Jaguar Land Rover, gata să reducă producția și să dea afară 1.000 de angajați: britanicii se confruntă cu scăderea dramatică a vânzărilor

Publicat sâmbătă, 14.04.2018 09:37 de Petre Barac

Grupul Jaguar Land Rover este pe punctul să taie 1.000 de joburi și să reducă producția la două dintre fabricile sale din Marea Britanie, din cauza vânzărilor foarte slabe și a incertitudinii provocate de Brexit.

Ieșirea iminentă a britanicilor din Uniunea Europeană a dat peste cap companiile din mai multe sectoare ale industriei, printre care și constructorii auto.

Din cauza vânzărilor slabe și a neclarităților legate de Brexit, Jaguar Land Rover vrea să reducă producția la două fabrici din Marea Britanie și să dea afară 1.000 de angajați, potrivit unor surse citate de agenția Reuters.

Cele două fabrici vizate sunt Solihull și Castle Bromwich, cele care produc modelele Range Rover, Range Rover Sport, Range Rover Velar, respectiv F-Type, XE, XF și XJ de la Jaguar.

Potrivit surselor citate, un anunț oficial pe această temă ar urma să fie făcut luni, pe 16 aprilie.

Vânzările Jaguar și Land Rover au scăzut cu 26%, respectiv 20% în Marea Britanie, de la începutul anului.

Via Autonews

  • Parere, sâmbătă, 14.04.2018 12:29

    Lumea in vest s-a saturat de "autobuze" pe strazi. Masinile astea mari in Occident sunt apanajul oamenilor dubiosi, un vestic nu isi va cumpara niciodata asa ceva pentru ca va fi asimilat cu oamenii needucati ce incearca sa epateze prin avere. De aceea se vand atat de bine SUV-urile din clasele mici si compacte, mai mult de atat nu ai nevoie.

  • Workingformyliving, sâmbătă, 14.04.2018 18:03

    @Parere Esti un frustrat sexual. Prin comentariul tau dai dovada de incapacitatea de a gandi mai mult decat iti cere jobul. Cine esti tu sa ii critici pe cei ce isi cumpara SUV-uri mari? In timp ce tu iti folosesti mainile sa iti provoci placere uitandute la pozele prietenelor prietenilor pe facebook , altii isi folosesc mainile sa lucreze. Orice persoana ce munceste pt banii sai are dreptul sa isi cumpere ce vapor doreste. Din pacate sunt multi paraziti ca tine care poarta grija altora, dar toate astea pleaca de la invidia si frustrarea din voi. Diapret total pt comentatorii de speța ta.

  • Ajentu', duminică, 15.04.2018 08:30

    Iata cum ajentu' de vanzari aparu pe site. Se da de gol prin limbaj, probabil ca disperarea este mare... Il inteleg, are de pus o paine pe masa, dar aruncatul cu invective nu va schimba ceva pentru el. Si stati sa vedeti cand generatia tanara (care si asa nu mai da doi bani pe masini) va incepe sa utilizeze din ce mai intens car sharing-ul.

  • someone, duminică, 15.04.2018 19:08

    o fi de vina brexitu?

  • R. Otto, duminică, 15.04.2018 20:15

    Bah Ajentu'. Ce le stii tu cu generatia tanara din Romania. Ca nu dau doi bani pe masini!? A ha ha ha ha ha ha. Rad de o ora. Asta vezi tu pe drumurile din Romania? Ha ha ha ha ha. Esti foarte amuzant. Mi-ai inseninat ziua. Car sharing, a ha ha ha ha. Pai de ce nu folosesc autobuzul ca ala tot un car sharing e? Ha ha ha. Cina dracu' va baga in cap prostiilea astea? ca e clar ca nu ganditi cu capul vostru, ca n-aveti cu ce.

  • Tatraurs, duminică, 15.04.2018 22:40

    @Workingformyliving ''Orice persoana ce munceste pt banii sai are dreptul...suv''Asta sa le-o spui gingasilor din Sintesti,Strehaia,Buzescu,etcJignesti ca un bivol un om care are o parere pertinenta,esti un mare cocalar.

  • mm, luni, 16.04.2018 11:42

    @Workingformyliving...arbeit macht frei!

  • mm, luni, 16.04.2018 11:46

    nu atat brexitul ia lovit cat ratarea pietei din china, lucru valabil si pentru marcile japoneze, chinezii nu-i iubesc pe japi si indieni, lucru care explica si succesul vw, juma din vanzari le au in china,

  • vianu, luni, 16.04.2018 15:59

    @R. Otto...ai si tu dreptatea ta. Dar pe langa subiect. Pentru ca subiectul articolui este Jag (marca cvasinecunoscuta pe plaiurile mioritice ramasa la capitolul "ne uitam, ne curge pe la gura si ne urcam in SH-ul "full"") si doi perechea car sharing -- noua generatie un cuplu identificat usor si preponderent in vestul ala indepartat (adica cam la 50 de ani fata de plaiurile mioritice), chestiune ce a facut si ea subiect al unui articol pe AM (parca acu 2-3 ani?) in care se distingea lipsa de interes si plictiseala astora mai tineri pentru tablaraia pe 4 roti, aka mnezaul romanului atoatestiutor si mare pilot pe soselele Romanistanului. In acest sens vezi statistica "morti la mia de locuitori" ce ne planteaza fix in topul celor mai cretini, imbecili si impotenti soferi din Heuropa. Evident, ca o paranteza, drumurili e di vina, deci topul nu are nici o relevanta pentru noi. tragand linie, automobilul ne place ori ba, nascut ca un copil firesc al progresului tehnic si ajuns pe piata ca o curiozitate trecand prin reprezentarea potentei financiare sau sociale (in Romanistan inca ceva vreme de acu' incolo), va ajunge (ca orice produs) sa isi indeplineasca strict (si banal) rolul de unealta, aici, una de a te deplasa in siguranta din pc A in pc. B. Si atat.