Primele detalii tehnice despre Tesla Model 3: autonomie de 350 de kilometri, 5.6 secunde pentru 0-96 km/h și ecran de 15 inch
Tesla Model 3 va avea o autonomie de 350 de kilometri și va ajunge de la 0 la 96 km/h în 5.6 secunde, interiorul va fi dominat de un ecran de 15 inch, iar volumul portbagajului va fi de 400 de litri.
Tesla a publicat un grafic comparativ între Tesla Model S și Tesla Model 3 care dezvăluie în premieră principalele detalii tehnice ale celui mai nou model al constructorului american.
Astfel, graficul arată că Model 3 va avea o autonomie oficială de peste 344 de kilometri, însă producătorul nu menționează explicit dacă această valoare respectă standardele americane EPA.
Așa cum știm deja, Model 3 va avea un display poziționat central, iar acum am aflat și diagonala acestuia: 15 inch, ceva mai mic decât ecranul de 17 inch disponibil pe Model S.
Potrivit publicației Charged, Tesla a publicat acest grafic comparativ în speranța că unii dintre clienții care au comandat deja un Model 3 se vor reorienta spre Model S, care beneficiază de performanțe semnificativ mai bune, dar care vine și cu un preț de două ori mai mare, în condițiile în care Model 3 ar trebui să coste circa 35.000 de dolari în versiunea de bază.
De altfel, Tesla menționează explicit în graficul comparativ că cei care comandă acum un Model 3 îl vor primi abia la jumătatea anului 2018, în timp ce Model S poate fi recepționat în cel mult 30 de zile.
Via Charged
compania asta isi cam duce cu zaharelu' potentialii clienti. Tesla e un cos imens plin cu marketing si promovare agresiva a produselor sale. Permanenta amanare a lansarilor, schimbare de atitudine in privinta platii la incarcare, lansarea unor soft-uri prea putin temeinic verificate, problemele cu angajatii...am uitat ceva?....intr-un final, toate acestea, nu-mi miroase a bine. Initial (si inca o fac) am admirat Tesla, deschiderea catre nou, agresivitate in abordarea pietei, etc...dar acum am impresia ca s-au intins mai mult decat le e plapuma. In fuga disperata dupa bani (clienti si investitori) - cred ca "durerea" lui Musk nu e ecologia ci doar identificarea unei surse neabordate de venituri - Tesla a apelat la spectacol si la o multime de elemente de teatru pentru a se distinge ca un producator "mai cu motz" decat cei care au preferat sa ofere aceleasi si aceleasi motoare clasice. Si i-a reusit. Problema e ca "winter is coming" (cine a vazut trailerul de la sezonul 7?) pentru ca politica se schimba ca si interesul greilor din industrie care isi pot permite (pana la urma) sa vanda si in pierdere ani de zile intr-un segment de piata pentru viitoare castiguri masive. Chestie pe care Tesla nu si-o va putea ingadui decat daca are produse competitive (ca performante si pret) pe care sa le vanda pana una alta Tesla inca joaca singur pe teren, si daca pe mucosii gen Leaf sau Zoe nu i-ar baga in seama sa vad cand vor veni dulapii gen Mercedes, BMW ori calculatii asiatici. zic si io