Funky fresh: Hyundai a prezentat noul SUV Kona cu un design inspirat de Citroen
Hyundai a prezentat noul SUV Kona. Asiaticul mizează pe un design fresh, dar influențat pe ici și colo de modelele Citroen. Interiorul oferă tehnologie de ultimă generație, iar motorizările au fost preluate din gamă.
În ultimele săptămâni, Hyundai a oferit o mulțime de imagini și clipuri teaser cu viitorul Kona. Acum a venit momentul adevărului. Acesta este noul SUV Hyundai Kona!
Într-un segment extrem de aglomerat, Hyundai propune un model care va complica și mai tare deciziile posibililor clienți. La o primă vedere, zona frontală a lui Kona ne reamintește de noile modele Citroen. Cu toate acestea, grila dezvoltată după actuala filozofie de design a asiaticilor nu-ți lasă imaginația să zboare atât de departe.
Și dacă aruncăm o privire și mai atentă asupra modelului sud-coreean înțelegem că Hyundai a vrut să mizeze foarte mult pe nonconformismul tranșat până în aceste momente de Juke și C-HR.
"Țintim noi standarde în segmentul SUV cu un design atrăgător, conectivitate de ultimă oră și elemente de siguranță de top", a declarat vice-președintele Hyundai, Euisun Chung.
Hyundai Kona se adresează publicului tânăr și este orientat către tehnologie. Așa se face că SUV-ul asiaticilor oferă compatibilitate cu sistemele Android Auto și Apple CarPlay, un ecran central de 5, 7 sau 8 inchi, în funcție de echipare și cameră pentru mersul cu spatele. De asemenea, Kona propune și un Head-Up Display care proiectează informațiile esențiale pe o zonă de sticlă retractabilă și nu pe parbriz.
În ceea ce privește sistemele de siguranță, Kona va oferi următoarele: Forward Collision-Avoidance Assist (FCA), Lane Keeping Assist (LKA), High Beam Assist (HBA), Driver Attention Warning (DAW), Blind-Spot Collision Warning (BCW) și Rear Cross-Traffic Collison Warning (RCCW).
Hyundai Kona măsoară 4.154 de mm lungime, 1.800 de mm lățime și are o înălțime de 1.550 de mm. Ampatamentul de 2.600 de mm promite un interior cu spațiu suficient pentru toți pasagerii.
În Europa, cei care preferă motoarele pe benzină vor putea alege un 1.6 litri T-GDI de 177 CP sau propulsorul de un litru și 120 CP. Alături de motorizarea mai puternică, Kona poate accelera de la 0 la 100 km/h în doar 7.7 secunde, iar viteza maximă se oprește la 210 km/h. În cazul în care vei miza pe motorul de un litru, Kona va sprinta de la 0 la 100 km/h în 12 secunde, iar viteza maximă nu o să treacă de 181 km/h. Dacă ești fan motoare diesel, asiaticii vor pune pe Kona și unitatea 1.6 litri.
cel mai tare se vad farurile dintre balarii ziua mneaza mare, super tare :)))