BMW i8, hibridul sportiv al nemţilor, dezvelit înainte de prezentarea oficială
Primele imagini ale versiunii de serie a lui BMW i8 au fost publicate pe internet înainte de dezvelirea oficială a producătorului german. Modelul va debuta la Frankfurt.
BMW i8, hibridul sportiv dezvoltat de marca din Munchen, a fost dezvelit pe internet cu o săptămână înainte de debutul oficial de la Salonul Auto de la Frankfurt. Cu doar o zi înainte de apariţia imaginilor alăturate, nemţii publicau un clip teaser care surprindea o parte din liniile lui i8. În raport cu conceptul prezentat în urmă cu doi ani, modelul de producţie primeşte portiere care nu mai sunt transparente şi jante din aliaj de dimensiuni rezonabile.
Sistemul de propulsie al lui i8 a fost descris oficial înainte de prezentarea modelului. Acesta este compus dintr-un propulsor TwinPower Turbo de 1.5 litri, alimentat cu benzină, care livrează 231 CP şi 320 Nm, cuplat unui motor electric de 131 CP şi 250 Nm. Motorul electric angrenează roţile din faţă, în timp ce motorul cu ardere internă se ocupă de roţile din spate. În modul 100% electric, BMW i8 este capabil să atingă 120 km/h, iar autonomia este de 35 kilometri.
BMW i8 de serie are o masă de aproximativ 1.490 kilograme şi necesită 4.5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h. Viteza maximă a hibridului sportiv este de 250 km/h, limitată electronic pentru a conserva autonomia. Consumul mediu al modelului în ciclul standard NEDC este de 2.5 litri la sută, în timp ce emisiile sunt de 59 de grame de CO2 pe kilometru.
Via WCF
Arata bine ca aspect,ca tehnologie nu prea.. Doar 35km autonomie in modul electric e prea putin. Dupa cativa zeci de kilometri bateria se va consuma si masina asta va avea un consum de carburant normal,poate chiar mai mare decat al unei compacte obisnuite.Personal,nu vad sensul acestei masini.