Volkswagen CrossPolo, Polo GT şi Polo BlueMotion au primit un facelift

Publicat miercuri, 26.02.2014 11:49 de Sebastian Toma

Volkswagen a restilizat şi ceilalţi membri ai gamei Polo. Aceştia vor debuta, odată cu hatchback-ul pe care sunt bazaţi, la Salonul Auto de la Geneva.

Volkswagen a aplicat facelift-ul lui Polo şi pe celelalte versiuni ale subcompactei sale. Împreună cu hatchback-ul vor debuta la Geneva noile CrossPolo facelift, Polo GT facelift şi Polo BlueMotion facelift. Pachetul R-Line pentru Polo a fost actualizat, singurul membru al gamei rămas neschimbat fiind Polo GTI, dar ne aşteptăm ca acesta să primească modificările implementate de facelift în decursul anului curent. În plus, nemţii sunt aşteptaţi să lanseze o versiune plug-in hybrid a lui Polo, programată pentru anul 2015.

Volkswagen Polo facelift: schimbări subtile pentru subcompacta germană

Noul Polo BlueMotion TSI introduce o motorizare complet nouă în gama Volkswagen, un motor 1.0 turbo cu trei cilindri în linie. Acesta livrează 90 CP şi anunţă un consum mediu de 4.1 litri la sută. Fanii lui Polo TDI BlueMotion nu au de ce să se impacienteze, acesta rămâne în gamă, motorizarea TDI de 1.4 litri cu trei cilindri în linie asigurând 75 CP şi 3.1 litri la sută în regim mixt.

Gama Volkswagen Polo facelift, cu aproape toate derivatele sale. Debutul este programat în martie, la Geneva.

CrossPolo facelift

Crossoverul bazat pe Polo mizează pe estetică, nu pe abilităţile off-road, pentru a-şi cuceri clienţii.

Crossoverul din gama Polo a primit un set de jante din aliaj cu un design nou, care completează ornamentele din plastic montate pe barele de protecţie, bosajele aripilor şi pragurile laterale. Barele longitudinale de pe plafon au inserţii argintii, care se potrivesc cu inserţiile de aceeaşi nuantă integrate în barele de protecţie şi cu capacele oglinzilor laterale. Interiorul primeşte un nou volan, materiale diferite, alt levier de control al frânei de parcare şi mai multe echipamente standard şi în lista de opţionale.

Polo BlueGT facelift

Vrei ceva între Polo GTI şi Polo standard? Există un răspuns, Polo BlueGT, echipat cu un motor 1.4 TSI de 150 CP.

Versiunea GT a lui Polo facelift prezintă o gardă la sol redusă cu 15 milimetri faţă de hatchback-ul standard. În plus, beneficiază de jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, completate de un set de bare de protecţie şi praguri laterale cu un design mai agresiv şi un spoiler spate montat pe uşa hayon-ului. Motorizarea a fost şi ea actualizată, unitatea 1.4 TSI asigurând 150 CP, în timp ce consumul mixt a scăzut la 4.8 litri la sută graţie prezenţei sistemului de dezactivare a cilindrilor.

Via Volkswagen

  • mog, miercuri, 26.02.2014 14:39

    eu nu`i inteleg pe VW. au lansat motoras nou, 1l turbo, dar cu puterea mai lejer. ok, inteleg o fi mai fiabil decat 1.l turbo de la Ford avand puterea mai mica, dar totusi, vii cu ceva nou, macar vino langa astia, daca nu peste ei.. in fine...vad ca deja raman in urma la motorizarile astea mici, sub 2l. deja Ford sta mai bine, mai ales la benzinare, Renault sunt cam la acelasi nivel, ba chiar mai bine la diesel..

  • Dacia Plant, miercuri, 26.02.2014 15:48

    @mog: Astia de la VW totdeauna au fost cu un pas in urma in privinta cailor putere. Dar pe sosea situatia nu era la fel, ei lucreaza mult si la modul in care este transmisa puterea la roata. Oricum ar face 100cp nu sunt egali cu 150. Eu ma refer la diferente de max 10cp. Pentru ei este un progres. 90cp din 1.0 este mai ok decat 85cp din 1.2 cum aveau versiunea entry level. Deci cred ca vor scoate din gama 1.2 de 85cp caci era prea in urma, pana si dacia are 1.2 fara turbo de 75cp. Au actualizat si ei putin gama de motorizari. La bluemotion parca au facut un regres. Au scos 1.2tdi de 75cp si au pus 1.4tdi de 75cp. Cam acelasi motor ce era pe modelul din 03, doar ca in loc de euro 3 va indeplini normele euro 6 si un consum ceva mai mic. Deci cp au ramas aceeasi si au lucrat la partea cu normele de poluare.

  • mog, miercuri, 26.02.2014 15:54

    de acord cu tine, insa tocmai ei care au deschis trendul asta de downsize...raman in urma cand vine vb de putere/cuplu. intradevar, datorita unor cutii excelente, vw mereu au avut 0-100 foarte bun precum si top speed mare. asta ca au reusit sa le si faca usoare. dar vin si altii cu noutatile si tot raman in urma. bine, deocamdata nu ii doare, inca vand in draci...dar nu se stie cat ii mai tine. personal daca as avea de ales intre fiesta 1.0 125 cp si polo 1.0 90 cep as merfe pe fiesta fara sa clipesc. si asta doar pt motorul mai potent.

  • @mog, miercuri, 26.02.2014 19:08

    Ba mog varianta 1.0 90 cp o sa fie varianta de baza a lui Polo , pe cand 1.0 125 cp e motorizarea de top a ford fiestei aleia , mai dai vreo 2500 euro in plus daca vrei fiesta cu motorizarea aia fata de polo 90 cp

  • Dacia Plant, miercuri, 26.02.2014 20:42

    Eu nu as alege nici Polo si nici Fiesta. Consider ca nu merita banii. Mai bine un Sandero 0.9tce 90cp.

  • mog, joi, 27.02.2014 11:20

    stai sa vedem preturile...si dupaia comparam mai bine...

  • @Dacia Plant, joi, 27.02.2014 11:42

    perfect....tu consideri ce vrei, cumparati numai Dacii.....noi ceilalti mai consideram si altceva.

  • soso, joi, 27.02.2014 12:46

    fratilor fugiti de motoare in 3 cilindri, oricare ar fi ele, ecobust, tce sau tsi sau tdi sau sau, sunt galagioase si dezechilibrate, am avut un polo 1.4 tdi,,,zgomot nene peste 100km/h, nu bat rotund, parca ar fi schioape...