Alfa Romeo și-a schimbat sigla
Odată cu prezentarea noii Giulia, italienii de la Alfa Romeo și-au modificat sigla. Schimbările se referă atât la fonturile și culorile folosite, cât și la grafica interioară a acesteia.
Alfa Romeo și-a restilizat sigla, după cum anunțau anumite surse din cadrul mărcii. Noua formulă a siglei a apărut înainte de prezentarea oficială a lui Giulia Quadrifoglio Verde, înlocuitorul lui 159. Italienii au făcut prezentarea celor două noutăți, concentrată pe noul lor model de clasă medie, în ziua în care marca a aniverseat 105 ani de la înființare. Totodată, italienii au anunțat deschiderea pentru public a muzeului dedicat mărcii din Milano pentru data de 30 a lunii curente, Muzeul Alfa Romeo din Arese, denumit
Alfa Romeo Giulia e aici. 510 CP și 0-100 km/h în 3.9 secunde pentru versiunea rivală cu BMW M3
Noul format al siglei Alfa Romeo păstrează cele două elemente asociate cu marca încă de la fondarea sa, din 24 iunie 1910. Vorbim despre celebrul "Biscione" (șarpele) și de crucea roșie – emblema orașului Milano. Sigla originală a fost desenată în 1910 de un desenator tehnic numit Romano Cattaneo, iar varianta modernă a acesteia vine cu același elemnte de bază, dar cu o grafică diferită. Principala modificare față de sigla anterioară este eliminarea despărțiturii dintre Biscione și crucea roșie, alături de fundalurile aferente fiecărei jumătăți. Așadar, fundalul alb al crucii roșii care este emblema orașului Milano a fost eliminat, iar fundalul albastru deschis, folosit până de curând în spatele lui Biscione, emblema Casei Visconti, a fost și el eliminat. În locul acestora se află un fundal comun cu aspect metalic.
Sigla Alfa Romeo în formatul nou are un nou font, modificat subtil față de cel utilizat până acum. Cel mai probabil, noul rebranding este așteptat să fie utilizat în toate materialele publicitare și promoționale ale companiei. În plus, fundalul inelului albastru închis care îmbracă cele două embleme care formează sigla Alfa Romeo este acum în altă nuanță de albastru, nu foarte diferită de cea utilizată până în prezent.
Via Alfa Romeo
De asemenea, șarpele are acum o singură ”curbă” față de cele două de până acum.