Renault Megane RS a debutat camuflat la Monaco. Noua generație va avea opțiunea unei transmisii automate EDC
Renault a publicat prima galerie foto oficială a noului Megane RS. Nu aflăm însă foarte multe detalii de design, pentru că mașina e sub camuflaj.
Așa cum era anunțat încă de acum câteva zile, Renault a folosit Marele Premiu de la Formula 1 de la Monaco, etapă din Campionatul Mondial care se desfășoară în acest weekend, pentru a prezenta în premieră în fața publicului noua generație Megane RS, vârful absolut al sportivității în gama constructorului francez.
Și totuși, Megane RS rămâne încă un secret. Motivul: prezentarea modelului francez a avut loc în "haine" de camuflaj, astfel că nu avem încă în față liniile finale ale mașinii. Mai mult, Renault a privit evenimentul ca pe unul mai degrabă glamour, astfel că ne oferă cu țârâita informații vitale legate de noua generație Megane RS.
Prezentat oficial de Nico Hulkenberg, pilot al echipei de Formula 1 de uzină Renault, noul Megane RS a făcut un tur al legendarului circuit de la Monaco. "Am avut ocazia de a testa noul Megane RS în perioada dezvoltării mașinii și am fost impresionat de șasiul excelent. Renault Sport a făcut o treabă minunată în ceea ce privește performanțele mașinii. A fost o plăcere să-l pilotez astăzi pe circuitul stradal de la Monaco", a spus Hulkenberg după testul din Principat.
Cutie EDC pe lista de opționale
Singura informație importantă care iese în evidență în comunicatul celor de la Renault este confirmarea faptului că noul Megane RS va beneficia în noua sa generație de o versiune cu transmisie automată cu dublu ambreiaj, o premieră pentru un model care a mizat până acum exclusiv pe manuală. De altfel, cutia manuală rămâne ca variantă dedicată celor care își doresc o sportivă cu ADN.
Renault nu suflă nicio vorbă despre motorul noului Megane RS, însă vocile din industrie vorbesc deja despre o variație a unității de 1.8 litri turbo pe benzină care a debutat oficial pe Alpine A110. În această nouă configurație, Megane ar trebui să atingă un vârf de putere de circa 300 de cai.
Debutul oficial necamuflat al modelului francez va avea loc în toamna acestui an, la Salonul Auto de la Frankfurt, iar primele livrări vor fi realizate către clienți la începutul lui 2018.
via Renault
fir'as, ce camuflaj !!! sigur e Renault?