Veşti bune: Honda Accord va fi comercializat în România şi în 2015, însă un înlocuitor nu a fost încă aprobat
După o serie de informaţii care anunţau că modelul Accord va părăsi piaţa europeană începând cu anul viitor, avem şi o infirmare oficială. Se pare însă că înlocuirea modelului cu o generaţie nouă este încă evaluată.
UPDATE: Oficialii brandului Honda în România au infirmat zvonul potrivit căruia Accord ar urma să părăsească piaţa din Europa la începutul lui 2015. Modelul de segment D va fi comercializat în continuare pe Bătrânul Continent şi implicit în România, pe parcursul anului 2015.
Cât priveşte posibilitatea de a vedea un urmaş pentru actualul Accord şi în Europa, oficialii Honda sunt rezervaţi. Potrivit acestora, constructorul nipon evaluează toate opţiunile existente în contextul unei pieţe europene pe care segmentul D manifestă o scădere continuă.
În vreme ce marile branduri din industria auto se zbat pentru a oferi un concurent redutabil în segmentul sedanurilor de clasă medie, Honda bate în retragere. Honda ar vrea să scoată de pe piaţa europeană Accord, reprezentantul său în clasa D. O veste tristă, care vine de la Stephen Collins, directorul Honda Australia. Pe piaţa australiană, Honda vindea versiunea europeană a lui Accord alături de cea americană. Se pare că divizia australiană va renunţa la Accord-ul european pentru că oficialii japonezi au decis să nu-l mai ofere nici pe Bătrânul Continent. De aici şi concluzia că Accord va dispărea din oferta Honda începând cu 2015.
„Februarie 2015 este ultima lună în care va mai fi fabricată versiunea europeană a modelului Accord. În Europa, segmentul D este în scădere, prin urmare o astfel de decizie era uşor de înţeles”, a declarat Collins.
Veştile sunt cu atât mai proaste cu cât Honda nu a aprobat încă un urmaş pentru Accord pe piaţa europeană. Modelul va continua să fie vândut în Statele Unite sub denumirea Acura TLX.
-
zagado26, joi, 23.10.2014 14:12
Trist, dar adevarat. O masina cu siguranta mai buna decat modele ale unor constructori de volum dar de, daca nu e nemteasca nu se vinde.
-
vianu, joi, 23.10.2014 14:20
as prefera sa aud totusi un comunicat "mai" oficial. Daca e sa speculez, se vorbeste de lipsa unui succesor european, aceasta versiune urmand a fifiind retrasa de pe toate pietele (mai putin SUA) si nunumai de pe cea australiana. Ceea ce ma face sa cred ca poate ne trezim cu Accordul american. Lucru logic daca e sa ma gandesc ca vor rezulta ceva economii pentru companie.
-
LauCalin, joi, 23.10.2014 14:22
Ce este cel mai trist este ca in Europa sunt cateva marci si modele care vand parca prea mult lasand in umbra alti constructori care pot face masini cel putin la fel de bune ( a se intelege fiabile). Cred ca principalul "vinovat" este VW Passat. Din pacate se dovedeste a fi Accord killer. Pacat. Pentru ca Accord este o masina foarte buna. Poate ca nu ar fi rau ca Honda sa invete de la Mazda cum sa reziste in Europa, pe un continent unde concurenta este probabil cea mai puternica din lume.
-
robert, joi, 23.10.2014 14:27
Mare pacat.o masina foarte buna si cu un design atragator,insa eram sigur ca se va intampla,fiindca pana la urma e o masina,care nu stiu de ce,nu a fost vanduta precum concurenta.nu stiu daca neaparat o noua generatie(oricat de tehnologizata)ar fi salvat situatia.de ce?Pentru ca e perceptia asta de ,,passat".
-
@ zagado26, joi, 23.10.2014 14:36
Honda plateste tribut conservatorismului excesiv pe piata europeana unde a ajuns sa aibe o cota de piata sub 1,00 % ( in ultimele luni a avut constant o cota de piata de 0.8 % ) . In ultimii ani cei de la Nikkei le-au sugerat managerilor Honda sa urmeze exemplul Hyundai-Kia si Volvo si anume pentru piata europeana sa angajeze designeri de top de la concurenta . Atat Hyundai-Kia cat si Volvo au in prezent la conducerea departamentului de design fosti designeri de top VW Group iar rezultatele comerciale nu au intarziat sa apara . Situatia Honda in Europa este dramatica, uzina din Marea Britanie lucreaza la maxim 35 % din capacitate ( in acest sens o mare parte din angajatii Honda de acolo au fost concediati ) iar daca in urmatorii doi ani situatia nu se imbunatateste semnificativ, Honda nu va mai avea de ales si va parasi piata auto europeana ( http://asia.nikkei.com/Business/Companies/Honda-struggles-in-Europe-as-global-competition-takes-toll ) . Mult mai rau decat Honda in Europa sta insa Subaru care are in Europa o cota de piata sub 0.5 %, Nikkei preconizand ca in 2015 Subaru isi va anunta iesirea de pe piata auto europeana incepand cu 2016 .
