Volkswagen oferă detalii despre garanția bateriei pentru hatchback-ul electric ID.3: va avea minim 70% din capacitate după 8 ani sau 160.000 de kilometri
Volkswagen va garanta că bateria care echipează hatchback-ul electric ID.3 va păstra cel puțin 70% din capacitatea utilă după 8 ani sau 160.000 de kilometri.
Volkswagen a oferit la începutul acestei săptămâni câteva informații noi cu privire la garanția pe care o va aplica pentru ID.3, hatchback-ul electric pe care îl va prezenta oficial la Salonul Auto de la Frankfurt din luna septembrie.
Astfel, constructorul german va garanta că bateria care echipează ID.3 va păstra cel puțin 70% din capacitatea netă după 8 ani sau după parcurgerea unei distanțe totale de 160.000 de kilometri. De asemenea, această garanție se va aplica tuturor modelelor electrice pe care Volkswagen le va lansa sub brandul ID.
"Viitorii proprietari ai modelelor ID nu trebuie să-și facă griji cu privire la durata de viață a bateriilor, întrucât Volkswagen va garanta că bateriile își vor păstra cel puțin 70% din capacitatea netă chiar și după 8 ani sau 160.000 de kilometri", menționează Volkswagen într-un comunicat de presă.
Cu aproape un an în urmă, Volkswagen confirmase că va oferi o garanție de 8 ani sau 160.000 de kilometri pentru baterii, însă nu menționase detalii despre capacitatea de încărcare pe care o va mai avea acumulatorul după acest interval de timp.
Cu această ocazie, Volkswagen a confirmat din nou o serie de date tehnice pentru bateriile viitorului ID.3, pe care le anunțase deja atât în toamna anului trecut, cât și în primăvara acestui an la deschiderea precomenzilor pentru ID.3.
Astfel, ID.3 se va putea încărca de la stații de încărcare rapidă de până la 125 kW, iar Volkswagen va oferi și un wall box pentru proprietarii care vor dori să încarce mașina acasă. Acest wall box va costa 300 de euro și va permite încărcarea bateriei cu 11 kW cu curent alternativ (AC), puterea fiind suficient de mare pentru o încărcare completă pe parcursul nopții.
Volkswagen a deschis în 8 mai pre-comenzile pentru ediția de lansare a hatchback-ului ID.3, iar până în prezent peste 20.000 de clienți au plătit un avans de 1.000 de euro pentru a-și rezerva o unitate. În total, Volkswagen va oferi 30.000 de unități ID.3 1st, dintre care 450 de unități sunt alocate României.
Via Volkswagen
Peste tot se scrie despre avantajele vehiculelor electrice, dar foarte putin de avantajul celor pe combustibili fosili, unde rezervorul de combustibil nu se micsoreaza cu 30% in 7 ani, si nici nu trebuie sa cumperi un nou rezervor nou dupa o anumita perioada, cu zeci de mii de euro... Banuiesc ca vorbim de preturi de piese de schimb la baterie, care sunt de cateva ori mai mari la cele ale componentelor incluse in pretul initial al autovehiculului... Aceste costuri nu sunt incluse la calculul economieie la combustibil pe durata de viata a autovehiculului, ci doar ca 15kWh/100Km sunt mult mai ieftini decat 5l/100km?