Prețuri pentru noua generație Hyundai i10: citadinul constructorului asiatic pornește de la 13.340 de euro. Promoțiile curente vin cu reduceri de aproape 3.400 de euro

Publicat miercuri, 18.12.2019 16:07 de Cornel Șocariciu

Hyundai a publicat lista de prețuri pentru noua generație i10. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul de un litru de 67 CP și are un preț de pornire de 13.340 de euro. Producătorul asiatic propune și o serie de reduceri care fac ca prețul final să fie mai mic cu până la 3.350 de euro.

Hyundai a prezentat noua generație i10 în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Noul model de oraș propune o serie de modificări estetice, îmbunătățiri consistente la interior și motorizări pe benzină.

Acum, Hyundai i10 poate fi comandat și pe piața din România, iar cea mai accesibilă versiune are un preț de pornire de 13.340 de euro cu TVA. Așa cum ne-am obișnuit, producătorul asiatic propune o serie de reduceri care scad prețul de listă cu până la 3.350 de euro, indiferent de motorizare sau nivel de echipare.

Varianta de bază a noii generații Hyundai i10 va miza pe motorul de un litru cu trei cilindri care dezvoltă 67 de cai putere și 96 Nm. A doua motorizare pe benzină are 1.2 litri și propune 84 de cai putere și 118 Nm. Ambele motoare vor putea fi comandate fie cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie robotizată tot cu cinci rapoarte.

MOTORIZĂRI
NIVEL DE ECHIPARE
(euro, TVA inclus)
Motor Putere
(CP)
Transmisie Comfort Highway
1.0 Benzină
67 CP
Man5
AMT5
13.340
13.935
-
-
1.2  Benzină
84 CP
Man5
AMT5
13.816
14.411
-
15.482

Versiunea de bază Comfort va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: asistență la pornirea din rampă, sistem de asistență la menținerea benzii de rulare, Forward Collision-Avoidance Assist, asistent pentru fază lungă, sistem pentru avertizarea șoferului, jante din oțel cu diametrul de 14 inch, oglinzi laterale acționate electric, încălzite și cu lumini de semnalizare, sistem start-stop, aer condiționat manual, geamuri electrice față, cruise control, scaun șofer reglabil pe înălțime, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, și sistem audio cu ecran monocrom de 3.8 inch și Bluetooth.

Versiunea Highway plusează cu următoarele: jante din aliaj cu diametrul de 15 inch, sistem automat de climatizare, volan încălzit, sistem de infotainment cu ecran central tactil cu diagonala de 8 inch și serviciile digitale Apple Carplay și Android Auto.

Hyundai i10 vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Hyundai i10
1.2, Man5, Comfort
84 5.5 12.6 13.816
Fiat 500
1.2, Man, Pop
69 5.4 12.9 13.219
Toyota Aygo facelift
1.0, Man, x
72 4.9 13.8 10.307
Kia Picanto
1.2, Man, Urban
84 5.4 12.4 11.597
Volkswagen up!
1.0, Man, Move up
60 5.4 14.9 11.948
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Din lista rivalilor lipsesc Opel Adam și Skoda Citigo. Pentru moment, pe piața din România, ambele modele nu se mai află pe platformele online. De asemenea, Smart Forfour nu mai poate fi comandat cu motoare cu combustie internă.

  • LEE, miercuri, 18.12.2019 16:45

    13-14.000 euro un i10 ????!!! acuma ceva ani luai Elantra nou, sper sa nu gresesc :(

  • segmentare, miercuri, 18.12.2019 17:14

    atentie Kia Rio din tabel e segm B nu A. poate Picanto voiati sa scrieti i10 e bun fiabil dar s-a cam scumpit cu atatea sisteme altfel aceeasi poezie koreana cu liste preturi visate la Seul si reduceri temporare f permanente aici se va vinde ca e cam vid in segm A. citro C1, 108, Mii ori Twingo lipseau si fara electrificarea lu peste prajit. fara co2 prajit normal

  • cornel.socariciu, miercuri, 18.12.2019 17:42

    @segmentare Am corectat în tabel. Mulțumim pentru observație.