-
Obbie, joi, 23.10.2014 15:14
@ioi: in primul rand japonezii nu au marit preturile, o honda accord cu echipare ok costa aprox 28k euro si acum 6 ani. Poate ca la Civic am vazut cam 1-1.5k euro in plus in ultimii 2 ani. Uita-te la maririle de preturi din grupul VAG, cu ce bani puteai sa cumperi acum 4 ani un Leon/Golf/Octavia si cat trebuie sa dai acum pe ceva echipat aparent similar. Si zic aparent, fiindca stim cu totii de suspensia spate indepedenta oferita de VAG doar pe motorizari mai puternice, implicit care sar de 22-24k euro cu ceva dotari. In al doilea rand, motoarele aspirate japoneze au avut mereu consumuri corecte, comparativ cu ascutitorile turbo lansate de nemti/francezi. Stiu, fiindca am avut un tsi care era dezastru la consum fata de un 1.8 i-Vtec. Iar ca exemplu actual, vezi performantele noilor motoare aspirate de la Mazda: rafinament, puteri si cuplu similare cu cele turbo si consumuri mult mai mici.
-
LauCalin, joi, 23.10.2014 16:12
In primul rand VAG este una din putinele companii care a mai micsorat preturile un ultimii ani. Si cel mai bine se simte asta la Golf in opinia mea. Diferentele dintre un Golf si Focus de exemplu acum 4-5 ani erau de preste 2000 de euro. Acum diferenta este cam de 1000-1500 de euro. Este unul din argumentele pentru care VW vinde tot mai bine, ca au lasat preturile putin mai jos. Este o politica pe care VW a luat-o in serios si a spus ca va afce ceva in privinta preturilor de prin 2005-2006. Evident ca nu se putea realiza asta intr-un timp scurt, de 2-3 ani. In al doilea rand TSI-urile exista nu pentru ca sunt mai bune fata de unele motoarele aspirate, ci pentru ca sunt mai cerute de public. Dar marea problema la Honda ( off topic, si Mitsubishi) este imagine de marca mai slaba. Dpdv al fiabilitatii Accord poate fi considerata fara retinere una dintre cele mai fiabile masini din clasa ei, alaturi de Mazda 6 si Toyota Avensis. Si mai e o problema: intretinerea mai scumpa. Honda nu a facut nimic sa-si imbunatateasca imaginea in privinta acestor aspecte. Si uite ca ii costa.
-
LEE, joi, 23.10.2014 17:08
baieti, iarasi vorbiti pe langa subiect............ unde ati vazut voi ce debitati acolo, ca nu-mi vine sa le repet...... e o speculatie, nimic mai mult. in china e o alta varianta de accord care merge fff bine, in sua, acura merge din ce in ce mai bine, iar daca veti citi stirile despre honda-acura, care nu apar in europa, dar le gasiti pe unele forumuri, chiar de la noi ( dar cine nu stie sa "citeasca" e partea a doua ) , o sa vedeti ca, tot ca speculatie, s-ar putea sa vina ceva din sua: daimyo.ro/index.php?PHPSESSID=7055278724b6bdb6fa048db4099ff03e&topic=38.msg1337#new daimyo.ro/index.php?topic=46.45 parca e altceva, nu ?
