Furios și la fel de iute: Nissan GT-R Nismo primește un facelift care nu-i modifică motorul și performanțele

Publicat sâmbătă, 28.05.2016 08:20 de Mircea Meşter

Versiunea de performanță Nismo a lui Nissan GT-R trece prin modificări interioare și exterioare, dar motorul V6 de 3.8 litri și cei 600 CP ai acestuia rămân elemente neschimbate.

La doar patru luni de la momentul în care Nissan a prezentat o versiune îmbunătățită a lui GT-R constructorul japonez recidivează cu modificări minore aduse versiunii sportive GT-R Nismo. Nu există modificări la nivel tehnic, pentru că versiunea extremă a lui GT-R rămâne cu același motor V6 Twin-Turbo de 3.8 litri care dezvoltă 600 de cai putere, dar clienții se vor putea baza pe schimbări de substanță la nivel interior, adică în zona în care varianta "normală" a lui GT-R a primit îmbunătățiri în acest început de an.

Cei care vor miza pe GT-R Nismo în defavoarea altor sportive de vârf concurente cu modelul japonez vor avea de acum la dispoziție o planșă de bord mult simplificată, din cele 27 de butoane și comenzi ale variantei anterioare rămânând în picioare doar 11. Restul comenzilor se mută în formă digitală pe ecranul de 8 inch care apare și el de acum în peisaj și care poate fi operat atât prin atingere, cât și printr-un buton rotativ așezat pe consola centrală.

Scaunele Recaro din dotarea lui Nismo GT-R se îmbogățesc cu o tapițerie mixtă piele-Alcantara, zona șezutului fiind roșie și acoperită cu piele întoarsă. Același material se regăsește din abundență pe volan și pe planșa de bord.

Trebuie să fii fan hardcore al lui GT-R ca să poți să observi modificările exterioare aduse de Nissan pe GT-R Nismo. Grila este ușor mărită și, spun japonezii, acest lucru facilitează o priză mult mai eficientă a aerului. În plus, există câteva modificări structurale care ajută pe de o parte ajută mașina să stea mai bine pe șosea, pe de alta ranforsează capota pentru ca aceasta să "nu se îndoaie la viteze mari".

via Nissan

  • Sergiu.Andrei, sâmbătă, 28.05.2016 12:24

    600 cp din doar 3.8 L si un V6 ? Interesant ! 0-100 in 2.4sec si mai interesant. Bugatti Chiron ce timp avea ? 2.5 ? Cu 4 turbine si 10 cilindrii in plus ? Si 900CP in plus ? Pai care-i ''know how-ul'' ?

  • SS, sâmbătă, 28.05.2016 13:21

    Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l

  • Sergiu.Andrei, sâmbătă, 28.05.2016 16:16

    @SS McLaren scoate 675CP din 3.8L raportat la 8 CILINDRII in V. GT-R Nismo nu are concurenta, el ofera 600CP din 3.8L si 6 CILINDRII in V . Mai bag-o fisa.

  • MMA, sâmbătă, 28.05.2016 20:33

    Interesant bodykit ! interiorul e mai stilat. Modificari sesizabile :)

  • SS, sâmbătă, 28.05.2016 22:39

    Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l

  • SS, sâmbătă, 28.05.2016 22:49

    M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru.

  • @SS, duminică, 29.05.2016 01:47

    Am impresia că ești cam total pe lângă.

