Dacia va avea un rival începând cu 2018. Volkswagen a anunțat oficial primul său brand low-cost
Într-un interviu acordat recent, Martin Winterkorn, șeful Volkswagen, a confirmat intențiile de a lansa un brand low-cost, capabil să rivalizeze cu Dacia. Primul model se va lansa în 2018 și va avea un preț de 8000 de euro.
După ce a privit de pe margine mai bine de un deceniu succesul Dacia, Volkswagen s-a decis să ia atitudine. Încântați de ideea unui brand low-cost care ar putea să facă volume mari pentru conglomeratul german, oficialii Volkswagen au decis să dea undă verde planurilor pentru un rival dedicat mărcii Dacia.
Informația este confirmată de însuși Martin Winterkorn, într-un interviu acordat ziarului german Bild. Winterkorn a declarat că primul model al noului brand low-cost va fi lansat în anul 2018, însă nu a vrut să ofere prea multe detalii despre acesta.
Gama de modele de buget a brandului care va rivaliza cu Dacia va include un sedan, un hatchback și un crossover. Adică câte un rival dedicat fiecărui model de succes Dacia: Logan, Sandero și Duster. Toate cele trei modele vor fi produse în China și vor fi dedicate inițial doar pieței locale. Winterkorn a afirmat însă că ele vor fi vândute mai apoi și pe alte piețe dacă se dovedesc a fi interesante.
Cum era de așteptat, modelele brandului low-cost Volkswagen vor avea un preț apropiat de ceea ce găsim astăzi în gama Dacia. Winterkorn susține că modelele vor avea un preț cuprins între 8000 și 11.000 de euro.
via bild
-
mishazaitev, marţi, 30.06.2015 12:31
@vianu Nu cred ca o vor face cu ... sasiu ... Ar insemna sa fie mai invechita ca Loganul. In alta ordine de idei, avand in vedere ca masina respectiva va fi destinata initial pietei din China, este impropriu-zis ca va fi un rival pentru Logan chiar de la data lansarii. In ultimul rand, este a nu stiu cata oara cand stiri despre masini apar pe site-uri generaliste inainte sa fie preluate de Automarket.
-
Intrebare, marţi, 30.06.2015 13:00
O naibii masina ieftina tot apare de vreo 10 ani, si sub 7000 nu gasesti nimic. Astia precum politicienii, mincinosi, nu ii mai crede nimeni
-
Ion, marţi, 30.06.2015 13:02
Vw la pret de Logan chel, wow, deja strang bani, poate va fi si tdi.
-
xxx, marţi, 30.06.2015 13:45
au mai promis si le-a iesit up
-
@xxx, marţi, 30.06.2015 14:12
Adica le-a iesit una dintre cele mai bune masini de clasa mini de pe piata + Masina Anului 2012 in lume ;)
-
gponline, marţi, 30.06.2015 14:19
2018??? atat de mult sa le ia sa faca o "masinuta de carton" in china? Dacia ramane singura varianta viabila in acest segment, desi numai low-cost nu e pentru noi romanii...
-
Alex, marţi, 30.06.2015 14:28
...între 8000 și 11.000 de euro... * (fara TVA)
-
ironR, marţi, 30.06.2015 15:13
Ce au zis cei de la VW, bai, daca chinezii tot fac atatea copii d-ale noastre la Tuareg , Amarok si pe care le-au mai copiat, hai macar sa facem noi bani din treaba asta, ca altfel nu le mai faceau in china!
-
sandu, marţi, 30.06.2015 16:30
cel din poza pare sa fie un seat toledo, care acum il cumperi cu 12000euro cu tva. mai ieftin ca skoda rapid si mai dotat.
-
@@XXX, marţi, 30.06.2015 17:01
@@XXX: UP e una din cele mai slabe calitativ. Uita-te la testul de anduranta de la autobild.de
-
@@XXX, marţi, 30.06.2015 17:03
@@XXX: UP e una din cele mai slabe calitativ. Uita-te la testul de anduranta de la autobild.de
-
cornel, marţi, 30.06.2015 17:43
Dupa cum arata din profil, pare ca recicleaza VW Bora din anul 2000, si o fabrica in China. Nu multumesc.
