și vagi amprente de la Escortul anilor 80
-
mda, duminică, 21.04.2013 13:56
Nimic deosebit . Banala.
-
eu, duminică, 21.04.2013 19:20
chinezărie
-
inexorabil, duminică, 21.04.2013 20:02
Chinezarii, desigur, dar atat noul Ford Escort, cat si Buick Excelle, sunt mai fiabile, mai sigure si mult mai aspectuoase decat orice Dacie actuala. Americanii ii initiaza pe chinezi, ca si pe japonezi odinioara, in arta realizarii masinilor. Nu perfecte, dar orisicum, superioare celor pe care le pot plamadi galbejitii doar pe baza stiintei si priceperii lor. Cu alte cuvinte, perfecta va fi doar......simbioza SUA-China pe taram auto.
-
aham, duminică, 21.04.2013 21:51
@inexorabil Ai vazut tu atatea masini americane in exploatare cat mi-am vazut eu ceafa fara oglinda... Orice neavenit stie ca americanii nu sunt sclipitori la fiabilitate. Sunt chestiuni de bun simt, ce ies la iveala la orice documentare sumara. Americanii sunt clar sub europeni si japonezi. In fine, nu cred ca gandeste prea mult unul care se exprima asupra fiabilitatii unui concept-car, adica nici macar model care sa fie lansat.. Oricum, nu mai discutam de inceputurile industriei auto din anii 1900. Degeaba ai fiabilitate, daca nu ai tehnologie si eficienta.
-
Sierra, luni, 22.04.2013 10:11
trece mult timp dar totusi astept un model de la Ford, anume SIERRA. S-ar primi un Coupe super. Sena are si el in colectie un model, pe acea vreme au castigat raliuri cu el. Ford a pus baza pe modelele mici si de serie, au uitat de modele sportive. Cu asta si-ar schimba putin fata si vor atrage mai multe priviri.
-
amintiri.., luni, 22.04.2013 10:45
Ford Escort, Sierra bla bla... Fix Or Repair Daily
-
inexorabil, luni, 22.04.2013 16:16
@aham, am vazut mai multe decat crezi. Detractorii (amatorii de atac marsav la persoana, nu de critica obiectiva fata de opiniile acesteia) inapoi la coada vacii! Am lasat sa se inteleaga ca eu intuiesc ca acest model va fi mai fiabil decat orice Dacie, nu ca voi verifica eu pe parcurs!? De fapt, fiabilitatea este un termen destul de complex pentru a fi deslusit de sclavii viziunii de tip "tunel", carora nu le zburda prin cap decat "europene" in general si "germane" in special (desigur, se voteaza intre ei intr-o veselie). Ehei, cand americanii ajunsesera la un nivel avansat de tehnologie, acum 20-25 de ani, europenii, exceptand Renault (francezii si-au dovedit capacitatea senzationala de imaginatie cu ocazia aparitiei miticului model 25, care, cel putin in viziunea mea, ramane masina cu cel mai modern / futuristic bord din lume, chiar si dupa 30 de ani de la lansare!), puteau doar visa. S-a umplut site-ul asta de cultivatori de mituri cu sila, care vor sa impuna "adevaruri batute in cuie" (chipurile, uzand de un ton convingator) prin defaimarea celor care nu le impartasesc ideile. Sigur ca eu ii dispretuiesc la cote ridicate: n-aveti dreptate, bai talibanilor virtuali! Intoarceti-va voi la documentare temeinica. Eu, unul, ma voi zbate cat voi putea ca sa primenesc mentalitatile autohtone despre masinile americane (get-beget, nu pe filiera coreeana/chineza/europeana). Cand imi va permite si puterea exemplului personal, va fi mai usor. Deci: GM, Ford si Chrysler = sentimente pentru sosea! Cu toate "bubele" lor! Indiferent cine ce ar vocifera...
-
Raul, luni, 22.04.2013 16:24
Lasati-l ca-i batut in cap baietasul asta. Traieste intr-o lume imaginativa, doar a lui. N-are sens o discutie cu el pentru ca-i un extratesestru indobitocit, ultimul din specia lui. Pielea...
-
ala, luni, 22.04.2013 17:46
@inexorabil unde o cultivi spune sincer!!
-
inexorabil, luni, 22.04.2013 22:19
@Raul, despre ce dialog "normal" vorbesti? Esti miop, nu sesizezi mai sus ?! Eu mi-am expus opinia fara sa insult pe nimeni (ah, de fapt, sunt "vinovat" fiindca am "insultat" Dacia / m-am plimbat cu un Logan sau altul si am ramas surprins profund negativ; ori n-am voie sa ma simt astfel ?!), dar se trezeste careva sa ma faca "neavenit" si "habarnist" ("argumentat", cum sa nu! --- si chiar daca ar fi, tot n-ar conta moralmente, deoarece cooptarea invectivei spulbera tot esafodajul adevarului!), ca asa ii place muschiuletului sau central. Hai, spune drept, tu cum te-ai simti daca ai fi tratat ca in grajd, fara sa intelegi de ce? Frate, daca vrei sa-mi reprosezi ceva ce consideri ca eu aiurez, pai te rog exprima-te deschis si la obiect, dar nu-mi veni cu bagajul inepuizabil de "stampile" rau-famate, din moment ce eu nu apelez de buna voie la ele! Adica tu ma stuchesti in fata, din senin, si apoi imi propui un dialog "civilizat" !? Cat de perfid sau de ridicol poti sa fii in atare situatie ??? Am lansat atatea rugaminti de interactiune numai sub gratiile bunei credinte, dar se pare ca, pe AM, nu poti decat sa urli in pustiu, caci nu te asculta decat prea putine persoane; fiecare dizarmonic nativ este consecvent in "legitatea" lui si in sistemul lui de "valori". Se crede prea destept pentru viata asta si, vai, maleabil, dar tocmai lipsa totala de maleabilitate il domina permanent......In acceptia lui "democratica", capul ce se pleaca trebuie neaparat taiat si apoi infipt in bat si purtat ca trofeu al......"eticii perfecte". Insa eu am osanza groasa, de balena, si tocmai de aceea nu ma poate schimba nimic, dar ar fi de preferat sa le ripostez "prietenilor", caci, in momentul sublim in care chiar n-o voi mai face, inseamna ca ii voi lasa sa se inece in propriile lor vome paganesti, care nu pot erupe decat din niste "justitiabili" ca onor domniile lor......Dixit! PS: Las' ca-ti continui eu proverbul pe care doar l-ai schitat: pielea......rea si rapanoasa, ori o bate, ori o lasa. Sa stii!
Citeste si
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
-
MODELE NOI | marţi, 19 noiembrieViitorul Citroen C4, rival pentru Dacia Duster?Viitoarea generație a lui Citroen C4 este pe cale să devină un rival direct pentru modele ca Dacia Duster. Noul model compact va fi inspirat de conceptul Citroen Oli, prezentat în urmă cu 2 ani. Citeste tot
Nu e rau deloc,arata bine.