Prima imagine teaser cu viitoarea generație Opel Corsa: modelul de segment B va fi echipat cu faruri cu tehnologie LED Matrix

Publicat vineri, 08.02.2019 09:01 de Cornel Șocariciu

Opel a publicat primul teaser cu viitorul Corsa. Nemții prezintă forma farurilor modelului de segment B și anunță posibilitatea configurării acestora cu tehnologia IntelliLux LED Matrix.

Opel a demarat campania de promovare a noului Corsa, cea de-a șasea generație a modelului de segment B urmând să fie prezentată în cursul anului curent. Pentru a mai îndulci așteptarea fanilor, constructorul german a publicat și prima imagine teaser cu viitorul Corsa.

Nemții prezintă doar farurile noului model de segment B și ne anunță că, în premieră, viitorul Corsa va putea fi echipat cu luminile inteligente IntelliLux LED Matrix. De asemenea, nemții au confirmat că viitoarea generație a modelului de clasă mică va fi disponibilă și cu stopuri cu LED.

Farurile IntelliLux LED Matrix au fost introduse în 2015 odată cu lansarea noii generații Astra, iar în 2017 au fost preluate și de Insignia. Conform reprezentanților Opel, 20% dintre clienții care au comandat un Astra au ales farurile echipate cu sistemul IntelliLux LED Matrix, în timp ce 60% dintre posesorii de Insignia au bifat acestă dotare opțională. Anual, 90.000 dintre unitățile Astra și Insignia vândute în Europa sunt echipate cu acest tip de faruri.

Opel Corsa a fost lansat în 1982, iar până astăzi nemții au vândut peste 13.5 milioane de unități. Anul trecut, Corsa a fost comercializat în peste 217.000 de exemplare, modelul de segment B clasându-se pe locul 10 în topul celor mai vândute mașini din Europa.

Cea de-a șasea generație Opel Corsa va fi produsă pe arhitectura Common Modular Platform (CMP) a grupului PSA. Dimensiunile exterioare nu vor suferi transformări majore, însă surse apropiate companiei spun că nemții vor renunța la versiunea cu trei portiere.

Din punct de vedere estetic, noul Corsa va deveni primul model Opel care preia elemente de design introduse în premieră pe conceptul GT X Experimental. La interior, clienții vor găsi o ambianță modernă, materiale mai bune și un sistem de infotainment împrumutat tot din cadrul grupului PSA.

Electrificarea gamei Opel începe cu noua generație Corsa. Nemții au confirmat că din 2020 vor asambla modelul electric eCorsa. Acesta va avea la bază arhitectura e-CMP a grupului PSA și va fi asamblat în cadrul fabricii din Zaragoza, Spania. Voci apropiate companiei spun că viitorul model electric Opel eCorsa va fi capabil să ofere o autonomie de până la 400 de kilometri. Tot în 2020, Opel va introduce pe piață și versiunea plug-in hybrid a SUV-ului Grandland X. Conform oficialilor producătorului german, listele de precomenzi pentru cele două modele electrificate vor fi deschise începând cu jumătatea anului curent.

  • Robotzelu, vineri, 08.02.2019 09:33

    Seamana putin cu farurile de pe Clio, ceea ce nu ar fi neaparat un lucru rau. Oricum, cred ca va fi o alternativa serioasa la Fiesta, Polo sau 208.

  • Seth, vineri, 08.02.2019 11:19

    Mi se pare absolut remarcabil ca au pus faruri matrix pe Astra si vor pune pe Corsa. Acum vreo 2-3 ani faruri matrix se gaseau doar ca optionale pe A8 -uri si S Klass -uri.

  • Prince Mohamed, vineri, 08.02.2019 11:34

    Din cate stiu eu generatia noua a micutei Opel Corsa 6 hatchback si din cate stiu este verisorul de platforma PSA cu Peugeot 208 a doua generatie daca am dreptate un pic aici multumesc oricum !

  • PMC, vineri, 08.02.2019 12:20

    Sunt f curios de design. Avand in vedere ca se bate cu Polo, noul Clio, noua Fiesta, competitia e nebuna pe segmentul asta. Toate sunt masini bune. Evident, nemtii au trisat din nou, facand o masina cu un spatiu mult peste spatiu din clasa mica, dar na... treaca de la noi. :)

  • Eroare, vineri, 08.02.2019 13:13

    Farurile Matrix de pe Opel nu au nici o legatura cu cele de pe modelele premium. Doar numele este asemanator, in rest este muuuult marketing.

  • Edikkk, vineri, 08.02.2019 14:41

    LED sunt în industria iluminat ului rezidenţial interior şi exterior de ani de zile Greu, foarte greu îşi fac drum în lumea auto Aşa o mare laudă că are stopuri LED, deşi toate maşinile în US şi UE cel puţin, ar trebui să fie full LED !! Stăm încă cu becuri ca la 1800 toamna deşi dăm mii şi mii de euro ! Ruşine!

  • Seth, vineri, 08.02.2019 16:06

    Ca sa nu se mai faca confuzie intre faruri led matrix si faruri led normale. https://www.youtube.com/watch?v=F4-iwuzAey4

  • joe, vineri, 08.02.2019 20:47

    Am condus masini cu xenon,original de fabrica,Mercedes! O pata alba pe asfalt,bine delimitata! Mie mi s a parut obositoare si nu contureaza bine gropi,denivelari..La led ,banuiesc ca aceeasi situatie!..Eu inca prefer halogenul,,sau poate, un xenon mai "galben"!