Volkswagen Golf R400 a fost confirmat oficial pentru producţie

Publicat vineri, 24.04.2015 15:40 de Sebastian Toma

Şeful departamentului de dezvoltare trenuri de propulsie de la Volkswagen, Dr. Heinz-Jakob Neusser, a confirmat lucrările de dezvoltare ale variantei de serie a lui Golf R400, o versiune de 400 CP a compactei germane.

Volkswagen Golf R400, conceptul unei variante de 400 CP a compactei germane, va deveni o realitate în viitorul apropiat şi va dezvolta mai mulţi cai decât conceptul care l-a prefaţat, titrează englezii de la Car. Informaţiile publicate de englezi îşi au sursa de la Dr. Heinz-Jakob Neusser, şeful departamentului de dezvoltare trenuri de propulsie de Volkswagen.

Oficialul nu numai că a confirmat dezvoltarea unei variante de serie a conceptului R400, cât şi faptul că unitatea 2.0 turbo din dotarea sa va dezvolta peste 400 CP. Surse din cadrul Volkswagen titrează folosirea motorizării 2.0 Turbo de 420 CP utilizată de conceptul TT420 de la Audi.

Varianta R400 a lui Volkswagen Golf va beneficia de un pachet estetic dedicat, care să nu iasă cu mult în evidenţă faţă de Golf R. Habitaclul va prelua tuşele de design ale fraţilor mai mici, GTI şi R, în timp ce exteriorul va avea un spoiler dedicat, un splitter aerodinamic integrat în noua bară de protecţie faţă şi alte mici artificii aerodinamice specifice acestei variante. Sistemul de frânare al variantei cu 420 CP şi tracţiune integrală a lui Golf va fi mai performant decât cel al lui Golf R. Nemţii nu vor modifica ecartamentul lui Golf pentru această variantă a modelului, iar producţia sa nu va fi limitată la o serie mică de unităţi.

Motorizarea 2.0 Turbo a lui R400 îi va asigura modelului peste 100 CP în plus faţă de Golf R.

Sursele citate de englezii de la Car din cadrul Concernului Volkswagen anunţă posibilitatea prezentării variantei de serie chiar în 2015, în luna septembrie, în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt. Primele livrări ar urma să aibă loc în primăvara anului viitor, titrează sursele citate de publicaţia britanică, informaţii încă neconfirmate oficial de reprezentanţii Volkswagen. În mod evident, viitorul Golf R400, a cărui denumire nu a fost încă dezvăluită, va fi mai scump decât actualul Golf R, cel mai performant şi mai scump model din paleta de compacte a constructorului din Wolfsburg.

Via Car | WCF

  • Brembo, vineri, 24.04.2015 17:15

    Undeva pe la 50000 de Euro sigur il scot baietii.Ori la pretul asta clar vor fi alte optiuni mult mai interesante.Vw sucks :-))

  • tot, vineri, 24.04.2015 18:35

    eu zic ca mai bine-l faceau, la dracu de 15000 de cai si terminau naibii odata...atata discutie pe seama cailor...dati-i sa curga discutiile cu si fara rost!

  • MPT, sâmbătă, 25.04.2015 01:18

    420 cp din 2.0 T e de domeniul fantasticului si totusi realizabil. Bininteles ca si Mazda ar face acest lucru doar ca nu doreste:))

  • LR, sâmbătă, 25.04.2015 09:32

    Prea multe griji pentru ceva ce nu poți avea. Ai bani? O cumperi, te dai peste cap de vreo trei ori și apoi te debarasezi de ea. Nu ai bani? Înghiți în sec și mergi mai departe, nu îți bați capul cu scenarii prăpăstioase de genul cât te ține motorul sau ce căruță îți poți lua la banii ăștia.

  • @Brembo, sâmbătă, 25.04.2015 11:25

    Va fi undeva la 43-45.000 euro dar nici la 50.000 euro eu nu vad o alta varianta mai interesanta decat aceasta masina cu motor 2.0 420 cp , arata si se conduce fenomenal

  • dan_grc, sâmbătă, 25.04.2015 20:38

    @Bombardier Lasa ca va scoate Nismo 500 de cai din 2 litri care va avea o garantie de 350 mii km, dar stim cu totii ca va tine dublu.

  • Andy, luni, 27.04.2015 00:08

    Fratilor, cei care-si cumpara o astfel de masina nu cauta fiabilitatea ci distractia. Au bani de service la 40-50.000 cat o sa coste... Credeti ca cei care au cumparat RX-8-ul al carui motor tinea 70-80.000 km dupa care trebuia inlocuit (ceva normal pt un rotativ de altfel) s-au gandit la fiabilitate? Hai sa fim seriosi!

  • hazard, luni, 27.04.2015 16:41

    hmmm...VW il cam plesneste pe Audi peste ochi, ca sa nu mai zic de Porsche...