  • Vasi, duminică, 29.05.2016 10:05

    Cine este Nissan GT-R si de unde vine? Se vor gasi intotdeauna adolescenti de 14-15 ani care de abia acum au deschis ochii in industria auto si vor contesta valorile fundamentale si istoria unei masini legendare precum Skyline GT-R. GTR-ul contine ADN-ul Nissan-ului SKYLINE, iar numele asta impune respect. SKYLINE are o istorie de peste 50 de ani, mai veche si decat a unui Porsche 911. Nissan SKYLINE a intrat devreme pe piete foarte pretentioase, acolo unde germanii, italienii sau britanicii nu puteau privi decat cu jind... si aici vorbesc de orientul mijlociu ( Arabia Saudita, Bahrein, EAU, Qatar ) unde nu s-a pus problema banilor, ci a climei extreme cu diferente de temperatura de 50°C intre zi si noapte si cu nisipul fin care odata aspirat intr-un motor normal l-ar fi distrus rapid. SKYLINE a fost una dintre putinele sportive pur-sange care a raspuns nevoilor de adrenalina ale arabilor si a putut rezista in conditiile alea. Nici o alta masina germana, italieneasca sau englezeasca n-ar fi facut fata. Legenda a continuat si-n "era" noastra, GT-R ridicand murmure de uimire din partea specialistilor din presa (Chris Evans e numai un exemplu) si acumuland de-a lungul timpului numeroase premii si distinctii din partea organismelor internationale, fiind declara cea mai rapida masina 4 locuri din lume. Nissan a creat posibilitatea ca toti oamenii sa poata conduce un supercar. Cum va explicati altfel ca o masina cu o masa ridicata si pret competitiv poate sta intr-o liga atat de selecta? GT-R nu are nimic fals ! Fiecare aspect este calculat cu rigurozitate. Inclusiv distributia maselor. In trecut, Kazutoshi Mizuno, parintele GT-R, a explicat in mod tehnic secretul din spatele supercarului. Plus de asta, motorul e asamblat manual de un singur inginer intr-o camera sterila. Daca nici asta nu-i arta si precizie... https://www.youtube.com/watch?v=7J8S-BC3Oi8 https://www.youtube.com/watch?v=vdMzCxRw-30

  • SS, duminică, 29.05.2016 12:24

    Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l.

  • Sergiu.Andrei, duminică, 29.05.2016 23:03

    @@SS, Ma bucur ca mai este cineva care si-a dat seama asta. Nu numai ca este pe langa fenomenul auto, dar ai indrazeala sa mai si debiteze aiureli. Jaguar XJ nu are nii o legatura cu GT-R . Compara mere cu pere. Aici nu era vorba despre cat scoate fiecare din fiecare cilindree. Aici era vorba cum restul nu se pot atinge de performantele V6-lui de pe GT-R . Aici era vorba de faptul ca nu mai exista nici un alt motor 3.8L V6 de 600CP care dezvolta asa performante .

  • Sergiu.Andrei, duminică, 29.05.2016 23:06

    @@SS, Ma bucur ca mai este cineva care si-a dat seama asta. Nu numai ca este pe langa fenomenul auto, dar are indrazeala sa mai si debiteze aiureli. Jaguar XJ nu are nici o legatura cu GT-R . Compara mere cu pere. Aici nu era vorba despre cat scoate fiecare din fiecare cilindree. Aici era vorba cum restul nu se pot atinge de performantele V6-lui de pe GT-R . Aici era vorba de faptul ca nu mai exista nici un alt motor 3.8L V6 de 600CP care dezvolta asa performante .

  • Kotegaeshi, luni, 30.05.2016 10:36

    @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L.

  • someone, luni, 30.05.2016 10:54

    acu cativa ani, pe generatia 997, porsche scotea 911 GT2 RS cu 3,8 L si 620 cai...ce-i drept, acela era ( este) motor boxer, nu in V, dar are aceeeasi cilindree si acelasi nr cilindri. si acum imi cer scuze ca m-am bagat in discutia voastra: mea culpa

  • Semtex, luni, 30.05.2016 14:39

    GT-R e mult mai mult decat niste cifre seci precum raportul putere/cilindree. E vorba de cum transmite acea putere la roti si o pune mai departe pe asfalt si feelingul ce angajeaza soferul in actul pilotarii. Aici e magic GT-R.

  • SS, luni, 30.05.2016 17:55

    Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L.

  • SS, luni, 30.05.2016 19:09

    Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L. P.S. De cate ori o sa-mi ascunzi comentariul prin minusuri, de atatea ori o sa-l repostez!!!

  • SS, luni, 30.05.2016 21:11

    Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L. P.S. De cate ori o sa-mi ascunzi comentariul prin minusuri, de atatea ori o sa-l repostez!!!

  • mog, marţi, 31.05.2016 11:00

    ati luat o rau pe aratura...

