Volvo va lansa brandul pentru mobilitate M: servicii personalizate de car-sharing începând din 2019
Volvo va lansa anul viitor în Suedia și Statele Unite brandul M pentru mobilitate, care va include un serviciul de car-sharing care "va învăța despre nevoile, preferințele și obiceiurile utilizatorului".
Constructorii auto încep să dezvolte servicii complementare dedicate numărului tot mai ridicat de persoane care au nevoie de mașini pentru transport, dar care nu simt nevoia să le dețină în proprietate.
Aceste persoane vor prefera în viitorul apropiat să folosească frecvent servicii de car-sharing, iar Volvo anunță în această săptămână primele detalii ale planurilor pe care le are pentru a furniza servicii de acest gen.
Astfel, constructorul suedez va lansa anul viitor brandul pentru mobilitate M, care nu are nicio legătură cu brandul de performanță M al rivalilor de la BMW. Volvo afirmă că brandul M va oferi acces la cerere pentru mașini și servicii printr-o aplicație de smartphone care va învăța preferințele, nevoile și obiceiurile utilizatorului.
Brandul de mobilitate M va include serviciul de car-sharing Sunfleet deținut deja de Volvo, care are o flotă de 1700 de mașini în Suedia prin intermediul cărora se efectuează peste 500.000 de tranzacții anual.
"Volvo Cars devine mai mult decât o companie producătoare de mașini. Observăm că utilizatorii din urban regândesc modul tradițional de proprietate. M este parte a răspunsului nostru. Ne dezvoltăm pentru a deveni un furnizor de servicii direct către consumator sub noua noastră misiune ‘Freedom to Move’," spune Håkan Samuelsson, CEO-ul Volvo.
Testele pentru serviciile de mobilitate sub brandul M sunt deja în desfășurare în Stockholm și vor fi extinse în toamna acestui an, înainte de lansarea oficială din Suedia și Statele Unite planificată pentru primăvara anului viitor. Mai multe detalii despre serviciile de car-sharing pregătite de Volvo vor fi dezvăluite în a doua parte a acestui an.
Pe lângă serviciul de car-sharing, Volvo va permite clienților să achiziționeze modelele sale și pe baza unor abonamente, suedezii anticipând că jumătate dintre mașinile sale vor fi cumpărate prin aceasta metodă în 2025.
Via Volvo