Hyundai prezintă i30 Fastback N Line: design mai agresiv și îmbunătățiri tehnice pentru modelul asiatic

Publicat miercuri, 31.10.2018 10:38 de Cornel Șocariciu

Hyundai a publicat primele imagini și detalii referitoare la noul i30 Fastback N Line. Nivelul de echipare promite un aspect exterior ceva mai sportiv, o suspensie mai rigidă și un interior ușor revizuit. Cel mai potent motor disponibil împreună cu echipare N Line oferă 140 CP.

În urmă cu câteva luni, Hyundai a prezentat noul i30 N Line. Nivelul de echipare dezvoltat de constructorul sud-coreean a fost gândit pentru ca trecerea de la versiunile "civile" la varianta de performanță să aibă loc mai lin.

Acum, Hyundai introduce nivelul de echipare N Line și pe versiunea i30 Fastback. Producătorul asiatic a pregătit o serie de accesorii de exterior derivate din cele prezente pe varianta de performanță i30 Fastback N, îmbunătățiri tehnice și un interior cu accente sportive.

Spoilerul față a primit elemente noi vopsite în gri, jantele au un design nou, iar proiectoarele de ceață dispun de rame negre. Pentru partea din spate, designerii au integrat același spoiler pe care îl regăsim și pe varianta de top i30 Fastback N. Totodată, aripile laterale integrează noul logo N Line.

La interior, clienții vor găsi scaune sport care promit un sport lateral mai bun și un volan îmbrăcat în piele perforată. Așa cum era de așteptat, logo-ul diviziei N își face și el apariția pe o serie de accesorii de la nivelul habitaclului.

Hyundai i30 Fastback N Line dispune de o suspensie ceva mai rigidă comparativ cu versiunile "civile", un sistem de evacuare puțin mai "gălăgios" și un sistem de frânare îmbunătățiti. Gama de motorizări include un propulsor diesel de 1.6 litri și 136 CP și două unități pe benzină. În acest caz, clienții pot alege motorul de 1.0 litri de 120 CP sau propulsorul de 1.4 litri de 140 CP. Conform oficialilor Hyundai, Hyundai varianta de 140 CP vine standard cu jante de 18 inch și anvelope Michelin Pilot Sport 4.

  • SIMPLE MINDS, miercuri, 31.10.2018 13:27

    Curajosi coreenii ,daca nu chiar aflati la limita obrazniciei , sa-si boteze divizia de performanta cu o consoana aflata in proximitatea celei mai *puternice* litere din alfabet !:-))......macar in acceptiunea unora.....:) De salutat tranzitia domoala spre varianta hardcore cu mentiunea ca parca era indreptatita si folosirea motorului de1.6 supraalimentat (204 CP) in echiparea N Line care nu ocoleste surata de concern. Pun aceasta divergenta si pe diferenta de fusuri orare intre mine si Coreea de Sud privind evantaiul de motorizari...:)