-
@ LauCalin, joi, 23.10.2014 17:18
Ai dreptate . Marca VW ( si nu grupul ) cel putin in vestul Europei sacrifica pe termen scurt marja de profit ( este in prezent la 2,00 % fata de 6,00 % Toyota sau Hyundai ) oferind reduceri substantiale la masinile sale ( depre asta vorbea Marchionne care se plangea de preturile foarte mici practicate de VW ) . Chiar daca pe hartie preturile la masinile VW sunt superioare concurentei, in urma reducerilor practicate de dealerii VW, masinile VW ajung sa fie vandute cu cateva mii de euro mai putin . Personal am citit zeci de comentarii in presa italiana unde in urma reducerilor VW cei din Italia au ajuns sa plateasca cu 3,000 euro mai putin pe un Golf 7 decat pe un Fiat Bravo chiar daca pe hartie Golf 7 este mai scump decat Bravo . Iar referitor la imaginea slaba Honda in Europa, ea este cea mai bine reflectata de vanzarile Honda in Franta ( este a treia piata europana la vanzari dupa Germania si Marea Britanie ) unde Honda este depasita categoric la vanzari de o marca in deriva ( trist dar adevarat ) ca Lancia ! Honda a incercat sa remedieze in Franta situatia oferind pentru cateva luni promotii incredibile cu garantii de 1 milion km sau 10 ani garantie dar vanzarile au continuat sa scada cu doua cifre procentual la fel ca inainte .
-
tyd, joi, 23.10.2014 18:42
poate acum merita daca lasa preturile un jazz de oras
-
@ LEE, joi, 23.10.2014 19:01
Esti in negare totala ! Seful Acura a spus clar ca noul TLX NU VA FI IMPORTAT IN EUROPA pentru ca nu renteaza datorita vanzarilor reduse ce nu justifica cheltuielile cu omologarea si importul . In al doilea rand Honda face o ultima incercare de a aduce marca Acura pe profit ( vor sa ofere tractiunea integrala pe toata gama ) iar daca TLX ar fi importat in Europa ca Honda Accord ar fi o lovitura sub centura pentru Acura TLX in SUA pentru ca publicul american ar vedea ca un model Acura este oferit in Europa ca Honda si nu ar mai plati pretul premium cerut pentru un model Acura . Honda Accord se vinde bine in China ? M-ai facut sa rad ! Au incercat pe piata chineza sa ofere modelul Accord la acelasi pret cu Audi A4 . Rezultatul ? ESEC TOTAL ! ( http://www.bloomberg.com/news/2014-06-26/honda-accord-flop-shows-misread-of-chinese-love-for-audi.html ) . Pe plan mondial Honda are succes doar pe pietele unde practica preturi populare ( SUA, Japonia si Asia de S-E ) . In India Honda practica preturi mai mici decat Suzuki . Pe pietele in care Honda are fantezii de marca premium vanzarile sunt mici spre ridicol de mici ( vezi piata auto europeana ) .
-
razvanis, joi, 23.10.2014 19:56
Segmentul D este in scadere ... si mai vine si Passat-ul nou ... deci locul pentru ceilalti in segmentul D se reduce si mai mult. Decizie inteleapta
-
unu, joi, 23.10.2014 21:04
Este si normal ca dealerii sa prectice reduceri mari, chiar sa vanda masina fara profit la VW deoarece isi recupereaza cu varf si indesat reducerea din service-area acelor masini mai ales tinand cont de rata de defectare a masinilor la grupul VAG. Eu am Honda din 2007, reprezentanta m-a vazut la ei doar din 20000 in 20000 km pt revizii si o singura data pt schimbarea acumulatorului.
-
Lache, joi, 23.10.2014 21:06
Puteti sa ziceti ce vreti despre Honda.Adevarul este ca nu se vinde.Si nu este nimeni vinovat de asta.Probabil ca majoritatea europenilor sunt niste cocalari(asa cum va place voua sa spuneti) de nu au auzit de legendarele masini japoneze si renumita lor fiabilitate.
-
zagado26, joi, 23.10.2014 22:59
@LEE - varianta de Accord din China care se cheama Spirior este identica cu Accord-ul european. Accord-ul din SUA nu cred ca are cum sa vina pentru ca acolo neexistand normele Euro sunt alte motoare cu alte norme de poluare. Pe de alta parte, din surse care doresc sa-si mentina anonimatul, pot sa confirm stirea din articol care nu este deloc o speculatie. Si, apropo, salutari si aici!
-
@ unu, joi, 23.10.2014 23:01
De ce Mercedes S-Klasse se vinde in Europa mai bine decat Honda Accord ?
-
mm, vineri, 24.10.2014 07:10
e posibil ca intreaga clasa sa fie in scadere deoarece societatea s-a polarizat suficient de mult (ori ai ori n-ai) incat cel care are 30 K are foarte bine si 50 pt. un premium, iar restul se uita la masini mai practice cum ar fi compactele.
-
redalert, vineri, 24.10.2014 09:15
Ce nu e de înţeles? De harakiri nu aţi auzit ?
