Prețuri Skoda Kamiq în România: cel mai mic SUV al cehilor pleacă de la 14.800 de euro

Publicat marţi, 24.09.2019 13:28 de Cornel Șocariciu

Skoda a publicat lista de prețuri pentru noul Kamiq. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune a SUV-ului din Mlada Boleslav pornește de la 14.791 de euro și este echipată cu motorul pe benzină de un litru și 95 CP.

La finalul lunii februarie, Skoda a publicat primele imagini și detalii referitoare la Kamiq. Cel mai mic SUV din gama constructorului din Mlada Boleslav preia formele generale care au fost introduse odată cu lansarea lui Kodiaq și promite spațiu generos pentru toți pasagerii, motorizări pentru toate gusturile, dar și un pachet consistent de sisteme de siguranță.

Acum, Skoda a publicat lista de prețuri pentru Kamiq dedicată pieței din România. Skoda propune trei niveluri de echipare pentru clienții din România: Active, Ambition și Style, iar cea mai accesibilă versiune va fi echipată cu motorul pe benzină de un litru și 95 de cai putere. Prețul de pornire anunțat de Skoda pentru varianta Kamiq Active 1.0 TSI 95 CP este de 14.791 de euro cu TVA.

Pentru moment, oferta producătorului ceh propune două motoare pe benzină și un propulsor diesel. Cei care preferă motoarele pe benzină vor avea la dispoziței unitatea de un litru în versiuni de 95 CP și 175 Nm sau 115 CP și 200 Nm. Varianta de bază va fi echipată cu o transmisie manuală cu cinci rapoarte, în timp ce versiunea de 115 CP va putea fi comandată fie cu o cutie manuală cu șase trepte, fie cu o transmisie automată DSG cu 7 rapoarte.

Singurul diesel pregătit în acest moment de Skoda este cel de 1.6 litri TDI cu 115 CP și 250 Nm. Și în acest caz, cehii propun fie o cutie manuală cu 6 trepte, fie una automată cu 7 rapoarte.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Active Ambition Style
1.0 TSI Benzină
95 CP
Man5 14.791 16.026 -
1.0 TSI Benzină
115 CP
Man6
Aut7
- 16.686
18.286
17.886
19.485
1.6 TDI Diesel
115 CP
Man6
DSG7
- 20.009
21.608
-
22.809

Versiunea de echipare Active va fi oferită, printre altele, cu următoarele echipamente: aer condiționat cu reglaj manual, geamuri electrice față, coteiră față cu compartiment de depozitare, oglinzi exterioare cu reglaj electric și încălzite, ecran central cu diagonala de 6.5 inch, jante de 16 inch din oțel, airbag pentru genunchi, faruri cu LED cu lumini de zi cu LED, Lane Assist și Front Assistant.

Versiunea Ambition plusează cu următoarele: Hill Hold Control, senzori de lumină și ploaie, Easy Start, senzori de parcare spate, volan îmbrăcat în piele, scaune față cu reglaj la nivel lombar, jante din aliaj de 16 inch, sistem audio cu patru difuzoare suplimentare și câteva elemente Simply Clever (lanteră portabilă cu LED, pachet spații de depozitare în portbagaj, suport ochelari).

Vârful de gamă Style va oferi următoarele elemente suplimentare: cameră video pentru mersul cu spatele, sistem de climatizare, covorașe din material textil, sistem Kessy, ecran central cu diagonala de 8 inch, scaune față încălzite, cruise control, porturi USB pentru locurile din spate, sistem Smartlink, geamuri spate și lunetă în nuanță închisă, carcasele oglinzilor laterale și mânerele portierelor în culoarea caroseriei și stopuri spate în versiunea TOP LED.

Noul Skoda Kamiq vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Skoda Kamiq
1.0 litri, Man, Ambition
115 5.1 9.9 16.686
Citroen C3 Aircross
1.2 litri, Man, Feel
110 4.8 11.3 15.949
Ford EcoSport
1.0, Man, Trend
125 5.3 12.7 16.700
Kia Stonic
1.0 T-GDI, Man, Trend
120 5.2 10.3 16.017
Mazda CX-3
2.0, Man, Challenge
121 6.2 9 18.090
Peugeot 2008
1.2, Man, Active
110 5.0 9.5 17.099
Renault Captur
1.3, Man, Zen
130 5.6 10.2 16.450
Volkswagen T-Roc
1.0 TSI, Man, Base
115 5.2 10.1 17.361
Opel Crossland X
1.2, Man, Enjoy
110 4.7 10.9 15.110
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 
  • Klaus, marţi, 24.09.2019 14:59

    Una mai urata ca cealalta...ma refer la modele de la Skoda, asa zise suv-uri. Pacat!

  • Kirotractor, marţi, 24.09.2019 15:28

    Scala pleca de la 15.400 (115 CP Ambition), iar clona asta -- cu unica diferență că-i și mai urâtă p-afară zic eu, interiorul fiind identic -- de la 16.700 cu aceeași motorizare / echipare. Aham, asta-nseamnă deci pentru profito-producători suveica suvizării. :-) De observat și diferența-n creștere dintre diesel și benzină: 3.100 € în cazul Scala, 3.300 € aici. ...Una și mai greu de amortizat într-un interval rezonabil, fie și rulând mai mult (nu vb. de taxiuri totuși.) Dar nu mai analizez aceeași diferență infimă d/b de la nemți (remarcată și la Scala), fiindcă politica VW e demult clară pe felia asta la noi vs. *la ei*.

