Fiat 500 facelift: schimbări minore la exterior și un interior modificat serios
La opt ani de la debutul pe piață al actualei generații, Fiat a operat un facelift în gama 500 și 500C. Modificările estetice sunt subtile, la fel cum este și cazul schimbărilor de la interior.
Fiat 500, unul dintre modelele cheie ale producătorului italian, a primit o restilizare. Cei de la Fiat afirmă că au făcut peste 1.800 de modificări la nivel de design, dar noua variantă a lui 500 nu este schimbată dramatic față de generația lansată în urmă cu opt ani. Italienii au redesenat blocurile optice frontale, bara de protecție față, capota, bara de protecție spate, stopurile și profilul mașinii. Gama de jante din aliaj de 15 și de 16 inch are noi modele în ofertă, iar caroseria este oferită în noi culori și noi combinații de culori.
La nivelul habitaclului, facelift-ul din gama Fiat 500 se bucură de implementarea sistemului multimedia Uconnect, cu tot cu ecran tactil cu diagonala de cinci inch. Acesta va fi oferit începând cu echiparea Lounge, pentru care va fi disponibil opțional și un sistem multimedia cu diagonala de șapte inch. În plus, scaunele lui Fiat 500 sunt acum mai ergonomice, iar tapițeriile din ofertă au mai multe modele disponibile. Italienii au modificat suporturile de pahar, consola centrală și au mutat priza de 12V de la bord într-o poziție mai ușor de accesat, iar ceasurile de bord au acum un afișaj color în interior. Habitaclul se bucură de o antifonare îmbunătățită datorită schimbărilor operate la nivelul bosajelor roților și la peretele ignifug care desparte compartimentul motor de habitaclu.
Gama de motorizări a lui Fiat 500 facelift include doar motoare Euro 6, disponibile atât cu transmisii manuale, cât și cu unități roboitzate Dualogic. La momentul lansării, italienii îl vor oferi pe 500 facelift alături de motorizarea de 1.2 litri și 69 CP și de fratele său 0.9 TwinAir de 85 sau 105 CP. Gama va primi și o variantă GPL a motorizării de 1.2 litri, alături de un diesel Multijet II de 1.3 litri și 95 CP. Debutul comercial al lui 500 facelift este programat pentru toamna anului curent.
Via Fiat
-
@agoox, sâmbătă, 04.07.2015 14:37
Niște idei preconcepute. Mașina asta se vinde în draci în europa, că e prea sumpă pentur noi, e altceva. Este o mașină simpatică, foarte practică în oraș, iar motorizarea 1.3 diesel consumă mai puțin decât o motocicletă! Extinderea gamei nici mie nu mi se pare foarte interesantă, dar iarăși, dacă se vinde, care e problema? Mini e cvasi-identic de la relansare, și ei au făcut câteva modele care nu au nici o legătură cu mini-ul original, dar acolo nu critică nimeni, deh e BMW, sunt nemți și englezoi, nu macaronari. Mai scăpați de stereotipurile astea de secolul 20
-
@@agox, sâmbătă, 04.07.2015 15:00
Mini a ajuns la a treia generatie sub Bmw, sa nu-mi spui ca e aceeasi masina din 2001 si nu primeste face-lift dupa 8 ani. din Fiat n-a ramas decat 500 si cam atat, nu stiu cine foloseste stereotipuri.
-
@agox, sâmbătă, 04.07.2015 16:13
daca ai un gust amar ia putin zahar. E foarte misto gama 500 de la Fiat (ok cu exceptia lui 500 XL), problema e nu gama si marca Fiat care nu reuseste sa scoata modele "normale" de strada competitive. Cu exceptia lui Panda care mai misca ceva restul sunt destul de slab prezente in spatiul auto. Bine, Fiat mai are si gama comerciala care merge foarte bine.