-
@Lache, vineri, 24.10.2014 09:57
exista o anumita decenta in comentarii, pana la tine; urmeaza sa isi faca aparitia si zarnesteanu sa fie borsul complet nu era mai bine sa te abtii? daca n-ai nimic sa spui mai bine ramai filosof
-
@ vianu, vineri, 24.10.2014 10:15
Uite un comunicat "mai" oficial oferit de Honda UK ( cea mai importanta divizie Honda din Europa ) : Honda UK confirms that the European Accord saloon and Tourer estate will be axed next year, with no replacement planned. ( http://www.autoexpress.co.uk/honda/accord/89133/honda-accord-to-be-axed-in-2015-and-not-replaced )
-
mishazaitev, vineri, 24.10.2014 10:28
@@Lache Mie chiar imi place Honda, dar ce ai gasit ti indecent in comentariul lui Lache, chiar nu inteleg?!! On toppic: In alta ordine de idei, sunt momente in care si branduri renumite platesc tributul miturilor create in jurul lor. Nu e suficient sa faci masini fiabile, trebuie sa stiii sa le vinzi, sa ai o retea de service-uri cat de cat pusa la punct, sa te implici pentru ca, acea calitate pe care tu o clamezi sa se regaseasca si in serviciile acestora. Asta nu a facut Honda, cel putin in Romania. Cand iti dai pe imaginea pe mana unor jepcari ordinari, care nu mai stiu cum sa ia pielea de pe clienti, iti meriti soarta. Subaru este exact in aceeasi situatie! Aceeasi dealeri jepcari. Culmea, in Romania cel putin modelele mai ieftine de Impreza care puteau concura cu VW sau Opel, nu s-au mai importat. Toata lumea trebuia sa-si cumpere STI sau alte modele mai scumpe! Si apoi, sa ne intelegem, au fost marci extrem de renumite care, nu doar ca au renuntat la anumite modele, dar au incetat sa mai existe. Simca, Talbot, Datsun (lasans la o parte vestile relansarii pe post de low-cost in Rusia). Prin urmare chiar nu as sta sa le plang de mila japonezilor.
-
LauCalin, vineri, 24.10.2014 12:04
Eu zic sa nu le plangeti de mila celor de la Honda. Faptul ca renunta la Accord fara sa se gandeasca la un inlocuitor sau sa lanseze ceva care ar putea sa mai aduca vanzari in Europa, adica pe un continent puternic unde concurenta este acerba, denota ca nici nu prea isi doresc. Pentru Honda piata europeana inseamna doar cateva tari mai dezvoltate. Honda, la fel ca si Suzuki sau Mitsubishi, este mult mai bine vazuta pe alte domenii, nu neaparat pe automobile. Pentru ca si Suzuki sau Mitsubishi au vanzari destul de slabe in Europa cand vine vorba de masini. Si totusi nu prea se plange niciuna.
-
@ LauCalin, vineri, 24.10.2014 14:10
Honda plateste tribut in Europa deciziei foarte neinspirate de a promova o imagine premium insotita de preturi pe masura . Rezultatul s-a vazut : de la o cota de 4,00 % in Europa in urma cu 15 ani a ajuns in prezent la sub 1,00 % in Europa ( nu se vinde bine pe nicio piata din Europa, in Franta fiind depasita chiar si de Lancia ) existand posibilitatea foarte mare ca in 2-3 ani Honda sa paraseasca integral piata europeana ( pana atunci este aproape sigur ca Subaru va fi a doua marca japoneza dupa Daihatsu care va parasi Europa ) . Honda pe plan momdial are succes doar acolo unde practica preturi populare ( America de N, Japonia si S-E Asiei ) . In SUA Honda are preturi mai mici decat Chevrolet, Ford si Dodge iar in India Honda vinde masinile sale la preturi inferioare liderului absolut de pe piata indiana, Suzuki . Pe pietele unde are preturi premium, intalnim situatii ca in Europa unde VW Passat a surclasat Honda Accord cu un raport de 15 la 1 .
-
Suleyman Cunoscatoru, vineri, 24.10.2014 21:57
Este bine venit acest UPDATE la stire ! Era culmea sa se renunte, deoarece are o istorie in spate, este la a 9-a generatie parca. Si daca nu se cumpara in Ro, exista cumparatori destui in Europa, care aprecieaza aceasta marca si celebrele motorizari VTEC si Dieselul de 2.2. Dupa cum vedeti au actualizat si motorizarile pt taxele din Europa, si au lansat motorul 1.6diesel. O sa-l puna sigur pe noua generatie, deoarece l-au pus si pe CR-V.
