Audi România primește comenzi pentru noul SUV electric e-tron: rezervare pentru 1.000 de euro plus TVA, lansare în 2019

Publicat luni, 04.06.2018 11:25 de Daniel Popescu

Audi a dat startul rezervărilor online pentru noul model electric e-tron pentru piața din România în schimbul unei taxe de 1.000 de euro plus TVA, care va reprezenta o parte din avans. Pentru moment, țara noastră are alocate 50 de unități.

Audi e-tron, primul model electric de serie al mărcii germane, va fi dezvăluit oficial în 30 august, iar până în prezent doar clienții din câteva țări europene au avut oportunitatea de a lansa precomenzi.

Modelul poate fi însă rezervat acum și pe piața din România, pentru care constructorul german a alocat 50 de unități.

Clienții interesați trebuie să facă rezervarea pe site-ul oficial Audi România și să plătească o taxă de 1.000 de euro plus TVA (1.190 de euro) la cursul BNR din ziua plății.

Taxa va fi plătită online prin card bancar și va reprezenta o parte din avansul care va fi plătit ulterior în momentul în care noul model va putea fi achiziționat efectiv, undeva în cursul anului 2019.

Clienții vor primi pe mail un număr de înregistrare și, în termen de două zile, vor fi contactați de distribuitorul selectat pentru încheierea contractului de vânzare-cumpărare. Audi menționează că rezervarea poate fi anulată de către client în cel mult 48 de ore, acesta urmând să primească înapoi taxa de rezervare de 1.000 de euro, însă fără TVA.

Audi România nu a anunțat prețul de comercializare pentru noul e-tron, însă germanii au confirmat anterior ca prețul de bază pentru piața din Germania va fi de 80.000 de euro. 

Înainte de lansarea oficială din 30 august, Audi a anunțat o serie de detalii atractive despre e-tron: modelul electric va avea o autonomie oficială de peste 400 de kilometri conform standardului WLTP și se va putea încărca de la stații cu o capacitate de până la 150 kW, iar în 30 de minute va avea suficientă energie pentru "următoarea etapă a unei călătorii de lungă durată" (cel mai probabil, în acest timp, bateriile vor ajunge la 80%).

În plus, SUV-ul electric e-tron va fi disponibil opțional cu camere video încorporate în oglinzile laterale care vor putea fi setate pentru condus pe autostradă, în mediul urban sau pentru efectuarea parcărilor.

Via Audi România

  • Nicu Manole, luni, 04.06.2018 14:38

    Imi place ideea de 400 km autonomie....80k e un pic prea piperat...era estimat ca ar fi 60k initial. Q5 ul meu o mai duca inca 10 ani pana se mai ieftinesc electricele

  • Rudolf D., luni, 04.06.2018 15:01

    400km autonomie, cam 300km reali. Nu ajunge de un Buc.-Brasov dus intors de exemplu. Deci prima grija, ajuns la munte, e sa cauti o priza. Cam penibil pentru 80 de mii de euroi. Mai asteptam sa scada pretul si sa creasca autonomia. Mai asteptam mult. Mai schimbam una 2 masini pana atunci. Sau mai multe.

  • vali_titan, luni, 04.06.2018 19:59

    Se da urmatoarea situatie: Iulie 2019 pe drum cu familia (2 copii + sotie) Vama Veche - Bucuresti (265km), duminica ora 16, temperatura la nivelul asfaltului 45 de grade, km 145, circulatie oprita datorita unui carambol de 5-10 masini (o situatie intalnita weekend de weekend astazi). Tu, mandru sofer de Audi E_Tron (120 kEUR cu ceva optionale) plecat cu bateria full ajuns in coloana mai ai autonomie de approx 50 km care in conditiile date cu AC si radio + faruri (obligatorii pe autostrada) si incarcatura aferenta ar mai tine undeva la 30 min. Timp pana la destinatie, conform Waze, 1h40min. Ce faci??? R: il chemi pe varu Sandu cu Loganul 2014 luat SH (ca e mai bun in conditii reale de 100 de ori)

  • Dulap, luni, 04.06.2018 20:35

    Ce sa faci cu dulapul asta? Dpmdv Tesla este la ani lumina inainte masinilor germane din perspectiva designului.

  • fermi, marţi, 05.06.2018 09:18

    oare de ce se poate incarca numai "de la statii cu o capacitate ! de pana la 150 kw.?

  • electric, miercuri, 06.06.2018 19:55

    sunt pline orasele de prostani care cred ca daca conduc o masina de zeci de mii de euro doar ei au dreptul sa mearga pe sosele restul sa stea acasa , cat despre electrica nu-si merita banii nici acum si nici peste 10 ani

  • Octavian, miercuri, 19.12.2018 19:48

    vali_titan daca iti permiti una de genul, la o situatie de genul faci schimb cu un amic de masini. Tu esti ok ca ai un 3.0 TDI sub fund, iar amicul exaltat de bucurie ca are un EV sub fund. Plus ca din cati proprietari stiu de EV (sunt cativa), toti au 2-3 masini :)