Volkswagen și Daimler cer măsuri pentru relansarea industriei auto din Germania: “Trebuie să existe stimulente pentru creșterea cererii”
Volkswagen și Daimer au cerut Germaniei să introducă stimulente care să relanseze industria auto, după ce criza COVID-19 a dus la scăderea vânzărilor și profiturilor în primul trimestru.
Germania pregătește un summit auto în care autoritățile și cei mai importanți jucători din industrie să discute despre măsurile care să revigoreze acest sector, în contextul pandemiei de coronavirus.
Companii precum Volkswagen și Daimler au cerut deja Germaniei să găsească metodele prin care cererea și vânzările să revină la parametri normali.
“Avem nevoie de o decizie rapidă privind stimulentele pentru cumpărători,” a spus directorul financiar VW, în timp ce șeful Daimler a declarat că “un simplu stimulent ar fi eficient”.
Volkswagen se așteaptă la “tulburări” în trimestrul al doilea, după ce vânzările sale au scăzut cu 23% în primele trei luni, iar profitul a avut un declin de 81%. În cazul Daimler, profitul a scăzut cu 70%.
Companiile auto și analiștii estimează că producția globală va scădea cu cel puțin 20% în acest an.
Via Reuters
-
dan_grc, joi, 30.04.2020 14:25
Va dau eu o idee, reduceti preturile, sa vedeti ca functioneaza. VW cel putin plange de multa vreme, dar au bani garla, cu toate zecile de miliarde amenzi.
-
Antinazi, joi, 30.04.2020 14:44
De la vw mă așteptam, că ăștia sunt în stare de orice mizerie. Dar Daimler vrea ca statul să-i sponsorizeze pe bogătași ca aceștia să-și cumpere Mercedes?! Poate că de-aia Merkel și-a umplut țara de arabi, turci, africani, indieni și chinezi, ca să le mai scoată cretinismele din cap la germănoși.
-
Elvira, joi, 30.04.2020 22:01
Comparativ cu anii trecuti, volumul vanzarilor va fi ceva mai mic indiferent de stimulente. Pare evident ca utilizarea masinii personale va scadea chiar si dupa pandemie. Multi nu au incredere sa mai mearga intr-un concediu de exemplu, telemunca se extinde/permanentizeaza la tot mai multe companii, la fel si achizitia de produse (tot mai frecvent vin prin curier) etc. Intr-un astfel de caz, partea buna e ca ar trebui sa vedem preturi mai mici la masini, sper.
-
Alex D., joi, 30.04.2020 23:22
De la grupul VAG nu ar trebui sa mai cumpere nici dracu. Cum poti cumpara de la o companie, care pe langa diesel gate, de mai bine de 20 de ani a refuzat sa isi rezolve problema cu consumul de ulei la benzinare? Intelegeti oameni buni ca prin tot ceea ce cumparati, votati. De asta suntem aici cu toate produsele de "calitate" din jurul nostru si la preturile pe care le vedeti, asta ati votat.
-
Marius, vineri, 01.05.2020 23:03
Eu zic ca toti producatorii germani merita stimulente pentru ce au facut in ultimii ani. Ia sa ne aducem aminte: VW, Mercecdes si BMW amendate pentru software ilegal, asociere in cartel ilegal pentru fixarea pretului otelului... deci ce sa zic merita incurazati cei ce fura. Germanii le dau amenzi sii ii ard, romanii le cumprara jafurile resoftate si ii ajuta sa isi plateasca amenzile. Hai sa dam si articole sa nu creada lumea ca vorbim prostii: https://www.dw.com/en/germany-fines-bmw-daimler-vw-over-steel-cartel/a-51356153 https://www.thelocal.de/20190225/germany-slaps-bmw-with-85-mn-fine-over-diesel-emissions https://www.reuters.com/article/us-daimler-emissions-fine/german-prosecutors-fine-daimler-almost-1-billion-for-breaking-diesel-rules-idUSKBN1W91KW Si de dieselgate cred ca a auzit toata lumea ... peste 30 MILIARDE amenzi si nu e tot :)) Si apropo, stiati ca acest virus care se plimba prin lume afecteaza cele mai poluate zone ??? Sa le multumiti germanilor pentru aerul curat pe care il expirati ... teoretic pe taloanele masinilor. Suna frumos BLUEMOTION si alte denumiri interesante :) Hai sariti repede cu manutele rosii sa-i sustineti pe germani si sa-mi explicati mie cat de buni sunt ei si ce meseriasi :)) Nu uitati sa luati cate o sticla de ulei sa completati, ca asa e la masinile germane, numai ca ar trebui sa va dea si cate 10 litri de ulei la achizitionarea masinii sa aveti pana la urmatorul service :))
-
Marius, vineri, 01.05.2020 23:10
Citisem de curand si un articol cu cat profit fac marcile, pornind de la Ferrari ca referinta: Profitul pe un Ferrari vandut e de vreo 86000 Euro. Pe locul 2, deloc surprinzator e ... BMW :)) dar trebuie sa vanda vreo 30 de masini ca sa faca acelasi profit. Totusi se epsista o categorie de persoane (in Romania ei mai sunt numiti si cocalari sau bombardieri) care dau o gramada de banuti si le umfla buzunarelele germanilor.