-
Lache, vineri, 24.10.2014 23:36
Asa este ,mah.Era o anumita decenta.Acum ca ai venit tu,decenta a reaparut? Asa a mai venit unul cu un plagiat mare cat casa poporului,si de atunci toata lumea poate sa fure munca altuia.Este legal.Pana sa nu vina ala,plagiatul era condamnat de toti. Ce ar fi sa fugi mancand pamantului,si sa-ti tragi un Accord? Cunoscatorule,stii cand intra VTEC-ul in functiune? Ma intreb daca esti in stare sa-l faci sa lucreze! BTW. eu am un Accord! Care dintre voi are? Putem discuta o gramada despre Honda. Sa traiesti @Misha!
-
zarnesteanu, sâmbătă, 25.10.2014 02:11
Pentru anonimul curajos care nu ma poate uita nici langa patul de moarte al lu' acord in Europa ... Mai, eu ma gandesc ca poate clientii aia potentiali de hhhonda agord s-or fi orientat mai degraba spre o motocositoare de circuit Parca poti sa stii? Sa nu crezi ca vreau sa spun ca erau niste cocalari care salivau pe internet. Vai de mine!!! Potentialii aia clienti care nu si-au mai luat acord, exact ca tine, erau numai lorzi si conti care au avut nevoie de o motocositoare fiabila, indestructibila si care respira calitate prin toti porii. Au avut nevoie de o super-motocositoare pe pasunile de langa castelele lor ca sa-si termine treaba cat mai repede si sa se intoarca urgent pe internet. Sa se refuleze pe un oarecare zarnesteanu pe care nu l-au vazut in viata lor. Vezi? De-aia pleaca acord din Europa.
-
LauCalin, sâmbătă, 25.10.2014 12:03
@@LauCalin, nu-mi mai da exemplul Frantei pentru ca daca e sa judecam la obiect problema avem un constructor mare din Franta care in clasa medie a retras de pe piata un model tocmai datorita vanzarilor slabe. Adica pe a treia piata ca marime din Europa, asa cum bine ai spus. Sigur, recupereaza pe alte segmente acest handicap. Si sunt de parere ca ar trebui cumva stopata sau domolita ascensiunea VW pe anumite segmente precum cel din clasa medie. Eu am un VW si sincer sa spun chiar sunt multumit de el. Dar deja cand vad ca alte marci au probleme de parca doar VW ar sti sa faca masini... chiar imi pare rau pentru Accord. Sincer.
-
unu, sâmbătă, 25.10.2014 17:42
Chiar nu inteleg ce este cu ura asta in Romania fata de Honda. Toti sar de c.. in sus cand aud de Honda de parca le-ar fi facut ceva aceasta marca, sar in sus persoane care nici macar nu au pus vreodata piciorul intr-o astfel de masina, poate nici carnet nu au. Au auzit din batrani ca ar consuma mult, ca fiabilitatea lor este doar un mit, si multe altele. Cui nu-i convine cumpara VAG si cu asta basta daca chiar sunteti atat de disperati dupa ei.
-
cosmin, sâmbătă, 25.10.2014 19:19
Am vazut comentariile legate de pret. Da ,Accord mi se pare o masina f.scumpa.Pret de lista la 2l si 156CP cu/fara automata,benzina,undeva la 3-3000euro-varianta full?!Cat sa dea dealerul:10-15%maxim si tot e o masina scumpa!Sa fim seriosi,Accord e o masina OK din multe puncte de vedere,dar ca si Laguna,e un model vechi-an aparitie 2008,cu facelift 2012.A doua problema o vad prin motorizari,neadaptate la cerintele Europei,ca si celelalte japoneze,care nici ele nu stau pe roze Despre oportunitatea de mai innoi masina,probabil daca nu o faci cu totul,e prea costisitor In rest numai de bine
-
incredibil, sâmbătă, 25.10.2014 21:52
Nu se poate sa fii atat de penibil incat sa pocesti numele masinii aflate in discutie. Chestii de astea se fac pana la o varsta de maxim 5 ani. Unii nu au mai evoluat de atunci.
-
Lache, sâmbătă, 25.10.2014 21:56
@unu,au auzit din batrani cu totul altfel . Tu ai Honda,cumva? Stii cu ce se manaca? Ai lucrat in viata ta la o suspensie de Honda? Ai schimbat un burduf de planetara? O curea e ditributie?
