Primele imagini cu viitorul Honda CR-V Hybrid: sistem de propulsie de 184 CP și consum mediu de 5.3 litri/100 de kilometri
Noul Honda CR-V Hybrid va fi prezentat în cadrul Salonului Auto de la Paris. SUV-ul hibrid are un sistem de propulsie capabil să genereze 184 de cai putere și 315 Nm. Pentru versiunea cu roți motrice față, consumul mediu mixt anunțat de producător este de 5.3 litri/100 de kilometri.
În urmă cu doar câteva zile, Honda a publicat o serie de informații despre noul CR-V Hybrid. SUV-ul producătorului nipon va fi prezentat oficial în cadrul Salonului Auto de la Paris, eveniment care își deschide porțile la începutul lunii octombrie.
Pentru a mai îndulci așteptarea, Honda a publicat și primele imagini oficiale cu noul SUV hibrid. Designul este identic cu cel al versiunilor echipate doar cu motoare cu combustie internă, cu excepția logo-ului "
Honda CR-V Hybrid: date tehnice
Noul CR-V Hybrid folosește un motor pe benzină de 2.0 litri i-VTEC, un motor electric și un set de baterii (arhitectură de tip hibrid cu sistem de propulsie în paralel). În total, sistemul oferă 184 de cai putere și 315 Nm. SUV-ul hibrid integrează și un motor/generator secundar și o transmisie cu raport fix despre care niponii spun că este mai rafinată decât cutia e-CVT întâlnită pe majoritatea vehiculelor hibride.
Pe fișa tehnică, Honda a trecut în dreptul consumului mediu mixt valoarea de 5.3 litri/100 de kilometri și 120 de grame de CO2/km în rubrica dedicată emisiilor. În cazul versiunii cu tracțiune integrală, consumul anunțat este de 5.5 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 126 de grame/kilometru.
Valorile anunțate de producătorul japonez au fost calculate conform noului standard WLTP, însă au fost transformate în valoari conforme cu standardul NEDC, pentru ca o posibilă comparație cu un model aflat pe piață de ceva vreme să fie relevantă.
La baza noului Honda CR-V Hybrid se află tehnologia i-MMD (intelligent Multi-Mode Drive) care oferă trei moduri de rulare. EV Drive utilizează energia din baterii pentru a alimenta motorul electric care angrenează roțile. În acest caz, motorul cu combustie internă este oprit. Hybrid Drive este al doilea mod de rulare oferit de Honda. În acest mod, motorul cu combustie internă alimentează generatorul secundar care suplimentează energia din baterii. Ultimul mod de rulare oferit de CR-V Hybrid se numește Engine Drive și utilizează atât resursele motorului electric, cât și pe cele ale propulsorului pe benzină pentru perfromanțe maxime.
Producția lui Honda CR-V Hybrid începe în luna octombrie, iar livrările demarează în primăvara anului viitor.
Mi se pare incredibil cat de jos a ajuns Honda fata de Kia si Hyundai,acei vecini ai lor carora le faceau motoarele la un moment dat. Si de cat de rusinos au iesit cu ultimul Accord de pe piata Europeana pentru simplu fapt ca n-au fost in stare sa faca un singur motor diesel care sa nu aiba probleme cu filtrul de particule si distributia,sa transformi la benzina ivtec-ul vechi intr-un motor cu doar un singur arbore cu came si sa te lauzi ca e evolutie,sa ai toate modelele pe benzinadl din 2009 -2014 cu probleme grave cu consumul de ulei (au fostbdati in judecata pt asta in sua si au pierdut rusinos).N-a mai ramas nimic din Honda,doar mitul