Bugatti: "Mai există doar 15 exemplare Veyron care pot fi comandate"

Publicat miercuri, 06.08.2014 10:50 de Mircea Meșter

O eră apune. Bugatti Veyron, supercar-ul care a schimbat complet în 2005 modul în care sunt văzute modelele de serie supersport, ajunge în scurt timp la finalul seriei de producţie.

Dacă sunteţi în căutarea unui Bugatti Veyron şi aţi preferat să aşteptaţi pentru a prinde vreo promoţie sau ofertă specială, e cazul să nu vă mai faceţi speranţe la reduceri şi să comandaţi un exemplar cât mai repede. Conform oficialilor britanici, mai există doar 15 exemplare pe care clienţii le pot comanda, acestea oficializând finalizarea seriei complete de 450 de unităţi pe care Bugatti şi-a propus să o producă.

Din cele 450 de maşini produse de Bugatti sub sigla Veyron, 300 vor fi reprezetate la final de versiunea coupe, iar 150 de varianta roadster. În acestea sunt incluse toate versiunile speciale limitate pe care marca franco-italiană le-a prezentat de-a lungul timpului, implicit variantele Grand Sport sau Grand Vitesse sau chiar maşinile-unicat Pur Sang, Sang Bleu, Sang Noir, Bleu Centenaire, Black Bess, World Record Edition şi Quail Special Edition.

Producţia efectivă va continua până la finalul anului viitor, de pe banda de producţie a atelierului din Molsheim urmând să mai iasă 45 de unităţi Veyron. 30 dintre acestea sunt însă deja precomandate. Ulterior, Bugatti va prezenta un concept din care va fi dezvoltată versiunea de serie a urmaşului lui Veyron, model care va putea fi comandat începând cu 2016.

  • Joe, miercuri, 06.08.2014 11:10

    care "marca britanică"???

  • KIFTI, miercuri, 06.08.2014 11:18

    sau franceza?

  • Gica, miercuri, 06.08.2014 12:36

    Ce ma? Marca Britanica?Din ce imi aduc eu aminte e germana dar in trecut cand a fost lansata marca prin 1900 era italiana.Totusi despre Veyron stiu ca e facut in 3 tari:Franta,Italia si Germania.Cat despre cei de la Bugatti nu prea cred ca sunt nerabdatori sa le vanda pt ca la vanzarea unui Veyron pierd 3,5 milioane de euro.Si ne spune sa ne grabim sa prindem promoti la Veyron.As fi dat si eu comanda dar nu am nici macar 200000 de euro

  • Adrian, miercuri, 06.08.2014 13:25

    Scrie acolo clar 450 de unităţi este limita seriei de producţie a . Ei au scris conform oficialilor britanici nu ca ar fi marca britanica !

  • mircea, miercuri, 06.08.2014 13:25

    Eroarea noastră. Marca e de origine italiană (fondatorul său e italian), dar sediul său şi întreaga activitate de la origini până acum s-au desfăşurat în Franţa. Îi zicem franco-italiană, pentru a evita orice problemă. Britanică? Stăm jos, doi :)

  • Adrian, miercuri, 06.08.2014 13:26

    ps. @Gica Greu de crezut ca pierd atatia bani la un exemplar de Veyron....eu cred ca au mintit cand au facut asemenea declaratii.

  • Scorpionul.negru, miercuri, 06.08.2014 13:29

    @mircea De fapt e asa: Fondatorul era italian, marca e franceza la origine iar acum e nemteasca produsa in Franta daca nu ma insel....

  • mircea, miercuri, 06.08.2014 13:42

    @Scorpionul.negru Povestea asta cu sursa investiţiei=noua naţionalitate a mărcii e un bullshit, nu recomand nimănui să facă o confuzie de genul ăsta. :)

  • Paul, miercuri, 06.08.2014 14:27

    da, nici eu nu cred ca pierd bani la fiecare exemplar vandut - ar fi stupid si nimeni nu face gesturi caritabile in business - a fost o miscare de marketing - daca mclaren p1 sau laferrari etc sunt incadrate pe la aceeasi suma si totusi sunt calculate pt a face profit nu vad de ce veyron nu ar putea face mai ales ca are tehnologie cu o generati in urma - deci treaba ca ''o construim pt imaginea brandului sau a grupului vw si pt a demonstra cat de buni si avansati suntem.... cade. Altfel scoteau o serie limitata de 10 - 100 modele si impactul era cel dorit, insa ei vor scoate 450model pana la final dintre care 15 fara cumparator la momentul de fata

  • Gica, miercuri, 06.08.2014 17:00

    Adrian@ Nu este chiar asa greu de crezut fiindca nu sunt primi care pierd bani la vanzarea unei masini.De ex. JaguarE-TYPE,Fiat Stilo,Volkswagen Phaeton...ect.

  • @Mircea, vineri, 08.08.2014 12:50

    Dar povestea cu blocurile motor VR6 ce au dat nastere W16-lui e tot confuzie, investitie sau creatie francezo-italiana? ...si asta vorbind doar de inima Veyronului! Chiloti mei sunt produsi in Vietnam dar nu vorbeste nimeni de H&M marca vietnameza, right?

  • AndreiRN, duminică, 10.08.2014 07:22

    Inginerie nemteasca si fonduri nemtesti. Mare parte din piese vin din Germania.