Fiat Tipo primește două versiuni noi: Tipo Mirror este dedicat pasionaților de tehnologie, iar Tipo Street are ca public țintă tinerii

Publicat marţi, 06.11.2018 16:25 de Daniel Popescu

Fiat Tipo este disponibil în două versiuni noi dedicate tinerilor și pasionaților de tehnologie, iar acestea pot fi comandate cu motoare diesel și pe benzină de până la 120 CP.

Fiat Tipo nu se bucură de o popularitate ridicată pe piața europeană, însă constructorul italian a decis să păstreze modelul în gamă în ciuda unor speculații cu privire la eliminarea acestuia din ofertă.

În speranța că va revitaliza vânzările, modelul compact este disponibil acum în două noi versiuni, atât pentru variantele sedan și hatchback, cât și pentru break.

Prima dintre ele este Tipo Mirror și se adresează pasionaților de tehnologie, întrucât este echipat în standard cu sistemul de infotainment Uconnect cu ecran touch de 7 inch și compatibilitate Apple CarPlay și Android Auto.

În plus, versiunea poate fi comandată cu o nuanță exclusivă de caroserie Venezia Blue  și beneficiază de o serie de elemente cromatice în partea inferioară a grilei frontale, a proiectoarelor de ceață și a mânerelor pentru uși. De asemenea, versiunea este echipată cu jante din aliaj de 16 inch. Sistemul Mopar Connect, care integrează Uconnect Live și alte funcții, este disponibil opțional.

Între timp, a doua versiune este Tipo Street, adresată tinerilor datorită unor elemente stilistice noi, printre care se numără detalii negre pe grilă, capace pentru oglinzi și mânerele interioare și exterioare ale ușilor, pe lângă luminile de zi LED și jantele negre de 16 inch.

Din punct de vedere tehnic, Tipo Mirror și Tipo Street sunt disponibile cu motorul pe benzină de 1.4 litri în versiuni de 95 CP și 120 CP, dar și cu două unități diesel: 1.3 MultiJet de 95 CP și 1.6 MultiJet de 120 CP.

Via Fiat

  • Liviu, marţi, 06.11.2018 17:09

    Dedicat tinerilor cu 120 cp? :)))) Macar 150 ii trebuie ca sa atraga atentia.

  • inexorabil, marţi, 06.11.2018 17:50

    @Liviu, oricum nu mai contează…Vedem prea bine că din ce în ce mai mulţi tineri preţuiesc şi preferă un alt tip de “automobilism” : conduc “maşina” deget pe “şoseaua” touchscreen. Iar CP i-au preschimbat în GB/TB şi MP :)

  • eu, marţi, 06.11.2018 18:46

    Mie imi place masina asta, dar nu inteleg de ce astia de la Fiat au abandonat lupta asa in toate clasele...sa ai si tu o motorizare mai de doamne ajuta de unde sa poti allege. Inteleg ca in clasa asta concurenta e mare si trebuie sa investesti pentru a putea supravietiui si prefera sa mizeze pe clasa mica (acolo unde inca au vanzari) … dar ce o sa se aleaga de Fiat cand si acolo va ajunge concurenta, sau mai rau clasa mica/mini va disparea in "defavoarea" modelelor SUV-izate? Atunci Fiat va mai exista doar prin modelul 500X? A fost o vreme in care aveau si modele de segment D. Iar modelul actual se vinde sufficient de bine

  • @eu, miercuri, 07.11.2018 12:43

    Fiat nu a abandonat nici o lupta. S-a reprofilat. Grupul nu prea vrea sa fie asociat cu Skoda Fabia sau Opel Corsa de exemplu. Vrea sa fie vazut ca ceva mai deosebit, ceva aparte... de-asta exista gama 500 in mai multe variante. Per total a prins f bine la publicul tanar sau mai libertin. Apoi sa nu uitam ca Alfa Rameo a renascut frumos prin "persoana" Giuliei. Iar Maserati se poate compara dpdv tehnic cu "greii" segmentului premium. In urma cu 10-15 ani, cand Fiat de baza pe Grande Punto, Panda si Bravo, asa ceva era de neconceput. Sa nu uitam ca Fiat investeste mult si in Crysler si Dodge. Potentialul lor in State, e destul de ridicat. Deci Marchionne (sa-i fie tarana usoara), a gandit putin diferit evolutia brandului. Pentru ca e totusi o evolutie. Nu insa una obisnuita. Iar in privinta lui Tipo, care cica ar fi urmasul lui Bravo, cred ca este o masina cu un potential ridicat. Nu ar strica o promovare mai puternica. Nu doar prin editii speciale, ci o promovare media. Sunt f mult care nici nu stiu de existenta lui. Pacat.