-
Ivanoff, duminică, 05.07.2015 00:16
Tot citesc comentariile si ma intreb cat de frustrati pot fii fanii masinilor ''ghermane''? De fapt, nu se incadreaza in metodologia ''frustratilor'', mai degraba a dereglatilor mintal si cu ZERO cultura automobilistica, auzi tu cica : ''Mini a ajuns la a treia generatie sub Bmw'', ce vrei sa zici maestre prin asta ? MINI este coordonat de BMW fara doar si poate, de asta au si in oferta motorul diesel de la PSA cel pt care BMW a semnat o colaborare pe termen lung, chiar si pt livrarea hibrid ( diesel-electric) de pe noul DS5 , acum delirati in continuare . on topic: Fiat 500 de aceasta generatie, scrie istorie in industria auto, este o masina care chiar si peste 10 ani (numai cu upgrade-uri), ar arata frash, DC ? Fiindca isi respecta propria filosofie de design, adaptand-o la liniile moderne. La exterior nu prea au avut ce sa schimbe, ar fi fost pacat sa strice stilul ''clasic'': i-am pus niste led-uri de zi pt a adapta-o la noile cerinte, in rest este aceeasi masina deosebita si care isi respecta filosofia. Si ca tot am ajuns la LED-uri, nu stiu daca a observat cineva, dar LED-urile de zi sunt un fel de ''0'' taiat la fel ca si ultimele zerouri de la sigla ''500'' , un detaliu destul de interesant. La interior, masina a primit un sistem multimedia din cate observ ( lucru care pre-FL nu avea nici pe varianta de varf Abarth ). Nu sunt adeptul sistemelor multimedia in masina cu ecran color si cu ''taci scrin'' , mi se par inutile si se pot strica mai repede . Eu in Toyota mea am radio cu casetofon clasic fara CD si USB, si e mai mult decat OK, nu simt nici macar lipsa unei intrari USB sau Aux, pt asta exista modulatoare audio FM care se baga la bricheta, si ai rezolvat si treaba asta, nu trebuie sa cheltui bani multi pe alte porcarii de sisteme. Per total, avand in vedere lista de motoare, as opta pt 1.2 69 de cai . Multi or sa zca ca sunt nebun , ca as opta pt motorul asta de scuter, insa acest motor are urmatoarele avantaje : 1. Este un motor aspirat ( singurul din oferta ), asta inseamna net superior celor turbo la fiabilitate 2.Iarna, nu voi dardaii de frig in primele 15 minute ca sa ajunga in temperatura 3. Consumul va fi mai mic 4. ZERO LAG 5. Avand in vedere ca-i o masina usoara si de oras, cu un raport kg/cp foarte bun, se va misca mai mult decat decent.....nu o vei folosii nici la depasiri, fiindca o vei folosi doar in oras.
-
Scrooge, duminică, 05.07.2015 01:15
@Ivanof....dar cu motorul ala in oras ramai.....ai vreo problema si iesi in afara ori mergi la microbuz ori stai in spatele carutelor pe prima banda. Eu am condus Panda cu motorul ala si e jale, daca ai dat si drumul la AC si in oras aproape impingi la ea.
-
Ivanoff, duminică, 05.07.2015 02:07
@Scrooge, de acord, motorul acesta e destinat pt oras la fel ca si ''bomboana'' de 500. Asadar, cand stai bara in bara in Bucuresti si mergi cu 20 la ora, nu-ti trebuie performante. Oricum, nu cred ca se misca ''mai jale'' decat 1.0 MPI 60 de cai de pe Polo/ Ibiza/ Fabia, care sunt mult mai grele ca 500 . PS: Eu am condus Panda anterior cu 1.1 54CP , ce-i drept nu prea aveai asteptari dinamice ''prea mari' de la masina, dar se misca OK pt oras. La drum lung , nu le-as recomanda, ar fi mai greu cu folosirea acestor masini, mai ales la depasiri, iar la urcare la munte, cel mai probabil sa bagi a intaia daca ai bagaje si 4 persoane tinere in masina .
-
@Ivanoff, duminică, 05.07.2015 12:22
Din ce an e Toyota? 95? Asculti Backstreet Boys pe caseta?
