Primul sedan al chinezilor de la Lynk&Co, dezvăluit complet: interior modern, platformă Volvo și versiune hibridă

Publicat sâmbătă, 01.09.2018 09:48 de Paul Cosma

Lynk&Co, brandul auto lansat recent de Geely, a publicat noi imagini oficiale cu interiorul și exteriorul sedanului 03, alături de specificațiile tehnice. Chinezii spun că Lynk&Co 03 îmbină eleganța și confortul cu agilitatea și caracterul sportive, iar interiorul este unul modern cu elemente de calitate.

Lynk&Co, brandul auto lansat recent de Geely, constructorul chinez care deține și Volvo, a completat galeria foto a celui de-al treilea model din cadrul gamei și ne-a oferit și detalii tehnice ale sedanului 03. 

Astfel, după SUV-urile 01 și 02, sedanul 03 va fi disponibil inițial pe piața chineză, înainte ca acesta să ajungă și pe piața din Europa. Deși ați putea zice că este “Made in China”, Lynk&Co 03 a fost creat și dezvoltat în Suedia de către o echipă de specialiști internaționali, care s-au folosit de platforma CMA, aceeași arhitectură utilizată și de Volvo XC40.

Pe lângă elementele de design preluate de la SUV-urile 01 și 02, printre care farurile cu semnătura luminoasă specifică Lynk&Co, chinezii descriu interiorul lui 03 ca fiind unul sofisticat, cu toate tehnologiile necesare, un adevărat “smartphone pe roți”.

Pe piața din China, noul Lynk&Co 03 va fi oferit cu un propulsor pe benzină de 1.5 litri cu trei cilindri care produce 150 CP și cu un motor de 2.0 litri, tot pe benzină, de 190 CP. Totodată, noul sedan va fi disponibil și cu un sistem hibrid de propulsie.

Până în acest moment, Lynk&Co s-a remarcat printr-o strategie atipică, întrucât propune un model de achiziție bazat pe abonament. Astfel, chinezii vor să atragă tinerii obișnuiți să plătească lunar pentru diverse servicii. În Europa, reprezentanții Lynk&Co spun că vor să deschidă o serie de "Offline Stores" în câteva orașe mari (Amsterdam, Barcelona, Berlin și Londra).

Via Lynk&Co

  • Arogantul, sâmbătă, 01.09.2018 11:47

    nu era mai simplu sa scrieti ca modelul este echipat cu motarele pe benzina volvo T3 si T4?

  • Cyrus, sâmbătă, 01.09.2018 12:16

    Cand vor invata chinezii ca europenilor nu le plac denumirile ciudate si lungi, insignele neintelese, criptice si designul masinilor format prin "lipirea" de bucati din diferite masini, care se "potrivesc" ca nuca de perete? Apropo, cum stau la capitolul siguranta si eficienta?

  • Link&co, sâmbătă, 01.09.2018 15:33

    Urata masina,neinspirat nume.Lincaco

  • DAC, sâmbătă, 01.09.2018 22:06

    Ce masina ti-ai cumparat? Un Linco! Ca margarina... Lipsa de inspiratie si la nume si la design.

  • Edikkk, duminică, 02.09.2018 07:14

    Maşina arată foarte bine şi va avea punctaj mare la teste (moştenirea Volvo) Dacă China va începe să domine producţia şi vânzarea de maşini , atunci lumea occidentală o să aibă grave probleme !!! Deja Huawei a întrecut Samsung în vânzări, deja Huawei au scos primul procesor pe 7nm înaintea americanilor / taiwanezilor deja la design sunt peste Apple şi Samsung (vezi Nes X, Find X) anul trecut chinezii au scos primul co procesor AI la telefon mobil încep să construiască prima fabrică OLED etc Să sperăm că nu vom vedea schimbări radicale în lumea auto altfel Vestul v-a avea o gravă problemă. Şi meritat cei drept, pentru că mulţi producători auto au interioare urâte la preţuri mari!! PS după casă, pentru oamenii mulţi, maşina/maşinile este cel mai scump lucru care îl cumpără întro viaţă. Ce maşină cumperi, influenţează puternic economia ţării tale şi a celei de unde cumperi.

  • zic si io, duminică, 02.09.2018 10:02

    Din poze nu-mi place. Pana nu o vezi in realitate e greu sa-ti dai seama, totusi cum spunea cineva pe aici designul parca e facut din bucati.

  • LR, duminică, 02.09.2018 18:58

    Ed, Iarăși "v-a"? Știu, o să spui că scrii de pe telefon! Și nu mai fi așa de prăpăstios. Nu moare nimeni odată cu evoluția industriei chinezești.

  • mm, luni, 03.09.2018 07:13

    deocamdata e destinata chinei unde probabil designul e privit altfel, pentru europa au volvo.

  • Green_Alex, marţi, 04.09.2018 09:47

    Avand in vedere ca au acoperit clasa premium cu Volvo (si Lotus), mi se pare normal sa atace si piata de volum. E posibil ca dupa ce se aseaza bine in China, sa inceapa sa se adreseze si europei. Daca stam sa ne gandim asa a facut si industria japoneza de masini, a inceput cu modele americane sub licenta, si dupa ce au prins experienta, au dezvoltat modele noi care au concurat marcile originale cu succes.