Informații despre Porsche Macan Turbo facelift: 440 CP și 4.3 secunde pentru sprintul 0-100 km/h
Porsche a publicat primele imagini și detalii referitoare la Macan Turbo facelift. SUV-ul producătorului german este echipat cu motorul V6 biturbo de 2.9 litri care oferă 440 CP și 550 Nm.
La jumătatea anului trecut, Porsche a publicat primele imagini și detalii referitoare la Macan facelift. În momentul lansării, singura versiune disponibilă era echipată cu motorul pe benzină de 2.0 litri și 245 CP. Câteva luni mai târziu, nemții au adăugat în gama lui Macan și versiunea S (V6 turbo de 3.0 litri cu 345 CP)
Acum, gama lui Macan facelift a fost extinsă prin introducerea versiunii Macan Turbo. Sub capota SUV-ului german se află motorul V6 biturbo de 2.9 litri. Unitatea dezvoltă 440 de cai putere între 5.700 și 6.600 rpm (cu 40 CP mai mult comparativ cu vechiul Macan Turbo) și 550 Nm între 1.800 și 5.600 rpm.
Resursele motorului sunt puse în valoare cu ajutorul unei transmisii automate cu șapte trepte. Cu pachetul opțional Sport Chrono, accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 4.3 secunde (4.5 secunde pentru versiunea standard), în timp ce viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 270 km/h. De asemenea, sprintul de la 0 la 160 km/h are loc în 10.5 secunde (10.3 secunde cu pachetul Sport Chrono), în timp ce repriza 0-200 km/h se desfășoară în 17.1 secunde (16.9 secunde în cazul versiunilor echipate cu pachetul Sport Chrono).
Pentru a putea trece de noile teste WLTP, Porsche Macan Turbo facelift primește și un filtru de particule. Consumul mediu mixt anunțat de constructorul german este de 9.8 litri/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 ajung la 224 de grame per kilometru.
Standard, Macan Turbo facelift va primi sistemul de frânare Porsche Surface Coated Brake (PSCB), însă opțional clienții vor putea alege și versiunea Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB).
La exterior, Macan Turbo facelift primește un splitter frontal, prize de aer mai mari, jante de 20 de inch cu design special, praguri laterale, o aripă spate fixă și un sistem de evacuare cu terminații duble.
Trebuie să recunosc că la design o cam halește pe Alfa Stelvio QV -- și p-afară, și pe dinăuntru. Scor 1-0 la pauză deci în meciul Mauer-Maccolini. Că Alfa (tot 2.9 V6 turbo, dar 510 CP) e mai performantă la aceiași bani nici nu mai contează. Fiindcă, pe lângă stil, și imaginea de marcă influențează masiv vânzările. Înainte s-o rad ca să-mi văd de Suzuchiu meu :-) (btw, chiar mi-a răpit ceva timp+țechini ca să-l mai dopez cu 35 CP și alte nimicuri gen jante forjate, dacă tot a ieșit din garanție)... nu pot să mă abțin de la un sfat amical către stimabilii AM-iști: Vă rog io deci ca simplu cetățea clicuitor, :-P nu mai repetați aproape-n fiecare paragraf și/sau titlu verbul *A PRIMI* !!! ...Fiindcă nu doar repetiția-n sine e deranjantă, ci uneori și noima-n frază e ratată (spre deosebire de elastica lb. engleză, unde *getting* acoperă 1001 înțelesuri.) Nu cred deci c-ar fi prea mare efortul formulărilor tip: - *va fi echipat cu frâne-n figuri* :-) în loc de *a primit frâne PSCB* - *se remarcă printr-un splitter bengos* și nu *primește un splitter* - *pe baza concept-car-ului cutare va fi dezvoltată o versiune de serie*... sau pur și simplu *va avea o versiune de serie* și nicidecum *concept-car-ul va primi o versiune de serie* etc etc.