Prețuri pentru noua generație Hyundai i10: citadinul constructorului asiatic pornește de la 13.340 de euro. Promoțiile curente vin cu reduceri de aproape 3.400 de euro
Hyundai a publicat lista de prețuri pentru noua generație i10. Pe piața din România, cea mai accesibilă versiune este echipată cu motorul de un litru de 67 CP și are un preț de pornire de 13.340 de euro. Producătorul asiatic propune și o serie de reduceri care fac ca prețul final să fie mai mic cu până la 3.350 de euro.
Hyundai a prezentat noua generație i10 în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt din luna septembrie. Noul model de oraș propune o serie de modificări estetice, îmbunătățiri consistente la interior și motorizări pe benzină.
Acum, Hyundai i10 poate fi comandat și pe piața din România, iar cea mai accesibilă versiune are un preț de pornire de 13.340 de euro cu TVA. Așa cum ne-am obișnuit, producătorul asiatic propune o serie de reduceri care scad prețul de listă cu până la 3.350 de euro, indiferent de motorizare sau nivel de echipare.
Varianta de bază a noii generații Hyundai i10 va miza pe motorul de un litru cu trei cilindri care dezvoltă 67 de cai putere și 96 Nm. A doua motorizare pe benzină are 1.2 litri și propune 84 de cai putere și 118 Nm. Ambele motoare vor putea fi comandate fie cu o cutie de viteze manuală cu cinci trepte, fie cu o transmisie robotizată tot cu cinci rapoarte.
MOTORIZĂRI |
NIVEL DE ECHIPARE (euro, TVA inclus) |
|||
Motor | Putere (CP) |
Transmisie | Comfort | Highway |
1.0 | Benzină 67 CP |
Man5 AMT5 |
13.340 13.935 |
- - |
1.2 | Benzină 84 CP |
Man5 AMT5 |
13.816 14.411 |
- 15.482 |
Versiunea de bază Comfort va fi echipată, printre altele, cu următoarele dotări: asistență la pornirea din rampă, sistem de asistență la menținerea benzii de rulare, Forward Collision-Avoidance Assist, asistent pentru fază lungă, sistem pentru avertizarea șoferului, jante din oțel cu diametrul de 14 inch, oglinzi laterale acționate electric, încălzite și cu lumini de semnalizare, sistem start-stop, aer condiționat manual, geamuri electrice față, cruise control, scaun șofer reglabil pe înălțime, volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele, și sistem audio cu ecran monocrom de 3.8 inch și Bluetooth.
Versiunea Highway plusează cu următoarele: jante din aliaj cu diametrul de 15 inch, sistem automat de climatizare, volan încălzit, sistem de infotainment cu ecran central tactil cu diagonala de 8 inch și serviciile digitale Apple Carplay și Android Auto.
Hyundai i10 vs. principalii concurenți |
||||
MODEL/VERSIUNE | PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Hyundai i10 1.2, Man5, Comfort |
84 | 5.5 | 12.6 | 13.816 |
Fiat 500 1.2, Man, Pop |
69 | 5.4 | 12.9 | 13.219 |
Toyota Aygo facelift 1.0, Man, x |
72 | 4.9 | 13.8 | 10.307 |
Kia Picanto 1.2, Man, Urban |
84 | 5.4 | 12.4 | 11.597 |
Volkswagen up! 1.0, Man, Move up |
60 | 5.4 | 14.9 | 11.948 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
Din lista rivalilor lipsesc Opel Adam și Skoda Citigo. Pentru moment, pe piața din România, ambele modele nu se mai află pe platformele online. De asemenea, Smart Forfour nu mai poate fi comandat cu motoare cu combustie internă.
13-14.000 euro un i10 ????!!! acuma ceva ani luai Elantra nou, sper sa nu gresesc :(