Honda HR-V facelift: SUV-ul subcompact are la lansare un motor pe benzină de 1.5 litri și 130 de cai putere

Publicat luni, 13.08.2018 11:41 de Daniel Popescu

Honda HR-V primește un facelift din toamna acestui an cu modificări minore de design și același motor pe benzină de 1.5 litri și 130 CP. O versiune turbo a acestui și un motor diesel de 1.6 litri își vor face loc în gamă în 2019.

Honda a prezentat luni primele imagini și informații despre facelift-ul european pentru HR-V, la câteva luni după lansarea acestuia pe piața din Japonia.

Noutățile propuse de constructorul nipon sunt mai degrabă minore, atât în privința designului și a interiorului, cât și în ceea ce privește gama de motorizări.

Honda HR-V facelift: date esențiale:

din punct de vedere al designului, HR-V primește o actualizare la panoul lucios de deasupra grilei, în timp ce prizele de aer de pe bară frontală sunt mai proeminente. De asemenea, farurile au lumini de zi LED în standard;

în spate, Honda a amplasat de asemenea un panou cromat deasupra hayon-ului, la care se adăugă modificări subtile la nivelul blocurilor optice;

versiunile superioare vor avea jante de aliaj de 17 inch cu un design nou, în timp ce evacuarea are de asemenea un finisaj nou;

HR-V facelift este disponibil într-o nouă nuanță de caroserie, Midnight Blue Beam Metallic, pe lângă alte 7 deja prezente în gamă;

la interior, cosntructorul promite o antifonare mai bună, iar unele versiuni vor primi în premieră sistemul Active Noise Cancellation (ANC);

la lansare, HR-V facelift va fi disponibil într-o singură versiune de motorizare: benzină i-VTEC de 1.5 litri și 130 de cai putere, motor disponibil și până în prezent. Acesta oferă un cuplu maxim de 155 Nm la 4.600 rpm, iar SUV-ul subcompact are nevoie de 10.7 secunde pentru a ajunge la 100 km/h;

producția acestei versiuni a început deja, iar livrările pe piața europeană sunt programate să demareze în luna octombrie;

în primăvara anului viitor, HR-V facelift va primi încă două motorizări: benzină VTEC Turbo de 1.5 litri și diesel i-DTEC de 1.6 litri. Unitatea diesel era și până de curând în ofertă și a fost deja anunțată și pe Civic, astfel că probabil va avea aceleași specificații tehnice: 120 CP și un cuplu maxim de 300 Nm. 

Via Honda

  • mircea badea, luni, 13.08.2018 18:26

    iar traktoras diesel?! :(