-
Sam93, duminică, 05.07.2015 22:03
Eu am folosit o anumita perioada o Toyota Yaris din 2003, motorizare 998 cmc, 68 de cai. Masina foarte usoara, bineinteles. La performante dinamice mari nu te poti astepta. Dar cam si exagerati unii dintre voi. Am fost 4 oameni in ea, si cam facut depasiri la tiruri care aveau ceva viteza si ele, pe un drum cu lini drepte foarte scurte. Masina e ok. Am mers cu ea si pe serpentine si tragea si in a 2-a in viraje extrem de stranse. Am mers si 5 oameni si bagaje full la viteze de peste 100 la ora. Consumul mediu 4,5. Sincer nu stiu ce va plangeti atata. Cum sa nu poti utiliza o asemenea masina in afara orasului. Daciile alea vechi cu 50 de cai de noi cu le puteati utiliza? Parca v-ati nascut toti in BMW, asa vorbiti.
-
Ivanoff, duminică, 05.07.2015 22:24
''aninomule'', Toyota este o Corolla din care o tin doar pt servici, si spre marea ta surprindere masina cu ai sai 560.000 de km reali , se misca ca in prima zi, parleste la semafor Bemvee pisicutza si alte martzoage obosite. Ai grija sa nu dai nas in nas cu mine ca-ti vor cadea pistoanele la E39 bai Dan Grecu care esti . Eu nu ascult caseta, doar de pe smartphone prin jack, am modulator.
-
mountytoma, duminică, 05.07.2015 22:48
si 500 si 500C sunt masini pur si simplu superbe. in plus sunt si sportive. cred ca soferii de fiat 500 sunt cei mai fericiti soferi din lume. de cate ori vad un fiat 500 vad un sofer fericit la volan. sau mi se paremie...
-
ggg, duminică, 05.07.2015 23:04
lasati ca ii mai bun FIAT de cat Dacia
-
Scrooge, luni, 06.07.2015 00:03
@Sam 93....Daciile alea erau utilizate intr-o vreme in care parcul auto si traficul de pe sosele era la o treime fata de cel de azi, o vreme in care Daciile depaseau tot Dacii, o vreme in care tirurile erau mult mai putine iar marfa se transporta tot cu Dacii break sau Papuc, o vreme in care de voie de nevoie aerul conditionat era actionat de manivela geamului nu de o curea suplimentar la motor. Te invit sa-ti vinzi masina din dotare si sa-ti cauti o Dacie veche cu 50 de cai. Te asteptam cu comentarii. Nu zic sa fim americani ca la aia si cel mai prost din curtea scolii tot avea 4000 de centimetri cubi prin anii 70-80, dar mi se pare ca prea te dai in stamba degeaba.
-
Sam93, luni, 06.07.2015 14:12
@Scrooge Okay, obiectii pertinente, dar hai nici sa nu exageram incat sa zicem ca masina poate fi folosita numai in oras. In primul rand ca patria si acum ii plina de harburi care abia daca mai cu cateva zeci de cai si accelereaza cu viteza trenului. In al doilea rand, cum naiba pot circula in afara localitatii aia cu dube si utilitare care accelereaza pana la suta in peste 15 secunde? Masina de care vorbim noi are o acceleratie oficiala de 12.9 secunde. Multe masini de segment superior au avut motorizari de baza cu performante similare, daca nu chiar mai slabe. Sunt o gramada de modele Opel care nu prind suta sub 14 secunde. Si inca o chestie. Cam ce drumuri ai in Romania unde mergi peste 100 la ora des. Ca masina ii chiar okay pana la 100. Si peste mergi rar pentru ca autostrazile sunt ca unicornii de rare. Deci chiar cred ca unii exagereaza cand spun ca nu poti folosi o masina noua care atinge suta in 12.9 in afara orasului, cand o buna parte din parcul auto romanesc nu reuseste sa aibe cifre mai bune.
