Deschiderea circulației pe lotul 3 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva va fi amânată: a apărut o fisură de 15 metri lungime
Lotul 3 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva nu va putea fi deschis circulației în luna septembrie după apariția unei fisuri de 15 metri lungime și un centimetru lățime din cauza unor probleme la terasament.
Șoferii care călătoresc pe autostrada A1 Lugoj - Deva vor mai avea de așteptat până când circulația pe lotul 3 cu o lungime de 21 de kilometri va fi deschisă publicului, în ciuda faptului că lucrările au fost finalizate la jumătatea lunii august.
Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat în această săptămână că a identificat o fisură cu lungimea de 15 metri ca urmare a unor probleme la terasament, chiar dacă până în prezent autostrada nu a fost utilizată de public.
"Fisura avea 15 metri lungime și un centimetru lățime și ne așteptăm să evolueze. Fisura este la kilometru 57+100, pornește din asfalt și continuă până jos în drumul tehnologic. Este o problemă de terasament. Până la remedierea problemei nu se poate deschide circulația și cu siguranță nu o să se remedieze până la sfârșitul lunii septembrie", au declarat surse din cadrul CNAIR pentru agenția de presă Agerpres.
Pasul următor este realizarea unei expertize tehnice și apoi contractarea lucrărilor de reparație, însă până în prezent CNAIR nu a oferit detalii despre timpul necesar pentru toate aceste proceduri. Cu mai puțin de o săptămână în urmă, Ministerul Turismului susținea că tronsonul de autostradă va fi inaugurat oficial până la sfârșitul lunii septembrie.
Autostrada A1 Lugoj - Deva este formată din 4 loturi, însă în prezent se circulă integral doar pe loturile 1 și 4. În schimb, doar 15 dintre cei 28 de kilometri ai lotului doi sunt în prezent în exploatare, în timp ce pentru restul de 13 kilometri contractul a fost reziliat și este în curs de re-licitare.
Via Agerpres
este foarte interesant ca aceasta problema, destul de profuna ( ad literam ) a aparut dupa ce ministrul cuc a reziliat contractul cu constructorul, si prin urmare ciuciu banana garantie. prin urmare aceasta reparatie nu se va face de catre spanioli, ci de catre CNAIRBPFU, adica din banii nostri. din nou banii nostri pentru aceeasi treaba. chiar nu se autosesizeaza nimeni din cei platiti sa fie competenti pt asa ceva?