Skoda Octavia Greenline promite un consum mediu de 3.3 litri/km
Skoda a adus la Frankfurt versiunea Greenline a noii generaţii Octavia. Octavia Greenline promite un consum medie de doar 3.3 litri/km şi emisii de CO2 de 86 grame/km.
Skoda a lansat la Frankfurt cea mai economică variantă a modelului Octavia. Octavia Greenline promite un consum mediu de motorină de doar 3.3 litri/100 km, iar emisiile de CO2 vor fi de 86 grame per kilometru. Motorul de 1.6 litri TDI oferă 110 CP. Greenline este pentru Skoda echivalentul etichetei Bluemotion pentru Volkswagen. Modele cu emisii reduse de CO2 şi cu un consum redus de carburant. Aceste lucruri sunt obţinute prin folosirea sistemului Start-Stop, recuperarea energiei la frânare, anvelope cu rezistenţă redusă la înaintare, reducerea greutăţii şi elemente aerodinamice specifice.
Skoda are în acest moment câte o versiune Greenline în şase din cele şapte linii de modele pe care le comercializează. Rapid şi Rapid Spaceback, Yeti, Superb, Fabia şi Roomster, toate pot fi achiziţionate în versiuni ce poartă eticheta Greenline. Singurul model care nu face parte din acest club este micuţui Citigo.
-
lorinczi.thomas, marţi, 10.09.2013 19:28
Citigo compenseaza cel putin cu versiunea CNG (gaz)!
-
agoox, miercuri, 11.09.2013 09:15
ce distractive sunt cifrele astea cand le arata pe hartie, in realitate cu 4 oameni in masina, cateva bagaje pentru o minivacanta si viteze de cruise 110-120 maxim sare consumul in jur de 6, daca nu ai piciorul drept destul de greu su faci multe fluctuatii. Sper sa ma insel. dar consumul la 1.6 TDI de pe un golf 6 cam depasea 6% in conditiile spuse mai sus.
-
sandu, miercuri, 11.09.2013 09:43
pai si e mult 6%??
-
west, miercuri, 11.09.2013 10:01
e mult,da,in comparatie cu consumul anuntat de ei
-
razvanis, miercuri, 11.09.2013 11:40
Voi cand va plangeti de consumuri uitati o variabia, ce mai importanta variabila in ecuatia consumului e SOFERUL, degeba poate motorul sa mearga cu cat scrie in carte daca tu esti un incapabil care nu esti in stare, nu e vina motorului, e vina soferului.
-
Misha, miercuri, 11.09.2013 12:06
@argoox Desi am o aversiune cunoscuta fata de VAG, iti spun ca te inseli amarnic. Am avut Golf 5 1.9 TDI, 105 CP si la un drum Bucuresti - Munchen, consumul mediu a fost de 5.7 cu 3 oameni in masina dintre care doi aveau sigur greutatea a trei si bagaje. Vitezele cel putin dupa trecerea frontierei cu Ungaria au fost considerabil mai mari decat cele mentionate de tine. Prin urmare, o masina care poseda o tehnologie axata pe reducerea consumului, poate inregistra cifre de consum mult mai mici.
-
karim, miercuri, 11.09.2013 12:49
Pe un drum asemanator cu cel mentionat de Misha, passat 2.0 bluemotion, 4 pers+bagaje consum 5.2l/100km pe autostrada tot timpul 130 iar in germania anumite portiuni 160+. Deci se poate obtine si sub 4l in anumite conditii la motorul de 1.6
-
sandu, miercuri, 11.09.2013 13:49
mie mi se pare normal sa consume si 6(in afara) si 8(in oras) la cum se conduce la noi, chiar daca consumul anuntat de ei este 3.3(care nu are nici o importanta)
-
so, miercuri, 11.09.2013 16:12
karim, 2.0 tdi 110cp, asa-i?
-
Misha, joi, 12.09.2013 13:47
@so Modelele Pasat cu tehnologie bluemotion au umatoarele motorizari 1.6 TDI 105 cp, 2.0 TDI 140 cp si 2l TDI 170 CP. Sin cate stiu eu 2.0 TDI 110 cp are cutie de viteze in 5 trepte ceea ce o face sa nu fie un bluemotion.
-
gabi_o, joi, 12.09.2013 21:46
E vorba de consumul mediu, asta inseana un 2.5-2.8% extern si un 3.8-4.2% in oras! Nu cumva cei de la Skoda cu a lor Fabia erau fruntasi in acel clasament al rusinii referitor la consum, cu un consum cu 40% mai mare fata de cel declarat?
-
SFR, sâmbătă, 14.09.2013 12:46
prietene , un consum mic e pt adulti care se duc la scoala , iar consumu nu mai conteaza, un om care munceste si are bani in buzunar , dar ce ti va trebuie bani , bani astia care poti sa mananci sai dai la copii si poate bagi si benzina , ceti trb altceva?
Citeste si
-
FRANKFURT 2013 | vineri, 13 septembrieŞeful de design Volvo: "După viitorul XC90, pregătim noul S90"Lansarea viitoarei generaţii a SUV-ului XC90 va fi urmată de apariţia celei mai mari berline a mărcii, viitorul S90. Ambele modele se vor inspira din designul lui Volvo Coupe Concept, spune Thomas Ingenlath într-un interviu acordat Automarket.ro la Salonul de la Frankfurt. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembriePreţuri Opel Insignia facelift în România: start de la 21.185 euroAbia lansat la Salonul Auto de la Frankfurt, facelift-ul lui Opel Insignia are deja preţuri pentru piaţa din România. Versiunea cu motor de 140 CP pleacă de la 21.185 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembrieMazda: „Noua generaţie Mazda3 este cel mai bun produs al nostru”Într-un interviu acordat Automarket în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, Koji Tabata, designerul noului Mazda3, a declarat că modelul compact este cel mai bun produs al constructorului, dar că mai are de recuperat ca să ajungă VW Golf. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembrieDacia: "Nu vom avea prea curând un model sport, dar analizăm extinderea versiunilor Stepway pe celelalte modele din gamă"Dacia nu este interesată de modele şi versiuni de nişă, astfel că un model sport sau cabriolet este exclus din planurile Dacia. Totuşi, vânzările excelente ale lui Sandero Stepway deschid alte opţiuni pentru marca de la Mioveni. Citeste tot
-
FRANKFURT 2013 | joi, 12 septembriePorsche 918 Spyder a devenit cel mai rapid model de serie pe NurburgringNoul Porsche 918 Spyder a devenit cel mai rapid automobil de serie pe circuitul Nurburgring. Modelul german a spulberat recordul anterior, îmbunătăţind-ul cu 14 secunde şi trecând sub pragul de şapte minute. Citeste tot
da...distractive denumirile astea greenline...cand nu vor mai polua vor fi extreme greenline....in fine motorizarea e bine venita insa...cred ca si pretul va fi pe masura celor pe care-i va durea-n cot de greenline...