-
Scrooge, luni, 06.07.2015 15:04
@sam 93 - aici nu vorbim de harburi, vorbim de masini noi, iar daca e sa vorbim multe din ele au numere de Bulgaria si motoare de peste 2000, care desi mai cad suruburi din ele, de alergat alearga - ok sunt si cu harburi puturoase, se descurca cum pot, fac depasiri si tu pui frana ca sa nu intri in ei pt ca le ia 30 de secunde sa treaca de un tir - am avut Matiz 5 ani , cumparat de nou, nu mi-am luat aer conditionat datorita motorului, mi-am pus il loc airbag sofer, deci am avut masina cu motor mic si nu mi-as mai lua. - vorbesti de drumurile din Romania, ca nu avem autostrazi, ca nu poti depasi 100. Perfect de acord. Numai ca in compensatie ai MULTE DEPASIRI. Pe autostrada pe banda 1 mergi si cu 45 de cai lejer cu 100, dar de depasit pe DN1 nu poti, deci la o asa infrastructura motorul trebuie sa fie mai puternic. Dupa cum ziceam am mers cu Matizul destul de mult si in afara, cate emotii am avut in depasiri banale nu vreau sa mi le aduc aminte. - utilitarele din ziua de azi nu stiu exact cum fac suta, dar am vazut ca majoritatea care se ocupa cu transport au niste dube care in depasiri umilesc multe masini normale. Ti-as mai scrie dar m-am plictisit.
-
Scrooge, luni, 06.07.2015 15:10
si neplictisit chiar de tot iti mai scriu ca ai sa vezi ca majoritatea care-si iau masini cauta sa puna optiuni , clime, scaune, LCD, piele dar cand vine vorba de motor se zgarcesc si il iau pe primul de pe lista. Dupa care la urmatoarea masina exasperati de optiunea facuta configureaza prima data motorul cu unul mai puternic
-
Sam93, marţi, 07.07.2015 11:58
@Scrooge Mai, tu ce vorbesti aicea? Subiectul era daca masina poate fi folosita in afara orasului. Am mentionat harburile, utilitarele si altele, pentru ca alea circula bine mersi in afara orasului, dar se pare ca unii cred ca Fiat 500 nu poate. Nimic mai cretin. Asa ca te rog, nu mai vorbi pe langa subiect. Aici nu-i vorba de cat de satisfacut esti sau mai stiu eu ce. Este vorba de faptul ca masina ii mai rapida decat multe alte masini care circula actual pe drumuri, deci poate fi folosita lejer si in afara orasului.
Citeste si
-
MODELE NOI | luni, 25 noiembrieVolkswagen Polo va primi un facelift și motoare Euro 7 în 2025Volkswagen Polo urmează să primească o actualizare majoră în 2025. Noua versiune va primi un design revizuit, dar și motorizări noi care să respecte viitoarele norme de poluare Euro 7. Citeste tot
-
MODELE NOI | vineri, 22 noiembrieNoua Kia EV9 GT: cea mai puternică versiune are 501 cai putereKia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembriePrimele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 kmDS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. Citeste tot
-
MODELE NOI | joi, 21 noiembrieNoul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 kmHyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. Citeste tot
-
MODELE NOI | miercuri, 20 noiembrieBMW: primele mașini de teste Neue Klasse X, produse în UngariaBMW a anunțat oficial că a produs primele prototipuri de teste ale viitorului Neue Klasse X. Vehiculele destinate testelor au fost produse în Ungaria, la uzina de la Debrecen. Citeste tot
incepe sa-mi lase un gust amar modelul asta. Chiar daca-i foarte simpatica la exterior. Este prea supra evaluata si prea mult marketing bagat in ea. Si prea tin cu dintii de modelul asta. mai urmeaza sa scoata si 500 suv si Fiat pot sa-si schimbe numele in 500 direct. Este un model care are o istorie foarte bogata si doar pe asta s-au bazat. De altfel cum fac si cu Alfa. Tot respectul pentru Landrover, Jaguar, Volvo, chiar si Sabs care incearca sa faca ceva chiar daca au dus-o greu. Macaronarii nu prea se agita.