-
@marius, sâmbătă, 02.05.2020 12:07
esti plin de ura si total pe langa prietene. Nu ai habar despre ce vorbesti si iti faci sange rau singur fara motiv. Ura si supararea nu duc nicaieri. Poate doar spre alcoolism. Stai calm.
-
Antinazi, sâmbătă, 02.05.2020 12:20
@marius Nu e chiar „total pe lângă”. De fapt, cred că ești incapabil să ne arăți unde este pe lângă. Ia o gură de apă și închină-te în continuare la germănoși.
-
unul, sâmbătă, 02.05.2020 12:27
In afara de Ferrari, profitul cel mai mare il face Porsche cu o medie de 16.000 euro pe unitate vanduta, Bmw face cam 5000 in medie, dar asa este cand vorbesti ca sa te afli in treaba, de fapt asta se cheama dezinformare, noroc ca nu sunt toti fraieri.
-
dan_grc, sâmbătă, 02.05.2020 18:38
Arata-ne si noua unde ai citit asta domnu Marus, Bmw pe locul doi dupa Ferrari, fantastic, dar complet fals. Vezi care este profitul Porsche la o masina, te mai informezi si apoi vii cu date obiective.
Citeste si
-
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieChinezii de la Great Wall Motor vor uzină în Europa. Spania și Ungaria luate în calculChinezii de la Great Wall Motor vor să construiască o uzină în Europa, iar Spania și Ungaria sunt două dintre țările preferate de asiatici. Până în 2029, Great Wall intenționează să aibă o producție anuală de 300.000 de vehicule pe Bătrânul Continent. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieFiat a demarat producția noului 500 Hybrid la uzina Mirafiori din TorinoNoul Fiat 500 Hybrid a intrat pe linia de asamblare a uzinei din Mirafiori din Torino, Italia. Până la finalul anului vor fi asamblate 6.000 de unități, urmând ca primele exemplare să fie livrate în luna ianuarie 2026. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieBMW marchează 20 de ani de producție la uzina din LeipzigConstructorul bavarez de automobile aniversează 20 de ani de producție la uzina din Leipzig. Din 2005 și până în prezent, aici au fost asamblate aproape 4 milioane de vehicule. Citeste tot -
INDUSTRIE | miercuri, 26 noiembrieÎn premieră, vânzările de mașini plug-in hybrid le-au depăsit pe cele diesel în EuropaPentru prima oară, europenii au cumpărat mai multe mașini echipate cu sistem de propulsie plug-in hybrid decât mașini diesel. Între timp, hibrizii fără încărcare la priză continuă să facă furori pe Bătrânul Continent. Citeste tot -
INDUSTRIE | marţi, 25 noiembrieVolkswagen plănuiește să exporte mașini produse în China către și mai multe piețe internaționaleVolkswagen intenționează să exporte mașini dezvoltate și fabricate în China către și mai multe piețe internaționale, a declarat un director al companiei. Totuși, Europa nu este una din aceste piețe. Citeste tot
“un simplu stimulent ar fi eficient” aaaa...ma scuzati....io sunt mai prost asa.....dar cu o micsorare de pret va puteti alege cu un premiu Hugo.