Preţuri Opel Insignia facelift în România: start de la 21.185 euro

Publicat joi, 12.09.2013 16:45 de Sebastian Toma

Abia lansat la Salonul Auto de la Frankfurt, facelift-ul lui Opel Insignia are deja preţuri pentru piaţa din România. Versiunea cu motor de 140 CP pleacă de la 21.185 euro cu TVA inclus.

Opel Insignia facelift, proaspăt lansat la Salonul Auto de la Frankfurt, este disponibil pentru comandă şi pe piaţa din România. Modelul restilizat pleacă de la 21.185 euro cu TVA inclus pe piaţa internă, preţ valabil pentru versiunea de bază, echipată cu un motor de 140 CP. Pentru aceeaşi configuraţie

, dar în versiunea de caroserie Sports Tourer, cei de la Opel cer 939 euro plus TVA în plus, totalizând 22.350 euro. Noua versiune de caroserie a lui Insignia, Country Tourer, introdusă odată cu facelift-ul, are un preţ de pornire de 34525 euro cu TVA inclus, valabil pentru versiunea 2.0 DTH de 163 CP, transmisie manuală cu şase trepte şi sistem de tracţiune integrală.

Restilizarea lui Opel Insignia a adus, pe lângă schimbările de ordin estetic, o serie de modificări interioare, o suspensie revizuită şi apariţia unui sistem multimedia cu touchscreen. Sistemul se numeşte Navi 900 Europa Touch şi are un ecran tactil cu diagonala de opt inch. Şoferul poate acesa toate funcţiile principale şi sub-meniurile sistemului multimedia prin intermediul interfeţei noului sistem infotainment. Printre capacităţile deosebite ale acestui model se numără posibilitatea memorării a până la 60 de preferinţe personale. Noul sistem face parte din familia IntelliLink, introdusă odată cu Opel Adam.

Insignia are şi o versiune de motorizare care a devenit cel mai aerodinamic model din clasa sa. Titlul neoficial vine pe fondul apariţiei în gamă a unei versiuni economice a propulsorului 2.0 CDTI, care livrează 120 CP, ale cărei emisii de CO2 sunt de 99 de grame pe kilometru. Consumul versiunii respective în regim mixt este de 3.1 litri la sută. Potrivit informaţiilor oficiale venite dinspre cei de la Opel, noul Insignia are un coeficient aerodinamic de 0.25 (0.28 pentru versiunea break Sport Tourer), o valoare neîntâlnită în acest segment la nivel mondial. Modelul se mândreşte cu serie de elemente create special: scuturi profilate sub podea, margini mai late ale spoilerului faţă, stopuri redesenate şi un spoiler posterior. În plus, versiunile ecoFLEX ale motorului CDTi de 2.0 litri (120 şi 140 CP) vin cu grilă faţă activă care se "închide" şi se "deschide" automat pentru a permite circulaţia aerului în funcţie de viteza de rulare.

Opel Insignia facelift vs. CONCURENŢA DIRECTĂ

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Opel Insignia facelift
1.8 Ecotec MT6
140 7.2 11.4 21.185
Skoda Superb facelift
1.4 TSI MT6 Active
125 5.9 10.5 19.539
Volkswagen Passat
1.4 TSI Trendline
122 6.3 10.3 21.169
Mazda6
2.0i Emotion MT
145 5.5 9.5 21.690
Renault Laguna
2.0 16v Dynamique Navi
140 7.5 9.1 22.000
Renault Latitude
2.0 16v Privilege
140 7.9 9.3 22.000
Toyota Avensis facelift
1.8 Valvematic Executive
147 6.5 9.4 24.012
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Opel

  • dumbravaandrei, joi, 12.09.2013 19:30

    Mondeo nu e un concurent?

  • Mircea, vineri, 13.09.2013 13:43

    A ajuns Opel sa fie printre cele mai scumpe modele din segment la preturile de baza. S-a intors lumea cu susul in jos!