Toyota C-HR Concept anticipează viitorul rival hibrid al lui Nissan Juke

Publicat marţi, 15.09.2015 12:37 de Sebastian Toma

Toyota a adus la Frankfurt o variantă actualizată a conceptului C-HR, care este echipată cu un sistem de propulsie hibrid. Japonezii vor lansa un model de serie în 2016.

Toyota C-HR Concept, viitorul crossover de clasă mică al mărcii nipone, se pregătește de lansarea variantei de serie. Japonezii au prezentat anul trecut prima variantă a acestui concept, iar Salonul Auto de la Frankfurt i-a găsit cu o versiune actualizată, echipată cu cinci portiere și cu sistem de propulsie hibrid. Oficialii mărcii nipone promit lansarea unei variante de serie a acestui model în cadrul Salonului Auto de la Geneva din martie 2016. Până atunci, să disecăm varianta actualizată a lui C-HR.

Noua variantă a lui Toyota C-HR Concept are o caroserie cu cinci portiere, este echipată cu platforma TNGA, comună cu cea a noii generații Prius și este un model hibrid. La fel ca noua generație Prius, motorizarea aspirată alimentată cu benzină utilizată de C-HR Concept asigură un randament termal de peste 40% și se bucură de un nou motor electric și de un acumulator mai compact și mai ușor.

Din punct de vedere stilistic, noua variantă a conceptului de la Toyota a primit două portiere în plus, are un design ceva mai cuminte decât al variantei inițiale și păstrează jantele din aliaj de 21 de inch. Evident, varianta de serie programată pentru luna martie a anului 2016 nu va beneficia de aceste aspecte, fiind așteptată o "cumințire" semnificativă a liniilor estetice și utilizarea de jante de dimensiuni uzuale pentru segmentul B.

Via Toyota

  • vianu, marţi, 15.09.2015 13:17

    n-as zice ca e frumos da' e a dracu' de indraznet designul. SI n-am spus nici ca imi displace. Clar se incearca atragerea unei clientele nonconformiste prin toata gama actuala. Nu stiu ce e in capul lor cu actualele interioare....

  • Andy, marţi, 15.09.2015 13:39

    Designul e spectaculos, insa varianta finala va arata ca un Rav4 in miniatura. Deja la toti producatorii mari modelele seamana in proportii covarsitoare intre ele si intr-un fel e normal...rezulta scaderea costurilor si crearea unei asa-zise linii de design comune care intareste imaginea de marca.