Volkswagen Arteon ar putea primi o versiune de performanță: motor turbo de 3.0 litri și 400 de cai putere

Publicat luni, 18.12.2017 12:49 de Daniel Popescu

Volkswagen analizează posibilitatea introducerii unei versiuni de performanță pentru Arteon care să utilizeze un motor V6 de 3.0 litri și peste 400 de cai putere.

Volkswagen Arteon este disponibil în prezent în România în mai multe versiuni de motorizare, iar cea mai puternică dintre acestea este un propulsor pe benzină TSI de 2.0 litri care generează 280 de cai putere.

Constructorul german analizează însă oportunitatea de a dezvolta un Arteon R de performanță, bazat pe un motor turbo V6 de 3.0 litri care să genereze peste 400 de cai putere.

"Sunt ferm convins că această combinație este extrem de frumoasă. Am combinat-o cu ultima versiune a sistemului nostru de tracțiune integrală, prin care poți să provoci un caracter supravirator. Este o mașină cu adevărat puternică. Poți învinge toate mașinile Porsche Panamera de pe autostradă", afirmă Martin Hube, unul dintre purtătorii de cuvânt Volkswagen.

Potrivit informațiilor furnizate de acesta, Volkswagen a realizat deja un prototip cu noua versiune a motorului, însă nu este clar dacă și când aceasta va fi lansată în versiune de producție.

Primele informații despre o versiune de performanță Arteon R au apărut în luna august. Arteon este un coupe cu 4 uși care înlocuiește în gama Volkswagen defunctul CC. Acesta este poziționat de marca germană deasupra lui Passat în gamă, fiind prezentat ca o alternativă ceva mai accesibilă la coupe-urile premium Audi A5 Sportback și Seria 4 Gran Coupe. Noul Volkswagen Arteon este disponibil în România în momentul lansării în două variante diesel de motorizare: 2.0 TDI de 150 CP și 340 Nm sau 2.0 TDI Biturbo de 240 CP și 500 Nm.

Via Car Throttle

  • cocosul, luni, 18.12.2017 13:07

    Mda...vw.Maria duhneste in continuare....dar,era sa uit, bravo pt. palarie!

  • @coco, luni, 18.12.2017 13:27

    asa si? ia-ti dopuri de nas :))))),

  • nume, luni, 18.12.2017 19:32

    Bine, boss. Sa nu cumva sa scrii VR6, ca la sursa, ca iti scade colesterolul. Da' mai bine scriai sase in linie, ca e fix acelasi lucru pentru tine. Oricum romanu' ie prost si nu stie fineturi d-astea. Bine ca avem reclama, importatorii ne chiama la teste si tot asa.

  • Tatraurs, marţi, 19.12.2017 00:16

    400cp pe un sasiu marit de Polo?Cu suspensii mcpherson ,motor transversal si discuri pline pe spate.Si o gluma de 4x4 cu 100% raport de putere pe fata in functie de cum decide calculatorul.Astia vor clar sa rusineze Ferrari.

  • @Tatraurs, marţi, 19.12.2017 09:38

    injineru madalescu s-a intors, povesteste-ne si despre suspensii:)))))))))))

  • andrei, marţi, 19.12.2017 11:10

    ala e sasiu de polo???? looool. tu ai vazut macar unul in realitate? am unul chiar la bloc. frumoasa masina. scumpa, dar frumoasa. nu e pt mine, chiar daca mi-as permite, dar sa zici ca e sasiu de polo.....denota multe lucruri, dar nu inteligenta.

  • @andrei, marţi, 19.12.2017 13:31

    Ai vazut un Arteon cu capota motorului deschisa?Ai vazut ce are intre aripi si lonjeroane?Ai comparat vreodata un Areton cu capota deschisa ,hai,nu cu un polo dar cu un golf?

  • someone, marţi, 19.12.2017 18:17

    @andrei : platforma e cea de pe polo,ibiza golf passat, doar cu imbunatatirile de rigoare . cel care ti-a comentat are dreptate cand zice sa vezi uriasul spatiu liber de sub capota motorului in dreptul aripilor. nu neg ca masina e super frumoasa, dar siguuur vw avea o alta platforma mai potrivita pentru ea decat mqb-ul. ar fi chiar frumos sa reinvie vr6-le, si se pare ca chiar un astfel de motor va fi.

  • alin, joi, 21.12.2017 22:58

    :)

  • alin, joi, 21.12.2017 23:10

    ce s-a zic, dc o masina care costa minim 50,000E cat de cat dotata, vi se pare o gluma, inseamna ca vorbesc cu milionari :) Masina nu e porsche, si nici nu intentioneaza sa fie, pt ca porsche costa 140.000E. Cat despre spatiu de sub capota, depinde de motorizare. Are motorizari de 150hp, 190hp, 240hp, 280 hp si urmeaza unu in jur de 380-400hp. Dc vei alege unul cu240hp sau mai mult, vei observa uimit ca nu ramane spatiu gol sub capota, si poate te-ai uitat la un arteon care are 1800kg sau mai mult, cu un motor anemic, care incearca sa depaseasca un logan :). Dc ai face un drive test cu un 240hp tdi, ai sa vezi ca nu ai spatiu ramas aiurea sub capota, si masina are 6.3s 0-100. dar nu e decat 55.000E, si poate fii si mai mult dc mai pui niste obtiuni. sau poate vrei un bmw care are tot 6.3s, dar costa minim 80.000E, Sau poti ca tot romanul sa mergi sa iei un sh bmw cu 15000E si crezi ca ai super masina, iar bmw-ul din show- room de 80.000E e varza pe langa masina ta :)

  • Tatraurs, vineri, 22.12.2017 23:31

    @alin Doar pentru faptul ca scrii cu dc in loc de de ce ma face sa nu dau doi bani pe comentariul tau.

  • test, luni, 01.10.2018 14:10

    wwwwwwwwwwwwwwwww