  • segmenti, miercuri, 18.12.2019 17:48

    da LEE si acum o Elantra bazica e 13,6k euro dar i10 va scadea dupa efectul wow si sub cei 9,9k actuali -cu reducere clar bine si ca au umblat se pare la motoare-consum , cel de 1.2 -84 cp e de 1196 cmc si nu de 1245 cmc ca inainte

  • i20, joi, 19.12.2019 08:27

    Trebuie sa ai curaj sa dai 14.000 euro pe un i10. Eu am dat pe un i20 o suma, dar regret amarnic ca am luat aceasta marca. Va doresc bafta la cumparare.

  • i10, joi, 19.12.2019 13:07

    Conduc unul de 3 ani fara vreo problema luat cu 7 mii si ceva plus rabla dar de 67cp e destul. Mult peste Aygo ca spatiu antifonare suspensii (am de la firma Toyota) desi consuma mai multisor si e un pic mai lent Poate cam scumpe reviziile doar La 5 ani garantie fara limita km nu vad ce curaj iti trebuie.

  • i20, joi, 19.12.2019 13:15

    @ i10 ai dreptate cu 5 ani garantie, dar in realitate nici nu te baga in seama la problemele reale ale masinii. Ca antifonare, cred ca glumesti cind spui ca tu compari o Toyota cu un Hyundai. Bafta!

  • PMC, joi, 19.12.2019 13:28

    @i20: de ce nu dai mai multe detalii despre masina si de ce esti asa dezamagit?! Poate ar prinde bine altora care doresc sa cumpere. Fa o fapta buna. :)

  • i10, joi, 19.12.2019 14:04

    @i20. Si prin comparative e mai silentios i10 ca Aygo dar eu iti zic din condus ambele si inca mult O fi Aygo o Toyota dar nu prea rafinata in clasa f mica. Firmele o prefera ca e f economica si fiabila cu exceptie ambreiaj slab Nu am experiente nasoale cu serviceul nu din buc. in orice caz ca nu am avut ce sa reclam General la i10 vopseaua cam fragila mai sare daca e nemetalizata (nu la mine inca) si se mai aprinde la altii cate un martor aiurea Alta hiba stiuta -crapa stopul de frana din spoiler luneta si greu de gasit piesa si la dealer Rar si caseta directie cloncane dar spre suta de mii cu gropi incluse

  • mog, joi, 19.12.2019 14:18

    cel mai scump costa acum 12k eur, cu toate dotarile disponibile plus cutie automata. nush ce ai putea lua mai ieftin sau mai bine dotat la banii astia

  • i20, joi, 19.12.2019 15:44

    @ pmc nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, dar la o masina de 5000 km sa ai probleme mari cu ambreiajul, miros insuportabil in habitaclu dupa revizie, vopsea sarita, probleme cu relantiul la pornire( nu scade turatia de la 1500 rpm decit la o repornire) si ar mai fi citeva chestii minore, cei de la reprezentanta sa te ignore si sa te faca PROST in fata ( ce vroiam sa ma astept la masina de .... euro) este inadmisibil. Este strict ceea ce am patit eu cu acesata marca. nu generalizez.

  • i10, joi, 19.12.2019 18:33

    Acum inteleg urarile de bafta, i20. :) Poate sint eu norocos dar ce patesti tu nu poate fi luat in deridere ca tolomacii de la service drept masina ieftina sau de lunea Coreenii au deci o problema si daca doar unu la suta dau rateurile postate la cate vand Incep sa ma bucur ca nu am luat un i20 Active cum inclinam acum 3 ani

  • ecosportivu, vineri, 20.12.2019 10:20

    de asteptat motorul t-gdi de 100 cp cu design N-line mai sportiv ca sa fie macar distractie intre paruielile cu servisurile :) ps. ma mira defectele spuse de i20 vs statistici bune kia-hyundai dar nu poti nega nesimtirea obraznica a meseriasilor de peste tot