Lista motoarelor cu care va fi echipat noul Alfa Romeo Giulia

Publicat marţi, 17.11.2015 12:35 de Bogdan Mirică

Deși mai trebuie să așteptăm multe luni până când vom vedea noul Alfa Romeo Giulia, avem măcar acces la lista de motorizări ale noului model italian, rival al lui BMW Seria 3.

Deși mai avem aproape un an până când vom vedea noul Alfa Romeo Giulia pe străzile din România, italienii fiind deciși să amâne debutul comercial european al sedanului de segment mediu, o serie de informații recente scot la iveală gama de motorizări.

Pe lângă propulsorul de 510 cai putere instalat pe versiunea Quadrifoglio Verde, despre care știm deja tot, Giulia va oferi clienților cu aspirații mai pământești o gamă variată de motoare, care va include trei opțiuni diesel și trei pe benzină.

Cei care își doresc eficiență vor primi unitatea JTDM de 2.2 litri, disponibilă în trei versiuni de putere. Cea de bază va avea 150 de cai și va fi asociată unei transmisii manuale cu șase rapoarte sau uneia automate cu opt trepte. Vor mai exista și versiuni de 180 și 210 cai putere, toate oferite cu propulsie spate. Dieselul de top va fi disponibl însă și cu tracțiune integrală.

Fanii agregatelor pe benzină vor primi un propulsor pe benzină de 2.0 litri turbo, abreviat GME de la Global Medium Engine. El va fi oferit într-o versiune de 200 de cai putere, dar și în alte două, mai puternice, de 250 și 280 de cai putere. Indiferent de resurse, unitatea pe benzină va fi asociată unei cutii automate cu opt rapoarte. Tracțiunea integrală va fi disponibilă, ca și în cazul diesleului, pe cea mai puternică versiune.

  • arogantul, marţi, 17.11.2015 13:16

    echilibrata oferta, macar sa apara odata

  • mog, marţi, 17.11.2015 13:29

    de ce, vrei sa`ti iei?

  • X G, marţi, 17.11.2015 13:34

    Pacat ca nu este si o benzinara de 1.4 sau 1.6 Turbo cu peste 250 cai.

  • @mog, marţi, 17.11.2015 14:38

    ...sa te cinsteasca pe tine cu una.

  • X G, marţi, 17.11.2015 14:51

    Si degeaba dat voturi negative deoarece Giulia trebuia sa aiba si diesel de 1.3 cu peste 200 cai.Aceasta masina daca chiar vroia sa aibă succes trebuia ca motoarele sa nu treaca de 1.8 clindreea

  • X G, marţi, 17.11.2015 14:53

    Cine va cumpara masina asta? vreo 2-3 fani lesinati si reprezentantele.Un om normal la cap nu ar face investitia intr-o masina asa de urata si lipsita de originalitate!!!! Design de Alfa Romeo???? Da pe plm!!!

  • Ilici02, marţi, 17.11.2015 15:08

    Pai si pentru Europa doar 2.2-ul? Cu 1.6-ul si 2.0-ul ce-au facut? Unele Fiaturi le au deja in versiune Euro 6. Ma refer la diesel pentru ca nu faci volume in EU in clasa premium cu benzina, asta cred ca stie toata lumea. In clasa premium, in care se vrea si Alfa, proportia diesel:benzina e de 6:1; cifrele sunt valabile pentru BMW si Audi. Surprinzator, la Mercedes proportia e de 2:1. De ce vand Audi si BMW de 6 ori mai multe dieseluri decat benzine? Probabil si pentru ca au dieseluri de 2 litri si sub. MB nu au decat motorul de 2143 cc plus ce mai imprumuta de la Renault. Foarte ciudata decizia de a merge doar cu un 2.2 cand au in portofoliu atatea motoare inclusiv 2.0. Imi doresc foarte mult ca Alfa sa reuseasca sa revina unde-i e locul dar fara sa arunce un ochi in stanga si in dreapta nu-i vad bine. Cu semenea motorizari si cu asemenea design, nu-i vad sa-si scoata investitia. Cifrele mici oricat de jenante si nepotrivite arata, fac volume de vanzari si nici un producator oricat de mic sau mare nu poate sta pe propriile picioare fara vanzari suficiente. BMW, Audi si MB n-au nici o jena sa vanda Seria 3, A4 si C-uri cu motoare turbo benzina de 1.4-1.6 (dar pana nu de mult erau 1.6 MPi-uri aspirate!!! in cazul unora). La Alfa se pare ca si 2.0 diesel e prea jenant. Ciudata filosofie.

  • schumi, marţi, 17.11.2015 15:20

    Cred ca pentru inceput, avand in vedere tinta de vanzari, oferta de motorizari pentru Gliulia este in de ajuns de acoperitoare. Mai mult ca sigur aceasta oferta va fi imbogatita pe parcurs.

  • AlfaR, marţi, 17.11.2015 16:10

    Alfa tinteste in primul rand SUA si China, unde dieselul nu conteaza. Iar in Europa, tinand cont de ultimele intamplari, si de campaniile anti-diesel din ce in ce mai puternice, s-ar putea ca in curand sa devina foarte complicata viata cu un motor pe motorina. Asa ca oferta Alfa are logica. In plus, in majoritatea statelor, taxarea se face in functie de emisii sau de puterea motorului, nu ca la noi, in functie de cilindree, deci nu prea are importanta daca e motor de 2.2 sau de 2.0

  • Cristi, marţi, 17.11.2015 16:49

    Prea multi fani ai marcilor germane aici , suntem spalati pe creier, numai vw tdi vad unii n-au auzit de Subaru si alte marci in viata lor...of of . Imi place Giulia pt ca are un interior si o plansa de bord diferita de anostul BMW, daca sloganul Alfa este " meccanica delle emozioni " cel al marcilor germane ar trebui sa fie " anostul si raceala mecanicii "

  • @Cristi, marţi, 17.11.2015 23:11

    Marcile germane stau bine la capitolul "anost" fata de japoneze, dar tu o sa-ti cumperi o Giulia nou nouta sa faci in ciuda cocalarilor, asta e clar.

  • arogantul, marţi, 17.11.2015 23:26

    @ mog am deja doua volvo, iar a treia masina nu o sa vina prea curand In afara de volvo mai sunt fan alfa romeo , jaguar, honda si subaru, deci imi doresc sa le mearga bine, chiar daca nu o sa am vreodata masini de la fiecare producator in parte , nu sunt un seic ca sa am colectie de masini.

  • @arogantul, miercuri, 18.11.2015 12:21

    Banuiesc ca prietena ta e Heidi Klum iar in garaj mai ai si vreo 2 hypercaruri. Singurul lucru pe care nu il inteleg: de ce totusi ai pamant intre unghiile de la maini?