Informații neoficiale: Volkswagen pregătește un model electric de oraș ID.1 cu autonomie de până la 300 de kilometri

Publicat luni, 16.03.2020 10:35 de Daniel Popescu, Foto: Volkswagen

Volkswagen intenționează să dezvolte un model electric de oraș cu numele ID.1 care să aibă o autonomie de până la 300 de kilometri, potrivit presei britanice.

Volkswagen este determinată să extindă agresiv pe parcursul următorilor ani gama de modele electrice sub brandul ID.

Publicația britanică Car Magazine susține că pe lista producătorului german figurează inclusiv un model electric de oraș care va primi numele ID.1 și care ar putea fi lansat în preajma anului 2023.

Noul model ar urma practic să aibă dimensiuni foarte apropiate de actualul Volkswagen e-up!.

Pentru moment, singurele detalii tehnice sunt cele legate de baterie. Astfel, viitorul ID.1 ar urma să fie disponibil în versiuni cu baterie de 24 kWh sau 36 kWh, iar ultima ar urma să ofere o autonomie oficială de 298 de kilometri, conform standardului WLTP.

Sursa citată susține că Volkswagen ID.1 ar urma apoi să primească și alte versiuni de caroserie, printre care una sub forma unui SUV ID.1 Crozz, iar altă sub forma unei utilitare ID.1 Roomz. Totuși, este dificil de anticipat cum ar putea un constructor să dezvolte o utilitară cu dimensiuni atât de mici.

Gama de modele electrice ID va debuta în vara acestui an cu lansarea hatchback-ului ID.3, primele 30.000 de unități fiind pregătite în acest moment pentru a fi livrate în următoarele luni.

În plus, Volkswagen a publicat deja o serie de imagini sub camuflaj cu SUV electric ID.4, care va fi prezentat oficial până la sfârșitul acestui an și promite o autonomie oficială de circa 500 de kilmetri, pe baza standardului WLTP.

Via Motor1

  • fan skoda, luni, 16.03.2020 11:46

    hmm.... 300 km pentru oras... O autonomie foarte buna ! Si va exista si SUV ! O utilitara electrica de oras ar fi foarte buna pentru livrarile in oras. Nu e chiar atat de greu pe cat pare sa faci o utilitara mica, dar nici usor nu este. Dar pot sa lase doar 2 locuri in fata si restu' pentru marfa. Pentru livrari de colete in oras, nu trebuie o masina foarte mare, mai ales ca trebuie sa aibe loc in aglomeratie. Se scoate bancheta din spate si se face o acoperire intre cabina si marfa. Si asa va fi o utilitara maricica chiar daca e mica.