Prima generaţie a lui Dacia Logan renaşte în Rusia sub sigla Datsun
Renaşterea mărcii Datsun a sosit, iar primul său model arată foarte cunoscut atât pentru românii care-l văd pe internet, cât şi pentru ruşii care-l vor cumpăra, deoarece este prima generaţie a lui Dacia Logan cu o caroserie modificată.
Datsun, marca pusă la păstrare de Nissan în 1986, a renăscut oficial în Rusia odată cu lansarea primului său model modern. Vorbim despre Datsun on-DO, o berlină fabricată în Rusia de partenerii Renault-Nissan, ruşii de la AvtoVaz. În cazul în care design-ul sau anumite trăsături ale modelului vi se par familiare, vă lămurim noi. Primul model modern de la Datsun este bazat pe Lada Granta, "vărul din Rusia" a primei generaţii Dacia Logan.
Datsun a anunţat o singură motorizare pentru noul său model, un propulsor de 1.6 litri alimentat cu benzină, aspirat natural, de 87 CP. Preţul de bază al versiunii de bază va fi situat sub 400.000 de ruble, ceea ce reprezintă echivalentul a 8.100 de euro sau 36.500 RON. Noul model Datsun vrea să se diferenţieze de concurenţă prin portbagajul său de 530 de litri şi prin spaţiul interior, pe lângă preţul său. În raport cu primul Logan şi actualul Logan, portbagajul este mai mare cu 20 de litri.
Dacă aspectul lui Datsun on-DO vi se pare interesant, vă explicăm noi secretul lui – design-ul a fost realizat în Japonia, dar dezvoltarea şi partea de inginerie a fost asigurat de o echipă internaţională de ingineri care a lucrat în Rusia. Numele său are logică în engleză, dar este compus dintr-un cuvânt japonez şi un cuvânt rusesc, pentru a-i sublinia caracterul multicultural. Potrivit comunicatului oficial, cuvântul "DO" înseamnă "cale" în japoneză, în timp ce "on" este cuvântul rusesc pentru "el". Alegerea celor două nume a fost făcute pentru a sublinia performanţa, masculiniatatea şi puterea maşinii, iar ambele cuvinte au înţeles clar în engleză, explică reprezentanţii mărcii Datsun.
Via JustAuto (înreg.)
Astia vor sa stoarca la maxim bani din succesul loganului.