-
Cristi, marţi, 30.06.2015 18:49
Volkswagen produce de ani de zile in America de Sud un model numit Voyage si care ar putea fi categorisit ca rival al lui Logan. De asemenea in China VW comercializeaza in aceeasi gama BORA si alte modele ca LAVIDA, LAMANDO care nu se regasesc pe alte piete. Modele reciclate din Europa si adaptate pentru pietele emergente se vor vinde doar acolo. In Europa, VW nu va vinde niciodata asa ceva.
-
@@@XXX, marţi, 30.06.2015 19:40
Lasa, ca nu ar fi prima masina care castiga un premiu si care se face de ras in statisticile de fiabilitate. Iar daca s-ar pune problema asa poate ca jumatate din marcile actuale ar fi trebuit sa dea faliment demult. Sa nu uitam ca sunt constructori care ani de zile parca s-au abonat sa fie la coada clasamentelor cand e vorba de fiabilitate. Si cu toate astea unii le pupa in teava de esapament chiar si pe acest site.
-
f, marţi, 30.06.2015 21:23
ar fi interesant ca marca asta low-cost sa se numeasca Trabant......ar resuscita o marca frumoasa
-
antonny, marţi, 30.06.2015 21:49
Dacia pentru Renault e un TALISMAN .........
-
Marius, marţi, 30.06.2015 23:48
Dacă la un golf nou 1.2 sau 1.4 ii pica distribuția la 40.000 km, cu asta low cost faci vreo 2000 km pana sa o dai la rabla ?
-
Dumitru, miercuri, 01.07.2015 09:36
Din stire, inteleg ca se doreste lansarea unei marci, nu a unui singur model. In plus, ca vor fi trei modele (sau versiuni) la momentul lansarii. Asta ar explica de ce VW a avut nevoie de atat de mult timp pentru a construi un proiect rival pentru proiectul Dacia. Probabil ca au analizat, minutios, toate detaliile. Intre timp, au studiat terenul cu Skoda Rapid. Pare ca totul este facut cu rigoare, fara graba, in ideea de a veni in final cu o solutie buna, nu cu un experiment. Personal, le urez success, pentru ca intotdeauna concurenta este utila. Si, cu siguranta, va fi un stimulant si pentru Dacia. Ce imi este mai greu sa inteleg e lucrul urmator: de ce lansarea marcii are loc in China? Poate ca studiile facute de VW au aratat ca in China e nevoie de o astfel de marca, insa, personal, am dubii. Chinezii cumpara masini din ce in ce mai scumpe. O marca straina, mai ales una germana, este perceputa ca fiind peste o marca autohtona, iar asteptarile de la un produs occidental sunt legate de un nivel de pret si de dotari superioare. De aceea Citroen, spre exemplu, si-a construit strategia in China in jurul gamei (si marcii) DS. Poate ca un produs VW accesibil ca pret va atrage clientii chinezi, dar nu sunt sigur de asta... Voi ce credeti ?
-
LauCalin, miercuri, 01.07.2015 10:05
Dumitru, poate pentru ca Rapid va ramane pentru Europa. Sub Rapid e posibil ca VW sa nu-si doreasca sa intre cu un low cost. Pe de alta parte Rapid eu cred ca e mai bun ca Logan. Nu cu mult insa si diferenta de aprox 2000 de euro depinde de fiecare daca merita sau nu. Cat despre miturile de pe net ca pica distributia la TSI la 40000 de km, aveti voi TSI si va picat distributia? Este un mit asemanator cu cel conform caruia Renault face masini proaste. Culmea este ca aceste lucruri sunt sustinute de oameni care au avitat aceste masini sau motoare din cauza asta, ca au auzit ei. Au auzit un... mda, bine.
-
mm, miercuri, 01.07.2015 11:39
pai daca scazi profitul grupuli de vre-o 5000 euro, obtii o masina de 2000, cam greu.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
nu va fi prea greu. un sasiu si o platforma gasita prin coltul uzinei gasesc ei.... Cat despre preturi...daca Dacia va urca pretentiile financiare celor de la VAG le va fi usor sa ceara cu putin mai mult decat Renault. doar vand "Designed in Germany". vremurile se anunta interesante cu o noua marca rivala