Detalii noi despre viitorul BMW Seria 8 Coupe: versiunea M850i Coupe are un V8 de 530 CP și 750 Nm

Publicat joi, 26.04.2018 01:01 de Cornel Șocariciu

BMW a publicat o serie de informații noi despre viitorul Seria 8 Coupe. Nemții ne anunță că versiunea M850i xDrive va avea un V8 de 530 de cai putere și 750 Nm, tracțiune integrală și direcție integrală.

Pregătirile pentru lansarea noului BMW Seria 8 Coupe au intrat în linie dreaptă. Constructorul german a testat viitorul model în inima Suediei, pe circuitele din Franța și Germania, iar acum, și pe drumurile din Țara Galilor.

Cel mai recent test a avut ca scop realizarea ultimelor modificări în materie de dinamică. Cu această ocazie, BMW a publicat și o serie de informații despre viitoarea versiune M850i xDrive. Sub capota modelului german se află un motor V8 de 4.4 litri care oferă 530 de cai putere și 750 Nm începând cu 1.800 rpm. Unitatea este cuplată la o cutie automată Steptronic Sport cu 8 rapoarte care a primit un software special dezvoltat pentru M850i xDrive.

Noul model pregătit de constructorul german va fi disponibil cu sistemul de tracțiune integrală xDrive, cu un sistem de direcție integrală și cu suspensia M Professional cu bare stabilizatoare active.

BMW spune că noul M850i xDrive este un model capabil să se comporte extrem de diferit în funcție de modul de rulare selectat. În modurile Sport și Sport+, noul M850i xDrive promite performanțe de top și dinamică excelentă. În aceste condiții, nu doar motorul și răspunsul accelerației se modifică, ci și modul în care sistemul de tracțiune integrală, amortizoarele adaptive și sistemul de direcție integrală reacționează.

Pentru celelalte moduri de rulare, BMW M850i xDrive se comportă asemeni unui GT, gata să te ducă acolo unde ai nevoie rapid și confortabil.

Noul BMW Seria 8 Coupe va fi lansat pe piața în cursul anului curent.

  • DMA, joi, 26.04.2018 14:32

    Buna, Schimbati titul videoului din Whales in Wales sa nu ii suparati pe galezi .

  • catalin667, joi, 26.04.2018 15:49

    Bmw se pregateste de un failure' cu acest model - designu.ul nu este ancorat in vremurile actuale, linii 'fara curaj' tipice anilor 2011-2013, profilul de Ford Mustang si niciun glow din filosofia de design a perioadei curente ( a se vedea Toyota Supra 2018 , Lexus LC, MB AMG GTR, ). Asteptam cu acest model o reinterpretare a futuristului 850CSI anii 90'....dezamagire. Puristii brandului ce vor performante, vor alege modelele actuale de succes M2 Competition, M4 deja in cateva versiuni speciale (DTM, CS), sau o noua experienta cu M5.ul G30 (xdrive)