Presa germană: Volkswagen este pe cale să aprobe divizia low-cost
Publicaţia germană Manager Magazin anunţă că Grupul Volkswagen este pe cale să aprobe dezvoltarea unei mărci low-cost. Aceasta este aşteptată să lanseze primul model în 2016 sau 2017.
Volkswagen Group este pe cale să aprobe dezvoltarea unei mărci low-cost, informează germanii de la Manager Magazin citaţi de Reuters. Potrivit acestora, compania germană a rezolvat problemele legate de costurile ridicate de dezvoltare ale viitoarelor modele şi vor putea să lanseze primul model în 2016 sau cel târziu în 2017.
OFICIAL: Volkswagen lansează un brand low-cost, dar nu ameninţă momentan Dacia
Marca de buget a celor de la Volkswagen este aşteptată să debuteze apoi pe alte pieţe emergente, cum ar fi India. Planul de vânzări al acestei mărci va fi de 500.000 de unităţi pe an, dacă toate vor merge conform aşteptărilor conducătorilor Grupului Volkswagen. Până în prezent, compania germană a refuzat să comenteze speculaţiile legate de introducerea pe piaţă a noii mărci. Surse din cadrul mărcii germane anunţă aprobarea noii mărci în vara anului curent, în cadrul unei întâlniri generale a acţionarilor.
Şeful Volkswagen: "Avem destule mărci pentru moment"
“Ştim că vom construi această maşină doar dacă va îndeplini standardele noastre de siguranţă, ţinută de drum, comfort, totul într-un regim de profit. Noul sau noile modele trebuie să fie durabile, precise şi să respecte standardele de calitate pe care publicul şi clienţii le aşteaptă din partea noastră. Dacă vom lansa această marcă, nu o vom numi Volkswagen, ci va avea un nou nume, special în concernul nostru.”, explica Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare de la Volkswagen, într-un interviu acordat la Salonul Auto de la Tokyo şi citat de Autocar.
Şeful Volkswagen: "Vom vinde 10 milioane de maşini în 2014"
Via ManagerMagazin | Reuters | Autocar
7500E si va avea in dotarea standard, atentie!!!, parasolar pentru sofer si pasager.