  • PMC, marţi, 24.09.2019 16:15

    @Kiro: de acord, diferenta de pret intre Diesel si Otto in cazul de fata si al lui Scala e enorm de mare. Dar si motoarele sunt diferite ca si CMC. Si daca tot am ajuns aici, nu pot sa inteleg nici in ruptul capului de ce dreq nu au pus 1.5 Otto pe masinile astea, in special pe asta KamMica. Daca puneau, macar putea sa fie o diferenta intre modele si sa zica si ei ca e alta masina... O fi povestea cu canibalizarea celorlalte modele de la acelasi producator?... Oricum, de neinteles. Indivizii de la strategie ar trebui sa fie eliberati din functii, zic eu.

  • Anonim, marţi, 24.09.2019 16:19

    O sa apara in configurator si 1.5 tsi cu 150 cp

  • Andrei, marţi, 24.09.2019 16:23

    La comparatie trebuia bagat si Duster, care e undeva intre clasele de marime.. prin urmare poate concura si in sus si in jos.

  • Kirotractor, marţi, 24.09.2019 16:26

    P.S. Surpriză... și nu prea de fapt: și la nemți diferența dintre prețurile de listă diesel / benzină a (re)devenit apreciabilă -- mai exact, de 2.950 €. ...Kamiq 1.6 TDI costă deci 24.900 vs. 21.950 TSI-ul (tot Ambition Man6 și tot de 115 CP.) (@PMC): Statisticile recente privind cererea diesel în ușoară revenire par să fi euforizat marketingul VAG ezitant. :-) Iar versiunea de 150 CP va apărea și ea, cum zice și @Anonim. Indiferent însă de orice cârcoteli comparative, fanii Skoda ar trebui să se bucure de cei cca. 5.000 € în minus ceruți la noi.

  • PMC, marţi, 24.09.2019 17:26

    F fain! Cand o sa apara versiunea 1.5 de 150 de martzoage, o sa vedem ce mai ramane din diferenta de pret intre Otto si Diesel. Eu personal ma astept sa fie neglijabila sau chiar in favoarea Dieselului. Caz in care e clara optiunea fireasca pentru oamenii care mai judeca.

  • hmm, marţi, 24.09.2019 18:13

    Si unde-i Suzuki Vitara in lista?

  • @pmc, marţi, 24.09.2019 18:13

    Diesel in 2019 aleg doar oamenii care nu prea judeca ;)

  • unu altu, marţi, 24.09.2019 20:45

    Kamiq pentru Romania .... Zici ca e Citroen din fata! Originalitate nu mai exista?

  • Edikkk, marţi, 24.09.2019 20:54

    Ha ha ha, îţi iei diesel... ok... şi când vrei să bântui Europa în concediu, o să te primească doar bulgarii şi ucrainienii poate :))) Oricum cele de la PSA sunt mai ieftine şi multe mai frumoase.

  • alex, marţi, 24.09.2019 23:32

    @AM: De curiozitate, unde au publicat prețurile? Au trimis comunicate? Întreb fiindcă pe skoda.ro nici măcar nu e prezentat modelul...

  • Dragosanu, miercuri, 25.09.2019 06:45

    @hmm Nu poti sa compari suzuki vitara cu nimic sincer. Ai detinut sau condus vreuna? Foarte proasta calitate. Aia nu e masina... e conserva cu roti... Tabla subtire de o indoi cu 2 degete fara prea mare efort , la prima ploaie cu grindina schimbi caroseria cu totul. Sistemul infotainment care se restarteaza/da crash cu android auto exact cand ai nevoie mai mare de el. Nu vorbim de greierii si alte probleme. Verifica forumul romanesc de suzuki club la categoria new vitara si vezi cate zeci de probleme sunt. Apoi du-te la dacia pe forum si sa vezi ca nu sunt nici jumate...

  • Rudolf D., miercuri, 25.09.2019 07:41

    @Eddik Adica 60% din Germania o sa merga doar la bulgari si la ucrainieni poate? De unde le scoti omule? Iti spun eu. Nemtii (si nu numai ei) vor merge cu Dieselele lor in concediu in tarile din sud (Croatia, Italia, Spania, Franta si chiar Grecia inca cateva zeci de ani de acum incolo cel putin. Din 2 motive. 1. Pentru ca pentru ei costurile sunt minime asa. 2. Pentru ca si tarile astea au in parcul auto un procent de Diesel chiar mai mare decat in Germania. Nu stiu daca ai inteles ce am spus, dar imi fac datoria.

  • cornel.socariciu, miercuri, 25.09.2019 09:48

    @alex Prețurile sunt în configuratorul Skoda. O zi frumoaasă.

  • ironR, miercuri, 25.09.2019 09:56

    aeratoarele de pe spate vin impreuna cu prizele usb standard pe prima versiune? Unde e duster in comparatia asta?

  • ironR, miercuri, 25.09.2019 10:59

    ba chiar si Hyundai Kona unde e? Ca nu mai pot cu atata reclama cu el :)) Unde mai pui ca e 12,727 euro!!!

  • ACE - Craiova, miercuri, 25.09.2019 12:45

    Interesant: Chiar daca nu are prezinta si varianta cu tractiune integrala, GARDA LA SOL a modelului SKODA Kamiq (18,8 cm) este mai mare decat cea a modelului SKODA Karoq (17,6 cm). Sursa: https://piataauto.md/Teste-drive/2019/Noua-Skoda-Kamiq/

  • Ciprian, miercuri, 25.09.2019 13:11

    Cred ca era mai potrivit T-Cross in loc de T-Roc. Gresesc?

  • rov, joi, 26.09.2019 20:16

    Trebuie inventata o noua clasa unde sa fie introduse pitipoancele astea, usor inaltate pe tocuri, dar cu pretentie de preturi mari si de nume ...SUV Pai daca si trompetele aste-s SUV-uri, atunci, vechia DACIA 1300 e un OFF Roader autentic...