  • zarnesteanu, marţi, 31.05.2016 14:56

    @SS, hai ca te ajut si eu :) Eu o sa fiu schimbul de noapte :):):):) Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L. P.S. De cate ori o sa-mi ascunzi comentariul prin minusuri, de atatea ori o sa-l repostez!!!

  • Kotegaeshi, marţi, 31.05.2016 22:00

    Prietenul la nevoie se cunoaste. Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L. P.S. De cate ori o sa-mi ascunzi comentariul prin minusuri, de atatea ori o sa-l repostez!!!

  • Guy, marţi, 31.05.2016 22:20

    O sportiva wannabe care crapa dupa mai multe launch control crapa. Ma amuza maxim unii care scriu mai sus.

  • Kotegaeshi, miercuri, 01.06.2016 11:25

    http://www.gtrfails.com/

  • Sergiu.Andrei, miercuri, 01.06.2016 17:30

    @zarnesteanu alias @SS , foarte conventional. ID-ul @SS a fost blocat iar acum intri cu contul ? :))) @Guy, Excat. GT-R ''crapa'' dupa MAI MULTE launch-uri. Din nefericire nu se intampla asa si cu super-sportivele wannabe germane care crapa de la primul nu de la mai multe :))))))

  • zarnesteanu, miercuri, 01.06.2016 18:51

    Da da @serghei, in caputul tau mic toate masinile crapa dupa primul launch, numa' nisan rezista. Ai grija baiatu' ca si eu si @SS si @kotegaeshi suntem aceleasi personae. De fapt eu sunt toate persoanele de pe forumul asta. Fii atent ca numai noi doi scriem aici. Si articolele tot eu le scriu. Vezi, spune-le asta si colegilor de la ministerul justitiei. Asa se cheama sala in care va tin astia acuma?

  • GT-R, miercuri, 01.06.2016 19:36

    O legenda vie ! Nu-i un supercar, e ACEL supercar! Review-ul TopGear e doar unul din sutele care confirma acelasi lucru: "The fastest car down an unknown road. (....) We recently had a drive of the forthcoming Nismo version, too. This gets a delirious 600bhp, for a Nürburgring time of 7.08… but pleasingly, it also feels real, mechanical, analogue – far from a sterile Playstation experience. The GT-R is famously reliable, but it is a suspiciously usable car too. It has a big boot, four decent seats and feature-packed cabin. You don’t need a stripped-out racer when the GT-R exists, especially in latest model year spec which get an even better Bose stereo and reversing camera. All this for just over £78k? Sounds like the performance car bargain of the decade."

  • zarnesteanu, miercuri, 01.06.2016 20:01

    Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L. P.S. De cate ori o sa-mi ascunzi comentariul prin minusuri, de atatea ori o sa-l repostez!!!

  • zarnesteanu, miercuri, 01.06.2016 20:38

    O mare minciuna de masina. http://www.gtrfails.com/ O sportiva wannabe care crapa dupa mai multe launch control crapa. Ma amuza maxim unii care scriu mai sus. Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L. P.S. De cate ori o sa-mi ascunzi comentariul prin minusuri, de atatea ori o sa-l repostez!!!

  • Kotegaeshi, miercuri, 01.06.2016 21:32

    Unii chiar ca au ajuns sa creada cu adevarat .Ce sa creada? Ca picaturile de ploaie cad de jos in sus. Nimeni nu mai are nici un pic de educatie si cunostiinte auto. Auzi la ei! Motoarele anului! Nici un motor asiatic pe lista aia , care nu este chiar scurta. Ce penibil arata cu prizele alea de aer false din spoilerul fata... parca e banda adeziva lipita McLaren scoate 675hp din 3.8l M-am referit la cilindree. Dar daca vrei neaparat V6, exista Jaguar XJ220, care in urma cu aproape 30 de ani avea un motor V6 de 3.5 l si 550 hp, deci tot 157cp/litru. Mercedes scoate din 4 cilindrii, nu 6 si in linie nu in V, 381hp din 2.0l, deci > 190 co/l fata de 157cp/l. @sergiulica, doar o vorba sa-ti mai spun : noul ford GT. 3.5 L. P.S. De cate ori o sa-mi ascunzi comentariul prin minusuri, de atatea ori o sa-l repostez!!!