Informații neoficiale: livrările hatchback-ului electric Volkswagen ID.3 ar putea fi amânate din cauza unor probleme de software

Publicat miercuri, 26.02.2020 16:03 de Daniel Popescu, Foto: Volkswagen

Volkswagen ar putea fi nevoită să amâne livrările hatchback-ului electric ID.3 programate pentru vara acestui an din cauza faptului că nu a rezolvat încă problemele de software, potrivit presei germane.

Presa germană a relatat în luna ianuarie că Volkswagen a identificat numeroase probleme de natură software la hatchback-ul electric ID.3. 

La vremea respectivă, informațiile au fost confirmate de constructorul german, care a dat însă asigurări că livrările vor începe în vara acestui an, conform planului inițial.

La mai mult de o lună distanță, publicația germană Manager Magazin relatează că Volkswagen nu a reușit încă să rezolve problemele software.

Sursa citată afirmă că problemele apar la arhitectura de bază a software-ului ca urmare a incompatibilităților dintre diversele părți ale codului, motiv pentru care sutele de șoferi de teste raportează până la 300 de erori software în fiecare zi.

În plus, publicația susține că nu mai puțin de 10.000 de tehnicieni încearcă să rezolve problemele la timp.

Producția de serie a lui Volkswagen ID.3 a început în luna noiembrie, iar presa germană a relatat anterior că producătorul a decis să realizeze peste 20.000 de unități fără suita software completă.

Volkswagen miza pe faptul că, până în vara acestui an, va putea implementa noul software pe unitățile deja produse, în ciuda costurilor semnificative pe care ar trebui să le suporte.

În condițiile în care problemele software nu au fost încă rezolvate, presa germană estimează că livrările către clienți ar putea întârzia cu până la 12 luni.

Via Automotive News

  • fan skoda, miercuri, 26.02.2020 16:14

    Alte probleme ?

  • noxa 0, miercuri, 26.02.2020 16:22

    pe ei problemele cu SOFTUL îi omoară mereu...dar păcat că nu și definitiv. ar fi cazul..

  • PMC, miercuri, 26.02.2020 16:30

    Golful a fost la fel. Asta deja miroase a bad management pe linie, in forma agravanta si continuata. :)

  • inexorabil, miercuri, 26.02.2020 17:44

    După părerea mea, atât v.a.g., cât și NGMCO, au eșuat într-un socialism grețos, dar situația poate fi considerată chiar mai gravă peste Ocean, fiindcă plăgii progresismului tehnoglobalist i se adaugă corectitudinea politică (reprezentată de feminism). În atare condiții, principiile adevăratului capitalism și, implicit, postulatele calității totale s-au depărtat la ani-lumină de mentalitatea celor doi coloși. Nu mă hazardez să susțin că ceilalți producători ar fi mai breji, dar dezolarea cea mai cruntă adie dinspre RenCen și Wolfsburg (cel puțin așa simt eu). În loc de concluzie: Dumnezeu cu mila!

  • Softila, miercuri, 26.02.2020 18:01

    Aveau niste softuri pe stock de la Diseleurile alea de acum cativa ani. Si-au zis ca daca au prostit cateva milionae de clienti pe care i-au umplut din cap pana in picioare de respect german ar merge si acum.

  • Marius, miercuri, 26.02.2020 19:15

    Deci nu merge cu soft de la diesel pentru electrice ??? Pacat mare :))

  • andrei, miercuri, 26.02.2020 22:44

    ete fleosc 12 luni amanare. bine caa nu 12 ani. de regula asta e chestie de saptamani, nu 1 an. ok. o fi cateva luni, dar 1 an mi se pare exagerat.

  • Basil, joi, 27.02.2020 07:31

    Nu prea inteleg....Au fabricat 20000 de masini fara soft complet, ce se va intampla cu aceste masini? Fac ele parte din cadrul comenzilor date de clienti? Daca da, atunci vor fi livrate clientilor dupa definitivarea softului, respectivul client urmand a primi o masina veche de aprox. un an! Interesant e ca i-au mai pus sa plateasca si nu stiu ce avans, daca nu ma insel.

  • dan_grc, joi, 27.02.2020 09:03

    Asa se intampla cand vrei sa scoti pe piata un model pentru care nu esti pregatit, au facut atata tam tam cu acest model, jde mii de teasere, ca sa ce ? Trebuiau sa stea linistiti, il scoteau la anul si era mult mai bine.

  • fan, joi, 27.02.2020 09:58

    Mereu m-am intrebat cat de tamp sa fii sa dai avans la o masina care nici macar nu exista. Nu ma bucur, dar asa le trebuie credulilor. Da-o-n spanac de treaba, daca nici vag nu mai au bani sa produca o masina.. mai ziceam daca cereau avans unii noi pe piata, gen Sono pentru Sion, dar vw.. hai mars de aici. Oare cat timp mai trebuie sa treaca pentru a intelege cu totii ca neamtul este fix invers de cum il credeam noi.. ??

  • fumeia de serviciu pe scara, joi, 27.02.2020 10:28

    Voi n-ati inteles ca fostii vinovati (aka femeile de serviciu si portarii care au facut softul de la Diesel) au fost disponibilizati si au ramas doar softistii cu patalama.

  • ignis, joi, 27.02.2020 10:53

    Se chinuie săracii să facă update la uindoz.

  • fan skoda, joi, 27.02.2020 12:48

    Sa trece si eii pe android, skoda are demult si se vede cat de sus au ajuns. Bravo, asa ceva mai rar, cel mai tare constrictor auto.. din cehia

  • Edikkk, joi, 27.02.2020 14:51

    Fan skoda eşti simpatic tare :))))

  • fan skoda, joi, 27.02.2020 14:54

    @Edikkk Nu stiu daca te referi la mine sau la clona, dar comentariul de mai sus de la 12:48 nu este al meu ci al clonei.

  • Fara alehas, joi, 27.02.2020 16:24

    @fan skoda & volksvaginisti. Nu mai stati pe ganduri si platiti mai repede la vag.