-
eu, duminică, 26.10.2014 11:04
De fapt problema esentiala este moda si trendurile, Accord in sine nu cred ca este problema. Oamenii vor produse trendy, cat mai cool desi nu au nevoie neaparat de ele in locul celor clasice. Pur si simplu sedanurile nu mai sunt la moda iar lumea prefera in locul lor crossovere mici sau compacte. Toti constructorii cauta disperati un competitor cat mai bun pt Juke/Qasqai un fel de etalon al industriei auto, care de fapt sunt niste masini banale si cu multe minusuri, dar care vin ca o manusa vremurilor actuale. PS Nissan a renuntat de mult la Primera, Toyota va renunta la Avensis, Honda le urmeaza exemplul. Singura sansa a japonezilor in fata constructorilor consacrati din Europa sunt crossoverele si SUV-urile.
-
dan, luni, 27.10.2014 14:54
Aproape nici un sedan de clasa medie nu se mai vinde bine in Europa. Multi producatori s-au gandit la asta din timp si au introdus in line-up diverse modele de crossover ca a acopere scaderea vz la sedan-uri. Se mai vand doar pe la companii sub forma de flote, ca masini pt angajati, si piata e cam acaparata de modelele coreene, mult mai ieftine si cu garantie mai mare (spre ex, Hyundai vinde peste 80% din modelul i40 catre flote). Honda plateste tribut atat succesului ei pe piata SUA, unde sedan-urile inca sunt cele mai bine vandute modele (nu pt mult timp, insa), cat si lipsei viziunii asupra dezvoltarii de modele de nisa, culmea, ei fiind acum 10-15 ani inventatori de nise. Cat despre confirmarile sau infirmarile importatorului Honda in Ro, eu nu le-as lua in serios, avand in vedere ca oamenii aia habar n-au de viata lor, d-apai de Honda, si nici nu prea-i baga in seama nimeni de la Honda Motor Co. Si asta no spun cu certitudine, nu cu rautate. De altfel, felul in care ei promoveaza brand-ul in Romania vb de la sine.
-
zagado26, miercuri, 29.10.2014 13:33
Ca sa fie clar, Honda Accord se va mai produce pana in februarie-martie 2015, chestie legata de sfarsitul anului fiscal. Evident ca exemplarele produse se vor vinde pana se va lichida stocul deci in cursul anului 2015. Problema e ca nu se spune nimic de un inlocuitor si aici apare marele semn de intrebare!
Citeste si
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieȘeful Volkswagen: „Trebuie să închidem fabrici pentru a reduce costurile”Thomas Schafer, șeful Volkswagen, a apărat decizia mărcii germane de a închide mai multe uzine pentru a reduce din costuri. Șeful mărcii mai precizează că nu există cale de a evita concedierile angajaților uzinelor afectate. Citeste tot
-
INDUSTRIE | luni, 25 noiembrieToyota Celica ar putea fi relansată după două deceniiUn oficial al mărcii japoneze ar fi confirmat faptul că modelul Celica va fi readus la viață în curând, potrivit unei publicații japoneze. Zvonurile cu privire la relansarea lui Celica prind și mai mult avânt. Citeste tot
-
INDUSTRIE | duminică, 24 noiembrieHyundai și Kia: peste 200.000 de vehicule electrice rechemate din cauza pierderilor de putereHyundai și Kia au anunțat săptămâna aceasta rechemarea a peste 200.000 de vehicule electrice din cauza unor pierderi de putere, conform Administrației Naționale pentru Siguranța Traficului pe Autostrăzi (NHTSA). Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieLotus renunță la planul său de a deveni marcă pur electricăLotus a anunțat oficial că renunță la planul său de a deveni o marcă pur electrică până la finalul actualului deceniu. Viitoarele modele ale mărcii vor fi hibride și electrice cu range extender. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 21 noiembrieFord va concedia 4000 de angajați în Europa pe fondul scăderii cererii pentru mașinile electricePeste 4000 de angajați Ford din Europa urmează să fie concediați în următorii 3 ani. Forța de muncă a mărcii în Europa va fi redusă cu aproape 15% ca o măsură de reducere a costurilor. Citeste tot
@ redactiei automarchet 1articolul vine in contradictie cu articolul aceluias autor din sept 2012 2 va rog sa gasiti modalitatea de a afisa numele autorului langa titlul articolului pe pagina principala asa incat sa nu pierdem timpul cu toate prostiile