Viitorul Volkswagen Golf 8 va avea o transmisie automată DSG cu 10 rapoarte
Volkswagen va folosi viitoarea transmisie DSG cu 10 rapoarte și pe generația cu numărul opt a modelului Golf. Cutia va fi disponibilă doar pentru versiunile sportive GTI, GTD și R.
La mijlocul acestei luni, Volkswagen ne-a făcut cunoștință cu noul motor diesel de 2.0 litri și 270 de cai putere, pregătit să debuteze pe modelele din gama sa începând cu anul viitor.
Volkswagen a prezentat motorul 2.0 TDI de 270 de cai putere
Alături de noua unitate cu patru cilindri, germanii au expus și o transmisie DSG revoluționară, cu 10 rapoarte. Cutia de viteze automată, cu dublu ambreiaj, este derivată din DSG-ul actual cu şase trepte şi poate administra un cuplu motor de până la 550 de Nm.
Cutia va intra în producţie în 2016 şi va fi asociată chiar şi motorizărilor cu patru cilindri. Ea va putea oferi o funcţie de coasting, care decuplează motorul în momentele în care cel de la volan nu accelerează, asemeni PDK-ului de la Porsche. Nu va lipsi nici sistemul de recuperare a energiei electrice în momentul frânării.
Unul dintre potențialii candidați va fi și viitorul Volkswagen Golf. A opta generație a modelului compact, construită tot pe platforma modulară MQB, va adopta cutia cu 10 rapoarte în cazul versiunilor sale sportive. Adică DSG-ul va fi disponibil pe drivatele GTI, GTD și R. Motorizările standard, ceva mai cuminți, vor primi o cutie automată cu șapte rapoarte.
Ca de obicei, Vw nu se dezminte. Ofera tehnologie de top chiar pe versiunile normale ale modelelor lor. Pentru mine nu este nici un dubiu ca VAG va deveni lider mondial in curand. Cand investi 75 mdl. euro in urmatorii 5 ani in cercetare nu ai cum sa nu devii lider.