Mazda2 Sedan: imagini şi detalii cu primul derivat de caroserie al modelului de clasă mică

Publicat vineri, 21.11.2014 12:35 de Bogdan Mirică

Mazda2 Sedan a fost dezvăluit oficial înaintea debutului său pe piaţa din Thailanda. Modelul japonez ar putea ajunge şi pe piaţa europeană în perioada următoare.

Mazda se pregăteşte să atace piaţa din Asia cu un sedan abordabil, de clasă mică. Este vorba despre varianta sedan a actualului Mazda2, programată să debuteze live săptămâna viitoare, cu ocazia Salonului Auto din Thailanda.

Uşor de intuit, Mazda2 adoptă silueta fratelui mai mare, Mazda3, şi dispune de o caroserie în trei volume, cu un design atrăgător. Liniile sunt similare cu cele ale lui Mazda3, doar că dimensiunile sunt ceva mai mici.

Interiorul va fi preluat de la varianta cu inci uşi, însă modificările importante vor apărea la nivelul spaţiului oferit pasagerilor de pe locurile din spate şi în portbagaj.

Gama de motorizări va include o unitate SkyActiv-D, cu o capacitate de 1.5 litri diesel, capabilă să ofere 105 cai putere şi 220 de Nm. Având în vedere că vorbim despre o variantă de caroserie care nu este departe de harchback, putem presupune că şi sedanul va promite cifre extrem de reduse atunci când vine vorba de consumul mediu. Estimările sugerează doar 3.4 litri/100 de kilometri pentru varianta hatchback şi aproximativ la fel pe cea sedan.

Noul Mazda2 Sedan este aşteptat pe piaţa din Thailanda la începutul anului viitor, însă modelul ar putea ajunge şi pe alte pieţe, şi pe alte continente. Europa şi Australia sunt luate şi ele în considerare.

  • Suleyman Cunoscatoru, vineri, 21.11.2014 13:22

    Exista deja Mazda 3 Sedan, nu cred ca era nevoie si de 2 Sedan care oricum nu prea arata a limuzina. O sa fie ca si cu Mazda 121 sedan.

  • Mihai, vineri, 21.11.2014 13:59

    E urata!

  • ingerulol, vineri, 21.11.2014 14:06

    Zici ca l-au atasat dupa portbagajul ala ... arata .. foarte in plus !

  • @ Suleyman Cunoscatoru, vineri, 21.11.2014 15:00

    Acest model se adreseaza in principal Asiei de S-E si Indiei acolo unde modelele de clasa mica in 3 volume sunt extrem de populare echipate in special cu motoare diesel in 4 cilindri de 1.5 litri . Ca o dovada a importantei tot mai mari a acestei zone, VW Group a dezvoltat exclusiv pentru aceasta piata motorul 1.5 TDI in 4 cilindri oferit de marcile VW si Skoda si care cel putin in India are un mare succes la public .